کاشاني:مي‌مانديم پرسپوليس رئال‌مادريد مي‌شد

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 107
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 5668
بازدید سال : 32383
بازدید کلی : 349203

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 30 آبان 1393
نظرات

جعفر کاشاني بعد از 9 سال بار ديگر در هيات مديره پرسپوليس حضور يافت، او که در ساليان دولت گذشته همواره دعوت مديران پرسپوليس و روساي هيات مديره و سازمان تربيت بدني را رد مي‌ کرد، اين بار، بار ديگر وارد حريم مديريتي پرسپوليس شد.

 

 به گزارش "ورزش سه"، جعفر کاشانی در مصاحبه ای اشاره به نکاتی می‌ کند که برای ثبت در تاریخ مناسب است. اولا کاشانی دلیل پذیرش مسوولیت را برخلاف ادوار گذشته تعهدش به پرسپولیس می‌ داند و می‌ گوید: هیچ وقت برای پرسپولیس کم نمی‌ گذارم اما وقتی از او می‌ پرسیم چرا در سالیان گذشته دعوت ها را نمی‌ پذیرفت کوتاه عنوان می‌ دارد که شرایط مناسب نبود.

کاشانی بعد از چند ثانیه سکوت می‌ گوید: الان هم مطمئن نیستم که شرایط مهیا باشد. اما به هر حال در اداوار گذشته نه تنها شرایط مناسب نبود بلکه فعالیت با خیلی ها اصلا غیرممکن بود.

کاشانی درباره آخرین دستاورد دوران مدیریت هیات مدیره سال 84 می‌ گوید: زمینی به مساحت 60 هکتار را از استانداری تهران در منطقه پرند گرفته بودیم و کارهای ابتدایی یعنی حصاربندی، نقشه کشی و تهیه ماکت را انجام داده بودیم. اگر فعالیت ما و گروهی که آقایان مهندس مهرعلیزاده، خطیب، پورمحمدی و مهندس کلانی ادامه می‌یافت الان پرسپولیس حداقل 6 سال بود که صاحب یک ورزشگاه مدرن 50هزارنفری بود و آکادمی و سینما و مرکز خرید و سایر اماکن آموزشی و تفریحی را داشت و مخارجش را خودش تامین می‌ کرد.

کاشانی درباره علت قطع پروژه می‌ گوید: دولت جدید که آمد هیات مدیره جدید برگزید و مدیران جدید اعلام کردند که پرونده ورزشگاه مختومه است و ما هم اصلا پیگیر قضیه نشدیم چون دیگر کار به ما ارتباطی نداشت. اگر کار را ادامه می‌ دادیم همانطور که در شاهین یک خرابه را تبدیل به یک ورزشگاه حرفه ای کردیم می‌ توانستیم با پتانسیل بسیار عظیم پرسپولیس از پرسپولیس رئال مادرید بسازیم. جای بسیار افسوس هست.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 616
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود