انتظارات به پایان رسید؛ آغاز لیگ بیست و هشتم از فردا

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 223
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 223
بازدید ماه : 5780
بازدید سال : 32495
بازدید کلی : 349315

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1393
نظرات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور فصل 93 در حالی از فردا یکشنبه (18 آبانماه) با شرکت 14 تیم آغاز می شود که نام مرحوم حسین معدنی، مرد اخلاق والیبال کشورمان بر جام بیست و هشتم نقش بسته و این رقابت ها با یاد و خاطره ی وی برگزار خواهد شد.

 

در این دوره از پیکارها تعداد تیم های شرکت کننده به 14 تیم افزایش یافته و تیم ها در قالب دو گروه 7 تیمی به مصاف هم می روند.

 

در لیگ بیست و هشتم 10 تیم از فصل گذشته حضور دارند و تنها جای کاله آمل و باریج اسانس کاشان دو تیم مدعی سال قبل خالیست. مسئولان این دوباشگاه تصمیم گرفته اند قید تیمداری پرخرج در سوپر لیگ را زده و بودجه تقلیل یافته خود را به تیم های پایه و تجهیزات ورزشی خود اختصاص دهند.

 

در عوض 4 تیم جدید بکباره سر از رقابت های لیگ برتر در آورده اند، پارس مهر فارس، وزارت دفاع تهران، تعاون گنبد و ارتعاشات صنعتی از تیم های جدید الورود لیگ برتر هستند که به جز ارتعاشات صنعتی که پیش از این سابقه حضور در سوپر لیگ را در کارنانه داشت سایر تیم ها برای نخستین بار قدم به این پیکاره ها می گذارند.

 

تیم ارتعاشات صنعتی ایران برای اولین بار در تاریخ سوپر لیگ والیبال کشور با ترکیب کامل کادرفنی و بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان کشور و با حمایت فدراسیون والیبال جهت حفظ امادگی و تقویت این تیم برای حضور در مسابقات جهانی 2015 در این رقابت ها حضور یافته است.

 

در لیگ بیست و هشتم از 4 تیم می توان روی کاغذ به عنوان مدعیان اصلی نام برد. پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت ها که با جذب ستاره های ملی پوش دوباره تیمی تمام قد مدعی را راهی این مسابقات کرده است. محمد موسوی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، رضا قراء، سامان فائزی، نیکوفرریکس و امیر حسینی از جمله ازیکنان سرشناس خودروسازان برای فصل جدید هستند که با هدایت پیمان اکبری قدم به این مسابقات می گذارند.

 

شهرداری ارومیه نیز برای این فصل با هدایت جهانگیر سید عباسی و جذب ستاره های پرآوازه والیبال ملی و ارومیه تیم قدرتمندی را ساخته و پرداخته کرده است. سعید معروف، شهرام محمودی، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور، عبدالرضا علیزاده و فرهاد نظری افشار از جمله بازیکنان نامدار این تیم برای فصل جدید هستند.

 

از عقاب های طلایی خراسانی هم می توان به عنوان دیگر مدعی اصلی این مسابقات نام برد. مشهدی ها پس از کنار گذاشتن جبار قوچان نژاد، دستیار وی غلامرضا مومنی مقدم را سکاندار تیم پرستاره این فصل خود کرده اند و با جذب دو سه جین بازیکن پرآوازه تا دندان مسلح شده اند. فرهاد ظریف، مهدی مهدوی، آرمین تشکری، علیرضا مباشری، رحمان داوودی، عادل غلامی، باربارا و فریرا از جمله بازیکنانی هستند که با حضورشان در مشهد حسابی نام این تیم را بر سر زبان ها انداخته اند.

 

از متین ورامین، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها نیز می توان به عنوان دیگر مدعی این فصل نام برد. ورامینی ها پس از آنکه بانیولی را راهی ایتالیا کردند، برای فصل جدید موفق ترین مربی چند سال اخیر والیبال کشورمان بهروز عطایی را به خدمت گرفتند و با جذب ستاره هایی چون امیر غفور، حمزه زرینی، آرش کشاورزی، سید مهدی بازارگرد، محمد طاهر وادی و حفظ چند بازیکن شاخص فصل گذشته خود از جمله مصطفی شریفات و احسن شیرکوند دوباره در قواره های یک مدعی ظاهر شده اند.

 

نوین کشاورز همیشه بی ادعا، سایپا البرز تحلیل رفته، شهرداری تبریز متحول شده، جواهری گنبد بدون تغییر و شهرداری زاهدان و آلومنیوم المهدی هرمزگان دو تیم جنوبی کشورمان نیز دیگر تیم های این فصل لیگ برتر را تشکیل می دهند.

 

در هفته اول این مسابقات تیم های ارتعاشات صتعتی و وزارت دفاع استراحت خواهند داشت.

 

*برنامه هفته نخست این مسابقات به شرح زیر است:

هفته نخست لیگ برتر والیبال یکشنبه 18 آبان ماه در شهرهای زاهدان، مشهد، گنبد، شیراز، کرج و تهران پیگیری خواهد شد.

زاهدان، ساعت 17

شهرداری زاهدان – پیکان تهران

ناظر:خلیل یگانه مجد، داور اول: علی اصغر حاجی کاظمی و داور دوم:وحید پورکاشیان

مشهد، ساعت 17

میزان مشهد – بازرگانی جواهری گنبد

ناظر: علاس جلایر، داور اول: حسین پورکاشیان و داور دوم:محسن ترابی

گنبد، ساعت 17

تعاون گنبد – شهرداری تبریز

ناظر: محمد حسین شفقی، داور اول: مسعود ذوفی و داور دوم: علیرضا قریب

شیراز، ساعت 17

مهر پارس فارس – متین ورامین

ناظر: امیدوار حاتمی، داور اول: مجید محسنی شوشتری و داور دوم: احمد سرمست

کرج، ساعت 17

سایپای البرز – شهرداری ارومیه

ناظر: غفار درخشنده، داور اول: حمید راهجردیان و داور دوم: محمد عشق دوست

تهران، ساعت 17

نوین کشاورز – آلومینیوم المهدی

ناظر: محمد حسن خوشدل، داور اول: محمد شاهمیری و داور دوم: داود نافعی



تعداد بازدید از این مطلب: 655
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود