آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 73
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 693
بازدید ماه : 6675
بازدید سال : 26505
بازدید کلی : 343325

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394
نظرات

فروزان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: فصل پیش در حالی به استقلال آمدم که علی دایی پرافتخارترین کاپیتان تیم‌ملی شخصا برای حضور من در پرسپولیس تماس گرفته بود اما به او گفتم که من را ببخشد چون استقلالی هستم نمی‌ توانم به پرسپولیس بیایم. انتظار داشتم که برخورد بهتری از کادرفنی جدید ببینم که این اتفاق نیفتاد.

برخلاف میل باطنی ام از استقلال جدا شدم

من برخلاف میل باطنی ام از استقلال جدا شدم و همه می‌ دانند که من چقدر این تیم را دوست داشتم. به خاطر یک سال حضور در استقلال و پوشیدن پیراهن این تیم به خودم افتخار می‌کنم. سال گذشته از دل و جان برای تیم مایه گذاشتم و با وجود اینکه شرایط تیم خوب نبود، باعث شدم که در خیلی از بازی ها نتیجه بگیریم که حتی خود هواداران هم به من گفتند اگر تو نبودی خیلی از بازی ها را می‌ باختیم که من از این بابت خیلی از آنها ممنونم.

به عشق هواداران استقلال 300 میلیون را بخشیدم

بعد از حضور کادرفنی جدید و آقای مظلومی به عنوان سرمربی استقلال او به من گفت که قصد دارد گلر جدید بیاورد و پیشنهاد می‌ کند که من از این تیم جدا شوم چون پادشاه در یک اقلیم نمی‌ گنجند. با این وجود این شرایط به من گفت که اگر بمانی تیم به حاشیه می‌ رود و من با اینکه برایم مثل کابوس بود که از استقلال جدا شوم و تمام سعی ام را کردم که در این تیم بمانم اما در نهایت آنها من را مجبور به جدایی کردند. در نهایت هم من دیدم بهتر است که این کار به عشق هواداران استقلال دوستانه انجام شود و برای گرفتن رضایتنامه ام از استقلال از 500 میلیونی که از باشگاه طلب داشتم، 300 میلیون را بخشیدم و برای 200 میلیون باقی مانده هم قرار شده است که به من چک بدهند که تا الان هم چنین اتفاقی نیفتاده است.

پیشنهاد دایی را به خاطر استقلال رد کردم

شما از پشیمانی من برای حضور استقلال می‌ پرسید باید بگویم فصل پیش آقای دایی در نقل و انتقالات با من تماس گرفت، تنها کسی که در پرسپولیس او شخصا برای آوردنش تلفن کرده است، من بودم.این را از خود ایشان بپرسید . از لحاظ شرایطی و مالی هم خیلی بهتر از استقلال بودم ولی من به علی آقا گفتم شرمنده من استقلال را دوست دارم و امسال نمی‌ توانم شاگرد شما باشم. آقای دایی هم که مرد بزرگی است برای من آرزوی موفقیت کرد و من به تراکتور رفتم و بعد از اینکه گلر استقلال از این تیم جدا شد، استقلالی ها با من به صورت جدی مذاکره کردند و من به خاطر اینکه آبی‌پوش شوم و در حالی که تنها با تراکتورسازی دور زمین دویده بودم، مجبور شدم برای گرفتن رضایتنامه 120 میلیون از جیبم بدهم. توقعم این بود که سرمربی جدید و باشگاه قدر من را می‌ دانستند ولی این برای من تجربه شد که باید در فوتبال به روز زندگی کنی و با عشق نمی‌ شود زندگی کرد و فوتبال حرفه ای عشق نمی‌ شناسد. اما از یکسال حضورم در استقلال و حمایت طرفداران خوبش لذت بردم.

10 سال فرصت دروازه‌بان اول بودن دارم

البته همین فصل هم 80 درصد باشگاه راضی به جدایی من نبودند. معمولا وقتی تیمی بازیکن جوانی را جذب می‌ کند، آن هم در تیم بزرگی مثل استقلال فصل اول در حقیقت مثل کاشتن یک محصول است و فصل بعد باید آن محصول ببار بنشیند. پس این فصل من می‌ توانستم در استقلال تازه خودم را نشان دهم ولی خب شرایط به نحوی رقم خورد که من از این تیم جدا شوم. من فقط 27 سال دارم و تا 37 سالگی می‌ توانم گلر یک تیم باشم. در این سن به تیم‌ملی دعوت شدم و افتخارات زیادی کسب کردم که یکی از آنها پوشیدن لباس استقلال است. حالا که از استقلال جدا شدم تازه جنگ برای من شروع شده است و باید برای حضور در تیم‌ملی انرژی مضاعفی بگذارم.

بازی با استقلال برای من و عنایتی شیرین است

اولین دیدار سیاه جامگان مقابل استقلال است من فکر می‌ کنم، رویارویی مقابل تیم سابقمان برای من و آقارضا عنایتی شیرین است. قطعا من انگیزه های زیادی جلوی همه تیم ها چه ته جدولی و چه بالای جدولی دارم که البته شرایط این بازی فرق می‌ کند و من سعی می‌ کنم بیشتر انرژی بگذارم. زمانی که من به سیاه جامگان آمدم فقط آقای خطیبی را می‌ شناختم و شناخت قبلی از این تیم نداشتم و من به خاطر خود آقای خطیبی به این تیم پیوستم. او مربی جوان و در عین حال باتجربه است که امیدوارم در کنار او یک فصل خوب را سپری کنم. خوشبختانه در سیاه جامگان با مدیریت آقای عباسی و فرزندانش باوجود اینکه یک باشگاه خصوصی است، هیچ مشکلی یا امکاناتی وجود ندارد و بازیکنان می‌ توانند روی کارشان تمرکز کنند.

تمرینات فشرده برای رسیدن به شرایط آرمانی

در مورد آمادگی من سوال کردید باید بگویم که در کل من یک هفته است که با سیاه جامگان تمرین می‌ کنم و شرایط آمادگی من 50درصد است ولی با تدابیری که آقای خطیبی در نظر گرفتند و تمریناتی که با مربی گلرهای سیاه جامگان آقای احسان وجدی به صورت فشرده صبح و بعدازظهر پشت سر می‌ گذارم خیلی شرایطم بهتر شده است و از این بابت از آقای خطیبی و وجدی تشکر کنم.

تعداد بازدید از این مطلب: 558
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، فهرست کامل بازیکنان 16 تیم لیگ برتر به شرح زیر است:

فولاد خوزستان؛ به امید شاگردان دراگان


تیم فولاد با یک جای خالی در فهرست نهایی خود را آماده حضور در اولین هفته رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران می کند. دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد در فصل نقل و انتقالات ستاره بزرگی نخرید اما او به شدت به همین خرید های به ظاهر متوسط امیدوار است.

فهرست فولاد در لیگ امسال شامل نفرات زیر خواهد بود:
علیرضا سلیمی، مهرداد بشاگردی، یوسف وکیا، امید خالدی، مهرداد جماعتی، لئونارد مساریچ، بهمن کامل، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، محمد اهل شاخه، سینا مریدی، بهمن جهان تیغ، هادی حبیبی‌نژاد، علی‌سینا ربانی، مهدی دغاغله، حسین مالکی، حسین ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی، امیرحسین فشنگچی، عبدالله ناصری، عارف آغاسی کلاه‌سرخی و محمود مطلق زاده.

سیاه جامگان؛ سورپرایز احتمالی فصل


رسول خطیبی سرمربی سیاه جامگان در تدارک برگزاری اولین بازی فصل مقابل استقلال است. او که قبلا این موقعیت را با گسترش فولاد از سر گذرانده با تیم تازه صعود کرده سیاه جامگان در فصل نقل و انتقالات فعالیت قابل توجهی داشت. خطیبی با اعتماد به نفس ذاتی به لیگ پانزدهم به شدت امیدوار است .

فهرست سیاه جامگان در لیگ امسال شامل نفرات زیر خواهد بود :
محسن فروزان، محمدحسن عین‌افشار ، محمد ناصری ، سیدمیثم حسینی، میلان یووانوویچ، بهروز افشار، سعید مهدی‌پور، امیرحسین صدقی، امیر تیزرو، محمدرضا بازاج، محمدامین رضایی ،احمد میرکامدار، سالار افراسیابی، رضا شربتی، سجاد رهبر، سعید واسعی، مصطفی احمدی، میلاد صفایی، علیرضا نقی‌زاده، تومیک داوودیان، امیرحسین زشکی، رنان داسیلوا ، رضا عنایتی، محسن دلیر، حسین زامهران، سیدپیمان میری ، امید سینک، بابک مرادی

پرسپولیس ؛ جوان های برانکو می آیند


همان طور که قبلا هم گفته شده بود برانکو ایوانکوویچ مهمترین خرید پرسپولیس در فصل جاری است. سرمربی سابق تیم ملی در فصل نقل و انتقالات به خرید ستاره ها اعتقاد چندانی نداشت، اگرچه با وجود این بازیکنانی مثل رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده و لوکا ماریچ ممکن است فصلی هیجان انگیز را پیش روی هواداران قرار دهند. قرمزپوشان با حفظ بازیکنان مدنظر برانکو جز محمد نوری در انتظار آغاز فصلی متعادل اند .

فهرست بزرگسالان پرسپولیس با یک جای خالی در لیگ امسال شامل نفرات زیر خواهد بود :
سوشا مکانی، ایمان صادقی ، هادی نوروزی، محسن بنگر، مهرداد کفشگری، رامین رضائیان، بابک حاتمی، رضا خالقی‌فر، امید عالیشاه، علیرضا نورمحمدی، محسن مسلمان، مهدی طارمی، لوکا ماریچ، فرشاد احمدزاده، مایکل اومانا، کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری.
علی علیپور، احمد نورالهی، میلاد کمندانی، وحید حیدریه، مرتضی قدیمی‌پور هم بازیکنان زیر 23 سال پرسپولیس هستند .

پدیده می خواهد همچنان پدیده باشد


پدیده در دومین فصل حضور در لیگ برتر می خواهد با ضرباهنگ جدید شرایط خوبی در لیگ برتر داشته باشد. مشهدی ها با جدایی علیرضا مرزبان و استخدام رضا مهاجری شرایط متفاوتی به نسبت پارسال دارند در فصل نقل و انتقالات اقتصادی کار کرده اند . باید منتظر شروع لیگ و نتایج آنها باشیم:

فهرست پدیده در لیگ امسال شامل نفرات زیر خواهد بود :
مجتبی روشنگر و علیرضا حیدری مسعود نظرزاده، رضا ناصحی، معین عباسیان و حسن جعفری ایگور پراهیچ و محمود خمیسی میثم نقی‌زاده، کریم احمدی، مهرداد رضایی، محسن یوسفی، میلا غریبی و حسین بادامکی یونس شاکری و مهدی خیری
پدیده همچنین سعید جلالی (دروازه‌بان)، محمدحسین مرادمند، آرام عباسی و ابوالفضل قریشی (مدافع میانی)، حسن زارعی، رضا اتاقی و علی نادمی (هافبک) حسین مهربان، احمد اسکندری و محمد علیمردانی (مهاجم) را در لیست نفرات زیر 23 سال و امیدهای خود دارد.

صبای قم با دایی و ستاره های خشمگین


صبای قم با علی دایی یکی از خبرسازترین تیم های لیگ برتر خواهد بود. دایی با حضور در صبا اقدام به استخدام 6 بازیکن با سابقه ملی کرده است. بازیکنانی که با انگیزه های مختلف پای به رقابتهای لیگ پانزدهم خواهند گذاشت .البته صبا دیر شروع کرده و این کار دایی را سخت می کند.

فهرست صبا در لیگ امسال شامل نفرات زیر خواهد بود :
حامد لک، میلاد فراهانی ، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو، خوزه فیلیپه ماچادو، محمدامین آرام‌طبع، هاشم بیک‌زاده، جهانبخش طاهر، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، ابوالفضل ابراهیمی، سامان آقازمانی، فرشید باقری،محمد قاضی، جلال‌الدین علی‌محمدی، عبدالکریم اسلامی، محمد اوسانی
نفرات زیر 23 سال: محمدرضا قدرتی‌پور(دروازه‌بان)، داوود بهادری، امید قربانی، نیما داغستانی(مدافعان)، محسن کرمی، سیدمهدی حسینی (هافبک ها)، و سعید قمی(مهاجمان)

پرستاره ترین نفت تاریخ با علی منصوریان می آید


نفت تهران با جذب بازیکنان ممتاز خود را آماده شرکت در هر سه جام پیش رو کرده است. با حضور بی‌سابقه این تعداد ستاره در نفت همه در انتظار کسب نتایج خوب از سوی علیرضا منصوریان سرمربی این تیم اند که سال بعد حتما می خواهد بهترین سرمربی ایران باشد .

فهرست نفت در لیگ امسال شامل نفرات زیر خواهد بود :
علیرضا بیرانوند ، وحید شیخ ویسی ، مهدی شیری ، وحید حمدی نژاد ، کارلوس سانتوس ، سید جلال حسینی ، سیامک کوروشی ، رضا علیاری ، علیرضا عزتی ، ایمان مبعلی ، آرش رضا وند ، مهدی مومنی ، ارسلان مطهری ، سعید لطفی ، عباس بوعذار ، علیرضا دانشگر ، پیام صادقیان ، حمید بوحمدان ، عیسی آل کثیر ، آلویز نونگ ، وحید امیری ، علی قربانی ، میثم جودکی
این فهرست شامل نفرات زیر 23 سال نفت است .

تراکتورسازی با سرباز های درجه یک


سرباز ها ؛ این فصتی ویژه برای تراکتورسازی تبریز و تونی اولیویرا ست که یکی از بهترین تیم های لیگ امسال را بسازد. تونی که برای دومین بار از ابتدای فصل مشغول آماده سازی تیمش برای رقابتهای لیگ است از نیروی انسانی تیمش به شدت راضی است. این تیم با وجود جذب تعداد زیادی ستاره هنوز یک جای خالی دارد .

فهرست تراکتورسازی در لیگ امسال شامل نفرات زیر خواهد بود :
مهرداد طهماسبی ،محمدرضا اخباری ، محمدعلی رمضانیان ، شجاع خلیل زاده ، خالد شفیعی ، علی حمودی ، میرهانی هاشمی، کارلوس کاردوسو ، محمد ایرانپوریان ، یان رمزی، سعید آقایی ، فردین عابدینی ، بختیار رحمانی ، سینا عشوری ، سروش رفیعی ، مهرداد بایرامی ، حمزه یونس ، سامان نریمان جهان ، شاهین ثاقبی ، احمد عبدالله زاده ، فرید بهزادی‌کریمی، میلاد قنبری ، پیمان کشاورز،
آگوستو سزار دوسانتوس موریرا.
این فهرست شامل نفرات زیر 23 سال است .

استقلال خوزستان ؛ عجیب ترین تیم سال


عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان عجیب ترین حضور را در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر داشته است. سرمربی استقلال خوزستان 14 بازیکن خارجی، لیگ یکی و لیگ برتری را در این فصل به خدمت گرفته و 16 بازیکن را در فهرست خروج قرار داده است.

اسامی بازیکنان استقلال در فصل تازه شامل نفرات زیر خواهد بود :
فرناندو خسوس، گودرز داودی، عبدالهادی خنیفر، موسی کولیبالی، علی اکبر آهکی ، محمد طیبی ، میثم دورقی ، روح الله سیف اللهی ، رحیم زهیوی ، فرشاد جانفزا ، حسن بیت سعید ، عقیل شویعی کعبی، علی اصغر عاشوری، فرشاد سالاروند، دانیال ماهینی ، پیمان شیرزادی ، حکیم نصاری ، جلال عبدی، کمیل حیدری ، ادوارد سوارز فریرا

راه آهن؛ در انتظار معجزه شماره 2


فرهاد کاظمی که در آخرین ساعات نقل و انتقالات انگشت خود را جوهری کرد ،با تیمی متناسب با شرایط راه آهن به لیگ می آید. این تیم با 10 روز تمرین آماده لیگ برتر است در حالیکه در بین نفرات خود یک ملی پوش جوان هم دارد. زردپوشان تهرانی امسال هم می خواهند معجزه آسا در لیگ بمانند.

اسامی بازیکنان راه آهن با سه جای خالی در فصل جدید شامل نفرات زیر خواهد بود :
ایگور ننزیچ ،کاظم برجلو ، حمید دیوسالار ، ابراهیم کریمی ، محسن ایران نژآد ،فرشاد فرجی ، میلاد محمدی ، مهرداد محمدی ، مهدی جعفرپور ، احمد مهدی زاده ، حسین کریمی ، سیامک کوهنورد ، بهادر عبدی ،میلاد ابطحی ، امین منوچهری ، میلاد تاجی، حمیدرضا علی عسگری، محمد حسین باباگلی، سالار لالانی، حسین خیری، امیر نصرآزادانی، مهران قاسمی، علیرضا محمد، محمد علی رمضانیان و علی محسن زاده.

استقلال اهواز ؛ تازه وارد پرهوادار


استقلال اهواز تیم تازه وارد لیگ برتر در روز آخر نقل و انتقالات فهرست خود را بست. این تیم با سرمربیگری سیاوش بختیاری زاده ، بازیکنان پرتعدادی را جذب کرده که البته بسیاری از آنها از تیم های قبلی کنار گذاشته شده بودند . با این حال این تیم پرهوادار خوزستانی فصل را با امید آغاز می کند .

اسامی بازیکنان استقلال اهواز در فصل جدید شامل نفرات زیر خواهد بود :
پرویز کریمی ، لوئیز فرناندو ، سید علی حسینی ، سعید قزل ، سعید سالارزاده ،عادل کلاه‌کج ، میلاد جعفری ، محسن حمیدی، شاهین مجیدی ، علی بیگدلی، طالب ریکانی ، محمد اسماعیل نظری ، غلامعباس آشوبی ، مرتضی منصوری، مبین میردورقی احسان مرادیان ، رضا ایار، حمزه خضیراوی، میلاد پاک پرور، رضا بهمئی و سید بهنام موسوی ، محمد غلامی و مهدی اسلامی

گسترش فولاد تبریز؛ تراکتورآبی


گسترش فولادی ها با حفظ اسکلت اصلی تیم خود در فصل گذشته، اقدام به جذب نفرات جدیدی برای لیگ پانزدهم کردند، که به نوعی می توان گفت سعی کردند نقاط ضعف فصل پیش را پوشش دهند. گسترش فولاد تبریز که فراز کمالوند را در راس کادرفنی خود حفظ کرد، با نگاه به نقص های این تیم در سال گذشته اقدام به یارگیری کرد و همین موضوع باعث شد تا آنها در تمام خطوط خود برای یارگیری تمرکز داشته باشند و البته اسکلت اصلی تیم خود را نیز حفظ کنند.

اسامی بازیکنان گسترش فولاد در فصل جدید شامل نفرات زیر خواهد بود :
گئورگی گئورگیف، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، مصطفی اکرامی، مهدی کیانی، مگنو باتیستا داسیلوا، سعید دقیقی، محمد ابراهیمی، امید نظامی‌پور، امیرحسین کریمی، ایوب کلانتری، داود نوشی‌صوفیانی، محمدامین درویشی، علیرضا لطیفی، سیدمحسن حسینی، یوسف سیدی، داریوش شجاعیان، شهرام گودرزی، مقداد قباخلو، مجتبی ترشیز، رضا کریمی، جکسون دیپاسیو، میثم صادقی، سعید صادقی، رضا جبارنژاد، نیما مختاری، محمدامین بنای خطیبی

ذوب آهن ؛ پتانسیل خونریزی در تیم آرام


ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات فعالیت چندان زیادی نداشت اما توانست با جذب یکی دو بازیکن موثر نقاط ضعف خود را پوشش بدهد. اگر کارلوس سانتوس از جمع بازیکنان یحیی گل محمدی جدا نمی شد آنها مدعی جدی تری برای قهرمانی بودند.

اسامی بازیکنان ذوب آهن برای لیگ پانزدهم به شرح زیر است:
رشید مظاهری ، محمد باقر صادقی ، پیمان سلمانی ، محمد نژآد مهدی ، هادی محمدی ، حجت حق وردی ، علی حمام ، ساعد محبی ، مهرداد قنبری ، ولید اسماعیل ،محمدرضا عباسی ، احسان پهلوان ، مهدی مهدی پور ، قاسم حدادی فر ، اکبرصادقی ، مرتضی تبریزی ، کاوه رضایی ، مسعود حسن زاده ، علی خدادادی ،مهران درخشان مهر، مهدی رجب زاده ، دانیال اسماعیلی فر
این فهرست شمال نفرات امید نیز هست .

استقلال تهران؛ در انتظار آبی خوشرنگ


آبی پوشان پایتخت، کادرفنی جدید استقلالی ها برای لیگ پانزدهم، در لیست این تیم به نوعی زلزله ای به وجود آورد. پرویز مظلومی پس از به دست گرفتن سکان هدایت استقلالی ها، در اولین اقدام باعث وداع آبی پوشان با چند نفر از بازیکنان ثابت فصل قبل این تیم از جمله صادقی، فروزان، عنایتی و بیگ زاده شد و در مرحله بعد بازیکنانی را در تمام خطوط جذب این تیم کرد، بازیکنانی همچون رحمتی، چشمی، حاج محمدی، انصاری و میثم مجیدی که این ترکیب نشان می دهد وی بیشتر به دنبال ترمیم قسمت دفاعی تیمش بوده است و احتمالا نیمه هجومی این تیم بیشتر مورد تایید وی بوده است.

اسامی بازیکنان استقلال برای لیگ پانزدهم به شرح زیر است :
سیدمهدی رحمتی، وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، امین حاج‌محمدی، میثم مجیدی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسندنیا، هرایر مگویان، کرار جاسم، جابر انصاری، آرش برهانی، سجاد شهباززاده، ریوالدو باربوزا، محسن کریمی، بهنام برزای، مهدی کربلایی، علیرضا رمضانی، فرشید اسماعیلی، سیداحمد نجفی

سپاهان ؛ مدافع مرموز عنوان قهرمانی


سپاهان با حسین فرکی فصل کم حاشیه نقل و انتقالات را به سرانجام رساند. آنها مثل رئال مادرید با حفظ نفرات اصلی پا به لیگ می گذارند و طبق معمول مدعی بزرگ جام خواهند بود. سپاهان بالانس خوبی در همه خطوط دارد و یکی از باتجربه ترین تیم های امسال است.

تیم سپاهان در فصل جدید شامل نفرات زیر است:
رحمان احمدی ، شهاب گردان ،هادی عقیلی ،عبدالله کرمی ،وریا غفوری ،احسان حاج‌صفی،علی کریمی ،فوضیل موسایف،رسول نویدکیا ،محرم نویدکیا،مهدی شریفیمحمدرضا خلعتبری ،لوسیانو پریرا ،حسین پاپی،لئوناردو پادوانی، وحید نجفی،حبیب گردانی میلاد سرلک ،امین جهان‌عالیان،سعید قائدی‌فر،علی غلامی،حسین فاضلی،مهدی امینی، محمد روشندل، رضا میرزایی.
این فهرست شامل نفرات امید هم هست .

ملوان ؛ امیر روی عرشه کشتی


آنچه که پیداست با همه مشکلات مالی و ساختاری ملوان تیم خوبی برای حضور در قابتهای امسال دارد. این تیم با تلفیقی از سربازهای باارزش و بومی های باتجربه آماده حضور در لیگ پانزدهم است . ملوان که با حضور امیر قلعه نویی تبدیل به یکی از خبرسازترین تیم های امسال شده ، از خط دروازه تا نوک حمله مهره هایی دارد که حضورشان در هر تیمی غنیمت است . آنها را باید جدی گرفت اگرچه خیلی دیر شروع کرده اند . ملوان در فهرست 18 نفره بزرگسال یک جای خالی هم دارد .

سرگی پاشنکو ، سید حسین حسینی ، حسین ماهینی ، احمد آهی ، عزیز معبودی ، عزت پورغاز ، حسین کنعانی ، سعید یوسف زاده ، شهاب کرمی ، مازیار زارع ، پژمان نوری ، جلال رافخایی ، محمد آبشک ، سهیل رحمانی ، پویا نزهتی ، آرش افشین ، فرزاد حاتمی، رضا درویشی ، آیدین قویدل ، محمد رضی پور ، مهیار زحمتکش ، حسین شنانی ، نیمامیرزازاد ، صادق محرمی ، علی عابدی ، امیرمحمد مظلوم
این فهرست شامل نفرات امید هم هست .

سایپا، تجربه جایگزین جوانی


برخلاف سال های گذشته که همیشه از سایپا به عنوان تیمی که بیشتر از بازیکنان جوان خود بهره می گیرد نام برده می شد این تیم در مسابقات امسال از بازیکنان بالای سی سال زیادی استفاده خواهد کرد. پس از جدایی یکی دو بازیکن جوان سایپا از این تیم، تفکر کادر فنی و مدیریتی این تیم به سمت استفاده از بازیکنان باتجربه تر رفت، حضور بازیکنانی مانند جواد نکونام، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی، رضا نوروزی و ... این موضوع را به خوبی نشان می دهد و البته باید عنوان کرد جذب جواد نکونام و آوردن مجدد وی به ایران را می توان به نوعی مهمترین عملکرد این تیم در بازار نقل و انتقالات دانست.

اسامی بازیکنان سایپا در لیگ پانزدهم به شرح زیر است:
حامد فلاح‌زاده، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری، جواد نکونام، ابراهیم صادقی، روزبه شاه‌علی‌دوست، میلاد میداودی، سجاد مشکل‌پور، حامد شیری، غلامرضا رضایی، رضا نوروزی، وحید محمدزاده، وحید اسماعیل‌بیگی، علی زینالی، علی قلی‌زاده، ماهان رحمانی، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی ترابی، بهمن سالاری، علی شجاعی، باقر نیاری، رادکو دویکویچ، حسین منادی، مجتبی رضایی، محمد سلطانی، محمد علی‌نژاد
تعداد بازدید از این مطلب: 600
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394
نظرات

به گزارش" ورزش سه " کریم انصاری فرد بعد از یک فصل حضور در اوساسونا از این تیم جدا شد تا فوتبال خود را در تیمی جدید دنبال کند. انصاری فرد از تیمهای قطری و البته چند باشگاه مشهور ایرانی پیشنهادهایی دریافت کرد اما ترجیح داد با تیمی قرارداد امضا نکند و به حضورش در فوتبال اروپا ادامه بدهد.

انصاری فرد از جمله بازیکنانی بود که علاقه داشت تا فصل نقل و انتقالات به پایان برسد. او دوست نداشت تا به پیشنهاد تیمها پاسخ منفی بدهد و به مربیان مورد علاقه اش :« نه » بگوید. به همین دلیل و با پایان فصل نقل و انتقالات، با خیالی آسوده پیگیر برنامه هایش است تا به ماجراجویی در فوتبال اروپا ادامه بدهد.

انصاری فرد البته تمرینات اختصاصی را دنبال می کند تا از آمادگی دور نماند. او که به پیشنهادهای قطری اش هم پاسخ منفی داده، هم اکنون یک تیم از یونان و یک تیم از نروژ را خواهان خود می بیند اما به این پیشنهادها نیز پاسخی نداده است. به نظر می رسد انصاری فرد منتظر دریافت پیشنهادی بهتر از لیگی معتبرتر است تا تیم آینده خود را در اروپا انتخاب کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 572
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه" ، میان هیاهوی نقل و انتقالات و صید بهترین ها و سرشناس ترین ها ، قراردادهایی آرام و بی صدا بسته میشد که شاید در انتهای لیگ، کار یک تیم را به قهرمانی، سهمیه آسیا و حتی گریز از سقوط بکشاند؛ بازیکنانی جوان و گمنام که یک فصل تمام فرصت دارند تا لقب "پدیده لیگ" را از آن خود کنند و تیم هایی که سوی نگاه خود را به جوانان چرخانده اند و مربیانشان از اعتماد نمی‌ هراسند.

جوانهای برانکو امیدوارند

پرسپولیس: در دو تیم پر طرفدار پایتخت چنان محل رفت و آمد چهره های اسم و رسم دار است که کمتر می توان به طلوع یک ستاره در آنها چشم داشت. اما با این حال یکی دو جوان را می توان شمرد که شاید فرصتی برای ثابت شدن در ترکیب اصلی را داشته باشند و بعد خود ستاره شوند. در پرسپولیس کمندانی بازیکن جوانی است که در فصل پیش هم در چند بازی تیم را به وجود خود امیدوار کرد؛ هافبک نفوذی که پس از کسب تجربه در مقاومت تهران و پیام آزادی کرج و راه آهن به تیم ب پرسپولیس پیوست . بحث پیرامون حضور او در لیگ پرتغال و تخلفی که باشگاه راه آهن از آن سخن می گفت تماشاگر فوتبال راهمچنان کنجکاو دیدن بازیش باقی می گذارد.

نفت با خلعتبری 22 ساله

نفت تهران: علی منصوریان تنها یکی از مربیانی بود که در فصل گذشته جوانان را باور کرد و نتیجه این اعتماد را گرفت، او که سال گذشته دو مهره ارسلان مطهری و علیاری را رو کرده بود، در فصل جدید با خرید علیرضا صبوری آزاد، هافبک تهاجمی 22 ساله فولاد نوین امیدوار است مربی پدیده سال باشد. او با حضور صبوری آزاد، نوید ظهور یک خلعتبری جدید را به فوتبال ایران داده است. در تیم نفت مرد دیگری پای به میدان خواهد گذاشت که هرچند در میان لیست پدیده های احتمالی ، بازیکنی سن و سال دار به نظر میرسد ، اما عنوان آقای گل لیگ دسته یک ، همچنان ما را کنجکاو دیدن بازیهایش خواهد گذاشت؛ عیسی آل کثیر که از آلومینیوم هرمزگان به نفت آمده و سه تیم خوزستانی لیگ، جذب این بازیکن توانمند را از دست دادند تا او به نفت بیاید.

نیاری نوجوان برای روسفیدی جلالی

سایپا: در باشگاهی که تیم جوانانش بازیکن بسازد و سرمربی مجید جلالی جوان گرا باشد، به راحتی می توان به بازیکنانی رسید که آینده ای روشن پیش رو دارند. علی قلی زاده در مقام یک مهاجم و ماهان رحمانی هافبک تهاجمی 19 ساله ، دو بازیکنی که هر دو در تیم های ملی جوانان و نوجوانان حضور داشتند، تقدیمی از تیم جوانان سایپا به لیگ برتر هستند. بازیکن دیگر حتی کمتر از 18 سال سن دارد؛ باقر نیاری؛ هافبک تهاجمی سایپا که از تیم ملی نونهالان تا دقایقی هرچند اندک در لیگ چهاردهم، گام به گام آمده تا شاید پدیده لیگ پانزدهم باشد.


از فولاد به اس اس خوزستان

استقلال خوزستان: گل خرید از دسته پایین تر را این باشگاه چید. بهترین بازیکن لیگ دسته یک که او هم ثمره بازیسازی فولادنوین بود؛

حسن بیت سعید که حالا در 25 سالگی پله های لیگ دسته دو، یک و برتر را بالا امده تا مهارت هایش را به رخ بکشد.

فرشاد جانفزا هم دیگر بازیکنی است که گل قهرمانی فولاد نوین را به دروازه چسباند تا راهی لیگ برتر شود. و اما اولین خرید استقلال خوزستان در این فصل، رحیم زهیوی که از صنعت نفت آبادان آمده تا مانند لیگ دسته یک پدیده باشد؛ شاید که بود چشم بر 28 سال سن او بست و به جنگندگی اش دل خوش کرد.

رسول در سومین سال پدیده سازی

سیاه جامگان: پشت نام رسول خطیبی باید نام چند بازیکن جوان را جستجو کرد. دو بازیکن جوان از پارسه؛ سعید واسعی هافبک 20 ساله و پیمان میری 23 ساله که که در لیگ یک هم توانست برچسب پدیده را بر دوش خود بنشاند. خطیبی برای دفاع یک همشهری را در نظر گرفته، مصطفی احمدی هافبک دفاعی شهرداری تبریز؛ و نفر چهارم، امید سینگ، هافبکی تهاجمی که از استقلال اهواز با اعتماد به سرمربیگری خطیبی به سیاه جامگان آمده است.

ژنرال جوان رو کن

ملوان بندرانزلی: در تیم هایی با خط و ربط نظامی، و حضور سربازان لیگ در انها، می توان ردپای جوانان بیشتری را گرفت. حسین شنانی هافبک ازاد خوزستانی از فولاد نوین و حسین کنعانی زادگان که با مشورت علی دایی ملوان را برگزیده است، می توانند هم سرباز باشند و هم مدافع عنوان پدیده لیگ.امیر جهان کهن بازیکن تیم ملی امید و صادق محرمی 19 ساله برخواسته از تیم جوانان ملوان و بازی در رده نوجوانان و جوانان تیم ملی ، دو احتمال دیگر برای کسب این لقب هستند که دست یافتن به این شانس بزرگ به امیر قلعه نوعی و تفکرش در تیم بستگی دارد.

دایی و انتظار به تکرار یک عادت

صبای قم :در لیست باشگاهی که علی دایی سرمربی آن باشد، باید منتظر دیدن چهره های نو و با استعداد بود. نیما داغستانی که تجربه بازی در تیم های ملی نوجوانان و جوانان را دارد، از تیم جوانان سایپا قد کشید و مدتی در لیگ مالزی بازی کرد و حالا در تیم صبا در انتظار ورود به لیگ برتر است. او شاید شناخته شده ترین بازیکن از میان هفت جوان صبای قم باشد.

ذوب آهن: تیم یحیی گل محمدی سال پیش یکی از پدیده های لیگ را به نام خود زده بود؛ اسماعیلی فر که حالا جا برای درخشش بیشتری دارد و حالا با رضا شکاری ، هافبک نفوذی تیم ملی جوانان که تنها 17 سال دارد، میتواند دوباره این افتخار را تجدید کند.شکاری البته یکی از جوان های ذوب آهن است بازیکنی که از تیم های پایه به لیگ برتر می آید .

یک شانزده ساله دیگر در تبریز

گسترش فولاد: فراز کمالوند به دو نفر از بازیکنانش چنان اعتقادی دارد که می گوید نام رضا کریمی را از اکنون باید در لیست پدیده های لیگ نوشت؛ بازیکنی با شانزده سال و هفت ماه سن که کمالوند گفته به او بازی خواهد داد و او خواهد درخشید. دیگری یوسف سیدی است ، مهاجمی نوزده ساله که در جام جهانی جوانان گل برابر اتریش را به دروازه نشانده و صعود ایران را رقم زده است.

دراگان در معدن استعداد

فولاد خوزستان: باشگاه فولاد هم شانس خود را با دو بازیکن امتحان خواهد کرد؛ اسکوچیچ که از بازیکنان جوان فولاد نوین بهره ای نبرده ، با مهاجم تیم امید، بهمن جهان تیغ که عنوان آخرین گل فصل پیش فولاد را از آن خود کرد، یکی از بخت های پدیده شدن فولاد است، او که بازی در تیم های ملی رده سنی پایین تر را هم در پرونده خود دارد یک لوح تقدیر را هم از سازمان لیگ دریافت کرده تا انگیزه بیشتری برای لیگ پانزدهم داشته باشد. دیگری حسین مالکی هافبک نفوذی سابق تیم نفت مسجد سلیمان است که امید به توانمندی های او در این باشگاه خوزستانی وجود دارد.

راه آهن و احتمال بازگشت به اصل

راه آهن: فرهاد کاظمی هم با رفتن به راه آهن دلش باتعدادی از جوانان تیم نبود و عذرشان را خواست، اما بازیکنانی هم هستند که انتخابشان کرده تا با نیروی جوانی شان خون تازه در رگهای راه آهن بدوانند، میلاد محمدی22 ساله که لیگ های برتر روسیه و اتریش هم در پی جذب او بودند یکی از بازیکنانی است که به راحتی می تواند لیگ پانزدهم را نردبان پیشرفت خود کند و دل کیروش را ببرد. میلاد تاجی که از شهرداری بندرعباس آمده مهره دیگر فرهاد کاظمی ست .راه آهن قبل تر ها سازنده ترین تیم تهران بوده است .

سپاهان با پدیده تهرانی

سپاهان: این تیم اصفهانی که بیشتر بازیکنان خود را برای مصاف پانزدهم لیگ برتر حفظ کرده، در سهمیه زیر 23 سال خود یکی از زیرکانه ترین خریدها را برای خود ثبت کرده است. وحید نجفی، بازیکن سابق مقاومت تهران ، که با 31 بار کاشتن گل در فصل گذشته، عنوان آقای گل لیگ آسیا ویژن تهران را برای خود به چنگ آورده است وپیش از شروع لیگ، پای گل زنی هایش در بازی های دوستانه سپاهان هم باز شده است.

تراکتور و یک جوان جویای نام

تراکتورسازی تبریز: سهم تونی اولیویرا از جوانانی که رویای پدیده شدن را در سر می پروانند ، پیمان کشاورز است . مهاجم 19 ساله ای که پس از چهار سال توپ زدن در تیم جوانان تراکتور از شبستر قدم در جاده لیگ پانزدهم خواهد گذاشت.

آرام و توفان پیش رو

پدیده : در میان جوانان این فصل پدیده شاید آرام عباسی با چند عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در رده های سنی پایین تر، یکی از شانس های تصاحب نام پدیده لیگ باشد. هرچند نام های جوان دیگری هم این تیم را به حضورشان امیدوار می کند.

در انتطار آقا سیاوش

استقلال اهواز : باشگاه اهوازی به قدری دیر به کاروان لیگ پانزدهم پیوست و تیمش را بست که با دستی بسته به خرید و جذب بازیکن می اندیشید، با این حال و با وجود بازیکنانی که دیر پای قرارداد نشستند،شاید سیاوش بختیاری زاده فوتبالبیست های جوانی را به زمین بیاورد که جبران نام ها و نشان های نداشته استقلال اهواز را کرده و تیمش را از انتهای جدول دور کنند.

استقلال هم پدیده دارد

استقلال: استقلال هم مانند حریف قدیمی خود یکی دو بازیکن جوان دارد که اگر در میان ازدحام بازیکنان شناخته شده اش زمانی برای بازی کردن دست بدهد، شاید به آرزوهای خود نزدیک شوند. محسن کریمی که در آستانه 21 سالگی است، تصویر بهترین هافبک چپ ایران شدن را در سر می پروراند. او چندین بار آقای گل رقابت های مختلف در سنین پایین تر بوده و حالا در ترافیک چپ های استقلال با تلاشش ،چشم به تابلو تعویض با یکی از بزرگان استقلال خواهد داشت. مهدی کربلایی 22 ساله هم به عنوان یک مدافع میانی بخت دیگر استقلال برا ی مطرح کردن چهره ای جوان و با استعداد است.

در میان نام این بازیکنان لیگ دسته اول و یا جوان باید از کمال موسوی هم گفت که با مربیگری فولاد نوین 6 بازیکن با استعداد را به لیگ برتر اهدا کرد. و بعد دیگر منتظر شروع فصل جدید ماند، برای جوانانی که مشتاق درخشیدن هستند، که نامشان شاید در این چند خط هم نیامده باشد؛ برای بازیکنی که شاید پاشنه کف جادویی اش را ور بکشد، زمین را زیر پا به بازی بگیرد و نه لیگ برتر که تیم ملی را برق بیاندازد.

چشم لیگ برتر به چشمک زدن یک ستاره منتظر خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 857
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، نفرات مورد اشاره براساس میزان تاثیرگذاری و عمق حضور این 15 نفر را صاحب معیارهای لازم برای دریافت این لقب معرفی می‌کند.

امیر قلعه‌نویی؛ پرافتخارترین

1. امیر قلعه‌نویی با 5 عنوان قهرمانی موفق ترین سرمربی همه ادوار است. قلعه‌نویی در سال های 84، 87 و 91 با استقلال و سال های 88 و 89 با سپاهان صاحب این عنوان شده است.

2. امیر قلعه‌نویی تنها سرمربی لیگ‌برتر است که در 3 سال متوالی قهرمان لیگ شده است. او در سال 87 با استقلال و در سال های 89 و 90 با سپاهان صاحب این عنوان شده است.

3. قلعه‌نویی اولین مربی تاریخ لیگ است که با دو تیم مختلف عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده است. او در سال 87 با استقلال و 88 با سپاهان این عنوان را به دست آورده است.

4. بیشترین حجم از اتهام درباره تبانی با بازیکنان خاص تیم ها درباره قلعه‌نویی موجود بوده است.

5. بیشترین حاشیه ها و بیشترین مصاحبه های رسانه ای در تاریخ لیگ‌برتر مربوط به او بوده است.

محرم نویدکیا؛ پرافتخارترین بازیکن

1. نویدکیا با 5 عنوان قهرمانی همراه سپاهان، در سال های 81، 88، 89، 90 و 93 پرافتخارترین بازیکن تمام ادوار لیگ‌برتر بوده است.

2. نویدکیا همراه ابراهیم صادقی بیشترین وفاداری را به تیم خود داشته و برای شانزدهمین سال متوالی در تیم سپاهان حضور دارد.

3. نویدکیا تنها بازیکن تاریخ لیگ‌برتر است که 2 بار عنوان بهترین بازیکن مسابقات لیگ‌برتر را به خود اختصاص داده است.

4. نویدکیا در سال 81 با 20 سال سن جوان ترین کاپیتانی بوده که در لیگ‌برتر عنوان قهرمانی را بدست آورده است.

افشین قطبی؛ غریبه قهرمان

1. افشین قطبی یکی از 3 مردی است که در اولین تجربه سرمربیگری در لیگ‌برتر فوتبال ایران همراه تیمش قهرمان شده است. ملادن فرانچیچ و علی دایی دو مرد دیگر هستند. قطبی در سال 86 با پرسپولیس قهرمان لیگ شد.

2. قطبی همراه دایی قهرمانی را در اولین تجربه سرمربیگری دوران فوتبال حرفه ای خود به دست آورده است.

3. افشین قطبی بیشترین میزان تاثیرگذاری را روی قهرمانی تیمش در سال 86 داشته و تاثیر شخصیت، رفتار و ادبیات گفتاری او روی جامعه فوتبال بیشتر از همه مربیان تاریخ لیگ بوده است.

4. افشین قطبی مثل قلعه‌نویی و علی دایی بعد از قهرمانی با تیمش سرمربی تیم‌ملی فوتبال شد.

5. قطبی تنها مربی ایرانی لیگ فوتبال ایران بوده است که در لیگ کشوری دیگر شاغل شده است. او در مسابقات جی لیگ ژاپن این دوران را سپری کرد. او در سال حضورش در لیگ ژاپن تنها مربی آسیایی شاغل در جی لیگ بوده است.

مهدی رحمتی؛ پردرآمدترین

1. مهدی رحمتی پردرآمدترین بازیکن تمام ادوار لیگ‌برتر است که براساس تخمین حدود 8 میلیارد تومان در سالیان لیگ‌برتر درآمد داشته است.

2. رحمتی اولین بازیکن لیگ‌برتر است که قراردادش 10 رقمی شد و اولین بازیکن میلیاردی لیگ‌برتر شد.

3. رحمتی با انجام 121 بازی بی وقفه در سال های 90 تا 93 باثبات ترین بازیکن لیگ‌برتر محسوب می‌ شود.

4. رحمتی با 76 بازی ملی در دوران لیگ‌برتر بین المللی ترین گلر تمام ادوار لیگ محسوب می‌ شود.

فرهاد کاظمی؛ اولین قهرمان دوبل

1. فرهاد کاظمی اولین مردی بود که یک تیم شهرستانی را قهرمان لیگ‌برتر کرد. او در سال 81 این عنوان را با سپاهان به دست آورد.

2. کاظمی اولین مردی بود که دبل قهرمانی کرد و لیگ و جام‌حذفی را با سپاهان البته در دو سال متوالی به دست آورد.

3. کاظمی بیشترین صعود به لیگ‌برتر را با تیم های مختلف داراست. رکورد او 4 صعود است.

4. هر 3 باری که در ادوار گذشته پیکان به دسته اول سقوط کرده، توسط فرهاد کاظمی به لیگ‌برتر بازگشته است.

علی پروین؛ مرد اول

1. علی پروین سرمربی اولین قهرمانی لیگ‌برتر یعنی پرسپولیس است که در روز 7 خرداد 81 برای اولین بار سرنوشت لیگ را با قهرمانی اش مشخص کرد.

2. علی پروین اولین مرد تمام ادوار لیگ‌برتر است که در یک تیم همه مسوولیت های مدیریتی و فنی مثل مدیرعاملی، سرپرست موقت، مدیرفنی، عضو هیات مدیره و سرمربی را داشته است.

3. علی پروین محبوب ترین مربی در تمام ادوار لیگ‌برتر با توجه به معیار انتخاب اهالی فوتبال است.

فرهاد مجیدی؛ مورد عجیب فرهاد

1. از لحاظ فنی مورد فرهاد مجیدی یک مورد خارق عادت بوده است. او با افزایش سن بهتر و پرتحرک تر کار می‌ کرد. به گونه ای که داستان مورد عجیب بنجامین باتن را در اذهان متبادر می‌ کرد.

2. فرهاد مجیدی به انتخاب کاربران اینترنتی محبوب ترین بازیکن آسیا هم شده است.

3. فرهاد مجیدی در دوران لیگ‌برتر بهترین گلزن دربی بزرگ پایتخت بوده و در این ادوار 4 گل زده است.

رضا عنایتی؛ آقای گل

1. رضا عنایتی با زدن 142 گل بهترین گلزن همه ادوار لیگ‌برتر بوده است.

2. عنایتی تنها مردی است که 3 بار آقای گل لیگ‌برتر بوده است.

3. او در سال 84 با میانگین 0.7 گل بهترین میانگین گلزنی در یک فصل را داشته است.

4. عنایتی در روز 25 اردیبهشت امسال با دارا بودن 39 سال و 24 روز مسن ترین مرد لیگ‌برتر بوده و این رکورد را در اولین روز لیگ آتی به 39 سال و 101 روز خواهند رساند تا مسن ترین مرد لیگ‌برتر باشد.

علی کریمی؛ جادوگر همیشگی

1. به انتخاب اهالی فوتبال ایران محبوب ترین بازیکنان تمام ادوار لیگ ایران شده است.

2. با وجود نام و نشان بزرگش هیچ وقت قهرمان لیگ‌برتر نشده است.

3. در دوران افتش مورد توجه تیم شالکه قرار گرفت تا پیرترین بازیکنی باشد که باشگاه های آلمانی او را خواسته اند. او در 33 سالگی زمانی مورد توجه باشگاه آلمانی قرار گرفت که یک سال قبل باشگاه پرسپولیس او را در فهرست مازاد خود گذاشته بود.

4. علی کریمی در آخرین روز عمر فوتبالش با تراکتورسازی قهرمان جام‌حذفی شد.

ادینهو؛ آقای گل خارجی ها

1. با زدن 75 گل بهترین گلزن تمام ادوار لیگ‌برتر بوده است.

2. یکی از 3 آقای گل خارجی لیگ‌برتر در کنار عمادرضا عراقی و دنیل اولروم اهل نیجریه بوده است.

3. ادینهو در کنار کریم انصاری‌فر و عنایتی یکی از 3 نفری است که بیش از یک بار در لیگ‌برتر حداقل 20 گل به ثمر رساند.

4. ادینهو دو بار از لیگ ایران به لیگ کشورهای حوزه خلیج فارس ترانسفر شد.

علی دایی؛ اولین قهرمان «بازیکن ـ مربی»

1. در سومین دوره لیگ‌برتر بعد از 7 سال دوری از لیگ ایران آقای گل شد و تنها آقای گل لیگ بین تمام مردان فوتبال ایران شد که از لیگ های خارجی برمی گشتند.

2. دایی اولین کسی بود که به عنوان مربی و بازیکن قهرمان لیگ‌برتر می‌ شد. او در سال 85 در حالی که بازیکن سایپا بود، مربی این تیم بود و قهرمان شد.

3. این مورد دایی در فوتبال ایران سابقه ندارد؛ او در سایپا تحت عنوان «بازیکن ـ مربی» به میدان می‌ رفت اما کاپیتان سایپا مرد دیگری یعنی ابراهیم صادقی بود.

محمد مایلی‌کهن؛ دنیای زندانی

1. اولین مرد تاریخ فوتبال ایران بود که براساس یک مشکل و ماجرای فوتبالی یعنی شکایت علی دایی از او به زندان رفت.

2. در ماجراهای لیگ‌برتر و اتفاقاتی که روی سکوها افتاد، از هدایت تیم‌ملی فوتبال در حالی که تنها 15 روز به عنوان منصوب شده بود، استعفا داد.

3. تیم های فولاد و پیکان و گهر تحت هدایت او یا با سابقه حضور چند هفته ای او سال آینده را در لیگ دسته پایین تر سپری کردند.

4. مایلی‌کهن رکورددار مصاحبه و اظهارنظرهای جنجالی در فوتبال ایران بوده و درگیری های رسانه ای او با علی دایی (آقا قلدره) امیر قلعه‌نویی (گروهبان قندلی) محمد دادکان و ... زبانزد بود.

محسن قهرمانی؛ جنجالی ترین قاضی

1. صاحب عجیب ترین تصمیم در تاریخ لیگ‌برتر بود که خطای مهاجمی روی مدافع حریف را برعکس اعلام کرده و شدیدترین جریمه ها را در موقعیت وارونه با اخراج بازیکن غیرخاطی و گرفتن پنالتی برای تیم غیرخطاکار اعلام کرد.

2. اولین داور تاریخ لیگ‌برتر بود که از سوی مراجع رسمی داوری به دلیل تخلفات خارج از میدان فوتبال محروم شد.

3. اولین داور لیگ‌برتر و تنها مرد این عرصه بوده که روی چاق و لاغر بودن و اضافه وزن و رژیم غذایی او هم بحث شده که نشان از حضور او در حریم شایعات دارد.

4. نوع برخورد پرخاشگرانه و موقعیت نزاع با بازیکنانی توسط او باعث به وجود آوردن مصادیق منحصر به فرد از رفتار و شخصیت در او شده است.

ایمان مبعلی؛ فراز و نشیب و شباهات با بکام

1. ایمان مبعلی بیشترین تاثیرگذاری را در بین بازیکنان روی قهرمانی یک تیم داشته است. او در سال 1383 روی 27 امتیاز تیم فولاد که سرانجام قهرمان لیگ شد، تاثیر مستقیم گذاشت.

2. ایمان مبعلی در تاریخ لیگ‌برتر عملکردی پر از فراز و نشیب داشت و در حالی که در 2 سال گذشته همه او را بازیکنی مازاد و تمام شده می‌ پنداشتند، با درخشش در تیم پیکان یکی از 10 مرد موثر و برتر لیگ لقب گرفت.

3. ایمان مبعلی نسبت به سنش از یک حضور 16 ساله در لیگ بهره مند است که در بین مردان زیر 35 سال او را منحصر به فرد و متشخص معرفی می‌ دارد.
تعداد بازدید از این مطلب: 531
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، سرخابی های پایتخت در فصل نقل و انتقالات سعی کردند نقاط ضعف خود را بپوشانند، استقلالی ها 7 بازیکن و پرسپولیسی ها نیز 8 بازیکن را در بازار جذب بازیکنان، به تیم های خود آوردند و قرار است با این بازیکنان در لیگ پانزدهم جزء مدعیان قرار بگیرند.

دروازه: آبی ها، بازگشت گلر آشنا - سرخ ها، استمرار در دروازه

استقلالی ها در درون دروازه خود بازهم از مهدی رحمتی استفاده خواهند کرد، آنها که دروازه بان اول خود را پس از آمدن مظلومی، از دست دادند، باز هم از دروازه بان سال های پیش خود برای حراست از دروازه آبی ها استفاده خواهند کرد و مانند گذشته وحید طالب لو نیز دروازه بان دوم این تیم خواهد بود.

اما سرخپوشان در این فصل از دروازه بان اصلی خود در فصل گذشته استفاده خواهند کرد، سوشا مکانی امسال نیز درون دروازه سرخپوشان خوهاد ایستاد و دروازه بان دوم این تیم نیز بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت ایمان صادقی شد، گلر سابقا استقلالی، بعد از چند فصل حضور در بین ملوانان امسال راه دروازه سرخ ها را در پیش گرفت و قطعا در بازی اول این تیم درون دروازه خواهد ایستاد.

دفاع: سرخ ها، تغییر در کناره ها - آبی ها، ثبات در راست و تغییر در چپ

سرخ پوشان در دفاع میانی دو بازیکن اصلی خود یعنی مایکل اومانا و محسن بنگر را نیز حفظ کردند و به این ترکیب لوکا ماریچ کروات نیز اضافه شد. البته رضا نورمحمدی نیز کماکان در این تیم حضور دارد، البته در این قسمت محمدرضا خانزاده نیز از جمع پرسپولیسی ها جدا شد. در دفاع چپ، سرخ ها حمید علی عسگر که تقریبا در تمام پست های این تیم به میدان می رفت و این اواخر بیشتر در این قسمت به بازی گرفته می شد، از جمع پرسپولیسی ها جدا شد و آنها در این قسمت از دو بازیکن جوان استفاده خواهند کرد. وحید حیدریه و محمد انصاری دو بازیکن جدید و جوان این پست هستند.

در دفاع راست، پرسپولیسی ها یکی از بهترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر را به مجموعه تیم اضافه کردند، رامین رضاییان که بدون شک یکی از بهترین بازیکنان فصل قبل لیگ برتر بود به جمع سرخپوشان اضافه شد تا آنها مشکلات گاه و بیگاه این پست را که در فصل گذشته داشتند دیگر نداشته باشند. البته بابک حاتمی که در نیم فصل لیگ قبلی از جمع سایپایی ها به پرسپولیس آمده بود نیز در این تیم باقی ماند و مهدی جعفر پور از جمع سرخپوشان جدا شد.

اما استقلالی ها عمده ترین تغییر خود را در دو بازیکن خط دفاعی خود داشتند، در دفاع وسط امیرحسین صادقی باسابقه پس از آمدن مظلومی از جمع آبی پوشان جدا شد و امین حاج محمدی از نفت تهران به آنها اضافه شد تا با حضور در کنار حنیف عمران زاده زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل دهد، در دفاع چپ، دومین تغییر آبی پوشان اتفاق افتاد و هاشم بیگ زاده بعد از فصل پر فراز و نشیبی که داشت بالاخره از جمع تیم جدا شد و میثم مجیدی از استقلال خوزستان به این تیم آمد تا مشکلی از این بابت برای این تیم به وجود نیاید. در دفاع راست نیز استقلالی ها از همان بازیکن فصل پیش خود یعنی میلاد فخرالدینی استفاده خواهند کرد.

هافبک : آبی ها، کمترین جابجایی – سرخ ها، عمده ترین تغییرات

استقلالی ها در خط هافبک خود کمترین تغییر را داشتند و می توان گفت به خط هافبک سال گذشته این دو بازیکن نیز اضافه شدند، روزبه چشمی بازیکن سابق صبایی ها که قابلیت بازی در پست دفاع را نیز دارد احتمالا زوج امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی خواهد بود. بال راست استقلالی ها احتمالا همچون اغلب بازی های سال گذشته خسرو حیدری و بال چپ این تیم نیز یعقوب کریمی خواهند بود، بازیکنانی که در تیم سال گذشته نیز بودند و البته پلی میکر استقلالی ها نیز احتمالا جاسم کرار خواهد بود، البته در این پست استقلالی ها ریوالدو برزیلی را نیز خواهند داشت.البته آبی پوشان در این قسمت بهنام برزای و چند بازیکن جوان و مستعد مانند علیرضا رمضانی و محسن کریمی را در ترکیب خود دارند.

اما وضعیت پرسپولیسی ها در این منطقه متفاوت از آبی پوشان خواهد بود، آنها سه بازیکن جدید را در این پست به تیم خود اضافه کردند و سه بازیکن جدا شده داشتند، کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی فصل قبل نفتی ها یکی از خرید های سرخ پوشان بوذ که احتمالا در بازی های این تیم به همراه کفشگری در پست هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت. سه بازیکن دیگر جداشده سرخپوشان در این خط، بازیکنانی بودند که قابلیت بازی در جهات مختلف این خط میانی را داشتند، محمد نوری، پیام صادقیان و گابریل، همان سه بازیکن مدنظر بودند و در طرف مقابل پرسپولیسی برای پر کردن جای این بازیکنان محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده را به خدمت گرفتند. دو بازیکنی که هم قابلیت بازی به عنوان پلی میکر را دارند و هم در بال ها می توانند به میدان بروند و البته در صورت حمله تیمی به فورواردها نیز اضافه شوند.

مهاجم: سرخ ها، سه خروجی بدون ورودی – آبی ها، یک در برابر یک

پرسپولیسی ها سه مهاجم خود را از دست دادند اما این مهاجمان نقش چندانی در بازی های این تیم ایفا نمی کردند، رضا نوروزی، مهدی دغاغله که مصدوم شده بودند و دیگر نتوانستند به ترکیب این تیم اضافه شوند، محمد عباس زاده نیز مورد غضب باشگاه قرار گرفته و احتمالا از این تیم جدا شود، البته سرخ پوشان در این پست بازیکنی نگرفتند اما نگه داشتن مهدی طارمی برای آنها به نوعی یک موفقیت بود.

استقلالی ها نیز رضا عنایتی را در فصل نقل و انتقالات از تیم خود کنار گذاشتند و تنها جابر انصاری را به خدمت گرفتند. البته آنها آرش برهانی و سجاد شهباززاده را در تیم خود حفظ کردند اما با این حال جابر انصاری را که در پست مهاجم چپ به میدان می رود را به ترکیب خود اضافه کردند تا در صورت لزوم در بازی های خود از وی استفاده کنند.
تعداد بازدید از این مطلب: 551
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود