افشارزاده: شکايت قلعه‌نويي زمان بدي بود

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 52
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 5609
بازدید سال : 32324
بازدید کلی : 349144

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1393
نظرات

بعد از جريانات شکايت دايي از مايلي‌کهن حالا شکايت نکونام و امير قلعه‌نويي از هم فوتبال ايران را وارد چالشي تازه مي‌ کند. چالشي که به گفته خيلي از قديمي ها نه به صلاح خودشان است و نه به صلاح فوتبال.

 

به گزارش "ورزش سه"، نکونام با شکايت قلعه‌نويي ممنوع الخروج شده و فعلا نمي‌ تواند براي بازي در اوساسونا به اسپانيا برود. نکونام هم دوباره به دادگاه مطبوعات شکايت کرده و امروز نامه دادگاه به باشگاه استقلال رسيده است.
بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" ادعا مي‌ کند که قلعه‌نويي اين شکايت را فراموش کرده بود. اما وقتي با شکايت نکونام به دادگاه مطبوعات رفت دوباره تصميم گرفت که شکايتش را به جريان بياندازد.

امروز با قلعه‌نويي صحبت مي‌ کنم
من امروز با امير قلعه‌نويي صحبت مي‌ کنم تا اگر بتوانم پادرمياني کنم. اين دعواها به فوتبال آسيب مي‌ رساند و فکر مي‌ کنم نبايد آتش اين اختلاف ها شعله ور بماند. طرفين بايد کوتاه بيايند تا مشکلي پيش نيايد.

قبول دارم اين شکايت بدموقع بود
قبول دارم که شکايت امير قلعه‌نويي کمي بدموقع بود. به هر حال الان دربي است و شايد بهتر باشد که تيم در آرامش کارش را انجام دهد. من فکر مي‌ کنم مي‌ شد زمان ديگري اين بحث ها مطرح شود.

قلعه‌نويي پيگير شکايتش نبود
امير قلعه‌نويي به هيچ عنوان پيگير شکايتش نبود اما وقتي شنبه به دادگاه مطبوعات دعوت شد، تصميم گرفت دوباره شکايتش را به جريان بياندازد. نکونام يادش نرود که امير قلعه‌نويي بزرگتر او است و روزي سرمربي او بوده. بايد احترام متقابل وجود داشته باشد تا فوتبال آسيب نبيند.

ماجراي دايي و مايلي‌کهن فراموش نشود
نبايد ماجراي دايي و مايلي‌کهن را فراموش کنيم خودتان مي‌ دانيد که صدمه بزرگي به اين فوتبال خورد، پس بايد کساني که در فوتبال هستند کمي خويشتن دار باشند تا مشکلاتي براي فوتبالي ها به وجود نيايد و چهره اين رشته ورزشي نزد طرفداران خراب نشود.

امروز نامه دادگاه به باشگاه رسيد
امروز دوباره نامه دادگاه در مورد شکايت مجدد نکونام از قلعه‌نويي به باشگاه آمد. در دادخواست نوشته نشده بود که موضوع شکايت نکونام چيست. پيگير اين ماجرا مي‌ شويم تا اگر شد اين مساله را حل کنيم.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 629
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود