آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 52
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 672
بازدید ماه : 6654
بازدید سال : 26484
بازدید کلی : 343304

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 5 فروردين 1395
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 1417
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 5 فروردين 1395
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 1366
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 5 فروردين 1395
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 1322
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 5 فروردين 1395
نظرات

اولین بازی سال فوتبال ایران با پیروزی ٤ گله مقابل هندوستان همراه بود و اکنون ایران با این پیروزی تنها به یک امتیاز برای صعود به مرحله بعد نیاز دارد.

 

ایران یک گل بیش از بازی رفت به هند زد و توانست سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد اما این در حالی است که ملی پوشان ایران می توانستند با گل های بیشتری  به عنوان تیم برنده از این بازی بیرون بیایند .


مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا، گروه چهارم قاره آسیا، ساعت 19 ورزشگاه آزادی
داور: وو مین تری (تایلند)       کمک داوران: نه لانگ فام و نگوین ترانگ هائو (تایلند)

تیم ملی ایران:

محمد رشیدمظاهری، پژمان منتظری (سید جلال حسینی 82)، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی (داریوش شجاعیان 68)، وحید امیری، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی (کریم انصاری فرد 66) و سردار آزمون
سرمربی: کارلوس کی روش


تیم ملی هند:

گاپریت سینگ، ابولانگ خونگجی (20 پریتام کوتال)، آگوستین فرناندز، ساندش، بیکاش جیرو(36 خابرا سینگ)، لالپخولا جی جی، پرونای هالدر، اودانتا سینگ، چاران نازاری(64 لالچوان ماویا)، نارایان داس، رولین
سرمربی: استیون کنستانتین


اخطار

وحید امیری (58) - آزمون(88)  از ایران


شرح گل

ایران 1 هند 0 (دقیقه 33، احسان حاج صفی) : حرکت به موقع جهانبخش و سپس توپ گیری وی باعث خطای سخت مدافع هندی شد و داور نیز در سوت خود به علامت پنالتی دمید. احسان حاج صفی نیز پشت این توپ ایستاد و به زیبایی و بر خلاف جهت حرکت سینگ، توپ را به گوشه سمت چپ دروازه هندی ها فرستاد.

ایران 2 هند 0 (دقیقه 61، سردار آزمون) : یک گل دیگر از روی یک ضربه ایستگاهی دیگر، این بار احسان حاج صفی ضربه کرنر ملی پوشان را به سوی دروازه حریف ارسال کرد و این توپ پس از برخورد با مدافعان حریف به آزمون رسید و او نیز با استپ زیبایی این توپ را از آن خود کرد و سپس با ضربه ای روپا گل دوم ایران را به ثمر رساند.

ایران 3 هند 0 (دقیقه 65، احسان حاج صفی) : بازهم ضربه ایستگاهی و بازهم کرنر برای ایران کارساز شد و سانتر جهانبخش را مدافع هندی با دست مهار کرد تا داور بازهم در سوت خود بدمد و بازهم کاپیتان حاج صفی پشت توپ بایستد و با یک ضربه محکم یک پنالتی زیبا را برای ایران به ثمر برساند و خود را در این بازی دو گله و ایران را سه گله کند.

ایران 4 هند 0 (دقیقه 78، علی رضا جهانبخش) : پاس قطری و دیدنی شجاعیان در سمت راست هجومی ایران به جهانبخش رسید و وی نیز با حرکت پا به توپ خود و جا گذاشتن یکی دو مدافع هندی، ضربه خود را به جهت مخالف سینگ زد تا گل چهارم ایران شکل بگیرد.


شرح نیمه اول:


ملی پوشان ایران پس از حملات متعدد خود تنها توانستند یک بار دروازه حریف را باز کنند و با کمترین اختلاف ممکن پا به رختکن گذاشتند. 
همانطور که پیش بینی می شد بازی با حمله ایران آغاز شد و بازیکنان ایران از همان ابتدا به دنبال بار کردن دروازه حریف بودند، در ده دقیقه ابتدایی ایرانی ها سعی کردند با شوت هایی که به سمت دروازه حریف می زنند دروازه این تیم را باز کننند اما چند شوت خطرناک از سوی آنها راه به جایی نبرد تا کی روش و بازیکنانش به فکر پلان دوم خود بیفتند، آنها در ادامه با نفوذ از بین مدافعان حریف و ضربه به دروازه و پس از آن با سانترهای خطرناک و امید به سرزنی سردار آزمون و سعید عزت اللهی بارها و بارها تا مرز بازکردن دروازه حریف رفتند اما هر بار به دلیلی ناکام می شدند تا اینکه از روی توپ برگشتی یکی از کرنرهای انبوه ایران در این نیمه و تیزهوشی جهانبخش در توپ گیری و در نهایت خطای مدافع حریف روی وی، ایران به تنها گل خود در این نیمه رسید.
پر واضح است که در دیدارهای اینچنینی هر تیمی به فکر پیروزی با اختلاف گل بالاست و باید دید در نیمه دوم کی روش چه تدبیری برای رسیدن به دروازه حریف می اندیشد.



دقایق حساس


دقیقه 3 – اولین موقعیت این بازی طبق پیش بینی توسط ایرانی ها به وجود آمد و شوت راه دوری که نواخته شد را سینگ دفع کرد.
دقیقه 3 – شوت دیگری از ایرانی ها و این بار جهانبخش دروازه هندی ها را با تهدید جدی مواجه کرد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 5 – سانتر زیبای جهانبخش در محوطه جریمه هندی ها روی سر سردار فرود آمد و او نیز با ضربه سر خود دروازه حریف را به شدت تهدید کرد اما این توپ با برخورد به تور بالای دروازه با فاصله کمی به بیرون رفت.
دقیقه 8 – حمله سریع ایرانی ها و پاس رو به جلوی امیری دروازه هندی ها را با تهدید مواجه کرد اما این توپ توسط مدافعان حریف به کرنتر رفت.
دقیقه 12 – اولین و تنها حمله هندی ها روی دروازه ایران خطرناک بود، شروع مجدد دروازه بان این تیم این در محوطه ایران فرود آمد و ضربه روپای مهاجم این تیم با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 13 – ضربه روپا و محکم طارمی در حالی می شد اولین گل را برای ایران داشته باشد از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 14 – سردار در محوطه جریمه حریف توپی که صاحبش شده بود را به سمت دروازه حریف زد اما این توپ پس از برخورد به مدافعان حرف به کرنر رفت.
دقیقه 15 – سانتر ایرانی ها روی دروازه هند موقعیت خطرناکی ایجاد کرد اما سینگ این توپ را مشت کرد.
دقیقه 16 – یک بار دیگر سردار آزمون می توانست دروازه حریف را باز کند اما ضربه او را بازهم دروازه بان حریف مهار کرد.
دقیقه 24 – ضربه آکروباتیک و محکم جهانبخش با برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.
دقیقه 24 – کرنر ارسالی از سوی ایران با ضربه سر خطرناک عزت اللهی ادامه یافت اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 29 – رامین رضاییان با نفوذ خود به محوط جریمه حریف از زاویه بسته ضربه خود را روانه دروازه حریف کرد اما سینگ این توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 30 – کرنر ارسالی جهانبخش با ضربه سر خطرناک عزت اللهی روبرو شد اما این توپ نیز با دفع دروازه بان حریف به کرنر رفت.
دقیقه 31 – یک ارسال دیگر از سوی جهانبخش از روی نقطه کرنر با ضربه سر زیبای آزمون روبرو شد اما این موقعیت حساس نیز با برخورد به تیرک افقی دروازه از دست رفت.
دقیقه 38 – پاس امیری به عزت اللهی رسید و هافبک تیم ملی نیز ضربه زیبایی را با کات بیرون پا به سوی دروازه هند زد اما سینگ، این توپ عزت اللهی را نیز مهار کرد.
دقیقه 51 – اولین حمله بازی در نیمه دوم برای ایران روی حرکت سردار به دست آمد و با پس از چند گام حرکت پا به توپ در حالی که می توانست طارمی را نیز صاحب توپ کند ضربه فنی خود را به سوی دروازه حریف زد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 53 – کرنر ارسالی جهانبخش در محوطه جریمه هندی ها پس از برخورد با چند بازیکن به پورعلی گنجی رسید و او نیز ضربه خود را به سوی دروازه زد اما سینگ با جاگیری خوب و سرعت عمل بالا به زیبایی توانست این موقعیت خطرناک را دور کند.
دقیقه 60 – پاس زیبای آزمون از بین مدافعان هندی به طارمی رسید اما او نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه وی توسط مدافع حریف به کرنر رفت.
دقیقه 63 – حرکت سریع دیگری از آزمون و ضربه محکم وی می توانست برای ایران گل به همراه داشته باشد اما این توپ با واکنش به موقع سینگ به کرنر رفت.
دقیقه 69 – تنها موقعیت هندی ها در این نیمه در این دقیقه شکل گرفت و سانتر هندی ها از روی ضربه ایستگاهی و سپس ضربه سر ساندش از بالای دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت. 
دقیقه 70 – وحید امیری در محوطه حریف صاحب توپ شد و در حالی که خود می توانست دروازه حریف را با خطر روبرو کند مهاجم ایران را صاحب توپ کرد اما در نهایت مدافعان هند موفقتر بودند و این توپ از دست ایران رفت.




در حاشیه


* در حال حاضر حدود 10 هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور دارند که این جمعیت در حال افزایش است.

 

* لیدرهای استقلال و پرسپولیس در بین تماشاگران حضور دارند ضمن اینکه عکاسان با کاورهای سفید رنگ بازی را پوشش خواهند داد.

 

* بازیکنان تیم ملی هند قبل از ورود به زمین با یکدیگر عکس سلفی گرفتند.

 

* خلیل آزمون، پدر سردار آزمون و نادر عزت‌اللهی، پدر سعید عزت‌اللهی در جایگاه VIP ورزشگاه آزادی حضور دارند تا بازی تیم ملی و فرزندان خود را از نزدیک تماشا کنند.

 

* با توجه به رایگان بودن بازی و ایام تعطیلات عید استقبال خوب تماشاگران باعث شده که مقابل پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی ترافیک به‌وجود آید و رفت و آمد برای تماشاگران مشکل شده است.

 

* هنگامی که از بلندگوی ورزشگاه ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام می‌شد تماشاگران به‌شدت بازیکنان را تشویق می‌کردند.

 

* علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان همراه فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران از جایگاه CIP تماشاگر بازی خواهند بود.

 

* مجید مظفری از بازیگران سینمای کشورمان در ورزشگاه حضور دارد.

 

* از ساعت 18 اخباری و مظاهری به همراه دن‌گاسپار اولین نفراتی بودند که وارد زمین شدند و 5 دقیقه بعد بازیکنان تیم ملی ایران همگی با هم وارد زمین چمن شده و 10 دقیقه پس از آنها بازیکنان تیم ملی هند به زمین آمدند.

 

* بازیکنان ایران به دو گروه بازیکنان اصلی و  ذخیره تقسیم شده و اصلی‌ها زیر نظر کادر اصلی با کاورهای سفید و زرد به ‌آماده‌سازی خود مشغول شدند و سایرین بدون حضور مربی با کاورهای سبز رنگ با یکدیگر به بازی آقاوسط مشغول شدند.

 

* بازار دیده بوسی و تبریک عید بین خبرنگاران، عکاسان و مسئولان برگزاری مسابقه داغ است.

 

* مجری ورزشگاه به صورت ویژه بازیکنان را یک به یک صدا کرده و هر بازیکن با آهنگ ویژه شهر خود مورد تشویق هواداران قرار گرفت. به طور مثال مهدی طارمی با آهنگ بوشهری تشویق شد.

 

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به همراه افشین پیروانی از کنار زمین مراحل گرم کردن بازیکنان را تماشا کرده ضمن اینکه کی‌روش به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

 

* مجری ورزشگاه از هواداران خواست تا با تشویق‌های خود برای بازیکنان انرژی مثبت بفرستند.

 

* تماشاگران با شعارهای ایران ایران تیم ملی را تشویق کردند. ضمن  اینکه آنها طارمی را با شعار مهدی آقای گل مورد حمایت قرار دادند.

 

* احسان حاج صفی کاپیتان ایران در این بازی پس از ورود سید جلال حسینی در دقیقه 82 بازوبند کاپیتانی را به سید جلال سپرد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1156
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود