طاهری: نیامده ام باشگاه را به هم بریزم

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 58
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 5615
بازدید سال : 32330
بازدید کلی : 349150

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات
طاهری که بعد از بازداشت حمیدرضا سیاسی هم مدتی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت می کرد، در این باره به "ورزش سه" گفت: من در پایان جلسه امروز هیئت مدیره به عنوان سرپرست باشگاه و آقای جعفر کاشانی هم به عنوان رییس هیئت مدیره باشگاه انتخاب شدند. ما آماده ایم که به پرسپولیس کمک کنیم و هرکاری هم که از دستمان بربیاید انجام می دهیم.

او ادامه داد: من به پرسپولیس نیامدم که هر روز در رسانه ها باشم و خودم را مطرح کنم. آمده ام که بتوانم به پرسپولیس خدمت کنم و دل هواداران را شاد کنم و هرکاری که از دستم بربیاید انجام می دهم. به همین دلیل هم ما آقای عبدی را به عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس انتخاب کردیم تا هرگونه صحبتی که لازم داشته باشد را با رسانه ها انجام بدهد.

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در مورد اسپانسر باشگاه پرسپولیس هم گفت: در جلسات آتی همین موضوع را پیگیری می کنیم. به هرحال تازه روز اولی است که ما آمده ایم و نمی شود به این سرعت اسپانسر باشگاه را انتخاب کرد.

طاهری در مورد ادامه همکاری با برانکو هم گفت: برانکو قرارداد دارد و مربی خوبی هم هست. به هرحال ما نیامده ایم که باشگاه را به هم بریزیم و می خواهیم یک کار اصولی انجام بدهیم. ما با برانکو برای فصل بعد به کارمان ادامه می دهیم.


تعداد بازدید از این مطلب: 324
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود