فرکی: چرا از کرانچار بدتر نتیجه گرفتم

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 129
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 5686
بازدید سال : 32401
بازدید کلی : 349221

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات
سرمربی سپاهان اعتقاد دارد که بازی های سخت تیمش تمام شده و در آینده این تیم نتایج بهتری خواهد گرفت. گفت‌وگوی "ورزش سه" با حسین فرکی را در زیر بخوانید:

از نتایج راضی نیستیم
من قبول دارم که نتایج ما نسبت به نام سپاهان نتایج راضی کننده ای نبوده است. اما این را در نظر بگیرید که کیفیت بازی های ما، کیفیت بدی نبوده است. سپاهان در هر بازی می‌ توانسته گل های زیادی به حریفانش بزند اما بدشانسی یا هر چیز دیگری ما را از این نتایج دور کرده است.

بدشانسی آورده ایم
ما در بازی های اخیرمان بدشانسی آورده ایم وگرنه شاید می‌ توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. در بازی با استقلال در دقیقه 91 یا 92 گل خوردیم، در بازی با نفت‌تهران در حالی که موقعیت زیادی برای گل زدن داشتیم در دقیقه 80 گل تساوی را روی یک اشتباه دریافت کردیم. در بازی با ذوب‌آهن 10 نفره شدیم، در حالی که یار حریف به گفته کارشناسان داوری باید زودتر از بازیکن ما اخراج می‌ شد و در بازی با ملوان هم روی عملکرد فوق العاده دروازه‌بان ملوان نتوانستیم برنده شویم. همه این ها باعث شده که ما نتوانیم نتایجی که انتظار داریم را بگیریم.

فقط با تیم های مدعی بازی داشتیم
این را هم نگاه کنید که ما در این چند هفته با چه تیم هایی بازی کرده ایم. ما با استقلال، فولاد و نفت‌تهران مدعی بازی کردیم که البته فولاد را بردیم و با ذوب‌آهن و ملوانی بازی کردیم که بسیار اوج گرفته اند و شرایط خوبی هم دارند. شما ببینید ما از این بازی های سخت 5 امتیاز گرفته ایم که تازه اصلا هم راضی نیستیم و فکر می‌ کنیم که اگر شرایط درست پیش می‌ رفت ما می‌ توانستیم از همین 5 بازی سخت هم امتیازهای بیشتری بگیریم.

چرا سپاهان از زمان کرانچار بدتر نتیجه گرفته است؟
من دلیل این موضوع را به چند قسمت تقسیم می‌ کنم؛ یک دلیل این است که من تا تیم را تحویل گرفتم 3 بازیکن مهم را از دست دادم. شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی سرباز شدند و محرم نویدکیا هم محروم شد. من تیمی را گرفتم که 3 بازیکن اصلی اش را از دست داده بود. پس به ما حق بدهید که کمی در نتیجه گیری بدتر از قبل عمل کنیم. اما نکته دوم این بود که درست از هفته هفتم که من تیم را تحویل گرفتم تعطیلی های پیاپی لیگ شروع شد. ما تا آمدیم به روند خوبمان برسیم مجبور شدیم 50 روز به تعطیلات برویم و در این مدت هم تعطیلات گاه و بیگاه لیگ الی ماشاالله وجود داشته است.

از این به بعد بازی هایمان ساده تر می‌ شود
ما تقریبا با تمام تیم های بالای جدولی بازی کرده ایم و از این به بعد بازی های ما نسبت به حریفان مان در کورس قهرمانی ساده تر می‌ شود. البته که من به خوبی می‌ دانم که حریف ساده وجود ندارد. همین نفت‌مسجدسلیمان که این همه مشکل داشت برابر استقلال در آزادی بسیار شجاعانه بازی کرد ولی به هر حال فکر می‌ کنم در هفته های بعد شرایط برای موفقیت ما بیشتر فراهم باشد.

بازیکنان ملی‌پوش ما تلاششان را می‌ کنند
بازیکنان ملی‌پوش ما دارند زحمت می‌ کشند و البته روند مثبتی هم در تیم ما ایجاد کردند. اما وقتی بازیکنی 50 روز در اختیار باشگاهش نیست، طول می‌کشد تا دوباره بتواند به روزهای خوبش برگردد. به هر حال ما برای همه چیز برنامه ریزی کرده ایم به جز تعطیلی های گاه و بیگاه لیگ که کار ما را به هم ریخته و چاره ای هم نمی‌ توانیم برای آن بیاندیشیم.


تعداد بازدید از این مطلب: 378
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود