جنگ بین استقلال و نفت علنی شد

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 48
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 5605
بازدید سال : 32320
بازدید کلی : 349140

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 24 بهمن 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، این اطلاعیه یک روز پس از بازی جنجالی پیکان مقابل نفت منتشر شده که نفتی ها به صورت غیرمستقیم، لیگ را متهم کرده اند به اینکه قضاوت ها به سود یک تیم خاص (استقلال) پیش می‌ رود.

نفتی ها در مسابقه دیروز مقابل پیکان و در مسابقه مقابل استقلال‌خوزستان از داوری متضرر شده اند و این در شرایطی است که استقلال بنا به ادعای ایشان در دو بازی مقابل سایپا و پیکان از داوری سود برده است. امروز باشگاه استقلال با انتشار بیانیه تندی به این اتهامات پاسخ داد و کدهایی در این اطلاعیه  وجود دارد که قطعا بی منظور ادا نشده است.

بیانیه را بخوانید:
«این چه رفتاری است که یک روز قبل از بازی حساس لیگ برتر به هواداران استقلال نامه می نویسند و از عشق و علاقه و تعصب خود می گویند و روزی دیگر وقتی که موفق نیستند به پیروزی های تیم مورد علاقه همان هواداران « چنگ » می زنند و هزار عامل بی ربط را دلیل توقف خود می دانند ؟!

آیا برخی مربیان لیگ برتر « قاضی » شهر شده اند که خودشان را جای داور و مسئول می گذارند و غیرمنصفانه درباره داوری مسابقه استقلال با پیکان نظر می دهند و کسی هم نیست از ایشان بپرسد که شما با کدام مسئولیت در این مورد «حکم نهایی» می دهید ؟ کجای این رفتار حرفه ای است ؟

اگر همین امروز رسانه ای بی طرف ، یک جدول بر اساس اشتباهات داوری تنظیم کند برخی تیم ها صدرنشین این جدول خواهند بود . باشگاه استقلال به گواه اکثر کارشناسان «مستقل» در فصل جاری در موضوع اشتباهات داوری ، میزان زیان و ضررش بسیار بیشتر از سودش بوده است اما این ادعا هم یک حکم نهایی نیست و بدون تردید درباره آن بحث و بررسی های فراوان لازم است .

علاوه بر همه این حرفها ، فوتبال پاک با حرف اتفاق نمی افتد . فوتبال پاک به فوتبال ضد دوپینگ گفته می شود ، به فوتبالی که قرار است دیگر " کشو" ها حامی آن نباشند و باشگاهها با هوادارانشان حمایت شوند و نه غیر از این !»

آنچه مسلم است این بیانیه سمت و سوی مشخصی دارد. کلماتی مثل استقلالی، دوپینگ، کشو و ... نکاتی است که البته نفتی ها باید به آن پاسخ بدهند. اگرچه علیرضا منصوریان از ابتدای فصل هرگز به کنایه های قلعه‌نویی پاسخ نداده است. اما در نهایت ممکن است این کار را انجام بدهد، چراکه این بار بهانه ای برای پرده پوشی وجود ندارد.


تعداد بازدید از این مطلب: 745
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود