تونی باید از این دیوار عبور کند!

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 127
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 5684
بازدید سال : 32399
بازدید کلی : 349219

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، این مربی پرتغالی در اولین حضورش با تراکتور در آسیا با این تیم در گروه A چهارم شد که نتیجه ضعیفی بود. تونی همراه تراکتور فقط یک برد بدست آورد. او برای دومین بار هم بعد از استعفای جلالی به تراکتور بازگشت اما باز هم توفیقی در بازی های آسیایی نداشت. او در این رقابت ها بازیکنان موثری همچون علی کریمی، کریم انصاری فرد، محمد نصرتی و... را در اختیار داشت اما باز هم نتوانست طلسم خود با تراکتور در آسیا را بشکند و در همان مرحله گروهی کنار رفت. تونی این بار در گروه C رقابت های مرحله گروهی چهارم شد که نتیجه قابل قبولی برای تیمی با تعداد تماشاگران بالا نبود.تونی در حالی با تراکتور در آسیا نتیجه نگرفته که با تیم الاتحاد عربستان در سال 2011 موفق شد پرسپولیس را در مرحله گروهی شکست دهد ودر مرحلهٔ گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۱ ، این تیم را در گروه C با کسب رتبهٔ نخست راهی مرحلهٔ بعد کرد. در حال حاضر تونی باز هم از نیمه فصل با تراکتور است و باید دید با تیمی که هنوز شناخت کاملی از آن دارد می تواند گام محکمی در آسیا بردارد؟ عمو سیبیلو هواداران تراکتور انتظار دارند در سومین سال حضور تراکتور در آسیا این تیم از مرحله گروهی صعود کند انتظاری که از رسول خطیبی مربی سابق این تیم هم داشتند.

اولیریرا سرمربی تراکتورسازی باید در اولین بازی در مرحله گروهی فردا با نماینده ای از ازبکستان نسف قارشی بازی کند. توقعات از تونی اولویرا با توجه به اینکه تیم خوب و یکدستی در اختیار دارد بالاست و او باید در این دوره در آسیا هم نتیجه بگیرد.



تعداد بازدید از این مطلب: 562
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود