ایکر کاسیاس: کریستیانو رونالدو توسط شش دوربین دنبال می شود و این آسان نیست

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 63
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 5620
بازدید سال : 32335
بازدید کلی : 349155

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393
نظرات

ایکر کاسیاس

ایکر کاسیاس در یک نشست تبلیغاتی، قصد خود مبنی بر بازی کردن در لیگ آمریکا را تائید کرد اما تاکید که این اتفاق در آینده ای نزدیک نخواهد افتاد. او همچنین راجع به ضربه ی بد آردا توران شوخی کرد و خندید: بله البته هدف گیری اش بد بود.

مشکلات ژانویه: برنامه روزانه باعث نتایج خوب می شود و ترک آن به شما ضربه میزند. ما شکستی داشتیم و یک جام را از دست دادیم که مسابقات خوبی بود اما ما در تلاش هستیم تا انرژی پویایی خود را بهبود ببخشیم.

نمایش نیمار و دشواری های اتلتیکو: هر بازی راه و استایل خاص خودش را دارد. و این بازی یک برنده داشت که آن بارسا بود. امیدوار بودم هر دوی رقیبان ما حذف می شدند اما قاعدتاً این اتفاق امکان پذیر نبود. یکی بهتر از دیگری است.

کریستیانو رونالدو: او خوب به نظر می رسد. وقتی که اخراج شد، پشیمانی اش را نشان داد. مدام در کانون توجهات بودن کار آسانی نیست و شش دوربین که به صورت مداوم شما را دنبال کنند. من تماماً از کریس حمایت میکنم. ما نمی توانیم جای او باشیم. ما الگوی میلیون ها نفر هستیم اما به هرحال این موضوع برای کریس پیش آمده است. اتفاقی است که افتاده و او تاوانش در دو بازی آینده خواهد داد.

اهداف رئال مادرید: ما با اعتماد به نفس بالا در دو رقابت باقی مانده حاضر می شویم. ما می دانیم که کسب قهرمانی چه در لالیگا و چه در اروپا آسان نیست. همه می خواهند قهرمان بشوند.

توصیه به نیمار: اگر من بخواهم به بازیکنی که در تیم من نیست توصیه ای بکنم مسلماً تاثیر کمی خواهد داشت. هیچ بازیکنان متخصص و با تجربه ای وجود نداشت اگر کسی کاری که درست نیست را انجام نمی داد. من نمی توانم راجع به تیم آنها حرفی بزنم.

کشمکش های پیش آمده بین سازمان لیگ ، فدراسیون و سازمان ورزش اسپانیا: من معتقدم بهترین راه مذاکرات با بین این سه بخش است.

بازی در لیگ آمریکا: صادقانه می گویم. در ماه های اخیر به هیچ عنوان به این مسائل فکر نکردم اما می دانم که من جاودانه نیستم و می دانم که نمی توانم تا 38 یا 39 سالگی بازی کنم. ایکر برای همیشه باقی نخواهد ماند، ما باید واقع بین باشیم. من بازی کردن را دوست دارم و در مادرید خوشحالم. در حال حاضر به این مسائل فکر نمیکنم.

فیگو، رئیس فیفا: داشتن چهره های جدید مهم است، ما باید از تو شروع کنیم. من او را میشناسم، مطمئناً او آماده است و دلایلی دارد. شخصیت کامل او در بیرون زمین را می شناسم. امیدوارم موفق باشد. هرچیزی که به فوتبال کمک کند خوب است.

مدیریت ورزشی در آینده: فکر نمیکنم. زندگی روزانه را دوست دارم.

لوکاس سیلوا و اودگارد: من صحبت خصوصی ای با آنها نداشته ام. وقتی که وارد یک تیم جدید می شوید با بقیه ارتباط برقرار می کنید. اودگارد بسیار جوان است و باشگاه برای آینده روی او حساب ویژه ای باز کرده است. در سال های آینده او بازیکن مهمی برای مادرید خواهد بود. لوکاس هم بازیکن خوبی است و این روزها توسط مارسلو حمایت می شود.

ضربه ی آردا توران: شما باید از خود آردا سوال کنید. بله او اشتباه نشانه گرفت. من نمی توانم در این باره صحبت کنم چرا که به من مربوط نیست. شاید این اتفاق به این خاطر بود که او چند اشتباه پشت هم انجام داد اما دیدن این موضوع در زمین خوب نیست.

 

ایارامندی: ما دیده ایم که آنجلوتی انتظارات زیادی از او دارد، هم ایارا هم آنجلوتی اخیراً این موضوع را ابراز کرده اند. او تصمیم گرفته است که بماند. درست است، او به اندازه ی سایرین بازی نکرده است اما اعتماد نقشی مهم در رئال مادرید دارد. تصمیم او برای ماندن برای خودش و ما مهم است چرا که ما ما به خاطر داریم که فصل قبل مشکلاتی داشتیم و در طول فصل در بعضی پست ها به علت مصدومیت ها به مشکل خوردیم



تعداد بازدید از این مطلب: 656
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود