بی جنبه ها نیان

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 46
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 5607
بازدید سال : 32322
بازدید کلی : 349142

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

يه دانش آموز اول دبستاني از خانم معلمش پرسيد:

 ميشه من به كلاس بالاتر برم
معلم گفت :
چرا؟
دانش آموز :
چون من احساس ميكنم بيشتر از حد و اندازه اين كلاس ميفهمم.
خانم معلم اون رو پيش آقاي مدير مدرسه ميبره تا بعد از تست دربارش تصميم بگيره.
مدير ازش اينطوري سوال كرد:
سه ضربدر چهار؟
دانش آموز :
 دوازده
مدير :شش ضربدر شش؟
داش آموز: 
سي و شش
مدير:
پايتخت ژاپن؟
 دانش آموز:
توکیو..
و مدير همينطور تانيم ساعت ازش سوال پرسيد و دانش آموز همه سوالات روجواب داد.
اينجا خانم معلم اجازه خواست خودش چند تا سوال بپرسه.
معلم:
اون چيه كه گاوچهارتاش رو داره من فقط دو تا؟
(مدير با تعجب به خانم معلم نگاه كرد)
دانش آموز: 
پا خانم معلم
خانم معلم:
آفرين درسته.
 حالا بگو تو چي توي شلوارت داري كه من ندارم؟
(مدير از خجالت سرخ شد)
دانش آموز:
جيب
معلم:
 كجا زنها موهاي فر دارند ؟
(مدير دهنش باز موند)
داش آموز:
 توي آفريقا
معلم:
 اون چيه كه شله و توي دست زن ها خشك ميشه؟
مدير ديگه داشت قلبش از كار مي افتاد.
 كه دانش آموز گفت:
 لاك خانم معلم..
معلم:
 زن و مرد وسط پاشون چي دارن؟
ديگه مدير قدرت حرف زدن نداشت كه دانش آموز جواب داد:
 زانو..
معلم:
اون چيه كه زن متاهل بزرگتر اززن مجرد داره؟
(مدير خشكش زد)
دانش آموز:
تخت..
معلم:
كدوم قسمت ازبدنم بيشترين رطوبت رو داره؟
ديگه مدير تحمل نكرد و از جاش بلند شد كه دانش آموز گفت:
 زبان
مدير گفت:
 خدا لعنت كنه اين فكر كثيفم رو.
پسرم تو بايد بري دانشگاه و من بايد برم بجايت بشينم اول دبستان..
حالا انصافا كدومتون جوابهاي پسره قبل از جواب مدير اومد به ذهنتون؟
بيايد افكارمون رو پاك كنيم
شیطان می گوید: کسی که صدای اذان را می شنودو نماز نمی خواند...پدرمن است.کسی که اسراف می کندبرادرمن است.کسی که زودتر ازامام به رکوع می رود پسر من است.خانمی که باآمدن مهمان اعصاب خرابی می کندمادرمن است.خانمی که بدون حجاب می گرددخانم من است.کسی که بدون بسم الله غذا می خورد اولاد من است. کسی که این حرفها را به دیگران برساند دشمن من است.حالا باشماست که مرا دوست می دارید یا دشمن! (کپی کردم تا بسوزی شیطان) (*_*)

تعداد بازدید از این مطلب: 1160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود