آزمون: اين گل را به آن مربي تقديم مي‌کنم

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 72
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 5629
بازدید سال : 32344
بازدید کلی : 349164

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1393
نظرات

اين مهاجم جوان در گفتگوي اختصاصي با " ورزش سه " درباره بازي مقابل کره جنوبي مي گويد:« بازي خيلي دشواري بود. از قبل مي دانستيم که بايد با چه حريف گردن کلفتي بازي کنيم. کي روش همه چيز را به ما گفته بود. پس بايد مي رفتيم و خواسته هاي او را در زمين پياده مي کرديم. خوشحالم که در نهايت توانستيم اين بازي را ببريم و هواداران را خوشحال کنيم»



آزمون درباره گلي که به ثمر رساند مي گويد:« وقتي از روي نيمکت مرا صاد زدند که تعويض شوم و به زمين بروم ، يک حس دروني به من مي گفت که مي روم و در زمين موفق مي شوم. نمي دانم چرا اما به دلم افتاده بود که در اولين بازي رسمي ام براي تيم ملي گل مي زنم. قبلا مقابل بنفيکا و اشتوريل دروازه حريفان را باز کرده بودم اما آنها رسمي نبودند. اين بار اما مقابل کره به اين موفقيت رسيدم. البته با تلاش همبازيانم و نقطه نظرات تاکتيکي که کي روش و کادر فني به من گفته بودند»



سردار اين گل را به مربي سابقش تقديم مي کند:« ابتدا بايد از پدر و مادرم تشکر کنم که اين سالها برايم سنگ تمام گذاشتند. پدرم بعد از گلي که به کره زدم اشک ريخته بود و اين يعني آنها براي موفقيت من خيلي تلاش کرده و زحمات فراواني کشده اند. در کنار آنها جا دارد اين گل را به کسي تقديم کنم که در فوتبال مديونش هستم. اکبر محمدي براي من سنگ تمام گذاشت، او مرا کشف و وارد فوتبال کرد. در تيمهاي نوجوانان و جوانان زير نظر او بازي کردم و خيلي چيزها ياد گرفتم. بعد از بازي هاي جوانان 2012، همه ما با آموزش هاي علمي اکبر محمدي به موفقيت رسيديم و به اروپا رفتيم اما او خودش ماند و چند وقت مربيگري نکرد. آن هم تنها به خاطر يک نيمه باخت مقابل کره جنوبي. فکر نمي کنم اين گل پاسخي باشد به زحمات اکبر محمدي اما ناقابل است و تقديمش مي کنم»



سردار در مورد بحث هايي که در مورد خطا بودن گلش به کره جنوبي به راه افتاده مي گويد:« گلم به هيچ وجه خطا نبود. اتفاقا دروازه بان کره خيلي عجيب و با شدت سمت من آمد و مي خواست که اجازه ندهد ضربه بزنم. به اعتقاد خودم گلم اصلا خطا نبود و اين کره اي ها هستند که بيخودي اعتراض مي کنند»



آزمون در پايان از درگيري بين بازيکنان ايراني و کره اي هم صحبت مي کند:« آنها نمي توانستند تحمل کنند که براي سومين در سه بازي مغلوب ما مي شوند. پس مجبور بودند جو بدهند و بيخودي اعتراض کنند. آنها مي خواستند جو بازي را به هم بريزند اما با هوشمندي بازيکنان تيم ملي نتوانستند به هدف خود برسند. »


تعداد بازدید از این مطلب: 664
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود