بررسی ترکیب تیم امید بدون آزمون و جهانبخش

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 234
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 234
بازدید ماه : 5791
بازدید سال : 32506
بازدید کلی : 349326

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه" این در شرایطی است که خاکپور به این دو بازیکن و حضورشان امید بسیاری دارد و بخش مهمی از ایده های تهاجمی خود را روی حضور این دو دوست صمیمی برنامه ریزی کرده است. سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هر دو جزو لژیونرهای موفق فوتبال ایران هستند که کارلوس کی‌روش آنها را به اردوی دوستانه تیم‌ملی مقابل سوئد و شیلی دعوت خواهد کرد. اما سوال اینجاست که نیاز تیم‌ملی به آنها بیشتر است یا تیم امید و محمد خاکپور؟

برای پاسخ به این سوال باید از امیدها آغاز کرد، جایی که مرور نام بازیکنان دعوت شده و مقایسه آنها با شرایط فنی جهانبخش و سردار این نکته را به ذهن می‌ آورد که خاکپور روی استفاده از سردار و علیرضا بی دلیل اصرار ندارند.

خط حمله امیدها
ارسلان مطهری در شرایط فعلی تنها گزینه محمد خاکپور برای حضور در پست مهاجم نوک تیم امید است. او در سیستم 1ـ3ـ2ـ4 تیم امید تنها کسی است که شایستگی حضور در این موقعیت را دارد. مطهری که در بازی های دوستانه هم برای تیم امید خوب گل زده در شرایطی تنها انتخاب فعلی خاکپور است که شاهین ثاقبی، علی کریمی و بهنام برزای 3 بازیکن خوبی هستند که پشت سر او در خط هافبک بازی می‌ کنند. از این جمع ثاقبی جزو بهترین های تراکتورسازی است، علی کریمی در سپاهان درخشش فوق العاده ای داشته و بهنام برزای به تازگی به استقلال پیوسته است. در این پست آرش رضاوند، میلاد کمدانی، حسین فاضلی، احسان پهلوان و میلاد ترابی هم حضور دارند که در صورت لزوم به ترکیب اضافه خواهند شد.

خط میانی
احمد نوراللهی و علیرضا نقی زاده دو گزینه دفاعی محمد خاکپور برای حضور در خط هافبک هستند. نوراللهی که به تازگی در پرسپولیس می‌ درخشد، انتخاب اول خاکپور است و علیرضانقی زاده بازیکن گسترش فولاد نیز روی دست او بازی خواهد کرد. امیدها عبدالله زاده را در این پست دارند که البته باید مورد بخشش اداره نظام وظیفه قرار بگیرد.

خط دفاعی
یوسف وکیا(دفاع راست)، حجت حق وردی(دفاع وسط)، حسین کنعانی (دفاع وسط)، وحید حیدریه(دفاع چپ) 4 بازیکن خط دفاعی تیم خاکپور خواهند بود. 4 بازیکنی که تجربه حضور در لیگ‌برتر را دارند. وکیا و حیدریه دفاع های ثابت راست و چپ فولاد و پیکان اند و حسین کنعانی ثابت برای ملوان بازی می‌ کند. حق وردی هم نفر سوم خط دفاعی ذوب‌آهن است که در بازی مقابل سپاهان به میدان رفت. در خط دفاعی محمدعلی فرامرزی(پدیده)، میلاد محمدی (راه‌آهن) و ... نیز حضور دارند.

دروازه‌بان
اردوی امید 4 دروازه‌بان دارد. محمدرضا اخباری (سایپا)، امیر عابدزاده (راه‌آهن)، علی محسن زاده (نفت)، گودرز داودی (نفت‌مسجدسلیمان) که از این جمع اخباری به احتمال زیاد شماره یک خواهد بود.

با توجه به این داشته ها، تیم امید برای حضور قدرتمند در مرحله اول مقدماتی آسیا به حضور آزمون و جهانبخش چقدر نیازمند است؟ صد البته شرایط این تیم از نظر تعداد بازیکن شاخص بد نیست اما باید قبول کنیم که به جز یکی، دو نفر ستاره ای در این تیم حضور ندارد. پلن اول خاکپور حضور جهانبخش و سردار است و اگر نشد نوبت به پلن بی می‌ رسد که استفاده از همین ترکیبی است که مطالعه کردید. باید دید چه کسی برنده این رقابت می‌ شود. کی‌روش یا کاشانی و خاکپور و کفاشیان؟


تعداد بازدید از این مطلب: 341
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود