ایرانی چشم بادامی قاتل بحرین در مانیل!

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 179
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 5736
بازدید سال : 32451
بازدید کلی : 349271

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ایرانی الاصل که مادری فیلیپینی دارد به دلیل گل تاریخی اش مقابل بحرین تبدیل به قهرمان تیم کشور فیلیپین شده که البته مردمش بیشتر علاقمند به بسکتبال هستند.بهادران که روز گذشته در بازی مقابل بحرین گل دوم تیمش را به ثمر رساند سه امتیاز تاریخی برای فیلیپینی ها در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2018 بدست آورد. بهادران که 28 سال دارد متولد فیلیپین است اما دو سال عضو تیم پاسارگاد بوده است.

او که با شماره 9 تیم فیلیپین 33 بازی ملی دارد در مورد گلی که دیروز به ثمر رساند،می گوید:"از اینکه اولین گل ملی ام را در بازی مقابل بحرین به ثمر رساندم بسیار خوشحالم."

میثاق که در این بازی دو فرصت عالی گل دیگر را هدر داد از اینکه مقابل حریف دیرینه ایران هت تریک نکرده ناراحت است اما به هر حال گل او باعث پیروزی فیلیپینی ها شده و همین موضوع برای او کافیست.

او به واسطه این گل مورد تمجید تیم فیلیپین قرار گرفته است. بهادران می گوید من بسیار خوشحالم سرمربی تیم بعد از مصدومیت یکی از بازیکنان به من اطمینان کرد و من را به میدان فرستاد.

تیم ملی فیلیپین به عنوان بهترین تیم فوتبال تاریخ سفید و آبی پوشان نام گذاری شده است.فیلیپین که در گروه H مرحله اول مقدماتی جام جهانی حضور دارد، صدرنشین گروه خود شد. بهادران در این بازی در دقیقه 24 به جای شروک، ستاره تیم فیلیپین به میدان آمد و در نیمه دوم و در دقیقه 50 برای تیمش گل زد.گل دوم فیلیپین را هم پاتینو در دقیقه 59 به ثمر رساند؛ در حالیکه بهادران هم روی این گل تاثیر مستقیم داشت. تک گل تیم بحرین هم در ثانیه های تلف شده بازی به ثمر رسید



تعداد بازدید از این مطلب: 307
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود