خبر خوب برای بازیکنان غایب/ خرید خدمت سربازی برای غایبان آزاد شد + جدول قیمت‌ها

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 58
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 5615
بازدید سال : 32330
بازدید کلی : 349150

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 3 اسفند 1393
نظرات

وب سایت رسمی برنامه نود- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه نشست علنی صبح امروزشان، بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور را ادامه دادند که در آن مساله خرید خدمت که موضوع داغی بود هم مطرح شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، پس از بحث های زیاد در این باره نمایندگان مجلس در بند «ط» تبصره ۱۶ ماده واحده، به دولت اجازه دادند تا همه مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیشتر از هشت سال غیبت دارند را با پرداخت جریمه مدت زمان غیبتشان، معاف کند. البته همه  درآمدهای حاصل از فروش معافیت‌های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور در موضوع ردیف ۱۵۰۱۲۸ و به خزانه‌داری کل کشور واریز خواهد شد.

در واقع نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند تا همه مشمولان، خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند. به این ترتیب بسیاری از بازیکنان فوتبال که هشت سال و بیش از هشت سال غایب بوده اند می توانند به جای خرید کارت معافیت از راههای غیرمجاز و خریدن دردسر،خدمتشان را بخرند و دیگر مشکلی نداشته باشند. قیمتهایی هم در این باره اعلام شده است که در نوع خود جالب به نظر می رسد:« بازیکنان زیر دیپلم با ده میلیون تومان، بازیکنان دیپلمه با ۱۵ میلیون تومان، بازیکنان دارای مدرک فوق دیپلم با ۲۰ میلیون تومان و بازیکنان دارای مدرک لیسانس با مبلغ ۲۵ میلیون تومان می توانند خدمتشان را بخرند. بازیکنان دارای مدرک فوق لیسانس هم با ۳۰ میلیون تومان می توانند خدمتشان را بخرند.» برخی گمانه زنی کرده بودند که غایبان چهارسال بتوانند خدمتشان را بخرند که این اتفاق نیفتاده و مجلس غایبان هشت سال را مشمول این قانون قرار داده است.

بازیکنانی که از سن ۱۸ سالگی تا ۲۶ سالگی غایب بوده اند می توانند با خرید خدمت که البته رقم بالایی هم برای آنها به حساب نمی آید، با خیال راحت به فوتبالشان ادامه دهند و البته پاسپورت بگیرند و دیگر نگرانی نداشته باشند.

در واقع این مبالغ میزان جریمه مشمولان غایب برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه است که در جدول می بینید:

 

 

 

سایت تابناک هم در این باره خبری را منتشر کرده و البته نوشته است نمایندگان مجلس مقرر کرده اند به ‌ازای هر سال غیبت مازاد بر هشت سال، ۱۰ ‌درصد ‌به مبالغ جریمه پایه اضافه و مدت غیبت بیش از شش ماه، یک سال محسوب می‌شود.البته برای مشمولان متأهل ۵ درصد ‌و برای مشمولان دارای فرزند هم به ‌ازای هر فرزند ۵ درصد ‌از مجموع مبلغ جریمه کسر می‌شود.

 

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 547
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود