انتقال احتمالي خالقي فر به پرسپوليس

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 434
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 434
بازدید ماه : 5991
بازدید سال : 32706
بازدید کلی : 349526

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 26 آبان 1393
نظرات

دو تيم فوتبال راه‌آهن و پرسپوليس در نيم فصل، با يکديگر بازيکن جابجا خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در پی انتشار شایعاتی مبنی بر انتقال یک یا دو بازیکن راه‌آهن به پرسپولیس، دستیار اول حمید استیلی این خبر را تایید کرد. مهدی حسینی نسب در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد بازیکنی از راه‌آهن به پرسپولیس برود گفت: با توجه به علاقه قلبی حمید استیلی قرار است در نیم فصل رضا خالقی فر یا هر بازیکنی از راه‌آهن که مورد توجه حمید درخشان قرار دارد به این تیم منتقل شود. البته به گونه ای که پرسپولیس نیز بازیکنان مورد نظر استیلی را در اختیار راه‌آهن قرار دهد.

دستیار استیلی افزود: در این شکی نیست که حمید استیلی یک پرسپولیسی متعصب است. به همین دلیل قصد دارد در حد توان به این تیم کمک کند، حتی اگر به ضرر خودش و باشگاهش باشد. به همین دلیل با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای انتقال خالقی فر به این تیم موافقت ضمنی خود را اعلام کرده و حتی صراحتا بیان داشته که حاضر است به غیر از خالقی فر هر کدام از بازیکنان مورد نظر درخشان را در اختیار او قراردهد. هر چند که باشگاه پرسپولیس نیز باید بازیکنان مورد نظر استیلی را در اختیار راه‌آهن بگذارد.

اخبار "ورزش سه" حاکی از آن است در صورتی که در ازای پیوستن خالقی فر به پرسپولیس بازیکنی از جمع سرخپوشان به راه‌آهن منتقل نشده و یا خالقی فر به صورت قرضی جابجا نشود، پرسپولیسی ها مبلغی را به ازای در اختیار گرفتن این بازیکن به راه‌آهن پرداخت خواهند کرد. این در حالی است که شنیده می‌ شود به جز خالقی فر یک مهاجم دیگر این تیم نیز مورد توجه قرمزپوشان است.

نکته مهم در این توافق سهولت انتقال بازیکن بین دو باشگاه پرسپولیس و راه‌آهن با توجه به ارتباط بسیار نزدیک سیاسی و حمید استیلی است.



تعداد بازدید از این مطلب: 621
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود