قاضي: رباطم آسيب ديده، معلوم نيست برسم

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 298
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 298
بازدید ماه : 5855
بازدید سال : 32570
بازدید کلی : 349390

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

محمد قاضي مهاجم استقلال در ديدار با تراکتور مصدوم شد و استقلال در همان صحنه گل دوم را در يافت کرد تا حالا قاضي از اينکه هيچ کس از اين موضوع حرفي نزده و به آن اشاره نکرده، ناراحت باشد.

 

محمد قاضی در گفتگوی اختصاصی با "ورزش سه"، از مصدومیت رباط داخلی‌اش در دیدار با تراکتور صحبت کرد.

هیچ خبری نیست

دیدار با تراکتور خوب بود. ما اول گل زدیم ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و گل خوردیم. من از این موضوع تعجب می کنم که خطای بدی که روی من شد، همان توپ آمد و رفت در گل ما . با وجود اینکه من شدیدا مصدوم شدم و همان توپ هم به گل دوم تراکتور منجر شد اما می بینم که در این چند روز هیچ حرفی در روزنامه ها و خبرگذاری ها در این مورد نشده است!

پایم داغان شد

در این چند روز حتی هیچ کس نمی دانست من مصدوم شدم. خیلی از این بابت ناراحت شدم. پای م داغون شد. رباط داخلی ام آسیب دید . ما در آن صحنه گل خوردیم. اما همه سکوت کردند. نمی دانم آخه چه خبری مهم تر از این بود که ما گل خوردیم و خطای حریف آنقدر سنگین بود که من مصدوم شدم. اگر ما گل دقیقه پایانی را نمی زدیم که الان مهم ترین دیدار پیش از داربی را باخته بودیم. حتی هیچ کسی از استقلال در این مورد حرفی نزد.

گله از مسئولین استقلال

درست است که تلویزیون آن صحنه خطای من را نشان نداد. اما خب مسئولین باشگاه و کادر فنی که در استادیوم بودند. آقای دکتر نوروزی وقتی شدت ضربه را دید گفت شانس آوردی رباط داخلی‌ات پاره نشد! اینهمه عکاس و فیلمبردار و مسئول در باشگاه بودند اما هیچ کس از این موضوع حرفی نزد. از این بابت خیلی دلخور شدم. من حداقل از مسئولین خودمان خیلی گله دارم که در این چند روز در مورد همه چیز حرف زدند به غیر از خطایی که موجب شد من چنین آسیب دیدگی پیدا کنم.

احتمال غیبت در دربی

بعد از بازی آقای قلعه نویی بخاطر شدت مصدومیتم از من خواست که زودتر از تیم و شبانه به تهران برگردم. صبح شنبه من رفتم MRI آقای دکتر کیهانی و نوروزی هم جواب آزمایشات را دیدند. فعلا باید تمرینات فیزیوتراپی انجام دهم الان که دو روزی است تمرین می کنم آقای نوروزی می گویند شرایطم خدا را شکر خیلی بهتر است. خودم از خدایم است که بتوان در دربی بازی کنم، اما فعلا حضورم در دیدار با پرسپولیس 50،50 است. دکتر نوروزی برای رساندن من خیلی تلاش می کند. خودم هم تمام تلاشم را می کنم که هر چه زودتر به ترکیب برگردم.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 610
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود