آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

در حاشیه تمرین امروز ارکستر سمفونیک تهران لیست ۶۵ نفره ای از آهنگسازان ایرانی با ترتیبی براساس قرعه کشی تهیه شد و علی رهبری در خصوص این لیست گفت: این جای بسیار خوشحالی دارد که ما اینهمه آهنگساز و هنرمند داریم، موسسه «ناکسوس» وقتی ببینند از ایران نام حدود ۶۰ نفر آهنگساز را به آن ها معرفی می کنیم خودش خبرساز خواهد بود و همچون بمب صدا خواهد کرد.

در پی ضبط سمفونی ۹ دوژاک توسط ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری و ارسال آن به موسسه «ناکسوس» که راه را برای حضور آهنگسازان ایرانی در عرصه بین المللی گشود، قرار بر این شد ارکستر سمفونیک تهران آثار آهنگسازان ایرانی را ضبط کرده و به این کمپانی بفرستد.
امروز در آغاز تمرین ارکستر سمفونیک تهران، مراسم قرعه کشی آثار آهنگسازان ایرانی به همراهی علی رهبری و اعضای ارکستر و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد. علی رهبری در ابتدای این مراسم اظهار کرد: امروز اینجا کاری را باید انجام دهیم که کار بسیار مهمی است و شاید مهم ترین کاری است که در این ۸۰ سال گذشته برای آهنگسازان ایرانی می شد کرد که آن هم با کمک این بچه های ارکستر انجام شده است.
وی افزود: موسسه «ناکسوس» اولین موسسه نشر صفحه در دنیا به شمار می رود، وقتی من از آن ها خواستم که آثار آهنگسازان ایرانی را به بخش بین الملل آورده و منتشر کنند گفتند اول باید ارکستر را گوش کنند و کار آهنگسازان ایران را ببینند. اینجا بچه ها دست در دست هم دادند و در عرض ۳- ۴ روز سمفونی ۹ دوژاک را ضبط کردند ما به آلمان فرستادیم و آن ها هم به لندن ارسال کردند و بعد ۱۰ ساعت که طولانی ترین ساعات زندگی من بود و باید صبر می کردم ببینم می شود یانه خوشبختانه خیلی خوششان آمد و پذیرفتند ما قطعات آهنگسازان ایرانی را ضبط کنیم و اولین ۱۰ صفحه را لیست می کنیم و ارائه می دهیم.

این رهبر ارکستر تصریح کرد: این اتفاق برای ما به عنوان یک ارکستر و به عنوان یک ایرانی افتخار زیادی داشت. ما می خواستیم قطعات ایرانی را ضبط کنیم و اسامی تمام آهنگسازان را از اساتید گرفته تا فارغ التحصیلان موسیقی که قطعاتی برای ارکستر نوشته اند، هنرمندانی که در میان ما هستند و آن هایی که یادشان زنده است، همه را درآوردیم و این اسامی امروز در برابر چشمان شما از داخل این کیف خارج می شوند و لیست ما براساس آن تهیه می شود.

در ادامه نام آهنگسازان ایرانی توسط یکی از اعضای ارکستر از داخل کیف کوچکی که علی رهبری به همراه داشت بیرون آورده می شد و لیستی بلند بالا از این اسامی تهیه شد. اسامی ای که واکنش های مختلفی را از سوی اعضای ارکستر که قرار است این قطعات را ضبط کنند به همراه داشت و به شوروحال این قرعه کشی می افزود.

هوشنگ کامکار اولین نامی بود که بر زبان خوانده شد و علی رهبری در واکنش به این انتخاب بیان کرد: این شیوه قرعه کشی حرکت خیلی خوبی است که جای هیچ بحث و حاشیه ای را باقی نمی گذارد. شاید اگر من می گفتم که با هوشنگ کامکار شروع کنیم خیلی حرف ها پیش می آمد که چرا هوشنگ کامکار و … ولی این قرعه کشی نفر اول را این آهنگساز معرفی کرد.

در ادامه باقی اسامی نیز یک به یک به قید قرعه انتخاب شدند و لیستی ۶۵ نفره تهیه شد. این اسامی از این قرار است:
۱- هوشنگ کامکار
۲- ارسلان کامکار
۳- همایون رحیمیان
۴- امیر اسلامی
۶- شهرام مظلومی
۷- باربد بیات
۸- امیر پورخلجی
۹- کامبیز روشن روان
۱۰- امیرآهنگ هاشمی
۱۱- محمدسعید شریفیان
۱۲- سیدمهدی حسینی
۱۳- امانوئل مجید اصلانیان
۱۴- پیمان سلطانی
۱۵- علیرضا شیبانی
۱۶- محمدتقی مسعودیه
۱۷- هوشنگ استوار
۱۸- وارطان ساهاکیان
۱۹- محمدرضا تفضلی
۲۰- آرش عباسی
۲۱- محمد بیگلری
۲۲- شیدا قراچه داغی
۲۳- مهران روحانی
۲۴- مجید انتظامی
۲۵- رضا والی
۲۶- علی اکبر قربانی
۲۷- حسین دهلوی
۲۸- حامد پورساعی
۲۹- امین الله آندره حسین
۳۰- شاهین فرهت
۳۱- حمیدرضا دیبازر
۳۲- حشمت سنجری
۳۳- بهزاد عبدی
۳۴- کاظم داودیان
۳۵- محمدرضا درویشی
۳۶- مصطفی پورتراب
۳۷- محمد حقگو
۳۸- شریف لطفی
۳۹- اسماعیل تهرانی
۴۰- روبیک گریگوریان
۴۱- علیرضا مشایخی
۴۲- کیاوش صاحب نسق
۴۳- محمدحسین حمیدی
۴۴- احمد پژمان
۴۵- مرتضی حنانه
۴۶- شهرام توکلی
۴۷- فرهاد برنجان
۴۸- ثمین باغچه بان
۴۹- بهزاد رنجبران
۵۰- پرویز محمود
۵۱- فردین خلعتبری
۵۲- نادر مشایخی
۵۳- سیاوش بیضایی
۵۴- محمد میرزمانی
۵۵- لوریس چکناواریان
۵۶- بردیا کیارس
۵۷- بابک بیات
۵۸- حسن ریاحی
۵۹- محمد سریر
۶۰- شهرداد روحانی
۶۱- حسین علیزاده
۶۲- فریدون شهبازیان
۶۳- تقی ضرابی
۶۴- هرمز فرهت
۶۵- فریدون ناصری

علی رهبری پس از این قرعه کشی اظهار کرد: مراسم امروز باعث می شود هیچ حاشیه ای درخصوص این اسامی و نحوه انتخاب شان به وجود نیاید و همه چیز شفاف باشد. ما امروز این لیست را پیش رو داریم و براساس آن پیش می رویم. این جای بسیار خوشحالی دارد که ما اینهمه آهنگساز و هنرمند داریم. موسسه «ناکسوس» وقتی ببینند از ایران نام حدود ۶۰ نفر آهنگساز را به آن ها معرفی می کنیم خودش خبرساز خواهد بود.

وی ادامه داد: شب گذشته مجله ای از رم ایمیل زده که از ارکستر سمفونیک عکس باکیفیت و خوبی می خواهند که روی جلد مجله شان کار شود. این خود اتفاق خوبی است و این لیست ۶۵ نفره آهنگسازان هم خود بمب خبرسازی در جهان خواهد شد. این سر و صدا به اندازه ای خواهد بود که مجله گرامافون لندن نیز پیرامون آن صحبت خواهد داد. در آینده این تعداد به ۷۰ – 80 نفر هم خواهد رسید.

پس از این مراسم قرعه کشی ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری تمرین قسمت سوم سمفونی ۹ بتهوون را که قرار است دو شب آینده در تالار وحدت به اجرا درآید، آغاز کردند. چوب رهبری علی رهبری به حرکت در آمد و اعضا ارکستر نت های این سمفونی را به زیبایی نواختند.

در ادامه تمرین، گروه اپرا و آواز نیز به این جمع پیوستند و آوای این گروه با ارکستر سمفونیک تهران همراه شد. این تمرین و حساسیت های ریز و فوق العاده رهبری در بالا و پایین کردن نواها و آواها و تکرار چندباره هر قطعه خبر از اجرایی فوق العاده از ارکستر سمفونیک تهران در دو شب آینده می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 455
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

این روزها با یک جستجوی ساده نام یک خواننده معروف در اینستاگرام، اولین چیزی که توجه هر کس را به خود جلب می کند، عدد کوچک تعداد فالوئرهای این ترانه سرا – خواننده به نسبت محبوب است اما نگاهی به کامنت ها حقیقتی را روشن می کند؛ حقیقتی به نام تقلب که ابتدا در برنامه ای در یکی از شبکه های ماهواره ای رو شد و طرفداران و هواداران این نویسنده و خواننده سبک رپ را آشفته و عصبانی کرد. اینقدر عصبانی که صفحه این خواننده پر از ناسزاهایی تند و غیرقابل انتشار شد. پیام هایی که کمترین شان به کار بردن عنوان دزد و کلاهبردار است.
شاهکار بینش پژوه خواننده ای است که همین چند سال قبل با کلی سروصدا از ایران کوچ کرد تا شاید یکی شود عامه پسندتر از شادمهر اما حالا روزگارش خوب نیست و متهم شده به تقلب. اتفاقی که باعث ریزش هوادارانش شده است؛ چه در عالم واقع و چه البته در لایک های مجازی!
شاهکار بینش پژوه که با انتشار آلبوم اسکناس در سال ۱۳۸۳ و چند مجموعه شعر در ایران به شهرت رسید و خودش را به عنوان پایه گذار اولین ارکستر موسیقی تلفیقی ایران (موسیقی سنتی و غربی) معرفی می کند، این روزها به خاطر یک تقلب از سوی بسیاری رانده شده است. خیلی ها که فکر می کنند جناب شاهکار با این تقلب به شعورشان توهین کرده است!
تقلبی که در ساخت کلیپ یکی از آهنگ های معروف این خواننده صورت گرفته است برایش دردسری بزرگ به همراه داشته است. در ابتدای این کلیپ جمله Shahkar Binesh Pajooh and philharmonic orchestra in Barcelona به چشم می خورد. سالنی پر از تماشاگر و در اوج خوشی. تصاویری که نشان می دهد شاهکار چه محبوبیتی دارد و شبی محشر را برای هوادارانش ساخته است.
تصاویر کنسرتی که در کلیپ پخش می شود قاعدتا باید در بندر بارسلون اسپانیا و با همراهی ارکستر فیلارمونیک این شهر ضبط شده باشد. سالن بسیار پر زرق و برق و با تعداد تماشاچی های بسیار! آنقدر که شاید برای هر کسی در نگاه اول سوال پیش بیاید این همه تماشاچی – که اکثرا هم ایرانی نیستند – برای یک خواننده ایرانی؟
کلیپ غرورآفرین از شاهکارهای بینش پژوه به حساب می آمد. فقط کمی صدا و تصویر با هم نمی خواند! اتفاقی که باعث شد یک رادیوی فارسی زبان که این ور آب فیلتر است در دل مصاحبه اش با شاهکار از او بپرسد: «جمعیت توی سالن این کلیپ واقعی هستند؟» بینش پژوه هم در پاسخ به سوال خبرنگار درباره همسان نبودن تصاویر و صداها گفت: «یک بار تصاویر را در کنسرت اصلی گرفتیم اما موفق نشدیم صدای خوبی ضبط کنیم، بنابراین صدایی که قبلا در استودیو گرفته بودیم را روی تصاویر اصلی سالن گذاشتیم. یعنی مجبور شدیم باری دیگر در فضای خالی سالن، همان اجرا را تکرار کنیم و بعد تصاویر را میکس کردیم. برای همین احساس می کنید ریتم آهنگ و واکنش های جمعیت همخوانی ندارند.»
شاهکار اینگونه اصرار کرده بود بگوید آن نوشته زیر آلبوم که مدام از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان پخش می شد، واقعیت دارد. آقای خواننده اما فکرش را نمی کرد برای همین چند کلمه، در همان شبکه های ماهواره ای، کسی پیدا شود و برود کلی کنسرت خارجی را زیر رو کند و پی به حقیقتی عجیب ببرد؛ واقعیتی که همه رویاهای بینش پژوه را به باد می دهد.
ماجرا خیلی ساده اتفاق افتاده بود. خیل عظیم تماشاچیان اروپایی که در آن کلیپ هیجان زده می شوند و بعضی جاها به خاطر شعرهای نه چندان با ربط خواننده ایرانی از جای خود برمی خیزند، در اصل تماشاچیانی هستند که به احترام نوازندگان قطعه ای از یوهان اشتراوس موسیقیدان معروف اتریشی از جای برمی خیزند. اصلا سالنی که در تصاویر نمایش داده می شود، سالن Main Hall انجمن موسیقی وین است نه سالنی در بارسلون! به همین سادگی شاهکار جدیدی در موسیقی ایرانی آن ور آبی اتفاق افتاده؛ یعنی هواداران آقای یوهان اشتراوس به سود بینش پژوه ضبط شده بودند!

اما اصل داستان چیست؟ در اصل کنسرت آقای بینش پژوه، آنطور که شاهکار در کلیپش آورده نه در بارسلون و نه در وین، جایی که هانس اشتراوس و هوادارانش با هم خوش بودند که در سالن کنسرت آرام خاچاطوریان در ایروان ارمنستان اجرا شده. بعد تصاویر مونتاژ شده در کنار هم قرار گرفته اند. خیلی ساده همه چیز اتفاق افتاده است. کنسرت شاهکار در ارمنستان برگزار شده، طرفدارانش از ارکستری در وین وام گرفته شده اند و نهایتا اسم کنسرت ترکیبی در کلیپ شده است، بارسلون! حال با این همه حقیقت جعل شده، هواداران خشمگین او به صفحه اینستاگرامش ریخته اند و آقای دکتر را نواخته اند؛ اتفاقی که شاید هیچ وقت بینش پژوه باورش نمی شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 512
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

بخش موسیقی پاپ امسال در دوسالانه آلبوم برتر موسیقی حضور ندارد.
حمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی در خصوص علت نبود بخش پاپ در فراخوان دوسالانه آلبوم برتر موسیقی گفت: ابتدا باید کانون خوانندگان پاپ تشکیل شود و چون این کانون نوپا و تازه تأسیس است در این دوره قضاوتی بر روی آلبوم‌های پاپ نداریم،‌ ولی دوره بعد این امر میسر خواهد شد.
وی در خصوص معیار گزینش و انتخاب آلبوم و نوع بررسی‌شان عنوان کرد: در هر دو بخش کلاسیک و سنتی مانند سال‌های گذشته بررسی خواهیم کرد. و اگر آثار ارسال شده تعداد قابل توجهی باشد ما به انتخاب بهترین آهنگ‌ساز، تصنیف و تک‌نوازی هم خواهیم پرداخت.
گفتنی است سومین دوره معرفی آلبوم برتر موسیقی «دوسالانه» در دو بخش کلاسیک و سنتی امسال برگزار می‌شود که متقاضیان می‌توانند آثارشان را حداکثر تا ۱۵ تیرماه به دبیرخانه جشن خانه موسیقی ارائه کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 365
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

«امیر تتلو» – خواننده زیر‌زمینی – باز هم دست به یک کار عجیب زد.
او پس از انتشار قطعه «صاحب» در فضای مجازی، به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رفته و کلیپ این آهنگ را برای پخش از تلویزیون تحویل کارکنان این سازمان داده است.
تتلو این خبر را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام اعلام کرده و نوشته که در قسمت تامین برنامه شبکه سوم سیما، کارکنان این بخش با احترام با این خواننده رفتار کرده‌اند.
او در این پیام توشته: «خوب من اومدم قسمته تامین برنامه شبکه سوم سیما و بسیار با احترام باهام برخورد شد و ویدئو رو هم تحویل دادم برای بازبینی و شمارمونم گرفتن که خبر بدن پخش میشه یا اتفاق دیگه! راستش من فک میکردم اصلا رام ندن اما هم خیلی با حال و محترم بودند و هم ویدئو رو تحویل دادم و هم نامه درخواست پخش نوشتم اینه که واقعا ممنونم از مسئولین شبکه سوم سیما.»

تعداد بازدید از این مطلب: 392
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

مدتهاست که در فضاهای حقیقی و مجازی شاهد رواج فرهنگ سطحی نگری در برخورد با مسائل اجتماعی، عاطفی، هنری و… هستیم.
تأیید بی چون و چرا و طرفداری متعصبانه از یک اثر هنری تحت تأثیر نام صاحب اثر، بدون کمترین تلاش برای نقد بی طرفانه ی آن، یکی از مسائل نگران کننده ی امروز فرهنگ و هنر ماست که منجر به افت شدید کیفیت آثار شده است چون تولید کنندگان، خود را پذیرفته شده ی بی قید و شرط می دانند و نگران از دست دادن مخاطبانشان بدنبال نقد این آثار نیستند در ضمن کوششی برای ارتقاء کیفی کارهای خود نمی کنند، به همین دلیل مدتهاست شاهد مضمونهای تکراری و نگاه های بسیار سطحی و ساده انگارانه به موضوع ها و اتفاق های مهم هستیم.
به چند عبارت کلیشه ای، غیر سازنده و صرفا احساسی یا تعارف آمیز که در زیر پست ها به وفور می بینیم، اشاره می کنم:
.
"مثل همیشه عالی"
.
"مثل همیشه بی نظیر"
.
"شما فوق العاده اید"
.
"عاشششقتم، تو اسطوره ی منی"
.
"فلانی بزرگ"
.
"ترکوندید استاد!"
.
"واووووووو"
.
"متأسفم برای فلانی که با شما مخالفت می کنه"
.
"ایشون در حدی نیست که در مورد شما اظهار نظر کنه"
.
"متأسفم برای سینما / موسیقی / شعر این مملکت که فلانی درباره ش نظر می ده"
.
"نازی ی ی استااااااد، جیگرتونو !"
.
"تو غلط می کنی درباره ی فلانی اظهار نظر بکنی، برات متأسفم، واقعا که…"
.
"تو زر نزن، لیاقتت آهنگای فلانیه که گوش بدی نه آهنگای فلانی عزیز، فلانی جون خودتونو اصلا ناراحت نکنید ما با شماییم همیشه، بوس بوس"
و…
جالب اینکه هنرمندان مخاطب این کامنت ها از آنها لذت می برند و با ادامه ی رفتارهای قبل به این روند دامن می زنند و این حرف ها را نشان اعتبار هنری و فرهنگی خود و نفوذ در دل مخاطبین ارزیابی می کنند.
رفتار رایج دیگر، لایک کردن قبل از خواندن یک متن یا شنیدن یک آهنگ است که نه تنها مصداق علاقه ی عمیق نیست که نشانه ی یک هواداری سطحی و غیر مسئولانه در رابطه با یک هنرمند است.

دوستان عزیز از شما خواهش می کنم برای احترام به اندیشه ی خود و دوستیمان در فضای مجازی، هیچیک از نوشته هایم را قبل خواندن کامل و دقیق لایک نکنید و محبت کنید نظر واقعی، بدون تعارف، منتقدانه و محترمانه ی خود را در مورد پستی که می خوانید و می بینید بنویسید تا از شما بیاموزم و ارزیابی واقع بینانه تری نسبت به کارهایم داشته باشم.
متشکرم
با آرزوی دوستی های واقعی تر
.
#افشین_یداللهی
۲ تیر ۹۴

تعداد بازدید از این مطلب: 379
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک رادمنش بنام خدایا ببخش

تعداد بازدید از این مطلب: 382
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 12.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 12.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمود مقامی بنام اشک شوق

دانلود با کیفیت 128 - 5.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 5.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمود مقامی بنام اشک شوق

تعداد بازدید از این مطلب: 362
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رسول هاشمی بنام هم خونه

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رسول هاشمی بنام هم خونه

تعداد بازدید از این مطلب: 409
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 6.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی نام اصلا تقصیر من بود

دانلود با کیفیت 128 - 2.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی نام اصلا تقصیر من بود

تعداد بازدید از این مطلب: 369
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

برای حمایت از صاحب اثر و هم وطنان خارج از کشور آلبوم فقط کیفیت ۱۲۸ جهت معرفی برای دانلود قرار گرفت.

MP3 – ۱۲۸ دانلود کل آهنگهای آلبوم در یک فایل زیپ  : DirectLink

۰۱٫ Be Madar Va Mirase Ghorbatash.mp3

۰۲٫ Chahar Fasl Siyaho Sepid.mp3

۰۳٫ Shaerane Dar Boodan.mp3

۰۴٫ Hamishe Hamin Ast.mp3

۰۵٫ Park Mesle Parkinson.mp3

۰۶٫ Chashmi Baraye Asheghi.mp3

۰۷٫ Avaar.mp3

۰۸٫ Ghoroob.mp3

۰۹٫ Shomal In Nakhl Siyah Nist.mp3

۱۰٫ Tanha Dar Tarikh.mp3

۱۱٫ Negaham Mikoni Leyla.mp3

۱۲٫ Manam Kooram.mp3

۱۳٫ Negaranet Hastam.mp3

تعداد بازدید از این مطلب: 383
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

برای حمایت از صاحب اثر فقط ۳ آهنگ جهت معرفی برای دانلود قرار گرفت.

(برای دیدن کاورها در سایز اصلی روش کلیک کنید)

آلبوم مهدی یراحی مثل مجسمه دانلود آلبوم مثل مجسمه

دانلود آلبوم مهدی یراحی مثل مجسمه دانلود آلبوم جدید مهدی یراحی بنام مثل مجسمه

MP3 – ۱۲۸

۰۱ Mesle Mojasameh

۰۵ Dareh Geryeh Mikoneh

۱۲ Shonehaye To

تعداد بازدید از این مطلب: 334
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود رمیکس جدید محسن چاوشی بنام عروس قصه

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود رمیکس جدید محسن چاوشی بنام عروس قصه

تعداد بازدید از این مطلب: 407
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک تسلیمی بنام حیفه

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک تسلیمی بنام حیفه

تعداد بازدید از این مطلب: 358
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خدا

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام خدا

تعداد بازدید از این مطلب: 383
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام از تو نفس میگیرم

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام از تو نفس میگیرم

تعداد بازدید از این مطلب: 401
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام قدم زدم

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام قدم زدم

تعداد بازدید از این مطلب: 359
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

بزودی از داداشي نت …

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آلبوم جدید سامان جلیلی نام سقوط

تعداد بازدید از این مطلب: 343
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران بنام تو رو دوست دارم

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران بنام تو رو دوست دارم

تعداد بازدید از این مطلب: 333
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه بنام بازم شکست

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر یگانه بنام بازم شکست

تعداد بازدید از این مطلب: 378
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام حس شیرین

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام حس شیرین

تعداد بازدید از این مطلب: 514
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 5.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 5.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام دلتنگ فردا

دانلود با کیفیت 128 - 2.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام دلتنگ فردا

تعداد بازدید از این مطلب: 475
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 6.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام عشق فوق العاده

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام عشق فوق العاده

تعداد بازدید از این مطلب: 381
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سعید پانتر نام انتظار

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سعید پانتر نام انتظار

تعداد بازدید از این مطلب: 601
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام دنیا دنیا

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام دنیا دنیا

تعداد بازدید از این مطلب: 393
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام حس میکنم

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام حس میکنم

تعداد بازدید از این مطلب: 388
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مسعود امامی بنام دلم رفت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مسعود امامی بنام دلم رفت

تعداد بازدید از این مطلب: 376
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

اعتراضات فراوانی به پخش تلویزیونی کنسرت جنیفرلوپز شد تا جایی که نخست وزیر مراکش، دستور داده که در مورد پخش کنسرت جنجال‌ برانگیز جنیفر لوپز از تلویزیون سراسری این کشور تحقیق شود.
دو هفته پیش جنیفرلوپز، خواننده و بازیگر آمریکایی، برای برگزاری یک کنسرت در قالب جشنواره‌ی موسیقی موازین به کشور مراکش رفت و در آنجا اقدام به برگزاری کنسرت کرد.
تلویزیون مراکش هم کنسرت جنیفرلوپز را با ۱۰ دقیقه تاخیر روی آنتن برد اما این اجرا و به خصوص پخش تلویزیونی آن باعث اعتراضات فراوانی در مراکش شد؛ تا جایی که عبدالله بن‌کیران، نخست وزیر مراکش، دستور داده که در مورد پخش کنسرت جنجال‌ برانگیز جنیفر لوپز از تلویزیون سراسری این کشور تحقیق شود.
وی این کنسرت را حاوی صحنه‌های شرم‌آور توصیف کرد و پخش تلویزیونی آن را به شدت سهل‌انگارانه خواند.
بن‌کیران اضافه کرد که پخش صحنه‌های تحریک آمیز ناقض قانون رادیو-تلویزیون در مراکش است.
رسانه‌های محلی مراکش هم از حالت‌های تحریک‌آمیز و پوشش نیمه عریان جنیفر لوپز در این اجرا انتقاد کردند و چند چهره‌ برجسته حزب حاکم عدالت و توسعه گفتند که برگزاری این کنسرت نقض عفت عمومی بوده است.
این جنجال‌ها در مراکش دیروز به اوج خود رسید و بن کیران، نخست وزیر این کشور، طی نامه‌ای به مقام عالی ارتباطات رادیو-تلویزیونی خواهان اقدام قانونی علیه کسانی شد که مسئول پخش این برنامه بوده‌اند.
حتی روزنامه‌های مراکش به طور جدی خواستار استعفای مصطفی خلفی، وزیر ارتباطات شده‌اند اما او تا به حال این درخواست را رد کرده‌ است.
اعتراضات مقامات حزب عدالت و توسعه‌ مراکش به این کنسرت همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده باید منتظر واکنش وزیر ارتباطات این کشور باشیم.
مصطفی خلفی تاکنون نسبت به اعتراضات منتقدان مراکشی نسبت به چیزی که آن‌ها با عنوان صحنه‌های شرم‌آور توصیفش کرده‌اند، حتی عذرخواهی هم نکرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 392
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

دنبال اجتهاد شخصی نباشیم/ مرجع قانون است و دخالت دیگران معنی ندارد!

رئیس جمهور در نشست خبری امروز درباره لغو کنسرت های موسیقی در هفته گذشته گفت: از نظر ما مرجع قانون است. وقتی دستگاهی به عنوان مرجع قانونی تجویز شده پس دخالت دیگران معنی ندارد.

حسن روحانی درباره لغو کنسرت های موسیقی که در هفته گذشته  توسط نهادهایی غیر از وزارت فرهنگ و ارشاد، آغاز شده، گفت: ما در زمینه فرهنگ معتقدیم که  امور فرهنگی باید به اصحاب فرهنگ واگذار شود. فضا را باید کاملا به گونه ای ترسیم کنیم که هم برای  تولید کنندگان و هم مصرف کنندگان شرایط فراهم باشد.

وی افزود: از نظر ما مرجع قانون است. وقتی دستگاهی به عنوان مرجع قانونی تجویز شده پس دخالت دیگران معنی ندارد. نباید دنبال اجتهاد شخصی بود.همه باید در چارچوب قانون باشیم و هر دستگاهی که باید مجوز صادر کند آن مجوز مورد احترام باشد. وقتی در چارچوب قانون  مجوز برای یک کنسرت داده می شود و مردم می آیند بلیت می خرند؛ این گونه دخالت ها تضییع حقوق مردم است قبل از اینکه تضییع اصحاب فرهنگ باشد. ما باید احساس کنیم ۲۴ خرداد ادامه دارد.

روحانی افزود: باید به قانون عمل کنیم و به دنبال اجتهاد شخصی نباشیم و  اجتهاد را به عهده حوزه علمیه بگذاریم.

وی درباره دخالت نیروی انتظامی در زمینه لغو کنسرت ها گفت: دولت تعبیر خاصی درباره نیروی انتظامی ندارد.قانون ما اسلامی است.اجرای آن برای همه لازم است در زمینه سایر مسایل فرهنگی دولت موظف به اجرای قوانین است آن هم با حفظ حقوق ملت ایران. در هفته گذشته کنسرت کیهان کلهر، گروه چیسی کینگز فامیلی ، پروزا همای و وحید تاج لغو شدند و دوره دوم لغو کنسرت ها در دولت یازدهم توسط نهادهایی غیر از وازرت فرهنگ و ارشاد را رقم خورد.

تعداد بازدید از این مطلب: 660
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

 

«به همان سادگی» با صدای «مسعود یکتا»

دفتر موسیقی، مجوز کنسرتی دیگر در «تالار وحدت» را صادر کرد

کنسرتِ « سادگی همانبه»   از طرحی اساسبر« یکتامسعود» (  گروه سرپرست وخواننده«بی‌حصار»)   بازخوانیبه آثار خاطره‌انگیزی از اساتید بزرگ موسیقی ایرانی اختصاص خواهد داشت که کمتر یا هیچ‌گاه بازخوانی نشده‌اند.هم صورت به که اجرا ایندر‌ می برگزار آواز و پیانونوازی‌شود، « انصاریمزدا» اول قسمت در  و« سریرنگین»  در قسمت دوم به هنرنمایی و همراهیِ خواننده خواهند پرداخت. رسمیِ آلبوم اولین کهگفتنی‌ست  یکتا» «مسعود  تنهاست» اینجا «آدم نامِبا نیز  جاری سالِ تیرماهِ اواخر تا  صورتِبه «تصویری» منتشر خواهد شد.همت به کنسرت این است ذکر بهلازم« یکتامسعود»  و« سفید دایره تبلیغاتیکانون»  و تهیهتوسط «موسسه  فرهنگی‌ هنری مهربانیآوای سل.لا.سی» هنری فرهنگی «گروه همکاری با» تاریخ درِ « مرداداول»  در و جاری سال« یک سانس» در «تالار وحدت» برگزار خواهد شد.
می‌توانندعلاقمندان  رازوز  سه‌شنبه ۲۶ خرداد، بصورت آنلاینِ از طریقِ سامانه http://ticket.iconcert.city/  (با انتخاب صندلی) اقدام به تهیه‌ی بلیت نمایند.
اطلاعاتِ تکمیلی این کنسرت، به زودی از طریقِ همین رسانه منتشر خواهد شد.
 

تعداد بازدید از این مطلب: 402
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 720 - 47 مگابایت

دانلود با کیفیت 720 - 47 مگابایت

دانلود آلبوم جدید مهدی یراحی بنام مثل مجسمه

دانلود با کیفیت 480 - 24 مگابایت

دانلود با کیفیت 480 - 24 مگابایت

دانلود آلبوم جدید مهدی یراحی بنام مثل مجسمه

تعداد بازدید از این مطلب: 358
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 12.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 12.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام بمونه

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام بمونه

تعداد بازدید از این مطلب: 482
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده نام همینه که هست

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده نام همینه که هست

تعداد بازدید از این مطلب: 367
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

دانلود آلبوم جدید حمید عسکری بنام از عشق

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

برای حمایت از صاحب اثر فقط ۳ آهنگ جهت معرفی برای دانلود قرار گرفت.

MP3 – 128

۰۱ Khahesh Mikonam

۰۷ Eshghe Sabegh

۱۰ Az Eshgh

 

تعداد بازدید از این مطلب: 365
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بید بی مجنون

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بید بی مجنون

تعداد بازدید از این مطلب: 442
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام احساسی

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام احساسی

تعداد بازدید از این مطلب: 369
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

آلبوم جدید علی عبدالمالکی بنام مخاطب خاص

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

برای حمایت از صاحب اثر فقط ۳ آهنگ جهت معرفی برای دانلود قرار گرفت.

MP3 – 128

۰۱ Hava Donafarast

۰۵ Mokhatabe Kha

۰۸ Sakhteh

کد آهنگ پیشواز علی عبدالملکی آلبوم مخاطب خاص

تعداد بازدید از این مطلب: 516
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امین ترابی بنام فصل بارون زده

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امین ترابی بنام فصل بارون زده

تعداد بازدید از این مطلب: 395
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 4.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 4.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام ماه عاشقی

دانلود با کیفیت 128 - 1.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 1.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام ماه عاشقی

تعداد بازدید از این مطلب: 386
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بهادری بنام ماه عسل

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بهادری بنام ماه عسل

تعداد بازدید از این مطلب: 364
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام حس تو

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام حس تو

تعداد بازدید از این مطلب: 395
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود