خلعتبري: از برد پرسپوليس خوشحال شدم

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 205
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 205
بازدید ماه : 5762
بازدید سال : 32477
بازدید کلی : 349297

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
نظرات

بعد از برد پرسپوليس مقابل استقلال در دربي 79 محمدرضا خلعتبري برد سرخپوشان را تبريک گفت که بعضي از هواداران سپاهان ناراحت شدند.

خلعتبری در همین خصوص به "ورزش سه" گفت: از قبل بازی هم گفته بودم پرسپولیس دربی را می‌ برد و دوست داشتم این تیم ببرد. من یک سال در پرسپولیس بازی کردم اما در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم. پرسپولیس نیمه دوم خوب بازی کرد و توانست هوادارانش را خوشحال کند. واقعا باید به طارمی ماشالله بگویم که خیلی خوب و با غیرت بازی کرد. پرسپولیس در نیمه دوم از دروازه‌بان تا خط حمله خوب کار کرد. پیش‌بینی کرده بود پیام یا محسن بنگر گل می‌ زنند که پیام مصدوم شد و بنگر شانس نداشت.

او در رابطه با ناراحتی هواداران سپاهان هم صحبت کرد: من برای پرسپولیس بازی کردم و با این تیم نائب قهرمان شدم. چند هفته پیش با پیراهن سپاهان جلوی پرسپولیس گل زدم و خوشحالی کردم و همه شاهد هستند که با جان و دل برای سپاهان بازی کردم. به خاطر دل هواداران پرسپولیس خوشحال شدم اما بازیکن پرسپولیس هستم و نظر شخصی ام را در صفحه ام گذاشتم و هواداران سپاهان هم می‌ دانند که برای این تیم کم نگذاشتم.

خلعتبری از مسوولان درخواست کرد مشکلات بازیکنان سرباز را حل کنند و گفت: این اتفاقات قبلا افتاده و مسوولان کمک کنند تا فوتبال این بازیکنان نابود نشود. بعضی از این بازیکنان ملی‌پوش هستند و می‌ توانند به فوتبال ملی کمک کنند.



تعداد بازدید از این مطلب: 763
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود