ادينهو: گل زدن به استقلال را دوست دارم

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 169
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 5726
بازدید سال : 32441
بازدید کلی : 349261

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 17 آبان 1393
نظرات

 

ادر لوسيانو ادينهو مهاجم برزيلي تراکتورسازي در بازي با استقلال گل زد و آمار گل هايش را به 10 گل رساند و همچنان در صدر جدول گلزنان است.

 

ادینهو فردا صبح عازم برزیل می‌ شود تا برای به دنیا آمدن پسرش کنار خانواده اش باشد. پیش از سفر ادینهو گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

فردا به برزیل می‌ روم

برای بدنیا آمدن پسرم فردا صبح به برزیل می‌ روم و از کادر فنی و باشگاه اجازه گرفتم. هفته آینده به تبریز برمی گردم تا برای بازی با پدیده در جام‌حذفی برای تراکتور بازی کنم.

دوست داشتم به استقلال گل بزنم

بازی دیروز مقابل استقلال عالی بود و خودم هم خیلی دوست داشتم به استقلال گل بزنم و خیلی خوشحال هستم به استقلال گل زدم. قبلا هم با تیم های دیگر به استقلال گل زده بودم و خوشحالم که دهمین گلم را وارد دروازه استقلال کردم.

از خوشحالی هواداران عکس گرفتم

قبل از شروع بازی به عکاس باشگاه گفته بودم اگر در این بازی گل بزنم باید دوربینت را به من بدهی تا از هواداران عکس بگیرم. بعد از گل هم این کار را کردم و از خوشحالی هواداران عکس گرفتم. کاش بازی را با همین گل می‌ بردیم.

ثابت کردم طلسم نشده ام

در چند بازی قبلی که شماره 10 پوشیده بودم همه می‌ گفتند طلسم شده ام اما ثابت کردم اینطور نیست و با همین شماره در 2 بازی قبلی گل زدم. باید در بازی های آینده تمرکز داشته باشم تا گل بزنم. من با 25 گل می‌ خواهم آقای گل شوم و امسال قهرمانی و آقای گلی برای تراکتور است.

حیدری بازیکن بزرگی است

در مورد داوری زیاد صحبت نمی‌ کنم و تمرکزم روی بازی است. اما واقعا نمی‌ دانم چرا 5 دقیقه وقت تلف شده گرفت. بازی دیروز تمام شد و من به بازی با پدیده در لیگ‌برتر فکر می‌ کنم. با خسرو حیدری دعوا نکردم و در بازی از این مسائل پیش می‌ آید. حیدری بازیکن بزرگی در استقلال و تیم‌ملی است و من با او خارج از زمین دوست هستم.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 601
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود