آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 11 اسفند 1389
نظرات

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 746
موضوعات مرتبط: كامپيوتر و اينترنت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 12 تير 1389
نظرات

به گزارش "ورزش سه" این سومین پیروزی ایران در لیگ جهانی مقابل روس ها بود که در این تورنمنت هیچ بردی به دست نیاورند.

*در بازیهای قبل بازیکنان مصدوم و بیرون مانده از لیست ١٤ نفره ازپشت تابلوهای تبلغاتی بازی را تماشا می کردند،بدون اینکه ایرادی به آنها گرفته شود اما ناظر ایتالیایی بازی امشب با ایراداتی که به امکانات ،تجهیزات و حتی تعداد تماشاگران گرفت. شمشیر را از رو بست. او حتی تاکید داشت دور زمین شلوغ نباشد و بازیکنان اضافه دو تیم پشت تابلوها ننشینند.همین مساله باعث شد تا امیر خوش خبر از او اجازه بگیرد تا بازیکنان با چند متر عقب نشینی ،از همان پشت زمین بازی را ببینند.

* تماشاگران حاضر در سالن برای بالا رفتن شور و هیجان موج مکزیکی به پا کردند.

* اسکوربرد سالن آزادی نکته‌های آموزنده‌ای در مورد درست مصرف کردن آب و استفاده از مترو پخش می‌کند.

* تعداد حدود 40 نفر با لباس متحد و سفید رنگ روبروی جایگاه حضور دارند.

* با توجه به استقبال از این دیدار مانند قبل نیست و همچنان صندلی خالی دیده می شود اما همچنان در کنار ورزشگاه برای فروش بلیط بازار سیاه وجود دارد که البته خریداری وجود ندارد.

* محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در سالن مسابقات حضور پیدا کرده تا امروز این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کند.

* هنرمندان نیز مانند بازی های قبلی در سالن حاضر هستند و با تماشاگران عکس سلفی می گیرند. از حاضران می توان به مهدی پاکدل، سیاوش خیرابی و شهرام حقیقت دوست اشاره کرد.

*محتشمیان که به دلیل فوت برادرش بازی قبل را گزارش نکرد، امروز به سالن رفته است.

*مازیار فلاحی برای اجرای موسیقی در سالن حاضر شد و آهنگ "لیلا" را اجرا کرد.



شرح ست اول (25-21):
 محمودی، معروف، موسوی، غلامی، میرزاجانپور و عبادی پور 6 مرد شروع کننده بازی بودند و مهدی مرندی هم به عنوان لیبرو در ترکیب ایران جا داشت. روسیه هم با چهره ای کاملا متفاوت نسبت به سایر مسابقات در زمین حاضر شد و بزرگترین تغییر این تیم حضور دیمیتری موزرسکی در میدان بود که این بار در نفش پشت خط زن تیم انجام وظیفه می کرد. البته وربوف، لیبرو کهنه کار این تیم هم جایی در زمین نداشت و سرمربی جدید تفکرات خاص خودش را در زمین پیاده کرده بود. تا قبل از تکنیکال تایم اوت اول دو تیم با امتیازاتی نزدیک به هم بازی را پیگیری می کردند اما چند دفاع به موقع از غلامی و موسوی اختلاف بین دو تیم را زیاد کرد تا ایران از نا هماهنگی بازیکنان روسیه بتواند نهایت استفاده را ببرد. چند رای مثبت ویدئو چک روسیه را در امتیازات بالای 20 به ایران نزدیک کرد اما این تغییرات چاره کار نبود و ایران توانست ست اول بازی را با امتیازات 25 بر 21 به سود خود خاتمه دهد.

شرح ست دوم (25-21):
ست دوم را دو تیم با همان ترکیب ابتدایی آغاز کردند اما روسیه مثل بازی برگشت توان مقابله با ایران را نداشت. نهایت تلاش آنها به کمتر شدن اختلاف امتیازات بین دو تیم منجر می شد اما ایران در تمامی لخظات بازی تیم برتر میدان بود و آثاری از روسیه قدرتمند دیده نمی شد. شهرام محمودی در حمله، عادل غلامی در دفاع، مهدی مرندی در توپگیری و میلاد عبادی پور در سرویس عالی بودند و در طول ست ایران جای هیچ گونه نگرانی را برای کسانی که بازی را پیگیری می کردند نگذاشت. سعید معروف مدافعان روی تور روسیه را می رقصاند و با پاس هایی تک دفاع کار حمله را برای اسپکر ها سخت کرده بود و مهاجمان ایرانی هم سنگ تمام گذاشتند. این برتری تا جایی ادامه داشت که ایران موفق شد ست دوم را هم با امتیازات 25 بر 21 به اتمام برساند تا یک گام دیگر به پیروزی نزدیک تر شود.

شرح ست سوم (25-21):
ایران برای پیروزی در مجموع بازی فقط کافی بود تا ست سوم را هم پیروز شود تا با امید بیشتری بازی دو تیم لهستان و آمریکا را پیگیری کند. روسیه بر خلاف سایر ست ها بازی را خوب شروع کرد و در امتیازاتی حتی از ایران پیش افتاد اما این تیم نا منظم روحیه برد را نداشت و اسیر جنگدگی ایران شده بود. بازیکنان ایرانی در اکثر حملات موفق بودند و در امتیازاتی که روسیه تیم مهاجم بود به بهترین نحو تکنیک های تدافعی را انجام می دادند، چه روی تور، چه در انتهای میدان. اسپکر ها هم مثل همیشه توپ های برگشتی را به بهترین محو تبدیل به امتیاز می کردند و از توپ هایی مرده شانس برای خود می ساختند. ایران باید این بازی را می برد، چه برای صعود، چه برای دل طرفدارانی که یک ماه حرص و جوش این تیم را خوردند. این اتفاق هم افتاد و ایران در نهایت با نتیجه قاطع 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 21 روسیه را شکست داد تا منتظر نتیجه بازی دو تیم لهستان و آمریکا باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 758
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1389
نظرات

تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال در ورزشگاه 12هزار نفری آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان ایران توانست در یک بازی نزدیک مقابل لهستان به برتری دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، جنگ صعود بین دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان با 10 دقیقه تاخیر آغاز شد و معروف، محمودی، میرزاجانپور، عبادی پور، موسوی و غلامی ارنج اصلی تیم را تشکیل می دادند و مرندی لیبرو شروع کننده بازی بود.


ست اول
بزرگترین تغییر در تیم لهستان غیبت کورک بود و فابین درژگا هم از ابتدا برای این تیم پاس نداد. تغییرات نشان دهنده مطالعه لهستانی ها بر روی تیم ایران و تاکتیک هایش داشت به طوری که تغییراتی اساسی ایجاد کرده بودند اما بازی در آزادی آنها را آزار می داد و رفته رفته به تعداد اشتباهاتشان اضافه می شد و همین دلیل اختلاف دو تیم را بیشتر و بیشتر می کرد.


شاگردان آنتیگا در طول بازی نمایشی پر نوسانی را از خودشان نشان داد دادند و در برخی امتیازات اختلاف را به 5 و گاهی به یک امتیاز می رساندند اما هیچ وقت نتوانستند حتی به امتیازاتی مساوی با ایران برسند. این اختلاف امتیازی تا پایان ست ادامه داشت و در نهایت ایران موفق شد با نتیجه 25 بر 21 پیروز اول ست بازی باشد.



ست دوم
آنتیگا در ست دوم هیچ تغییری را در تیمش ایجاد نکرد و فقط دلخوش به گذر زمان بود، زمانی که بگذرد تا شاید بازیکنان تیمش به شرایط سالن عادت کنند. ابتدای این ست لهستانی ها با قدرت آغاز کردند و توانستند برای اولین بار در طول بازی از ایران پیش بیافتند به طوریکه که تکنیکال تایم اوت اول با برتری یک امتیازی این تیم به پایان رسید.

بازی کاملا نزدیک دنبال می شد و لهستانی ها همان یک امتیاز اختلاف را حفظ می کردند تا اینکه توپگیری سعید معروف و دفاع عادل غلامی ایران را یک بار دیگر از حریف پیش انداخت. آنتیگا مجبور به درخواست تایم اوت شد تا تیمش را به بازی برگرداند که همین طور هم شد، دو حمله نا موفق از بازیکنان ایران یک بار دیگر برتری را به لهستانی ها داد تا این بار کواج از داور تایم بخواهد. یک بار دیگر دو تیم در امتیازات برابر شدند.


امتیازات در پایان ست با هیجان زیادی به دست می آمد و ست از آن تیکی بود که مسلط، اشتباه کمتری مرتکب می شد. احتیاط شرط اول بود و دو تیم ترجیح می دادند امتیاز ندهند تا اینکه در پی کسب امتیاز باشند اما در نهایت لهستانی ها با دفاع میلاد عبادی پور نتیجه ست را به سود خود کنند. شاگردان آنتیگا موفق شدند ست دوم را با امتیازت 25 بر 23 به سود خود کنند.


ست سوم
ست سوم بازی دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان در حالی شروع شد که حریف چهره ای خطرناک از خود نشان داده بود و توانست به اولین تیمی تبدیل شود که در سال 2015 از ایران در تهران ست می گیرد، این موضوع یعنی آنها با جو سالن آشنا شده اند و از این به بعد کیفیت فنی چهره تیم برنده را مشخص می کند.

شاگردان آنتیگا بعد از پیروزی در ست دوم جان تازه ای گرفتند و ست سوم را بسیار طوفانی آغاز کردند.نمایش خوب این تیم تا پایان تکنیکال تایم اوت فنی اول ادامه داشت و آنها فاصله ای 3 امتیازی را ایجاد کرده بودند اما به یک باره نوبت به هنرنمایی بازیکنان ایرانی رسید تا با چند دفاع و توپگیری حملات لهستانی ها را از کار بیاندازند. برتری به صورت نوبتی بین شاگردان آنتیگا و کواچ جا به جا می شد و هیچ تیمی در نظام تیمی ثبات نداشت، گاهی خوب گاهی بد.


این بازی پر نوسان تا جایی ادامه داشت که اشتباهات بازیکنان ایرانی نسبت به گذشته بیشتر شد و برتری لهستانی ها در به امتیاز تبدیل کردن توپ های برگشتی اختلافی 4 امتیازی در حساس ترین شرایط بازی ایجاد کرد. چند موقعیت برای بازگشت به بازی برای ایران به دست آمد اما این اتفاق رخ نداد تا لهستان موفق به کسب پیروزی در دومین ست شود. آنها با امتیاز 25 بر 21 این ست را به سود خود کردند.


ست چهارم
میرزاجانپور نقطه امید گواچ برای پیروزی در بازی و ست چهارم بود. او دریافت کننده ثابتش را یک بار دیگر به میدان آورد تا جایگزین قائمی شود که در حمله عملکرد خوبی نداشت. میرزاجانپور در همان اوایل ست چهارم تاثیر حضورش در میدان را نشان داد و ایران را در حمله موفق تر از گذشته کرد و همین موضوع دلیلی شد تا یک بار دیگر لهستان در ست چهارم، چهار امتیاز از ایران عقب بیافتد و برتری از آن ایران باشد.


هر چه قدر از بازی می گذشت اختلاف بین دو تیم بیشتر می شد و انگار لهستان دیگر عزم ست های پیش را برای برد نداشت. دریافت، حمله و دفاع مطلق از آن ایران بود و دقیقا مشکلی که در ست سوم برای شاگردان کواچ به وجود آمده بود سراغ لهستان رفت و عدم ثبات نظام تیمی کار دست آنتیگا داد.

فابیان درژگا، پاسور کهنه کار لهستانی ها برای نجات تیمش به میدان آمد و او همیشه نقش خود را به عنوان منجی عالی انجام می داد اما این بار کار مشکلی را پیش رو داشت و بازگرداند آن تیم به بازی کار مشکلی بود. اختلاف 8 امتیازی سرمربی حریف را به این فکر انداخت که نفرات اصلی را با استراحت همراه کند تا تیم برای ست پتجم آماده شود. ملی پوشان والیبال ایران توانستند با اختلافی 9 امتیازی لهستان را در ست چهارم مغلوب کنند تا ست پنجم سرنوشت تیم برنده را مشخص کند.



ست پنجم
پیروزی در ست پنجم برای دو تیم اهمیت بسیاری داشت چرا که سرنوشت صعود دو تیم در گروه پیروزی در این ست و بازی بود.
دو تیم طوفانی آغاز کردند و این سرویس ها بود که سرنوشت امتیازات ابتدایی ست پنجم را رقم می زد. لهستان در سرویس خوب شروع کرد اما ایران نشان داد در امتیازات حساس هم تیمی منظم است و می تواند بر جریان بازی مسلط باشد. همین عملکرد حرفه ای بازیکنان ایرانی در امتیازاتی که عقب بودند یک بار دیگر برتری را از آن کشورمان کرد و دو تیم در امتیاز 8 بر 6 زمین ها را عوض کردند اما این وقفه در جا به جایی زمین ها به سود لهستان شد و آنها بازی را به تساوی کشاندن تا همه چیز یک بار دیگر از اول شروع شود. ایران توانست با 2 امتیاز اختلاف شانس خود را برای پیروزی بیشتر کند اما حاشیه سازی های لهستانی ها تمامی نداشت و به مدت 2 دقیقه داوری را مورد اعتراض قرار داده بودند تا بازی به نفع آنها بچرخد اما این اتفاق رخ نداد و بازی از دست شان خارج شد و از همان وقفه به بعد اشتباهات این تیم بیشتر شد.


برتری ایران تا پایان بازی ادامه دار بود تا اینکه کشورمان به پیروزی 3 بر 2 در این دیدار دست یافت. ست پنجم با امتیاز 15 بر 11 به سود ایران پایان پذیرفت و شاگردان کواچ با این برد توانستند با در یک قدمی لهستان جا بگیرند.

تعداد بازدید از این مطلب: 277
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1389
نظرات
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس : حاشیه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا
تعداد بازدید از این مطلب: 505
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1389
نظرات

ه گزارش "ورزش سه" در هفته های ابتدایی لیگ جهانی آمریکا عنوان اصلی ترین گزینه صعود به دور نهایی لیگ جهانی را به خودش اختصاص داده بود و شانس بعدی به لهستان اختصاص داشت که با این معادلات ایران فقط باید برای بقا در سطح یک لیگگ جهانی می جنگید اما حماسه تهران همه معادلات را بر هم زد و چند احتمال جدید به وجود آمد که در بین تمام این گزینه ها عدم صعود آمریکا هم محتمل است.

حالا فاصله تیم های اول تا سوم جدول 4 امتیاز است و هر هفته 6 امتیاز بین تیم ها رد و بدل می شود، بعید نیست این هفته ایران به صدر جدول صعود کند و آمریکا شانس صعود را از دست بدهد. ایران و لهستان دور برگشت را طوفانی آغاز کردند و تمام این اتفاقات در روزهای بد آمریکا رقم خورد تا فاصله ها به حداقل برسد و رقابت یک بار دیگر حساس شود.


حالا شاید سرنوشت سایر تیم ها اهمیت چندانی برای ایران نداشته باشد، مهم صعود ایران به دور نهایی لیگ جهانی است صعودی که می تواند در پایان این هفته اتفاق بیافتد. ایران با تیم دوم 3 امتیاز فاصله دارد و این هفته قرار است 6 امتیاز بین این دو تیم رد و بدل شود، هر تیمی بتواند سهم بیشتری را از این امتیازات کسب کند صعود از آن آنهاست. ایران مقتدر ترین تیم دور برگشت لیگ جهانی بوده است و هیچ تیمی نتوانست تمام بازی هایش را با نتیجه 3 بر صفر پشت سر بگذارد . شاید این مهم ترین دلیل باشد که ایران در بازی که خودش می تواند سرنوشت خودش را رقم بزند بازهم پیروز شود و آزادی را برای لهستان هم جهنم کند.

همیشه بازی تیم ها در خارج از خانه سخت بوده است و بازی در آزادی سخت تر از همه جا، با این حال و با توجه به اختلاف 4 امتیازی ایران با صدر بعید نیست لیگ جهانی در پایان این هفته روی خوشش را به کواچ و تیمش نشان دهد. صدرنشینی ایران شاید همان اتفاق تاریخی باشد که شب گذشته مسولان و کاپیتان تیم ملی قولش را به یکدیگر داده بودند.

تعداد بازدید از این مطلب: 276
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1389
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال کشورمان در هفتمین دیدارش در لیگ جهانی از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف آمریکا رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان رسید. ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتایج (25 بر 19)، (29 بر 27) و (25 بر 20) مقابل آمریکا به برتری رسیدند تا سه امتیاز حساس کسب کنند.

گزارش بازی:
ایران با همان ترکیب برنده مقابل روسیه بازی را شروع کرد و عبادی پور، میرزاجامپور، محمودی، معروف، موسوی و غلامی مردان ابتدایی ایران بودند و مهدی مرندی به عنوان لیبرو در زمین حضور داشت. اولین امتیاز بازی بازی اسپک شهرام محمودی از منطقه دو برای ایران به دست آمد و جو آزادی از همان ابتدا تاثیرش را بر تیم آمریکا گذاشت.


ست اول:
آنها در سرویس و اسپک چند اشتباه داشتند و همان تیم همیشگی نشان ندادند. همین اشتباهات تا جایی ادامه دار بود که تکنیکال تایم اوت اول با امتیاز 8 بر 5 به نفع ایران رقم بخورد. معروف و موسوی همان بازیکنان همیشگی بودند ست اوا تحت تاثیر درخشش این دو بود.

هر چه از بازی می گذشت تعداد اشتباهات آمریکایی ها و درخشش آمریکایی ها بیشتر می شد. شاگردان جان اسپراو گویی تیمی تازه کار بودند و کاملا تحت تاثیر جو آزادی، نه خبری از سرویس های موشکی، اسپک های شلاقی و دریافت های قرص بود نه آرامش همیشگی آنها. هر چه از بازی می گذشت اختلاف بین دو تیم بیشتر می شد و از آن تیم سیستماتیک سایه ای در زمین بود.

ادامه بازی کار را برای مهمان سخت و سخت تر می کرد و دیگر خبری از تصمیمات جادویی سرمربی آمریکا نبود، او هر کاری می کرد به در بسته می خورد چون راه حلی تا به حال برای مقابله با تماشاگران ایرانی پیدا نشده است و آمریکا هم شامل این عادت جهانی شد. تیم شکست ناپذیر چاره ای جز شکست مقابل ایران در ست اول نداشت و امتیازات 25 بر 19 در پایان گویای این مطلب بود.


محمودی امتیازآورترین بازیکن ست اول

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران بهترین عملکرد را در بین بازیکنان حاضر در اسپک داشت و توانست با 5 یکی از موثرترین عوامل پیروزی ایران در این ست باشد. اما نکته قابل توجه این ست 55 خطای تیمی از حریف بود که نشان دهنده عدم آمادگی ذهنی آنها بود.


ست دوم:
پس از پایان یک ست نا امید کننده از آمریکایی ها آنها ست دوم را برای برد به میدان آمدند اما خبری از تغییر نبود حتی در ارنج بازی. نفرات همان بود و سیستم هم تغییری نکرد اما چیزی که قرار بود تغییر کند شرایط روحی آنها بود.

ایران هم با همان نفرات به میدان آمد اما با چند دنده چرخش در ارنج. بازی همان روال طبیعی اش را داشت تا اینکه آمریکایی ها کمی با شرایط سالن آشنایی بیشتری پیدا کردند و با زدن چند سرویس حساب شده و حملاتی مثل گذشته تکنیکال تایم اوت اول را با اختلاف 3 امتیاز مال خود کردند.

این تایم استراحت ایران را به بازی برگرداند و تیم توانست امتیازات از دست رفته را در همان امتیاز 8 جبران کنند و بازی یک بار دیگر به روند طبیعی خودش بازگشت اما با این تفاوت که حریف شبیه به همان تیم همیشگی شده بود و تمام خصوصیات یک تیم قدرتمند را پیدا کرده بود.


بازگشت شاگردان اسپراو بازی را در دست گرفتند و در اواسط بازی اختلافی 4 امتیازی ایجاد کردند تا تغییرات کواچ برای رسیدن به پیروزی آغاز شود. در اولین قدم قائمی جای میرزاجانپور را گرفت تا آمریکا ذره ای از زهر ضربه هایش گرفته شود اما تغییری در روند امتیازگیری حریف ایجاد نشد و هر چه بازی پیش می رفت آمریکا به امتیاز 25 نزدیک می شد. اختلاف تا جایی ادامه دار بود که مهدی مهدوی دیگر پاسور تیم ملی به زمین آمد تا به جای معروف در دفاع روی تور هم به تیم کمک کند. اختلاف در برخی از امتیازات به حداقل می رسید و دو تیم ست را حساس و نزدیک به هم پیگیری می کردند تا اینکه بالاخره در امتیاز 23 توگیری معروف و حمله غلامی بازی را به تساوی کشاند.

حالا تک اشتباهات برنده ست دوم مشخص خواهد کرد چرا که حساسیت قدرت اجرای تکنیک را در بازیکنان کم و کمتر می کند. آن اشتباه را دریافت کننده های آمریکایی انجام دادند و نتوانستند مقابل سرویس های موسوی و قائمی خودی از خود نشان دهند و این خطا در دریافت دلیلی شد تا ایران دومین ست بازی را با نتیحه 29 بر 27 پیروز به نفع خود کند.


ست سوم:
معنی واقعی خطر شکست در ست سوم برای آمریکا معنی پیدا کرد و آنها بعد از متحمل شدن دو ست شکست حالا برای پیروزی به زمین آمده بودند.
حضور دیود لی و تیلو سندر، دو ستاره پر فروغ آنها نشان دهنده این موضوع بود. سندر و لی هر کدام یک تیم هستند و توانایی ضمانت حمله، دریافت و دفاع هر تیمی را دارند و جان اسپراو برای پیروزی حضور آنها را چاره دید. حضور این دو ستاره در زمین حداقل در شروع تاثیری بر روند بازی نداشت و همان اختلاف 3 امتیازی مثل سایر ست ها بین دو تیم حاکم بود، ایران تیم برتر میدان.

حالا ستاره بودن بین شاگردان کواچ نوبتی شده است و ست سوم نوبت به شهرام محمودی و عادل غلامی رسیده بود تا بازی را یک تنه در دست بگیرند. اختلاف 7 امتیازی جان اسپراو را مجبور به درخواست تایم استراحت کرد اما هر چه از بازی می گذشت این اختلاف بین دو تیم بود که بیشتر می شد و ایران در آستانه تاریخ سازی. پیروزی مقابل آمریکا در تهران، از بین بردن تمامی رکوردهای برج های شکست ناپذیر، ایجاد تزلزل در جایگاه آمریکا و نزدیک شدن به لهستان تمام اتفاقاتی بود که ایران می توانست با این پیروزی رقم بزند، پیروزی که دور از دست رس نبود. نمایش چشم نواز والیبالیست های ایرانی در آخر تاریخ ساز شد و آمریکا با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 25 بر 21 اولین شکست خود در لیگ جهانی 2015 را تجربه کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 268
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1389
نظرات

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 438
موضوعات مرتبط: كامپيوتر و اينترنت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 10 بهمن 1388
نظرات

تغییرات و ویژگی های نرم افزار نیمباز برای کامپیوتر:

– گرافیکی شدن عوض کردن پنجره ها

– افزوده شدن قابلیت دعوت مخاطب تلفنی

– گسترده شدن تنظیمات با بروزرسانی های جدید

– امکان بلوکه کردن مخاطب های دلخواه و خارج کردن آنها از حالت بلوک

قابلیت تنظیم تغییر اتوماتیک حالت به “بیرون” پس از مدت زمان خاص غیرفعال بودن (از تنظیمات قابل تنظیم است)

– اضافه شدن دکمه ی سریع دسترسی به چت روم ها

– اضافه شدن دکمه ی “جست و جوی فهرست نیمباز” برای پیدا کردن دوستانتان از طریق در

دست داشتن ایمیل ، موبایل و …

 

Nimbuzz for pc

 

download دانلود نرم افزار

size حجم فایل : 17.98 مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

تعداد بازدید از این مطلب: 984
موضوعات مرتبط: كامپيوتر و اينترنت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 4 بهمن 1388
نظرات

"ورزش سه" موضوع دوپينگ علا عبدالزهرا بازيکن عراقي را به صورت زنده و لحظه به لحظه پوشش مي‌‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتشار خبری در وب سایت "ورزش سه" پس از بازی ایران و عراق که اشاره به نمونه مثبت آزمایش دوپینگ علا عبدالزهرا بازیکن عراقی سابق تراکتورسازی داشت، این خبر به سرعت تبدیل به تیتر اول رسانه های ورزشی ایران شده و ذهن هواداران فوتبال را به تسخیر خود درآورده است.

وب سایت "ورزش سه" که از شب گذشته این موضوع را در گفت‌وگو با مسوولان مختلف دست اندرکار پیگیری کرده است، کماکان پیگیر این خبر خواهد بود. تیترها و اخبار مربوط به این پرونده جنجالی را در همین پست دنبال کنید.

آخرین خبر
در حال که عده کثیری از هواداران فوتبال در ایران بی تاب شنیدن خبر صعود ایران هستند هنوز هیچ خبری از استرالیا به تهران مخابره نشده است.
بحث و جدل در این باره در شبکه های اجتماعی داغ است و شایعات مدام رنگ عوض می کنند. شایعاتی که هیچ کدام قطعیت ندارند.
جلسه کمیته انضباطی ای اف سی هنوز ادامه دارد و همه اعضای کاروان ایران گوش به زنگ خبرند.
بنابر اخبار دریافتی از استرالیا جز جلسه ای که در حال برگزاری است، ظهر به وقت استرالیا هم جلسه دیگری در این باره انجام خواهد شد.
"ورزش سه" به محض دریافت خبر مخاطبان خود را از نتیجه جلسات مطلع خواهد کرد.

حکم حیاتی دقایقی دیگر صادر می‌شود

خبرنگار استرالیایی و رد اعتراض ایران

توضیحات دکترطباطبایی درباره عبدالزهرا و دوپینگش

کفاشیان: هنوز چیزی نشنیدم

ادعای مقامات عراقی: اعترض ایران رد شد

بدرقه باشکوه تیم ملی از کانبرا با شعار کارلوس آریایی

کفاشیان: رای تا دو ساعت دیگر اعلام می‌شود

تلاش مقامات جام ملتها برای بررسی اعتراض ایران

همه ایران منتظر ساعت 4 بامداد

کامیابی‌نیا: عبدالزهرا می‌ دانست من نه

عبدالزهرا: مسوولان ایران با آبروی من بازی نکنند

گزارش شبکه‌های استرالیایی از دوپینگ عبدالزهرا

طباطبایی: شانس برگشتن نتیجه 50 درصد است

نتیجه بازی ایران- عراق تغییری نخواهد کرد

متن نامه ارسالی ایران به فیفا ‏در مورد عبدالزهرا

خطیبی: عبدالزهرا به من گفت دوپینگ کرده

رای عبدالزهرا قبلا صادر شده باشد ایران پیروز می‌شود

عدم ابلاغ محرومیت عبدالزهرا به فدراسیون عراق

کمیته انضباطی AFC، فردا جواب می‌دهد

ای اف سی: منتظر فیفا هستیم‎

بازیکن عراق دوپینگی است

مدیر برنامه عبدالزهرا: علاء دوپینگ نکرده!

پورکاظمی: نتیجه بازی باید برگردد

توضیحات مقدس درباره پرونده عبدالزهرا

تخلف عراق؛ عبدالزهرا غیرقانونی بازی کرد

گاهی پرونده های دوپینگ 2سال زمان می‌برد

دوپینگ عبدالزهرا نتیجه را تغییر نمی دهد

هافبک عراق و استفاده از موادنیروزا
تعداد بازدید از این مطلب: 823
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1388
نظرات

نيلسون کوريا دروازه‌بان پرسپوليس بعد از ثبت پنجمين بازي بدون شکست چنين با هواداران شادي خود را جشن گرفته است.

 

به گزارش "ورزش سه"، نیلسون که در این بازی کمی هم باید بابت تیر دروازه ای که به کمکش آمد خوشحال و خرسند باشد در پایان مسابقه در آغوش هواداران قرار گرفت و با این انرژی خوشحالی کرد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 699
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1388
نظرات

محمدرضا خلعتبري با انتشار اين تصوير در ايسنتاگرامش پيروزي هم تيمي هاي سابقش را جشن گرفت.

 


 

به گزارش "ورزش سه"، به جز خلعتبری، امیرحسین فشنگچی و حسین ماهینی نیز دو پرسپولیسی سابق دیگر هستند که بلافاصله بعد از بازی پست هایی را روی صفحه خود گذاشته اند. جالب اینکه فشنگچی پیش‌بینی کرده بود یکی از گل ها را محمد نوری می‌ زند.





 

تعداد بازدید از این مطلب: 703
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1388
نظرات

پرسپوليس با يک تعويض هجومي دربي 79 را به سود خود برگرداند و در يک نيمه دوم هيجان انگيز، نيم فصل اول ليگ‌برتر را با بهترين پايان ممکن به اتمام رساند.

 


به گزارش "ورزش سه"، یک بار دیگر پرسپولیس بازی باخته را در شرایطی که 10 نفره شد ، با پیروزی به اتمام رساند. این در شرایطی بود که طلسم شکست ناپذیری قلعه نویی در دربی ها شکسته شد.

 

 

 

مطلب كامل در ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 699
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1388
نظرات

 

پرسپوليس با يک تعويض هجومي دربي 79 را به سود خود برگرداند و در يک نيمه دوم هيجان انگيز، نيم فصل اول ليگ‌برتر را با بهترين پايان ممکن به اتمام رساند.

به گزارش "ورزش سه"، با گزارش زنده این دیدار با ما همراه باشید:

هفته چهاردهم لیگ برتر، ساعت18:00، ورزشگاه آزادی، تماشاگر: 67 هزار نفر
داور: یدالله جهانبازی ،کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی - حسن ظهیری
گل: شهباززاده 44 برای استقلال؛ محمد نوری 74، عالیشاه 81 برای پرسپولیس
اخطار: بنگر 57، محمد نوری 74، عالیشاه 78، نیلسون 90، طارمی 96 از پرسپولیس؛ تیموریان 64، فخرالدینی 78 از استقلال
اخراج: عالیشاه 81 از پرسپولیس

استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی (93 خرسندنیا)، پژمان نوری (86 هرایر مگویان)، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، سجاد شهباززاده و آرش برهانی
سرمربی : امیر قلعه‌نویی

پرسپولیس: نیلسون، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، اومانا، مهردادکفشگری، رضاحقیقی (45 نورالهی)، محمدنوری، امید عالیشاه، حمید علی عسگر (60 مهدی طارمی) و هادی نوروزی (96 دغاغله)
سرمربی: حمید درخشان

شرح بازی:
پرسپولیسی ها بعد از یک نیمه ضعیف، در نیمه دوم از عقب نشینی استقلال استفاده کردند و با نقش آفرینی مهدی طارمی، امید عالیشاه و محمد نوری دوباره یک دربی دیگر را بعد از 4 تساوی به سود خود تمام کردند. این حسن ختام نیم فصل اول لیگ بود؛ با مسابقه ای که هیجان فوق العاده در نیم ساعت آخر داشت. مسابقه ای با کارت های رنگی و یک گل تماشایی و خشونتی که هرگز از محدوده مجاز خارج نشد.
این اولین شکست امیر قلعه‌نویی در تاریخ دربی هاست. حالا او این فرصت را دارد که از این به بعد بدون احتیاط های سابق تیم هایش را به میدان بفرستد. البته حالا حمید درخشان است که بدون باخت مانده است.

شرح گل:
1 ـ 0(استقلال): یک کرنر کوتاه در سمت راست استقلال و سانتر خسرو حیدری با تعلل اومانا با نوک پای سجاد شهباززاده ناباورانه وارد دروازه پرسپولیس شد تا اولین گل دربی بعد از 402 دقیقه شکل بگیرد.

1 ـ 1(پرسپولیس): اشتباه هاشم بیک‌زاده و لو رفتن یک توپ در میانه میدان، طارمی را صاحب موقعیت کرد که ضربه برگردان زیبای او به تیر دروازه استقلال برخورد کرد. این توپ در برگشت دوباره روی دروازه استقلال سانتر شد که پرواز بلند طارمی و پاس رو به جلوی او نوری را در موقعیت تک به تک با فروزان قرار داد و او با ضربه ای قاطع تور دروازه حریف را لرزاند.
 
1-2(پرسپولیس): سانتر عالی هادی نوروزی از روی نقطه کرنر با پرش فوق العاده عالیشاه و ضربه پیشانی او به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

اتفاق ویژه:
امید عالیشاه که در درگیری با فخرالدینی کارت زرد اول را دریافت کرده بود، پس از زدن گل برتری پرسپولیس پیراهنش را درآورد و کارت زرد دوم را گرفت تا زمین بازی را ترک کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 811
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1388
نظرات

با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت همه دوووستان عزيز

من براي اين وبلاگ ب يك يا چند نويسنده براي بروز كردن مطالب وبلاگ و يك مدير فعال براي كمك توو مديريت وبلاگ نياز دارم

هركي حاضره كمكم كنه  توو نظرات بهم بگه خوشحال ميشم

 

 

 

 

 

باتشكر داداشي

 

تعداد بازدید از این مطلب: 711
موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 ... 73 74 75 76 77 ... 78 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود