اسکوچیچ: او باید به مربی حریف احترام بگذارد

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 123
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 5680
بازدید سال : 32395
بازدید کلی : 349215

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 12 بهمن 1393
نظرات

اسکوچیچ در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: تا اینجای کار، من از قاضی، آل نعمه و مسلمان راضی هستم. در درجه اول امیدوارم مشکل رفیعی و بازیکنان سرباز حل شود. چون اگر مسلمان نتواند بازی کند، این فوتبال ایران است که ضربه می خورد نه تنها تیم فولاد! بعد از آن هم دنبال جذب بازیکن برای حضور پر قدرت در آسیا هستیم.

او ادامه داد، من در مورد تیم راه آهن هیچ اظهار نظری نمی کنم. از اینکه می بینم لطیفی عنوان کرده هر مربی می تواند با نفرات فولاد برنده باشد، تعجب می کنم. ما امسال مشکلات زیادی داشتیم.مگر او از شرایط ما اطلاع دارد که این حرف را می زند؟! فکر می کنم بهتر است او که مربی جوانی است از الان یاد بگیرد که به جای اظهار نظر در مورد تیم های دیگر به تیم فولاد که نیاز به کار زیادی دارد، فکر کند. او باید یاد بگیرد که به مربی حریف احترام بگذارد. او هنوز خیلی جوان است. من نمی دانم که چطور با 90 دقیقه بازی کردن مقابل فولاد در مورد تیم ما نظر می دهد! او هیچ چیزی از موقعیت ما نمی داند.

او افزود: متاسفانه هوای فولاد خیلی بد هست و مسئولین هیچ توجهی به این مساله ندارد. برای همین هم من ترجیح می دهم در موردی که مشهود است و کسی فکری به حال آن نمی کند، حرفی نزنم. چون هیچ کار یاز دست من بر نمی آید.

اسکوچیچ در مورد از حضور قاضی، آل نعمه و مسلمان در فولاد خیلی راضی هستم. آنها بازیکنان خوبی هستند که دو تا از انها تجربه حضور در فولاد را دارند و در این بازی نشان دادند که می تواننند به فولاد کمک کند.

او در مورد ماندن یا رفتن کی روش در فوتبال ایران گفت: پاسخ منن به این سوال عین حرفی است که لطیفی زده است. این مساله هیچ ربطی به من ندارد و در وظایف من هم نیست. تصمیم گیری در این مورد به فدراسیون و سرمربی تیم ملی مربوط می شود. پاسخ من به این سوال باید الگوی بارزی باشد برای لطیفی که باید به کار و تصمیم مربیان احترام گذاشت و در رابطه با مسائل تیمهای آنها قضاوتی نکرد.



تعداد بازدید از این مطلب: 672
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود