میزبانی والیبال نوجوانان جهان را به ایران نداده بودیم که حالا پس بگیریم!

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 131
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 5688
بازدید سال : 32403
بازدید کلی : 349223

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 22 آبان 1393
نظرات

خبرگزاری تسنیم: فدراسیون جهانی والیبال اعطای میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان زیر ۱۹ سال جهان را به ایران تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی والیبال همواره تأکید می‌کند که قصد دخالت در سیاست‌های داخلی هیچ کشوری و حتی کنفدراسیون‌های قاره‌ای خود را ندارد اما در عمل از هیچ کاری برای پیشبرد اهدافش فروگذار نمی‌کند.

FIVB با شدت و جدیت به دنبال آزادی «غنچه قوامی» یکی از مجرمانی است که سخنگوی قوه قضائیه کشورمان گفته جرم او ربطی به والیبال ندارد. نامه‌نگاری‌های زیادی بین بالاترین سازمان والیبال جهان،‌ دولت و فدراسیون والیبال ایران و سایر سازمان‌ها و نهادهای بین المللی برای آزادی او انجام شده و حتی تیم‌های والیبالی مثل مودنا ایتالیا و المپیاکو یونان خواستار آزدی این فرد از زندان شده‌اند. چون او در روز دیدار دو تیم ملی ایران و ایتالیا در لیگ جهانی بازداشت شده، ایتالیایی‌ها بیشتر از سایرین و مثل خانواده او احساس مسئولیت و نگرانی می‌کنند!

در نامه فدراسیون جهانی به دولت ایران که یک نسخه از آن هم به خبرگزاری رویترز ارسال شده‌، آمده است: FIVB برای آزادی این فرد، نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران نوشته است. فدراسیون جهانی تمام تلاشش را به کار گرفته و از این به بعد نیز از اقدامی در این مورد دریغ نخواهد کرد. FIVB قصد دخالت در امور داخلی، فرهنگ و سیاست‌های هیچ کشوری را ندارد اما این موضوع مهم، نیازمند توجه خاص است. به همین خاطر ما به دنبال یافتن راه حلی هستیم تا این مشکل بدون ایجاد ضرر برای ورزرشکاران و طرفداران والیبال در ایران برطرف شود. 

فدراسیون جهانی والیبال همچنین اعطای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان را به ایران تکذیب می‌کند: FIVB به زودی میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را در سال 2015 معرفی می‌کند. ما هیچگاه به ایران وعده میزبانی مسابقات زیر 19 سال جهان را ندادیم که حالا آن را پس بگیریم. تصمیم گیری در مورد میزبان این مسابقات کاملا به مسائل فنی مربوط می‌شود. FIVB در تصمیم اعطای میزانی مسابقات قهرمانی مردان آسیا در سال 2015 به ایران از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) دخالت نکرده است. این فدراسیون به همراه تمام سازمان‌های مرتبط برای آزادی قوامی و همچنین تغییر سیاست‌های ایران در مورد حضور زنان در سالن‌های ورزشی تلاش خواهد کرد.

خبرنگار روزنامه گاتزتو دلو اسپورت نیز روز گذشته در مطلبی از احتمال محرومیت ایران از حضور در لیگ جهانی 2015 خبر داده بود که فدراسیون جهانی مدتی قبل اعلام کرد محرومیت‌های احتمالی ایران شامل رویدادهایی که قبلا برنامه ریزی شده، نخواهد شد.



تعداد بازدید از این مطلب: 830
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود