گزارش کامل اولين روز اردوي تيم ملي

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 51
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 5612
بازدید سال : 32327
بازدید کلی : 349147

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

تيم ملي فوتبال ايران اردوي خود را براي ديدار مقابل کره جنوبي از ظهر امروز آغاز کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، بازيکنان تيم ملي ايران امروز در حالي خود را در هتل اوين به کادرفني معرفي کردند که از جمع 8 بازيکن لژيونر فوتبال ايران اشکان دژاگه و سيدجلال حسيني خود را به ايران رساندند و بقيه بازيکنان با هماهنگي با کادرفني خود را به تيم معرفي خواهند کرد.

جواد نکونام، کاپيتان تيم ملي و کريم انصاري فرد امشب خود را به اردوي تيم ملي معرفي خواهند کرد. قوچان نژاد، سردار آزمون، عليرضا حقيقي و عليرضا جهانبخش جزو بازيکناني هستند که با هماهنگي با کادرفني در ادامه خود را به تيم ملي معرفي خواهند کرد.

سوشا مکاني، گلر پرسپوليس اولين بازيکني بود که خود را به محل اردوي رساند و با استقبال علي کريمي روبرو شد. آندرانيک تيموريان، احسان حاج صفي، وريا غفوري ديگر بازيکناني بودند که با فاصله کمي از يکديگر خود را به هتل اوين رساندند و با استقبال کادرفني و مارکار آقاجاني روبرو شدند. محمد نوري، کاپيتان پرسپوليس که طي هفته‌هاي گذشته بازي‌هاي خوبي در ترکيب تيمش انجام داده بود و مزد آن را با دعوت مجدد به تيم ملي گرفته بود برخورد گرمي با اصحاب رسانه داشت و عليرغم ممانعت روابط عمومي فدراسيون فوتبال از خبرنگاران دعوت کرد تا در لابي هتل حضور يابند.

خسرو حيدري و اميد ابراهيمي که اين روزها به دوقلوهاي استقلال تبديل شده‌اند مطابق معمول با يکديگر به محل هتل رسيدند و همسر خسرو حيدري هم در اين بين آنها را مشايعت مي‌کرد.

اميرحسين صادقي هم با تيپي خاص خود را به اردو رساند و در اين بين صحبت‌هايش با دوستانش که به نظر مي‌رسيد حول مسائل مالي بود توجه عکاسان و خبرنگاران را به خود جلب کرده بود.


در اين بين فردي که ادعا مي‌کرد توپ بازي ايران و آرژانتين را از سايت آديداس خريداري کرده است، از بازيکنان تيم ملي درخواست کرد امضايي يادگاري روي توپ بزنند.

محسن فروزان، گلر استقلال هم جزو نفراتي بود که خود را دقايقي پيش از ساعت مورد کادرفني به اردو رساند و با استقبال گاسپار و مارکار آقاجانيان به اتاقش رفت.


يک هوادار زن مسن در حالي که به شدت از روابط عمومي فدراسيون فوتبال درخواست مي‌کرد که اجازه حضورش در کنار بازيکنان تيم ملي را بدهد تا بتواند عکسي به يادگار کنار آنها بگيرد که با برخورد بد روابط عمومي روبرو شد و از هتل خارج شد.

بازيکنان تيم ملي بعد از کمي استراحت در رستوران هتل حاضر شدند و بعد از صرف ناهار دوباره به اتاق‌هاي شان بازگشتند تا براي تمرين امروز عصر آماده شوند.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 718
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود