هافبک استقلال به الاهلی مصر پیوست (عکس)

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 101
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 5662
بازدید سال : 32377
بازدید کلی : 349197

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 12 بهمن 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، هلمکه که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط و مینیسک قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و از ایران بیرون رفت، در انتقالی جالب به تیم مشهور الاهلی مصر پیوسته است. تیمی که از مهمترین تیم های فوتبال مصر به شمار می‌ رود.

این بازیکن 27 ساله که با نظر امیر قلعه‌نویی به استقلال پیوسته بود، بعد از خطای شدید بازیکن نفت آبادان در بازی دوستانه مصدوم شد و به دلیل آنچه که مصدومیت قبلی خوانده می‌ شد، با استقلال فسخ قرارداد کرد. اما این هافبک برزیلی ـ آلمانی به سرعت یک قرارداد 3 سال و نیمه با الاهلی مصر بسته است.

در خبر سایت کینگ فوت که به پوشش اخبار فوتبال مصر می‌ پردازد، اعلام شده که باشگاه الاهلی به طور رسمی این بازیکن را به خدمت گرفته است. همچنین در این خبر به موضوع مصدومیت هلمکه در استقلال اشاره شده که علاعادل صادق مدیر فوتبال الاهلی در این باره گفته است؛ ما اخبار مربوط به مصدومیت هلمکه را شنیده بودیم و تردیدهایی داشتیم اما مشاور پزشکی تیم ما تاکید کرد مساله مصدومیت این بازیکن جدی نیست و این بازیکن نهایتا در 3 هفته آماده بازی خواهد شد.

در این خبر آمده هلمکه از روز شنبه تمرین خود را با الاهلی آغاز می‌ کند. انتشار این خبر بدان معناست که کادرپزشکی استقلال درباره این بازیکن دچار اشتباه شده است. چراکه آنها اعلام کرده بودند هلمکه برای حضور در میادین فوتبال حداقل به 6 هفته زمان نیاز دارد. البته این احتمال هم وجود دارد که مسوولان باشگاه مصری دچار اشتباه شده باشند که این مساله را تنها زمان حل خواهد کرد.



تعداد بازدید از این مطلب: 685
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود