10 دلیل برای امیدواری به بازگشت رئال مادرید

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 79
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 5640
بازدید سال : 32355
بازدید کلی : 349175

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، اگر پای مصاحبه بازیکنان و کادر فنی رئال در هفته اخیر نشسته باشید جملگی از بازگشت هرچه سریعتر رئال به جاده پیروزی سخن گفته اند. " ما همان هایی هستیم که 22 برد متوالی به دست آوردند." این جمله ای است که بیش از هر جمله دیگری از بازیکنان رئال شنیده شده است. بازیکنانی که امید بسیاری به بازگشت رئال مادرید واقعی دارند. اما چرا می توان به این امر امیدوار بود؟

1- بازگشت سرخیو راموس، رهبر داخل و خارج از زمین رئال مادرید

حتی خود آنچلوتی هم تصور نمی کرد که راموس را به دلیل مصدومیت، هفته های زیادی از دست بدهد. وقتی این بازیکن در دو مقطع از ترکیب رئال مادرید غیب شد، باخت ها و نتایج منفی رئال نیز افزایش یافت. گلباران شدن در ویسنته کالدرون و سه نتیجه بد متوالی اخیر مقابل ویارئال، بیلبائو و شالکه، همه در غیاب راموس ثبت شدند.
رئال در غیاب راموس، هرگز تیم منسجمی در خط دفاعی نشان نداد.راموسی که با روحیه بالای خود، همیشه تیم را در مواقع بحرانی به جلو هدایت می کرد. در خبرها داشتیم که راموس در تمرینات بسیار آماده نشان داده و از امشب می تواند برای رئال به میدان برود. یک هفته مانده به ال کلاسیکو، این بهترین خبر برای آنچلوتی و هواداران رئال مادرید است.


2-حضور دوباره زوج موفق راموس و په په در خط دفاعی رئال


آنچلوتی می تواند از امشب یا هفته بعد، زوج دفاعی مورد علاقه خود را بازهم در ترکیب ثابت داشته باشد. سرمربی ایتالیایی البته به واران نیز اطمینان دارد اما این یک واقعیت است که این فرانسوی جوان هرگز نتوانست در روزهای غیبت راموس و په په، سرمربی را متقاعد کند که از او در ترکیب ثابت استفاده کند. امشب واران در کنار راموس به احتمال فراوان در قلب خط دفاعی رئال مقابل لوانته قرار خواهند داشت و په په برای ال کلاسیکو استراحت خواهد کرد.بی شک زوج راموس و په په، نقطه اتکای هواداران رئال در مقابل بارسلونا خواهند بود.

3-بازگشت مودریچ به ترکیب اصلی پس از 4 ماه

در شب کابوس وار و وحشتناک شکست 4-3 مقابل شالکه، تنها خبر خوب و امیدوار کننده برای رئال مادرید، بازگشت مودریچ به میادین بود. او 30 دقیقه پایانی،در زمین حضور داشت و نمایش موفقی نیز از او شاهد بودیم.اگر او امشب بتواند در مقابل لوانته بدون مشکل بازی کند، در ال کلاسیکو نیز در ترکیب ثابت جای خواهد داشت. بازگشت مودریچ، به خط آتش رئال جان دوباره ای خواهد داد و توازن بیشتری در خط میانی این تیم حاکم خواهد شد. همه منتظر دیدن دوباره زوج کروس و مودریچ در میانه زمین رئال مادرید هستند.

4-تغییر سیستم از 3-3-4 به 2-4-4


هواداران و بازیکنان رئال دوست دارند این تیم با سیستم 2-4-4 به میدان برود که سیستم مطمئن تری برای کسب موفقیت در این تیم نشان داده است. به نظر هم می رسد که کارلتو در مقابل بارسلونا بار دیگر به این سیستم رجوع کند. ابهام در اینجاست که از بین بیل و بنزما، کدام یک نیمکت نشین خواهند شد. هرچند که پس از دفاع همه جانبه فلورنتینو پرز در کنفرانس خبری خود از گرت بیل، باید حضور او در ترکیب رئال را حتمی بدانیم.
گرت بیل بدترین روند دوران فوتبالی خود را پشت سر می گذارد. 9 بازی بدون گل زده و کم کاری در دفاع تیمی، باعث شدت یافتن انتقادها از این فوق ستاره ولزی شده است. بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته مقابل بایرن مونیخ که به برتری 4-0 رئال ختم شد؛ دیداری که یکی از بهترین بازی های گرت بیل با پیراهن رئال را در آن شاهد بودیم را می توان دلیلی برای امیدوار ماندن به بازگشت دوباره گرت بیل دانست. او یکبار در زمینی به دشواری آلیانس آرنا توانست بهترین نمایش ممکن را ارائه دهد؛ پس دلیلی برای تکرارنشدن آن نمایش خوب  وجود ندارد.

5- حمایت تمام قد بازیکنان رئال از کارلو آنچلوتی

اتحاد موجود بین بازیکنان و سرمربی رئال مادرید را می توان یکی از مهمترین دلایل برای امیدوار ماندن به بازگشت دوباره رئال مادرید قلمداد کنیم.بازیکنان به سرمربی خود اطمینان کامل دارند و در یک تیم فوتبال، این یک مساله بسیار حیاتی است. بازیکنان رئال معتقدند که برداشت ها نسبت به آنچلوتی اشتباه است و آنها حاضرند برای اثبات این مساله، همه توانشان را در زمین بگذارند.


6- رسیدن خامس رودریگز به دو دیدار حساس رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

یک خبر خوب دیگر برای رئال مادرید، روند رو به بهبودی سریع خامس رودریگز است. او بی شک به بازی های رئال در یک چهارم لیگ قهرمانان خواهد رسید. تصور کنید بازگشت دوباره خامس و قرار گرفتن او کنار مودریچ، کروس و ایسکو را. مربعی که لیورپول را در آنفیلد مستاصل کرده بودند.

7-جایگزینان مطمئن بیشتر روی نیمکت

بازگشت مصدومان، به آنچلوتی کمک می کند که نیمکت قوی تری داشته باشد؛ بطوریکه با درخشش ایسکو،وقتی خامس بازگردد، او در سیستم 3-3-4 کارلتو حتی ممکن است برای مدتی نیمکت نشین شود. کافی است به نیمکت رئال در دربی مادرید دقت کنید : ناواس، چیچاریتو، ایارامندی، خسه، آربلوا، لوکاس و یورنته. نیمکتی فقیر از بازیکنان تعیین کننده.


8-فاصله هفت روزه به منطور آماده سازی برای ال کلاسیکو

یک هفته مانده به ال کلاسیکو، رئال مادرید به نسبت بارسلونا که چهارشنبه در لیگ قهرمانان باید به مصاف منچسترسیتی برود، زمان بیشتری برای آماده سازی در اختیار دارد. آنچلوتی این فرصت را دارد تا تیمش را چه به لحاظ روحی و چه به لحاظ تاکتیکی، بیش از پیش آماده کند.

9-اعتماد دوباره آنچلوتی به کاسیاس

آنچلوتی روز گذشته صراحتا در نشست خبری خود تاکید کرد که کاسیاس دروازه بان اصلی رئال در ال کلاسیکو خواهد بود و اینکه به او اطمینان کامل دارد.امشب ناواس بجای کاسیاس مقابل لوانته بازی خواهد کرد. در روزهایی که کاسیاس بار دیگر مورد انتقاد هواداران رئال قرار گرفته، این حمایت آنچلوتی، در بهترین زمان ممکن به کمک کاسیاس خواهد آمد.

10-درخواست به موقع رئیس باشگاه، "فلورنتنیو پرز" از هواداران برای حمایت از تیم


بازیکنان و کادر فنی رئال، در این روزهای بحرانی، منتظر حرکتی مثبت و حمایت از سوی فلورنتینو پرز بودند. این اتفاق افتاد و پرز در نشست خبری دو روز پیش خود، ضمن حمایت کامل از آنچلوتی، از هواداران خواست که به جای سوت زدن و اعتراض، به تشویق تیم بپردازند.

گارسیا اوچوآ : مارکا
ترجمه: رضا سیف


تعداد بازدید از این مطلب: 306
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود