سقوط آزاد از برج میلاد هم جواب نمی‌دهد

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 25
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 5582
بازدید سال : 32297
بازدید کلی : 349117

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال خوزستان، گسترش فولاد، نفت مسجدسلیمان و راه آهن، چهار تیم انتهایی جدول رده بندی لیگ برتر هستند که در ماراتن 8 هفته پایانی لیگ، تلاش خود را برای باقی ماندن در تیم های لیگ به کار می بندند تا در بین خروجی ها و یا تیمی که قرار است در پلی آف بازی کند، نباشند.

استقلال خوزستان: نه زیاد سخت، نه زیاد آسان
استقلال خوزستان تیم بیست امتیازی رده سیزدهم لیگ برتر، در 8 بازی باقیمانده خود، 5 بار باید در خانه به مصاف حریفانش بروند. آنها در بین تیم های فانوس به دست، باید با دو تیم دیدار کنند، دو حریف دیگر از آنها نیز از تیم هایی هستند که در کورس قهرمانی هستند و البته پرسپولیس نیز حریف هفته بیست و پنجم آنهاست.

خوزستانی ها از وضعیت متعادلی در ادامه بازی های خود برخوردار هستند، یعنی نه میتوان باقی ماندن آنها در بین لیگ برتری ها را آسان دانست و نه اینکه خیلی سخت پیچیده است. بازی های آنها از هفته بیست و سوم به ترتیب با تیم های صبا قم در اهواز، تراکتورسازی در تبریز، پرسپولیس در اهواز، راه آهن در تهران، نفت در مسجدسلیمان، سپاهان در اهواز، سایپا در کرج و پیکان در اهواز است که باید ببینیم شاگردان عبداله ویسی می توانند از بدشانسی هایی که می گویند رهایی یابند.

گسترش فولاد: فانوس روشن
گسترش فولاد از تیم های نوزده امتیازی رده چهاردهم جدول است، آنها به نسبت باقی تیم های فانوس به دست لیگ برتر، از نظر بازی های باقی مانده و قرعه بازی ها و تیم هایی که قرار است با آنها دیدار کند از وضعیت بهتری برخوردار است. گسترشی ها در 8 بازی باقیمانده خود، در بازی میزبان هستند و یکی از بازی هایشان که میهمان هستند در همان تبریز و با تراکتورسازان برگزار می شود. آبی پوشان تبریزی، فقط در یک بازی و آن هم در آخرین بازی خود به مصاف تیمی قعرنشین می روند و با دو تیم صدر جدولی و البته پرسپولیس بازی خواهند کرد.

گسترشی ها به ترتیب با تیم های فولاد در تبریز، ذوب آهن در اصفهان، ملوان در تبریز، پدیده در مشهد، صبا در تبریز، تراکتورسازی و در تبریز، پرسپولیس در تبریز و راه آهن در تهران است و باید دید که آخرین بازی این تیم فینال قعر جدولی ها خواهد بود و یا اینکه تا آن موقع آنها در میانه های جدول قرار دارند.

نفت م.سلیمان: پول هم بیاید، دیگر کار راحت نیست
رده هفدهم جدول لیگ برتر در اختیار تیمی است که تاکنون از بحران مالی رنج بسیار برده است و همین موضوع قبل از بازی مهم آنها مقابل استقلال به تعطیلی چند روزه تمرینات آنها منجر شد. حالا که از مسجد سلیمان خبرهای خوبی راجع به تغییر وضعیت مالی آنها به گوش می رسد، مجموعه تیم خوب می دانند که برای حفظ خود در لیگ برتر کار راحتی در پیش ندارند، این تیم دوست داشتنی شهر اولین ها باید در 8 بازی باقیمانده خود به مصاف دو تیم فانوس یه دست و سه تیم در کورس قهرمانی بروند، این ها را اضافه کنید به بازی این هفته آنها با پرسپولیس که در مسجدسلیمان انجام می شود.

نفتی ها در بازی های باقیمانده خود باید به مصاف پرسپولیس در مسجدسلیمان، نفت تهران در تهران، راه آهن در مسجدسلیمان، فولاد در اهواز، استقلال خوزستان در مسجدسلیمان، ذوب آهن در اصفهان، سپاهان در مسجدسلیمان و ملوان در بندرانزلی خواهند رفت.

راه آهن: پایین تر و سخت تر از بقیه
اما راه آهن، یکی از قدیمی ترین و بازیکن سازترین تیم های تهران در حال حاضر پایین ترین عنوان را در لیگ برتر در اختیار خود دارد و اتفاقا به نسبت باقی تیم های حاضر در منطقه از قرعه بدتری برخوردار است و در ادامه بازی ها باید به مصاف تیم های خطرناک تری برود. البته منظور از تیم های خطرناک تر، سه تیمی که برای فرار از سقوط به دسته یک تلاش می کنند و دو تیم نیز برای قهرمانی می جنگند است.

آنها به ترتیب باید روبروی تیم های تراکتورسازی در تهران، پرسپولیس در تهران، نفت در مسجدسلیمان، استقلال خوزستان در تهران، سپاهان در اصفهان، سایپا در تهران، پیکان در تهران و گسترش فولاد نیز در تهران قرار بگیرند و شرایط حساس خود را از سر بگذارند. باید 8 هفته منتظر بمانیم تا ببینیم این تیم ریشه دار، می تواند باز هم خود را در لیگ برتر نگه دارد؟



تعداد بازدید از این مطلب: 421
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود