آمار درخشان ناخدا نکو مقابل کره (گزارش تصويري)

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 108
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 5665
بازدید سال : 32380
بازدید کلی : 349200

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 26 آبان 1393
نظرات

جینان؛ جام ملت های آسیا 2004


این دوره تثبیت جواد نکونام در تیم‌ملی ایران است. زمانی که او به عنوان یک بازیکن جوان و انرژیک در خط هافبک تیم‌ملی وظایف دفاعی و انتقالی را برعهده داشت. نکونام در بازی ایران ـ کره در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در چین بازیکن فیکس تیم‌ملی بود و اگرچه نمایشش تحت تاثیر حرکات کریمی و مهدوی کیا قرار گرفت اما کار خودش را کرد.

کوالالامپور؛ یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2007


4 سال بعد از عملیات جینان جواد نکونام به عنوان یکی از ستاره های اصلی تیم‌ملی مقابل کره به میدان رفت. جواد در این بازی می‌ توانست اولین گل ملی اش مقابل کره را به ثمر برساند اما با اقبال خوب کره ای ها این فرصت از دست رفت. ایران در این بازی در ضربات پنالتی، غیرمنصفانه مغلوب کره ای شد که با یک تیم جوان در جام ملت ها شرکت کرده بود. جواد نکونام در این بازی به عنوان تک هافبک دفاعی ایران به میدان رفت و در ضیافت پنالتی ها گلی به ثمر نرساند.

تهران؛ مقدماتی جام‌جهانی 2010

 


جواد نکونام با شماره 15، شماره ای که چندان آن را برتن نکونام ندیده ایم. او مهمترین بازیکن تیم‌ملی علی دایی در مرحله مقدماتی این مسابقات بود که در بازی مقابل کره کنار کریم باقری خط هافبک را رهبری می‌ کرد. نکونام که پیراهن شماره 6 را برخلاف میلش به کریم باقری داده بود، با این ضربه کاشته تماشایی گلی فوق العاده را مقابل کره به ثمر رساند اما پارک جی سونگ این گل را در دقایقی بعد جبران کرد. نکونام در لحظه شادی با انگشت خودش را نشان می‌ داد که لابد در آن روزها پیام بخصوصی بود.

سئول: مقدماتی جام‌جهانی 2010


شاید بزرگترین بدشانسی زمانی اتفاق افتاد که به تصمیم کمیته برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2 بازی آخر این گروه (کره جنوبی ـ ایران و عربستان ـ کره شمالی) در ساعاتی متفاوت از هم برگزار شدند. ایران که با کسب 3 امتیاز به جام‌جهانی صعود می‌ کرد، در صورتی با نتیجه مساوی به مرحله پلی آف می‌ رفت که در بازی روبه‌رو عربستان یا کره شمالی با نتیجه ای غیر از تساوی از زمین بیرون می‌ آمدند. ایران در این بازی نمایش خوبی داشت و با وجود جدیت کره، گل اول را توسط مسعود شجاعی به ثمر رساند. اما دوباره پارک جی سونگ در فاصله 8 دقیقه به پایان مسابقه بازی را به تساوی کشاند و همه چیز از کنترل ایران خارج شد. در بازی دوم آن شب هم عربستان و کره شمالی در یک بازی نسبتا مشکوک با هم مساوی کردند تا یکی مستقیم به جام‌جهانی برود و دیگری به پلی اف صعود کند.

دوحه؛ یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا2011

 


نبرد تکراری ایران و کره در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها با استراتژی دفاعی افشین قطبی منجر به حذف تیم‌ملی از این تورنمت شد. جواد نکونام کاپیتان تیم‌ملی که رابطه مناسبی با سرمربی نداشت در این بازی کمتر از حد خود بود و بعد از مسابقات هم ماجراهای بسیاری با رسانه ها پیدا کرد. این از آن مسابقات است که بهتر است برای همیشه فراموشش کنیم.

تهران؛ مقدماتی جام‌جهانی 2014




یکی از بهترین خاطرات ما با جواد نکونام. او ضربه برگشتی کرنر قرمزپوشان ایران را که 10 نفره هم بودند با یک والی فوق العاده به گلی تبدیل کرد که زمینه ساز حضور ما در جام‌جهانی شد. احتمالا این یکی از بهترین خاطرات عمر جواد نکونام هم هست.

اولسان؛ مقدماتی جام‌جهانی 2014




ما با یک گل عجیب به جام‌جهانی صعود کردیم. آن هم در مسابقه ای که اگرچه انرژی مثبت یک ملت پشت سرمان بود، اما اقبال زیادی را برای کسب این نتیجه خرج کردیم ... نکونام بعد از این بازی با پرچم ایران در ورزشگاه دور زد و تا جایی که می‌ توانست گریه کرد. از این صحنه ها هر چقدر داشته باشیم کم است.
* توضیح: جواد نکونام سه مسابقه دیگر هم مقابل کره داشته که به دلیل کمبود عکس آنها را از قلم انداخته ایم . نکونام جمعا 12 بازی مقابل کره انجام داده (که یکی از آنها رسمی نیست) وآمار فوق العاده ای مقابل رقیب سنتی ما دارد . اوصاحب 5 برد ، شش مساوی و یک شکست است.


تعداد بازدید از این مطلب: 693
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود