گزارش‌ روز: همه‌کلاسیک‌های‌ یونایتد - آرسنال

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 60
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 5617
بازدید سال : 32332
بازدید کلی : 349152

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 18 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، این هفتمین بار است که دو تیم، در جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند و از گل پیروزی بخش آلن ساندرلند در ومبلی تا گل استثنایی رایان گیگز در هایبوری، این دیدار سراسر دراماتیک بوده است. در زیر، به 6 دیدار حساس و دیدنی انجام شده بین شیاطین سرخ و توپ‌چی ها در جام حذفی پرداخته ایم.



منچستریونایتد 2-0 آرسنال

جام حذفی 2011- مرحله یک چهارم نهایی

 

هیچکدام از دو تیم، با شرایط خوبی پا به دیدار نگذاشته بودند. یونایتد تحت هدایت سرآلکس فرگوسن، دو بازی پیشینش مقابل لیورپول و چلسی را با شکست پشت سر گذاشته بود و آرسنال، فینال لیگ کاپ را مقابل بیرمنگام باخته بود و در چمپیونزلیگ مقابل بارسلونا حذف شده بود. با وجود اینکه فرگوسن با قراردادن 7 مدافع در زمین، ترکیبی بسیار دفاعی برای تیمش چید و درن گیبسون، وین رونی و خاویر هرناندس را در خط حمله قرار داد، این یونایتد بود که 2-0 موفق به کسب پیروزی شد. فابیو دا سیلوا گل اول بازی را به ثمر رساند و به محض شروع نیمه دوم، رونی موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. با وجود صعود به مرحله نیمه نهایی، یونایتد مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی شکست خورد و حذف شد.

 

 


آرسنال 0-0 (5-4 پنالتی) منچستریونایتد

جام حذفی 2005- فینال

دو تیم در کاردیف به مصاف یکدیگر رفتند که آرسنال در ضربات پنالتی، موفق شد یونایتد را شکست دهد و قهرمان شود. شیاطین سرخ در جریان بازی بهتر ظاهر شدند و وین رونی و رود فان نیستلروی موفق شدند دو بار تیرک دروازه آرسنال را به لرزه در بیاورند و همچنین خوزه آنتونیو ره‌یس، در لحظات پایانی وقت‌های اضافه از زمین اخراج شد تا برتری عددی یونایتدی ها در ضربات پنالتی، اعتماد به نفس بیشتری به آنها دهد. با این حال، ضربه ی پنالتی پل اسکولز توسط ینس لمن دریافت شد و کاپیتان ویرا با یک ضربه پنالتی دقیق، گل قهرمانی تیمش را به ثمر رساند.

 

 

 


منچستریونایتد 1-0 آرسنال


جام حذفی 2004- نیمه نهایی

آرسنال در دو فصل اخیر، موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شده بود و همچنین فصلی رویایی در لیگ برتر را سپری می‌کرد و بدون شکست، در آستانه کسب قهرمانی بود. دو تیم در ویلا پارک به مصاف یکدیگر رفتند، جایی که فان نیستلروی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی شیاطین سرخ نبود و تیری آنری نیز در ترکیب آرسنال قرار نگرفته بود. با این حال، ادو و ویرا دو بار توپ را به تیرک یونایتد زدند ولی موفق به گلزنی نشدند. پس از گذشت 60 دقیقه باز بازی، پل اسکولز موفق شد تک گل یونایتد را در این دیدار به ثمر برساند تا رکورد 18بازی شکست ناپذیری آرسنال در جام حذفی شکسته شود و با شکست دادن میلوال در فینال، منچستر قهرمان جام حذفی شود.

 

 

منچستریونایتد 2-1 آرسنال

جام حذفی 1999- نیمه نهایی

شاید بتوان این دیدار را جذاب ترین و تماشایی ترین تقابل دو تیم دانست. با گل زیبای دیوید بکام، منچستریونایتد از حریف خود پیش افتاد و موفق شد پس از 420 دقیقه، دروازه آرسنال را باز کند. با این حال، دنیس برگکمپ موفق شد بازی را در اواسط نیمه دوم به تساوی بکشاند و همچنین گل نیکولاس آنلکا توسط داور آفساید اعلام شد. وقتی روی کین از زمین بازی اخراج شد، به نظر کار یونایتد تمام شده بود و آرسنال، کاملا بر بازی مسلط شده بود. فیل نویل، در دقایق پایانی، یک پنالتی به آرسنال داد ولی پتر اشمایکل، به خوبی ضربه ی برگکمپ را مهار کرد و وقتی پاتریک ویرا، توپ را به رایان گیگز که تازه به میدان آمده بود لو داد، هافبک ولزی با یک حرکت جادویی ، موفق شد گل دوم یونایتد را به ثمر برساند. هنوز هم از این گل به عنوان بهترین گل در تقابل های یونایتد و آرسنال یاد می‌شود. ونگر درباره این پیروزی گفت:" شانسی ترین پیروزی".

 


منچستریونایتد 2-1 آرسنال

جام حذفی 1983- نیمه نهایی

نیمه نهایی جام حذفی سال 1983، دومین دیدار دو تیم در جام های حذفی آن سال بود. یونایتد ران آتکینسون موفق شده بود در مجموع، حریف خود را 6-3 در لیگ کاپ شکست دهد. با این حال، توی وودکوک موفق شد توپ‌چی ها را در ویلا پارک پیش بیندازد ولی برایان رابسون درست پیش از پایان نیمه اول، موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. نورمن وایت‌ساید، قهرمان 17 ساله یونایتد در آن بازی بود که موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و شیاطین سرخ را راهی فینال کند. رابسون به تازگی درباره آن پیروزی گفت:" لحظات فوق‌العاده ای بود. این که نیمه نهایی را بردیم و در راه ومبلی بودیم، احساس بی نظیری بود." در فینال نیز شاگردان اتکینسون موفق شدند برایتون را شکست دهند تا قهرمانی خود را مسجل کنند. رابسون و وایت ساید در فینال هم موفق به گلزنی شدند.

 


آرسنال 3-2 منچستریونایتد


جام حذفی 1979- فینال

یکی از حساس ترین و زیبا ترین دیدار های بین دو تیم، فینال جام حذفی سال 1979 بود. بازی که از آن به عنوان "فینال 5 دقیقه ای" یاد می‌شود. یونایتد که موفق شده بود از شکست بگریزد و به بازی برگردد، نتوانست تساوی را حفظ کند و فینال را واگذار کرد. رایان تالبوت موفق شد گل اول آرسنال در این دیدار را به ثمر برساند و فرانک استاپلتون گل دوم را پیش از پایان نیمه اول به ثمر رساند تا توپ‌چی ها با برتری 2-0 به رختکن بروند. با این حال، در حالی که تنها 5 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، گوردن مک‌کوئین یک ضربه ایستگاهی زیبا به سمت دروازه آرسنال زد و یک گل را جبران کرد. سپس سمی مک‌روی، موفش شد بازی را پیش از سوت پایان به تساوی بکشاند. در حالی که به نظر می‌رسید یونایتد بازگشتی تاریخی به بازی داشته، ساندرلند موفق شد سانتر گراهام ریکس را به گل تبدیل کند تا آرسنال، 3-2 از حریف پیش بیفتد. در 5 دقیقه پایانی بازی، 3 گل به ثمر رسید و به همین دلیل به این دیدار " فینال 5 دقیقه ای" گفته می‌شود.


تعداد بازدید از این مطلب: 355
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود