خلعتبري:به حرف هاي کي‌روش گوش مي‌ کردم

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 64
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 5621
بازدید سال : 32336
بازدید کلی : 349156

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

محمدرضا خلعتبري در چند بازي گذشته سپاهان فوق العاده کار کرده و به همين خاطر بعد از اعلام ليست تيم‌ملي اکثر کارشناسان اعلام کردند او بايد به تيم‌ملي دعوت مي‌ شد.

 

خلعتبری در بازی با استقلال‌خوزستان هم گل 3 امتیازی زیبایی زد تا به قول فرکی از مهره های تاثیرگذار تیمش باشد.او در خصوص آخرین شرایطش و تیم‌ملی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

کارشناسان باید بگویند در تیم‌ملی باشم یا نه

فکر می‌ کنم اگر درباره تیم‌ملی حرف نزنم بهتر است. صحبت کردن در مورد تیم‌ملی دیگر فایده ای ندارد . کارشناسان باید نظر بدهند که من در تیم‌ملی باشم یا نباشم. هر چقدر فکر می‌ کنم متوجه نمی‌ شوم که چرا این اتفاقات برای من افتاد و ظاهرا کارشناسان هم در اظهار نظرهایشان از عملکرد من راضی بودند. از اول فصل تا جایی که توان داشتم بازی های خوبی برای سپاهان انجام دادم و خوب بودم.

هنوز هم امیدوارم به تیم‌ملی دعوت شوم

من هنوز امیدوار هستم به تیم‌ملی دعوت شوم. چرا امیدوار نباشم؟من تیم‌ملی کشورم را دوست دارم و افتخار می‌ کنم برای تیم ملی بازی کنم. مگر می‌ شود دوست نداشته باشم برای تیم‌ملی بازی کنم حالا که آقای کی‌روش دعوت نمی‌ کند نظر شخصی ایشان است و کاری نمی‌ توان کرد.

همیشه به حرف های کی‌روش گوش کردم

من اصلا قبول ندارم که می‌ گویند در کارهای دفاعی شرکت نمی‌ کردم و به همین دلیل کی‌روش من را خط زد.مگر می‌ شود سرمربی تیم‌ملی از من کاری را بخواهد و من انجام ندهم. فقط من نباید این کارها را انجام دهم و باید همه شرکت کنند. من همیشه به حرف ها و توصیه های فنی کی‌روش گوش کردم.

با کی‌روش مشکلی ندارم

دیگر در مورد تیم‌ملی صحبت نمی‌ کنم وقتی به تیم‌ملی دعوت نمی‌ شوم دلیلی ندارد در مورد تیم‌ملی صحبت کنم. نظر کی‌روش برای من قابل احترام است و از نظر شخصی مشکلی با کی‌روش ندارم و از اول گفتم با کی‌روش مشکل ندارم و نظر ایشان همین است.موقعی که من را خط زد خیلی ناراحت شدم و جام‌جهانی هم نرفتم و این کار را کرد.

جلوی نفت نهایت استفاده را کردم

بازی با نفت مسجد سلیمان خیلی خوب بود و این تیم هم خوب بازی کرد. ما موقعیت های خوبی داشتیم و می‌ توانستیم گل های بیشتری بزنیم. گلی که زدم روی پاس پشت دفاع بود و توانستم نهایت استفاده را بکنم. خداراشکر با این پیروزی توانستیم به بالای جدول برسیم و فاصله مان با صدر جدول 2 امتیاز است.

در زمان فرکی خوب گل زدم

آقای فرکی مربی بزرگی است و کارنامه درخشانی دارد و به من لطف دارد.. ایشان در نفت و فولاد خیلی خوب کار کرد.از لحاظ شخصیتی هم خیلی بزرگ است و از وقتی ایشان به این تیم آمده من توانستم 3 گل بزنم که دو گل 3 امتیازی بوده و با آقای فرکی نتایج خوبی گرفتیم. ما باید به حسین آقا کمک کنیم چون از ما توقع دارد به تیم کمک کنیم و انتظارات بالاست و می‌ خواهیم در ادامه راه با کمک حسین آقا بتوانیم برای سپاهان قهرمانی بیاوریم.جام حذفی را هم از دست دادیم اما به قهرمانی در لیگ امید داریم و در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌ گیریم..

کرانچار در تیم‌ملی امید موفق می‌ شود

مطمئن هستم کرانچار اگر سرمربی تیم‌ملی امید شود در این تیم به موفقیت برسد. کرانچار تیم خوبی می‌ سازد و می‌ تواند در تیم‌ملی امید هم موفق کار کند.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 608
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود