بازيکنان برتر هفته چهاردهم ليگ برتر

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 433
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 433
بازدید ماه : 5990
بازدید سال : 32705
بازدید کلی : 349525

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 17 آبان 1393
نظرات


پرويز کريمي (استقلال اهواز)

گلر استقلال اهواز روز سختي را مقابل شاگردان مجيد جلالي پشت سر گذاشت و مجبور شد بارها با واکنش‌هاي خود حمله وران اين تيم را ناکام کند. سايپا که دراين بازي به بن‌بست رسيده بود بارها تلاش کرد با استفاده از توپ‌هاي هوايي به دروازه پرويز کريمي برسد که گلر استقلالي‌ها آنها را ناکام گذاشت و نقش پررنگي در برد تيمش داشت. شيخ ويسي هم در نفت تهران روز خوبي را پشت سر گذاشته بود و مي‌توانست جزو نفرات اصلي اين ليست قرار بگيرد که عملکرد پررنگ کريمي مانع از اين امر شد.


محمد نصرتي (پیکان)

مدافع باتجربه پيکان روز خوبي مقابل سرمربي سابقش در تيم راه‌آهن داشت. نصرتي که اين روزها بيشتر از تجربه و هوش بالايش براي مقابله با مهاجمان حريف استفاده مي‌کند. نصرتي که سرعت و درک بالاي دفاع را اين روزها توامان در بازي‌اش به کار مي‌برد. مدافع سابقا ملي‌پوش فوتبال ايران در بازي با راه‌آهن اگر کمي خوش‌شانس بود مي‌توانست با ضربه سرش تيمش را به سه امتياز بازي برساند که ضربه‌اش به تيرک خورد.

اميرحسين صادقي (استقلال)

مدافع ملي‌پوش استقلال در حالي که بعد از مدت‌ها حنيف عمران‌زاده را در کنار خود مي‌ديد روز خوبي را مقابل حمله‌وران پرتعداد تراکتورسازي پشت سر گذاشت و در نهايت ناجي تيمش شد. اميرحسين صادقي که اين روزها زير فشار انتقاد شديد کادرفني تيمش قرار دارد با اين بازي و گلي که به ثمر رساند توانست از نظر روحي به شرايط نرمال برگردد و به نظر مي‌رسد از اين پس بتواند به مهره قابل اتکاي کادرفني تيمش تبديل شود.


پادواني ( نفت تهران)

بازيکني که تجربه بالاي او منجر به ثبت يکي از دو گل نفت شد. ارزش او در جمع شاگردان عليرضا منصوريان به قدري زياد بود که سرمربي اين تيم در پايان بازي اعلام کرد فرق بين تيمش و صبا دو نفر بودند که از اين آنها مبعلي و ديگري لئوناردو پادواني نام داشت.

مساريچ (فولاد خوزستان)

اين تيم فولاد در جذب بازيکنان خارجي موثر يد طولايي دارد. بازيکناني مثل عمادرضا، لوسيانو پريرا و خيلي از موثرترين مردان خارجي از اين تيم خروج کرده‌اند و امسال مساريچ مثل يکي ديگر از اين ستارگان در قدرتنمايي فولاد عملکرد موثر داشته و اين هفته هم بهترين بازيکن تيمش لقب گرفت.

اکبر ايماني (ذوب آهن)

ستاره تيم ذوب آهن در ديدار با ملوان بود و بارها با حرکاتش خط دفاع اين تيم را با دردسر مواجه کرد. هافبک خوش نقش سبزهاي اصفهاني در ديدار برابر ملوان دو گل زد و يک تنه تيمش را به برتري پرگل مقابل انزلي‌چي‌ها رهنمون کرد. ايماني در اين ديدار در تقابل با هافبک‌هاي ملوان هم روز خوبي را پشت سر گذاشت و با حفظ توپ و پاس‌هايش ورق بازي را به نفع ذوب آهن برگرداند.

ايمان مبعلي (نفت تهران)

مهندسين بازي برابر صباي قم را مثل هميشه خوب ايفا کرد و نهايت با پاس گلي که براي پادواني مهيا کرد توانست تيمش را به سه امتياز اين ديدار برساند. بازيکن طراح پيکان به اين پاس گل هم اکتفا نکرد و در نهايت خودش با زدن ضربه آخر توانست گل سه امتيازي تيمش را به ثبت برساند و چهره برتر نفت تهران در اين هفته لقب بگيرد.

شاهين ثاقبي (تراکتورسازي)

بازيکني که توانست در اين فصل با بازي‌هاي درخشانش نظر کادرفني تيم ملي را هم به خود جلب کند و در اردوي اين تيم براي بازي با کره جنوبي حاضر شود. ثاقبي مانند هفته‌هاي گذشته براي تيمش خوب و پرتلاش کار کرد و با دوندگي‌هايش بازيکنان استقلال را حسابي کلافه کرد. اوج کار او روي گل اول تبريزي‌ها بود که با حرکتي فوق‌العاده توانست حنيف عمران زاده و مدافعان استقلال را به زيبايي از پيش رو بردارد و در نهايت گل تيمش را به ثبت برساند. در فوتبال بدون پديده ايران در هفته‌هاي گذشته مي‌توان به شاهين ثاقبي اميد داشت.

محمدامین درويشي (گسترش فولاد)

در روزي که پرسپوليس براي رسيدن به پيروزي مقابل گسترش فولاد به آب و آتش مي‌زد مهاجمان جوان تيم تبريزي حسابي خوش درخشيدند. پنالتي منجر به گل او را درويشي گرفته تا واپسين دقايق ديدار هميشه يک بار سنگين و زهردار روي خط دفاعي سرخ‌ها بود.

محمد اوساني (استقلال خوزستان)

بازيکن سابق تيم‌هاي پايه فولاد در دو بازي اخير ناگهان روزگارش عوض شده‌ است. بازيکني که در 12 بازي اول تنها 200 دقيقه فرصت حضور در ميدان را پيدا کرده بود با اطميناني که ويسي به او کرد عامل اصلي زجر دادن سپاهان در بازي هفته گذشته و پايه گذار موفقيت اين هفته تيم استقلال خوزستان بود و يکي از دو گل اين تيم را ولو به شکلي نازيبا اما تاثيرگزار براي آبي‌پوشان خوزستاني زد.

محمدرضا خلعتبري (سپاهان)

بازيکنان بزرگ ولو در يک صحنه ده ثانيه‌اي مي‌توانند تاثيرگزاري 90 دقيقه‌اي بازيکنان معمولي را داشته باشند. خلعت حسين فرکي جزو چنين بازيکناني است که گل سه امتيازي او زردپوشان اصفهاني را از هيچ به سه امتياز باارزش رساند و تيم را در جمع مدعيان حفظ کرد و نفس به نفس صدرنشين رساند.


تعداد بازدید از این مطلب: 981
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود