تاج: مبلغ حق پخش 30 درصد افزايش يافت

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 308
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 308
بازدید ماه : 5865
بازدید سال : 32580
بازدید کلی : 349400

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 11 آبان 1393
نظرات

رئيس سازمان ليگ فوتبال از افزايش 30 درصدي حق پخش تلويزيوني خبر داد.

 

مهدی تاج درباره توافق فدراسیون فوتبال با سازمان صداوسیما برای حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: اختلافاتی با صداوسیما در خصوص حق پخش داشتیم و حق واقعی فوتبال پرداخت نشد به همین دلیل تصمیم گرفتیم از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه جلوگیری کنیم.

به نقل از تسنیم، وی افزود: موضوع جامع مذاکرات ما جایگزینی حقوق فوتبال به جای حق پخش تلویزیونی است و به همین دلیل مجلس و کمیسیون فرهنگی مجلس تصمیم گرفتند مطالبات مردم را پیگیری کنند. از همین رو رئیس‌جمهور هم کارگروهی را تشکیل داد که وزیر ورزش، وزیر کشور و رئیس صداوسیما عضو این کارگروه هستند. کارگروهی که لایحه بودجه را پس از بررسی به دولت ارائه می‌دهد و دولت تصمیم‌گیری نهایی را انجام خواهد داد.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه به دنبال بودجه فوتبال هستیم نه حق پخش، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم بودجه فوتبال جایگزین حق پخش تلویزیونی شود، این بودجه را باید هرچه سریعتر به مجلس ارائه دهیم چون بودجه سال 94 در حال بسته شدن است. ارائه بودجه فوتبال اتفاق بسیار مثبتی است و ما به دنبال قانون پایداری در مورد پخش مسابقات هستیم.

تاج خاطرنشان کرد: بابت عدم پخش مسابقات در این مدت عذرخواهی می‌کنیم. باید بگویم ما به دنبال پرداخت بیشتر نبودیم بلکه به دنبال جایگزین بودجه بودیم که این اتفاق اکنون صورت گرفته و طبق لایحه حق فوتبال 30 درصد افزایش پیدا کرده است. امسال با صداوسیما توافق کرده‌ایم که حق پخش فوتبال 30 درصد افزایش یابد که این شرایط مطلوب است.

وی افزود: از هفته چهاردهم لیگ (پنجشنبه و جمعه جاری) پخش مسابقات فوتبال دوباره از سر گرفته می‌شود. مبلغ قرارداد قبلی 22 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که با افزایش 30 درصدی در واقع عدد قابل ملاحظه‌ای به حق پخش فوتبال اضافه شده است. اکنون نیز بیشتر بحث لایحه بودجه و حقوق شناخته شده فوتبال در میان است و به دنبال درآمد فوتبال بودیم که این کار صورت گرفته است. در این لایحه کارگروه ورزش با محوریت وزارت ورزش و جوانان بودجه را در دست تدوین قرار داده‌اند که در این بین وزارت ورزش به همراه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این لایحه را آماده خواهند کرد.

جلسه مسئولان سازمان لیگ با مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای مشخص کردن تاریخ دربی در حال حاضر پیگیری می‌شود.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 785
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود