آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 94
باردید دیروز : 169
بازدید هفته : 765
بازدید ماه : 13700
بازدید سال : 46125
بازدید کلی : 362945

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور فصل 93 در حالی از فردا یکشنبه (18 آبانماه) با شرکت 14 تیم آغاز می شود که نام مرحوم حسین معدنی، مرد اخلاق والیبال کشورمان بر جام بیست و هشتم نقش بسته و این رقابت ها با یاد و خاطره ی وی برگزار خواهد شد.

 

در این دوره از پیکارها تعداد تیم های شرکت کننده به 14 تیم افزایش یافته و تیم ها در قالب دو گروه 7 تیمی به مصاف هم می روند.

 

در لیگ بیست و هشتم 10 تیم از فصل گذشته حضور دارند و تنها جای کاله آمل و باریج اسانس کاشان دو تیم مدعی سال قبل خالیست. مسئولان این دوباشگاه تصمیم گرفته اند قید تیمداری پرخرج در سوپر لیگ را زده و بودجه تقلیل یافته خود را به تیم های پایه و تجهیزات ورزشی خود اختصاص دهند.

 

در عوض 4 تیم جدید بکباره سر از رقابت های لیگ برتر در آورده اند، پارس مهر فارس، وزارت دفاع تهران، تعاون گنبد و ارتعاشات صنعتی از تیم های جدید الورود لیگ برتر هستند که به جز ارتعاشات صنعتی که پیش از این سابقه حضور در سوپر لیگ را در کارنانه داشت سایر تیم ها برای نخستین بار قدم به این پیکاره ها می گذارند.

 

تیم ارتعاشات صنعتی ایران برای اولین بار در تاریخ سوپر لیگ والیبال کشور با ترکیب کامل کادرفنی و بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان کشور و با حمایت فدراسیون والیبال جهت حفظ امادگی و تقویت این تیم برای حضور در مسابقات جهانی 2015 در این رقابت ها حضور یافته است.

 

در لیگ بیست و هشتم از 4 تیم می توان روی کاغذ به عنوان مدعیان اصلی نام برد. پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت ها که با جذب ستاره های ملی پوش دوباره تیمی تمام قد مدعی را راهی این مسابقات کرده است. محمد موسوی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، رضا قراء، سامان فائزی، نیکوفرریکس و امیر حسینی از جمله ازیکنان سرشناس خودروسازان برای فصل جدید هستند که با هدایت پیمان اکبری قدم به این مسابقات می گذارند.

 

شهرداری ارومیه نیز برای این فصل با هدایت جهانگیر سید عباسی و جذب ستاره های پرآوازه والیبال ملی و ارومیه تیم قدرتمندی را ساخته و پرداخته کرده است. سعید معروف، شهرام محمودی، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور، عبدالرضا علیزاده و فرهاد نظری افشار از جمله بازیکنان نامدار این تیم برای فصل جدید هستند.

 

از عقاب های طلایی خراسانی هم می توان به عنوان دیگر مدعی اصلی این مسابقات نام برد. مشهدی ها پس از کنار گذاشتن جبار قوچان نژاد، دستیار وی غلامرضا مومنی مقدم را سکاندار تیم پرستاره این فصل خود کرده اند و با جذب دو سه جین بازیکن پرآوازه تا دندان مسلح شده اند. فرهاد ظریف، مهدی مهدوی، آرمین تشکری، علیرضا مباشری، رحمان داوودی، عادل غلامی، باربارا و فریرا از جمله بازیکنانی هستند که با حضورشان در مشهد حسابی نام این تیم را بر سر زبان ها انداخته اند.

 

از متین ورامین، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها نیز می توان به عنوان دیگر مدعی این فصل نام برد. ورامینی ها پس از آنکه بانیولی را راهی ایتالیا کردند، برای فصل جدید موفق ترین مربی چند سال اخیر والیبال کشورمان بهروز عطایی را به خدمت گرفتند و با جذب ستاره هایی چون امیر غفور، حمزه زرینی، آرش کشاورزی، سید مهدی بازارگرد، محمد طاهر وادی و حفظ چند بازیکن شاخص فصل گذشته خود از جمله مصطفی شریفات و احسن شیرکوند دوباره در قواره های یک مدعی ظاهر شده اند.

 

نوین کشاورز همیشه بی ادعا، سایپا البرز تحلیل رفته، شهرداری تبریز متحول شده، جواهری گنبد بدون تغییر و شهرداری زاهدان و آلومنیوم المهدی هرمزگان دو تیم جنوبی کشورمان نیز دیگر تیم های این فصل لیگ برتر را تشکیل می دهند.

 

در هفته اول این مسابقات تیم های ارتعاشات صتعتی و وزارت دفاع استراحت خواهند داشت.

 

*برنامه هفته نخست این مسابقات به شرح زیر است:

هفته نخست لیگ برتر والیبال یکشنبه 18 آبان ماه در شهرهای زاهدان، مشهد، گنبد، شیراز، کرج و تهران پیگیری خواهد شد.

زاهدان، ساعت 17

شهرداری زاهدان – پیکان تهران

ناظر:خلیل یگانه مجد، داور اول: علی اصغر حاجی کاظمی و داور دوم:وحید پورکاشیان

مشهد، ساعت 17

میزان مشهد – بازرگانی جواهری گنبد

ناظر: علاس جلایر، داور اول: حسین پورکاشیان و داور دوم:محسن ترابی

گنبد، ساعت 17

تعاون گنبد – شهرداری تبریز

ناظر: محمد حسین شفقی، داور اول: مسعود ذوفی و داور دوم: علیرضا قریب

شیراز، ساعت 17

مهر پارس فارس – متین ورامین

ناظر: امیدوار حاتمی، داور اول: مجید محسنی شوشتری و داور دوم: احمد سرمست

کرج، ساعت 17

سایپای البرز – شهرداری ارومیه

ناظر: غفار درخشنده، داور اول: حمید راهجردیان و داور دوم: محمد عشق دوست

تهران، ساعت 17

نوین کشاورز – آلومینیوم المهدی

ناظر: محمد حسن خوشدل، داور اول: محمد شاهمیری و داور دوم: داود نافعی

تعداد بازدید از این مطلب: 675
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 1470
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ آرش کمالوند، دریافت کننده سابق تیم ملی والیبال کشورمان که 2 فصل گذشته لیگ برتر را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، برای لیگ بیست و هشتم به سایپا البرز پیوست.

 

کمالوند که در رده های مختلف تیم ملی والیبال کشورمان بازی کرده و عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات 2011 آسیا را نیز در کارنامه دارد، فصل گذشته با تیم باریج اسانس قرارداد بست، اما به دلیل پارگی مجدد رباط صلیبی اش در اردوی تیم  ملی "ب"  نتوانست کاشانی ها را در لیگ برتر همراهی کند و یک فصل دیگر دور از میادین ماند.

 

این والیبالیست لرستانی پیش از این نیز سابقه حضور در جمع نارنجی پوشان را داشته و امیدوار است پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت خود با درخشش در سایپا دوباره به جمع ملی پوشان بازگردد.

تعداد بازدید از این مطلب: 586
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 869
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 690
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ حمزه زرینی بازیکن فصل گذشته کاله آمل که چندین ماه به دلیل مصدومیت از میادین به دور بود با عقد قراردادی رسمی به عضویت تیم والیبال متین ورامین درآمد.

 
بهروز عطایی سرمربی این تیم در گفتگو با خبرنگار والیبال ایران ضمن تایید این خبر افزود: با توافقاتی که با زرینی داشتیم این بازیکن فصل جدید را در ورامین به والیبال خود ادامه خواهد داد.


عطایی ادامه داد: مصدومیت زرینی به طور کامل رفع شده و برای حضور در میادین کاملا آماده است، ولی نمی خواهیم در مورد او ریسک کنیم تا به شرایط ایده آل برسد.


لازم به ذکر است؛ متین ورامین در هفته اول مسابقات لیگ برتر والیبال فصل 93 در شیراز به مصاف تیم پارس مهر این شهر خواهد رفت.


منبع:arefvolleyball
تعداد بازدید از این مطلب: 749
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران ، امیدوار حاتمی افزود: از این به بعد  و در تمامی مسابقات لیگ برتر، دسته یک و زیر گروه انحصارا قانون جدید تصویب شده در کنگره جهانی والیبال در باره تماس با تور اجرا می شود.


وی تصریح کرد: تماس با تور در بین دو آنتن در جریان عمل بازی با توپ خطا است مخصوصا برای بازیکنانی که در حال بازی با توپ در پست های حمله و دفاع هستند و این قانون از لیگ برتر والیبال از فردا یکشنبه اجرا می شود. در ضمن این قانون برای والیبال ساحلی و سالنی نیز اجرا خواهد شد و فرقی با هم ندارند.


رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: موردهای دیگری نیز وجود دارد مانند منطقه آزاد که قبلا از خطوط کناری 6 متر و خطوط انتهای زمین 9 متر بود و این میزان به ترتیب به 5 و 6.5 متر تغییر کرده است و حداکثری نیز وجود ندارد.


وی در باره خانه های تور والیبال نیز گفت: در لیگ ایران همانند گذشته با خانه های 10 سانتی متری است زیرا تور با خانه های پنج سانتی متری در برخی مسابقات جهانی که مناسب تبلیغ است در موارد خاص که اسپانسر تقاضا کند، انجام می شود.

 

وی در باره داوران قضاوت کننده در لیگ برتر والیبال نیز گفت: کلیه داوران بین المللی و کاندید ایران که 30 نفر هستند، در لیگ برتر والیبال سوت می زنند. در لیگ دسته یک و زیر گروه نیز علاوه بر داوران بین المللی و نامزد، داوران ملی و دیگر سطح ها قضاوت خواهند کرد.


بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران از فردا یکشنبه با شش مسابقه در شهرهای مختلف ایران آغاز می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 642
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

بعضی پسراهم هستن: مستـی با هستـی... شکـار با نگـار... نهـار با بهـار... شمـال با نهـال... دریـا با رویـا... ویـلا با ژیـلا... ماشیـن با نوشیـن... خریـد با مهشیـد... بازم میگن ما تنهـاییــــم!!

تعداد بازدید از این مطلب: 940
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

 

رئال مادريد با پيروزي 5-1 مقابل رايو وايکانو، توانست بار ديگر به صدر جدول لاليگا بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنچلوتی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با یک پیروزی پرگل، توانستند 27 امتیازی شده و به صدر جدول برگردند.
رئال مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 9 دقیقه از بازی گذشته بود که به گل اول رسید. ارسال عرضی تونی کروس، گرت بیل را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد و این ستاره ولزی هم با یک ضربه بغل پای راحت، دروازه حریف را باز کرد.
حملات رئال ادامه پیدا کرد و سرانجام در فاصله 5 دقیقه تا پایان نیمه اول، سرخیو راموس برتری رئال را دو برابر کرد. ضربه کرنر خامس، بعد از عبور از مدافعان حریف، روی پای راموس فرود آمد و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد. اما در دقیقه 44، بازیکنان رایو یکی از گل های خورده را جبران کردند.
اشتباه ناواس و خامس، بوئنو را با دروازه خالی رئال تک به تک کرد و او هم با یک ضربه بغل پا، حساب کار را 2-1 کرد.
رایو می توانست در ابتدای نیمه دوم حساب کار را برابر کند اما داور گل این تیم را به اشتباه آفساید اعلام کرد. در مقابل، رئال بلافاصله توسط کروس به گل سوم رسید. حرکت خوب رونالدو از سمت راست و پاس او به ستاره آلمانی، با ضربه دقیق و تماشایی او، به گوشه دروازه رایو رفت.
در دقیقه 59، بنزما حساب کار را 4-1 کرد. فرار رونالدو و پاس او پشت مدافعان حریف، در دهانه دروازه به بنزما رسید و او خیلی راحت گل چهارم را زد؛ هرچند به نظر می رسید در موقعیت آفساید قرار داشت.
علی رغم افزایش فاصله، برتری رئال ادامه پیدا کرد و در دقییقه 83، رونالدو هم نام خود را در بین گلزنان بازی قرار داد. ستاره پرتغالی بعد از پشت سر گذاشتن یکی دو مدافع حریف، شوت محکمی به سمت دروازه زد که با اشتباه دروازه بان، به گل پنجم تبدیل شد. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

تعداد بازدید از این مطلب: 620
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 942
موضوعات مرتبط: مذهبي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 891
موضوعات مرتبط: مذهبي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 1022
موضوعات مرتبط: مذهبي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

کريس رونالدو هفته گذشته سومين کفش طلاي خود را دريافت کرد. او با زدن 31 گل در فصل گذشته بصورت مشترک با سوارز عنوان بهترين گلزن اروپا را از آن خود کرده بود.

 

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش از شروع دیدار رئال مادرید و رایووایکانو، کریس رونالدو در حالیکه کفش طلای خود را در دست داشت به وسط زمین چمن برنابئو آمد. رونالدو در این لحظه از سوی هواداران رئال به شدت تشویق شد. این بازی در پایان نیمه اول 2-1 به سود رئال در جریان است.


 

تعداد بازدید از این مطلب: 652
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 743
موضوعات مرتبط: مذهبي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 973
موضوعات مرتبط: مذهبي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 1000
موضوعات مرتبط: طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

لوئيس انريکه، سرمربي بارسا، بايد مصدوميت دو ستاره تيمش را به فهرست دغدغه هاي اين روزهايش اضافه کند.

 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار لیونل مسی اگرچه تا پایان در میدان ماند اما برای دقایق زیادی لنگ لنگان بازی کرد. شاید اگر انریکه در همان ابتدای نیمه دوم، دو تعویضش را انجام نداده بود، مسی را تعویض می کرد.
البته شرایط برای بوسکتس متفاوت بود و او در اواسط نیمه دوم، جای خود را به ژاوی داد.



 

تعداد بازدید از این مطلب: 574
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات
کریم که باشد

فرقی ندارد پسرش باشی یا عبد گناه کار

برات شهادت را می دهد

چه در رکاب حسین ابن علی (ع)

چه در رکاب مهدی صاحب الزمان (ع)
 




امروزصدای آهنگهای لس آنجلسی آنقدربلندست که فریادهای

«حاج مهدی باکری» بگوش نمیرسد!!!

امروزه همه «حاج ابراهیم همت» را با اتوبان همت می شناسند!!!

امروزنام شهیدرا برای اینکه بچه هاخشونت طلب بارنیایند

ازکوچه ها برداشته ونام نگین وجاویدمیگذارند!





امروزستارگان هالیوود آنقدرزیادندکه دیگر کسی ستارگان



درخشان کربلای ایران را نمی بیند!!

امروزهمه به دنبال کسب نام هستند و گمنامی فقط برای

 شهدا به ارث رسیده است!!!

امروزجانبازان موجی را از اجتماع دور نگه می دارند تا آسیبی

 به افکار عمومی نرسانند!!!




امروز کسی نمیداند،مهدی باکری دروصیت نامه خود ازخدا خواسته بود

 جسدش برنگردد و تکه ای از زمین را اشغال نکند!!!

امروزکسی نمیداند،شب عملیات خیبرحاج مهدی باکری،

برادرش حمید باکری راجاگذاشت ورفت!!!

امروزکسی نمی داند مهدی زین الدین، رتبه چهار کنکور سراسری


را
داشت!!!







امروز کسی نمی داند تکه های پیکر شهیدی را درون گونی


برای خانواده اش فرستاده بودند!!!






امروز مانتو ها روز به روز تنگ تر و کوتاه تر می شود!!!



امروز قرن 21 است!!!






در روایات آخر الزمان هست


 که همه از آمدنت نا امید می شوند بعد می آیی


آقا جان!


ما نا امید نیستیم.


بیا آقا.............................
بیا آقا


تعداد بازدید از این مطلب: 936
موضوعات مرتبط: دفاع مقدس , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

بعد از 16 سال پیکر محمد رضا را سالم از خاک در آورده بودند اما صدام گفته بود این جنازه نباید به این شکل به ایران برود. پیکر پاک محمد رضا را سه ماه در آفتاب گذاشتند تا شناسایی نشود، ولی سالم مانده بود.

 

 

 

لطفا به ادامه مطالب مراجعه فرمایید ...

تعداد بازدید از این مطلب: 1491
موضوعات مرتبط: دفاع مقدس , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

سفارشی بسیار مهم دارم برای خانم ها. من توی جبهه می جنگم، از جانم می گذرم بخاطر حفظ آب و خاک و ناموسم، پس خواهرم، تو هم خون مرا، رزم مرا پاس بدار و
حجابت را رعایت کن.
در مقابل فداکاری ما، این کمترین کاری استکه می توانی انجام دهی تا قلب رزمنده ها را شاد کنی.

سردار شهید حمید ایرانمنش (چریک) فرمانده گردان پیاده از لشکر 41 ثار الله

*****
شجاعت فقط تو جنگیدن و این چیزها نیست. شجاعت یعنی همین که بتوانی کار درستی را بر خلاف رسم و رسوم که به غلط جا افتاده، انجام بدهی…
سردار شهید حمید ایرانمنش (چریک)

تعداد بازدید از این مطلب: 1014
موضوعات مرتبط: دفاع مقدس , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود