آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 134
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 1371
بازدید ماه : 4896
بازدید سال : 31611
بازدید کلی : 348431

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
نظرات

عدم ثبات مديريتي در پرسپوليس شايعات زيادي پيرامون اين تيم ساخته است. بعد از شايعه آمادگي برانکو ايوانکويچ براي حضور در پرسپوليس، اينبار از والتر زنگا به عنوان سرمربي جديد پرسپوليس نام برده شده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که حمید درخشان به شدت به دنبال برطرف کردن مشکلات تیمش در نقل و انتقالات است هر روز نام یک مربی جدید را به عنوان جانشین خود در رسانه‌ها و البته اینبار در صفحه ویکی‌پدیا می‌شنود.

صفحه ویکی‌پدیا در معرفی والتر زنگا، سرمربی سابق تیم‌های الجزیره و النصر و دروازه‌بان سابق تیم ملی ایتالیا، نام پرسپولیس را به عنوان آخرین تیم او ذکر کرده است. البته با توجه به اینکه ساخت اکانت در این دانش‌نامه اینترنتی کار ساده‌ای است و هر پروفایلی می‌تواند مورد تصحیح قرار گیرد، این کار می‌تواند یک شیطنت باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 728
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
نظرات

مسوولان باشگاه الکويت با تصميمي عجيب عذر رضا قوچان نژاد را از اين تيم خواسته‌اند و مهاجم ايراني اين تيم بايد تيم جديدش را معرفي کند.

 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم موفق تیم ملی در دو سال اخیر که با گلزنی‌هایش در تیم کی‌روش نقش پررنگی در صعود ایران به جام جهانی داشت و در برزیل هم با گلزنی در دیدار برابر بوسنی نامش را به عنوان یکی از گلزنان این جام قرار داد، بعد از این جام در تصمیمی عجیب از لیگ برتر انگلیس به لیگ درجه چندم کویت و تیم الکویت پیوست.

قوچان‌نژاد که به نظر نمی‌رسید عملکرد بدی در این تیم کویتی داشته باشد رفته رفته در تیم الکویت نیمکت‌نشین شد و تا جایی پیش رفت که مسوولان این تیم عذر بازیکن موفق تیم ملی را خواستند.

قوچان نژاد که باسابقه حضور در لیگ معتبر بلژیک و انگلیس پا به کویت گذاشته بود به نظر می‌رسید بعد از جام جهانی فقط دلارهای عربی او را به خلیج فارس کشانده باشد. او از لیگ انگلیس وارد لیگی شد که یکی از ضعیف‌ترین لیگ‌های آسیا محسوب‌ می‌شود و جالب است بدانید هیچ‌کدام از تیم‌های این لیگ موفق به صعود به لیگ قهرمانان نشدند و همیشه در AFC CUP به فعالیت مشغول بوده‌اند که همین مساله سطح رقابت‌های باشگاهی این کشور را نشان می‌دهد.

گوچی که سال گذشته عضو تیم چارلتون بوده با وجود نمایش نه چندان موفق در این باشگاه انگلیسی در کوران در رقابت شدید قرار داشته و بنابراین در جام جهانی یکی از آماده‌ترین چهره‌های ایران بود که تنها گل ایران در این رقابت‌ها را به ثمر رساند. با این حال شاید او اینطور تصور می‌کرد که دریافت بیش از یک میلیون دلار خالص از تیم کویتی شانسی است که ممکن است برای بار دوم نصیبش نشود. شاید هم بعد از سال‌ها کار سخت در تیم‌های متوسط اروپایی حق قوچان نژاد بود که یک درآمد میلیون دلاری داشته باشد تا حداقل از آینده مطمئن باشد.

در این باره گفتنی بسیار است اما لابد قوچان نژاد برای اتخاذ این تصمیم دلایل مهمی دارد. بهرحال او هم مثل تعداد پر شمار فوتبال ایران با خاطره تلخ این لیگ عربی را ترک می‌کند؛ در حالی که آمارش آنقدرها بد نیست اما کویتی‌ها که حالا بازگشت مهاجم سابق‌شان را با القاب اغراق شده جشن گرفته اند از او انتظاری بیش از این داشته اند. اینکه قوچان نژاد در چه سطحی از آمادگی در جام ملت‌ها حاضر خواهد شد موضوع بسیار مهمی برای فوتبال‌دوستان ایرانی محسوب می‌شود. این اتفاقی است که البته به تیم بعدی او نیز بستگی دارد مگر آنکه گوچی با پایان دوره کاری در الکویت مستقیما به کارلوس کی‌روش و تیم ملی بپیوندد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 715
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
نظرات

مرتضي احمدي در آخرين روز پاييز درگذشت . او متولد پاييز بود ودر پاييز از دنيا رفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، احمدی متولد 10 آبان ماه سال 1303 در تهران بود ،او در سال 1318 و از 15 سالگی فوتبال را آغاز کرد ودر ساخت زمین اصلی ورزشگاه شماره 1 راه آهن به روایت خودش در بخش تسطیح زمین به عنوان کارگر داوطلب ،مشارکت داشت.او در فوتبال یک مربی نامدار به نام ناصر میر فخرایی داشت همان کسی که در روزنامه پرچم اسلام کار میکرد و در 15 بهمن 1327شاه را در مراسم افتتاح دانشکده حقوق ترور کرد البته این ترور نافرجام بود ومیر فخرایی قبل از آنکه به دست مسئولان امر بیفتد ،با شلیک اطرافیان شاه کشته شد،او که در این روز برای مرتضی احمدی هم کارت خبرنگاری صادر کرده بود ،زنده نماند تا ببیند احمدی به کرمان تبعید شده است.

مرتضی احمدی در سال 1322 زمانی که 19 ساله بود پیش پرده خوانی را که معروفترین هنر او بود را با خواندن آهنگ "گلپری"به سبک بیات تهران شروع کرد چندی بعد با خواندن آهنگ قدس شاهین ،به زندان افتادوبه وساطت محمد مسعود از زندان آزاد شد ،او در این آهنگ اشاره ای کنایی به ماجرای روز تحقیر متفقین در تهران اشاره داشت.احمدی تا پیش از مرگ همچنان بهترین پیش پرده خوان تهران باقی مانده ودر این زمینه از بهترین کارهایش میتوان به پیش پرده خوانی برای فیلم های حسن کچل وبابا شمل علی حاتمی اشاره کرد.

مرتضی احمدی در سال 1326 حضورش را در دوبلاژ شروع کرد و یکی از بهترین دوبلورهای ایران شد جالب این که بدانید معروفترین کار او در سریال کارتونی پینوکیو شکل گرفت او در این کارتون در نقش روباه مکار صداپیشگی کرد وبه قول خودش این فیلم کارتونی را بدون متن وبه صورت بداهه دوبله کردند.

احمدی از سال 1333 واز 30 سالگی با فیلمی از نصرت الله محتشم به نام ماجرای زندگی شروع کرد ودر 51 سال در 45 فیلم سینمایی بازی کرد که از معروفترین آن می توان به "ذبیح" ،"موسرخه"،"کلاه قرمزی وپسرخاله"،"اتوبوس"،ناصر الدین شاه اکتورسینما"و...اشاره کرد آاودر سال 1384 آخرین فیلم خود را به نام "ستاره بود "اثری از فریدون جیرانی بازی کرد.


مرتضی احمدی هنرمند رادیو وتلویزیون ایران بود او در عمر 90 ساله خود ،70 سال را در این عرصه سپری کرد او حتی در سالیان اخیر هم با مجموعه به یاد ماندنی "شکرستان"از هنر و خلاقیت فوق العاده خود نصیب به نسل اخیر کودکان ونوجوانان رساند.

مرتضی احمدی ،اهل ادب وتحقیق بود ،در دهه 80 ،3 کتاب جذاب به اهالی تحقیق وفرهنگ هدیه داد که این 3 کتاب،"کهنه های همیشه نو"،"فرهنگ بروبچه های ترون"، "پرسه در احوالات ترون وترونیا"هستند،

او در دوران فوتبال خود علاقه بسیار به شاهین وبعد از تشکیل پرسپولیس ،به این تیم متمایل شدوبه عنوان مسئول افتخاری هواداران این تیم در سالیان بسیار انجام وظیفه کرد او شعر های بسیار برای تشویق پرسپولیس نوشت که معروفترین آن،شعرزیر بود:"پرسپولیس قهرمان میشه ،خدا میدونه که حقشه به لطف یزدان وبچه ها پرسپولیس قهرمان میشه "

او برای بخش دوم این شعر چنین گفته بود؛توی دروازه حجازی چه گلای خوشگل ونازی ،زده پروین موقع بازی تا تیمش قهرمان بشه!

احمدی در سال 1334 با زهرا جوانشیر ازدواج کرد وثمره این ازدواج 2 فرزند به نامهای آزیتا و مازیار بود ،همسر او در سال 1350 در گذشت . یادگار او به جز 2 فرزند یک اتومبیل بی ام دبلیو مدل 2002 بود که برای او خریده اما بعد از مرگ او در سال50 تا سال 1380 از آن استفاده می کرد .

یاد محبوبترین هوادار پرسپولیس را گرامی داشته واز خدا برایش ،غفران وبخشش،مسالت داریم.درگذشت او با سیل پیام های تسلیت فوتبالی ها همراه بوده است .

 

تعداد بازدید از این مطلب: 787
موضوعات مرتبط: عكس و خبر از بازيگران , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
نظرات

لینک دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 764
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود