آقاجانیان: به منتقدین جواب شدیدتری خواهیم داد

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 79
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 5636
بازدید سال : 32351
بازدید کلی : 349171

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 12 بهمن 1393
نظرات

آقاجانیان در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: 9 روز دیگر قرعه کشی مقدماتی جام‌جهانی است و خردادماه دیدارهای ایران آغاز خواهد شد. مردم باید بدانند که زمان زیادی باقی نمانده و ما تنها توانستیم در فروردین ماه بازی با سوئد را در فیفادی قطعی کنیم.

انتقادها به بی احترامی تبدیل شده

صحبت هایی در مورد تیم‌ملی و نوع عملکرد آقای کی‌روش مطرح می‌شود که من لازم می‌ بینم در این مورد صحبت کنم. دوستانی که به هر نحوی از تیم‌ملی انتقاد می‌ کنند. کادرفنی معتقد است که تیم‌ملی مال همه مردم است و همانطور که از ما حمایت می‌ کنند، توقع هم دارند و باید نظرات مثبت و منفی شان را بگویند. اما اینکه بخواهد انتقادها از مرزش عبور کند و به بی احترامی علیه تیم‌ملی، بازیکنانش و سرمربی آن بیانجامد من مجبور هستم که به آنها پاسخ دهم.

هر کسی می‌ تواند انتقاد سازنده کند

همه اهالی فوتبال می‌ دانند که من چه در دوران بازی ام و چه حالا که به عنوان مربی حضور دارم به دور از حاشیه بوده و هستم. اما فکر می‌ کنم زمان آن رسیده که به بی احترامی ها پاسخ داده شود، من تاکید می‌ کنم که بحث من در مورد انتقادها نیست، چون هر کسی حق دارد که نظرش را بدهد و نظرش هم محترم است و قطعا ما یک بعدی به قضیه نگاه نمی‌ کنیم. اما اگر قرار باشد این انتقادها به بی احترامی تبدیل شود آن موقع است که من باید جواب بدهم.

با وجود حمایت مردم منتقدان باید احتیاط کنند

بعضی از این انتقادها خیلی تند است. اما منتقدین باید بدانند که زمانی که با وجود باخت تیم‌ملی مردم چه در ایران و چه در استرالیا اینقدر به تیم‌ملی، بازیکنان و کارلوس کی‌روش احترام می‌ گذارند، باید با احتیاط بیشتری در این مورد حرف بزنند. بعد از باخت تیم‌ملی مردم در استرالیا به بدرقه تیم آمدند و از بچه ها تشکر کردند که با غیرت و بازی خوب خودشان 10 نفره 90 دقیقه بازی کردند و همدلی و یکدلی بی سابقه ای را به نمایش گذاشتند.

تبریک کادرفنی تیم‌ملی به آقای فغانی

در مورد داوری و مسائل پیرامون بازی با عراق من فعلا واردش نمی‌ شوم فقط می‌ خواهم از طرف خودم آقای کی‌روش و کادرفنی به تیم داوری ایران و آقای فغانی به خاطر قضاوت خوب و بدون نقصشان در دیدارهای آسیایی به آنها تبریک بگویم و امیدوارم که قضاوت آنها را در بازی بزرگ جام‌جهانی ببینیم.

جایگاه خودتان را ببینید

من معتقدم همانطور که یک بازیکن باشگاهی حق دارد از مربی اش حمایت کند، یک بازیکن تیم‌ملی هم حق دارد که از سرمربی تیم‌ملی حمایت کند. برخی از انتقادهایی که من دیدم واقعا بی اساس است من نمی‌ خواستم از کسی نام ببرم اما آقای فخرالدینی که می‌ آید از کارلوس کی‌روش انتقاد می‌کند، اول بیاید جایگاه خودش را ببیند. درست نیست که اینطوری قضاوت کند و یا صحبت کند. اینکه جوان های تیم‌ملی از آقای کی‌روش حمایت کردند، صرفا به خاطر این نیست که خودشان در تیم‌ملی بازی کنند، اگر اینطور بود دژاگه، قوچان‌نژاد و تیموریان نیاز نداشتند به اینگونه تعریف اما خود آقای دژاگه عنوان کرد من در تمام طول دوران بازی ام مربی ای بهتر از کارلوس کی‌روش نداشتم.

از این به بعد بی احترامی ها پاسخ شدیدتری می‌ دهیم

یک بازیکن می‌ تواند بگوید که من می‌ توانستم به تیم‌ملی دعوت شوم و بعد همه تلاشش را بکند تا خودش را نشان دهد. هر کس باید خودش را با خودش مقایسه کند. آقای فخرالدینی در اردوهای تیم‌ملی هم حاضر بوده، به عنوان مربی تیم باید امانت دار باشم و از ضعف های او حرفی نزنم اما بهتر است که خود فخرالدینی برود و در زمین حرف هایش را بزند نه اینکه در رسانه ها به سرمربی تیم‌ملی بی احترامی کند. از این به بعد من اگر بی احترامی نسبت به مربی، بازیکنان و تیم‌ملی ایران ببینم پاسخ شدیدتری خواهم داد و فکر کنم بهتر است که هر کس روی کار خودش تمرکز و پیشرفت داشته باشد.

همدلی در تیم‌ملی به خاطر کی‌روش بود

شما ببینید تمام سایت های معتبر دنیا از عملکرد تیم‌ملی تعریف کردند. این واقعیتی است که نمی‌ توان آن را کتمان کرد. من خودم خیلی کم در فوتبال ایران یک چنین همدلی و یکدلی میان بازیکنان یک تیم‌ دیده ام. این همدلی حاصل تجربه بازیکنان بزرگ تیم‌ملی و خود کارلوس کی‌روش بود که روح جنگندگی و جنگیدن را به بازیکنان تزریق کرد.

کریمی با سکوتش به تیم‌ملی کمک کرد

راجع به علی کریمی همانطور که خود آقای کی‌روش هم گفت به هر دلیلی که خودش از تیم‌ملی جدا شده که قطعا موجه است و دوست نداشته در این مورد حرفی بزند، با سکوتش به تیم‌ملی کمک کرده. آقای کی‌روش هم گفته با وجودی که علی کریمی مدت کمی همراه تیم‌ملی بوده اما هیچ موقع ظرفی را که خورده نشکسته است.

حضور دایی رای ای اف سی را برمی گرداند

اگر از من سوال می‌ کنید که چرا آقای کی‌روش عنوان کرده چه خوب بود آقای مهدوی کیا، دایی و کریمی همراه تیم در استرالیا بودند، باید پاسخ بدهم که آقای مهدوی کیا، دایی، مجیدی و پیروانی اسطوره های فوتبال ما هستند. وقتی که آنها می‌ آیند از یک مربی دفاع می‌ کنند، جای هیچ حرفی باقی نمی‌ ماند. آقای دایی نیازی به کی‌روش ندارد که بخواهد از او حمایت کند. بحث حضور آنها هم به خاطر این است اعتباری که دایی در فوتبال دارد و دیدید که برای تماشای فینال هم به استرالیا دعوت شد، حضور این عزیزان در کنار تیم‌ملی می‌ توانست مثمرثمر باشد و ای اف سی خودش را عقب می‌ کشید و ظلم به تیم‌ملی نمی‌ شد. قطعا اگر افرادی مثل دایی در استرالیا حضور داشتند، بعد از بازی اول داوران و ای اف سی با سعه صدر و جدیت کارمان را دنبال می‌کردند. آقای کی‌روش چندین بار هم عنوان کرد که اگر افرادی مثل دایی، مهدوی کیا، پیروانی، کریمی و حتی گل‌محمدی و منصوریان در استرالیا بودند می‌ توانستند به تیم کمک کنند.

9 روز تا قرعه کشی جام‌جهانی آمریکا

بحث ماندن و رفتن آقای کی‌روش در این مقطع به نظر من خیلی حساس است دوست دارم از همین جا برای مردم اطلاع رسانی شود که تنها 9 روز تا قرعه کشی مقدماتی جام‌جهانی آمریکا باقی مانده و این دیدارها در خردادماه آغاز خواهد شد. تا امروز تنها یک دیدار در فروردین ماه در تقویم فیفادی با سوئد هماهنگ شده است. لیگ ایران در این زمان ادامه دارد، پشت سر آن هم بازی های آسیا شروع می‌ شود و کادرفنی از این قضیه حمایت می‌ کند اما فرصت هم برای آماده سازی تیم‌ملی کم است و ما باید قبل از این مسابقات اردوهای مناسب و حداقل چند دیدار تدارکاتی داشته باشیم. شما دیدید که همه تیم های آسیایی از نظر امکانات و بازی از ما جلوتر هستند.

دغدغه کی‌روش امکانات اولیه فوتبال است

دغدغه آقای کی‌روش امکانات اولیه برای فوتبال است یعنی زمین خوب و برپایی اردوهای مناسب، مشکل دیگری هم وجود ندارد. خود آقای کی‌روش هم اشاره به این مساله کرد من هم می‌ خواهم حرف های او را کامل کنم که بارها اتفاق افتاده که ماه ها حقوق نگرفتیم اما با سعه صدر و به خاطر منافع تیم‌ملی در این مورد حرفی نزدیم. درست است که پول فیفا نمی‌ آید اما دولت باید حمایت کند و حداقل آن چیزی که مردم لیاقتش را دارند به تیم‌ملی بدهد، در حال حاضر بار سنگینی روی دوش آقای کی‌روش است و او نگرانی های خیلی بزرگی دارد چون ما باید تا آن زمان اردوهای مناسب و بازی های تدارکاتی را برگزار کنیم تا دست خالی به این رقابت ها نرویم.

جوانگرایی نیازمند بازی تدارکاتی بیشتر است

من تعجب می‌ کنم که برخی از دوستان عنوان می‌ کنند ایران قبل از بازی های آسیایی اردوهای زیادی داشته، اردوی آفریقا که مشخص نبود. اردوی پرتغال هم که با رابطه آقای کی‌روش به سرانجام رسید، به عنوان سرمربی تیم‌ملی کی‌روش نباید دغدغه امکانات اولیه فوتبال را داشته باشد. دولت باید کمک کند تا ما جوابگوی این مردم باشیم و به آنها شادی هدیه بدهیم. قطعا ما در مقدماتی در یک گروه با استرالیا، عراق و یا کره همگروه خواهیم بود پس از آن هم 4 تیمی که به مرحله دوم راه پیدا می‌ کنند. ایران واقعا کار سختی دارد لطفا این حرف ها را انعکاس بدهید تا مردم بدانند که چقدر زمان کمی باقی مانده ضمن اینکه این جوانگرایی که در تیم‌ملی شروع شده باید ادامه دار باشد و این جوان ها نیازمند بازی بیشتر هستند.

از رئیس جمهور منتخب و مردم که حمایت کردند متشکرم

از رئیس جمهور محترم کمال را تشکر دارم که با حمایت خودشان در جمع ورزشکاران المپیک و پارالمپیک با اشاره به بازی ایران مقابل آرژانتین علاقه خودشان را به تیم‌ملی نشان دادند و همین حمایت ایشان نشان می‌ دهد که بیشتر انتقادها علیه تیم‌ملی مغرضانه است، زمانی که مردم و رئیس جمهور منتخب آنها که خوب فوتبال را دنبال می‌ کند از تیم‌ملی حمایت می‌ کند. من از همین جا دست مردم را می‌ بوسم و از آقای هدایتی هم که به تیم‌ملی خودشان کمک کرد، تشکر می‌ کنم.



تعداد بازدید از این مطلب: 670
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود