فقط با معجزه صعود می کنیم

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 20
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 5581
بازدید سال : 32296
بازدید کلی : 349116

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 9 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان تمام رویاهای صعود را کمرنگ کرد و خوشبین ترین هواداران والیبال هم شانسی برای صعود به دور نهایی را برای ایران قائل نیستند مگر اینکه اتفاقاتی دور از ذهن رخ دهد.


شرایط کنونی
در حال حاضر ایران با ٥ برد در رده سوم جدول گروه B ایستاده است و لهستان با ٧ و آمریکا با ٨ برد در رده های بالایی قرار دارند. ٢ بازی برای هر تیم در دور مقدماتی لیگ جهانی باقی مانده است که اتفاقات متفاوتی می تواند در هر یک رخ بدهد اما موضوع این است که شانس دو تیم بالای جدولی برای راهیابی به ریو بیشتر است.


بهترین اتفاق
در حال حاضر ایران و لهستان اختلافی ٢ بردی و ٥ امتیازی با یکدیگر دارند که رسیدن به آن راهی مشخص دارد به طوریکه روسیه در دو بازی آینده ٦ امتیاز را تقدیم ایران کند و در لهستان کشور میزبان حتی یک امتیاز هم نتواند بگیرد که در این صورت ایران با ٧ برد با تیم دوم برابر می شود اما با یک امتیاز بشتر صعود خواهد کرد.


بدترین اتفاق
تقریبا می توان گفت در حال حاضر اتفاقی که رخ داده است بدترین شرایطی بود که می شد برای صعود رخ دهد. احتمالات برای رسیدن ایران به لهستان وجود دارد اما کافی است آمریکا در یکی از بازی ها مقابل لهستان نتیجه را واگذار کند، در آن صورت این تیم با ٨ برد دست نیافتنی خواهد شد و به همراه آمریکا راهی ریو می شوند.


پیچیده ترین اتفاق
هم اکنون ایران ٥ برد و ١٥ امتیاز دارد و باید لهستان ٧ برد و ٢٠ امتیازی را بگیرد. اگر در بازی های هفته آینده ایران بتواند ٦ امتیاز از روسیه بگیرد، ٢ برد مورد نیاز را جبران می کند و به شرایط کنونی لهستان می رسد اما کار جایی به مشکل برمی خورد که لهستان یکی از بازی ها را با نتیجه ٣ بر ٢ واگذار کند و یک امتیاز کسب به دست بیاورد. در آن صورت هر دو تیم ٢١ امتیاز و ٧ برد می شوند که معدل امتیازات در آن شرایط تیم صعود کننده را مشخص می کند. در حال حاضر لهستان شرایط معدلی بهتری نسبت به ایران دارد اما اگر شاگردان کواچ دو پیروزی کسب کنند و لهستانی ها دو بازی را واگذار کنند در آن صورت این معدل هم تغییراتی خواهد کرد اما این تغییرات چه خواهد شد مشخص نیست. اما و اگر ها به اوج خودش رسیده است و در پایان این هفته اتفاقات زیادی روشن می‌شود.


تعداد بازدید از این مطلب: 452
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود