پيش بازي ميلان- اينتر

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 26
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 5583
بازدید سال : 32298
بازدید کلی : 349118

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1393
نظرات

امشب اينتر در اولين حضور روبرتو مانچيني روي نيمکت اين تيم در بازگشت به سن سيرو، مقابل ميلان، رقيب همشهري، قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، مانچینی که بین سال های 2004 تا 2008، سه قهرمانی در سری A برای اینتر به دست آورد، در حالی جای والتر ماتزاری را روی نیمکت نرآتزوری گرفته که می تواند با کسب یک پیروزی، تیمش را بالاتر از روسونری در جدول رده بندی قرار دهد.
احتمالا بازگشت مانچینی که یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ باشگاه اینتر است، بسیاری از هواداران این باشگاه را خوشحال کرده اما مانچو کار دشواری برای بازگرداندن اینتر به روزهای خوبش دارد. اینتر فصل گذشته در سری آ پنجم شد تا این فصل در رقابت های چمپیونزلیگ حضور نداشته باشند. با این وجود، نمایش های آنها در رقابت های این فصل سری آ هم چندان درخشان نبود و اکنون با 15 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس صدرنشین، در میانه های جدول حضور دارند.
با این وجود، اریک توهیر، رئیس باشگاه اینتر، تاکید کرد که انتظارات از مانچینی بالاست و انتظار می رود او تیم را به رقابت های اروپایی برساند. او رسیدن اینتر به لیگ اروپا، رقابت هایی که امسال هم در آن حضور دارند را یک هدف حداقلی توصیف کرده اما هدف اصلی، بازگشت به چمپیونزلیگ است.
در مقابل، میلانی ها که امشب به عنوان میزبان، از حمایت هواداران شان هم برخوردارند، با تنها یک امتیاز برتری نسبت به اینتر، در رتبه هفتم قرار دارند و بعد از 4 بازی بدون پیروزی، اینزاگی امیدوار است که تیمش در این دیدار مهم به پیروزی برسد. آنها در آخرین دیدارشان در لیگ مقابل سمپدوریا به تساوی 2-2 رسیدند؛ دیداری که دانیله بونرا در آن اخراج شد تا دربی را از دست بدهد.
میلانی ها در 11 دیدار این فصل، 5 تساوی داشتند و همین تساوی های پرتعداد، علی رغم 2 شکست، باعث شد تا آنها رتبه ای بهتر از هفتمی به دست نیاورند. در دیدار رفت سال گذشته، اینتر با یک گل به پیروزی رسید اما نکته جالب اینکه تیم ماتزاری بعد از آن پیروزی، در 6 دیدار پیاپی پیروز نشد. در حالی میلان در 6 دیدار بعدی شان، 4 برد داشتند؛ به همین دلیل، هر دو تیم می دانند که نباید از پیروزی در این دیدار، بیش از اندازه خوشحال شوند.



تعداد بازدید از این مطلب: 680
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود