آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات
سوشا مکانی تصویر جدیدی در اینستاگرام منتشر کرد.
سوشا خرید جدید و خوب پرسپولیس را لو داد!

به گزارش افکارنیوز، سوشا مکانی گلر پرسپولیس، با انتشار عکسی از خود در کنار رامین رضاییان در اینستاگرام، خرید جدید پرسپولیسی‌ها را لو داد. مکانی نوشت: اینم یکی دیگه از خوب‌ها که شنبه انشالله پرسپولیسی میشه!


تعداد بازدید از این مطلب: 477
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات

 دفتر معاون اول رییس جمهوری با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تاکنون جهانگیری هیچگونه فعالیتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نداشته است.

 

به گزارش جماران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، در پی درج مطلبی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نقل از معاون اول رییس جمهوری در خصوص واگذاری تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال که واکنش برخی افراد از جمله یکی از متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت، دفتر معاون اول رییس جمهوری به اطلاع می رساند که جهانگیری هیچگونه فعالیتی تاکنون در شبکه اجتماعی یاد شده نداشته است. 

 

بر اساس این گزارش، صفحه ای که با نام وی در این شبکه وجود دارد، احتمالا توسط یکی ازعلاقه مندان که شناختی از وی نداریم ایجاد شده و تا به حال تصاویری را با استفاده از منابع سایت های مختلف منتشر کرده است.

 

لازم به یادآوری است که اخبار و مطالب مرتبط با معاون اول رییس جمهوری به صورت رسمی در پایگاه اطلاع رسانی وی با آدرس www.fvpresident.ir منتشر می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 369
موضوعات مرتبط: اخبار سياسي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات
 
باشگاه های استقلال و پرسپولیس وارد بازار نقل و انتقالات شدند و به دنبال جذب بازیکن مورد نظر خود هستند. 

 

به گزارش جماران به نقل از خبرآنلاین، این روزها باشگاه های لیگ برتری به دنبال بازیکن مورد نظر خودشان هستند. سرخابی های پایتخت هم طبق روال هر ساله به دنبال بهترین بازیکنان لیگ هستند تا نقاط ضعف خود را پوشش دهند. استقلالی ها با بازگشت پرویز مظلومی امیدوارند تا بازیکنان سابق خود را به خدمت بگیرند. آنها امیدوارند بتوانند با آندو تیموریان و جواد نکونام به توافق برسند. آبی پوشان پایتخت دو روز گذشته با امین حاج محمدی و جابر انصاری قرارداد بسته اند. همچنین به نظر می رسد با مهدی رحمتی، میثم مجیدی هم به توافق رسیده اند و از بازیکنان سابق نیز ماندن حنیف عمران زاده و آرش برهانی در استقلال قطعی شده است. با اضافه شدن مهدی رحمتی به استقلال، مسئولان این تیم باید از بین محسن فروزان و وحید طالب لو یک نفر را انتخاب کنند. فروزان که فصل قبل با صلاح دید امیر قلعه نویی به استقلال آمد. این دروازه بان با استقلال قرارداد سه ساله دارد و نکته اینجاست که توافق های مالی اش را از هم از همان روز عقد قرارداد انجام داده است. فروزان برای سال اول 700 میلیون، برای سال دوم 840 میلیون و برای سال سوم هم 950 میلیون تومان از استقلال دریافت خواهد کرد. این بدان معناست که او حتی نیازی به توافق مالی با استقلال ندارد و بدون هیچ مشکلی می تواند در این تیم بماند. وحید طالب لو هم که نیم فصل به استقلال اضافه شد خبر از ماندن در این تیم می دهد. حال باید دید مظلومی از بین طالب لو و فروزان کدام را انتخاب می کند؟
در سوی مقابل باشگاه پرسپولیس با کمال کامیابی نیا قرارداد بسته است و فرشاد احمدزاده که برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفته بود به پرسپولیس بازگشته و با این تیم تمرین خواهد کرد. پرسپولیسی ها که به گفته هوادارانشان تا به این جای کار در بازار نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده اند در صدد آن هستند تا بتوانند در 24 ساعت آینده با رامین رضاییان بازیکن سابق راه آهن قرارداد امضا کنند. سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس روز گذشته(جمعه) در اینستاگرام خود، خبر از عقد قرارداد پرسپولیس با این بازیکن داد. همچنین او مدعی شده است که مهرداد جماعتی در چند روز آینده به پرسپولیس می پیوندد. باشگاه پرسپولیس هم در این چند روز بیکار ننشسته است و با علیرضا نورمحمدی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اند و او را مامور بازگرداندن بازیکنان با سابقه این تیم کرده اند. حال باید دید پرسپولیس می تواند با عالیشاه، علی عسگر، نوروزی و مهدی طارمی به توافق برسد یا خیر؟

 

انتهای پیام /*

تعداد بازدید از این مطلب: 348
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات

این ها تصاویری است از فوتبال بازی کردن کادرفنی تیم ملی والیبال لهستان. 


تعداد بازدید از این مطلب: 363
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات

فلورنتینو پرز قیمت نهایی سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی و 29 ساله تیمش را مشخص کرد.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرآنلاین؛ این مدافع با ارزش مادریدی‌ها، به دلیل به ثمر رساندن گل دقیقه 92:48 در فینال لیسبون، از محبوبیت فوق‌العاده زیادی بین مادریدی‌ها برخوردار است. در جلسه‌ای که امروز بین راموس و پرز برگزار شده، آ.اس خبر داده است که مسئولان مادریدی قیمت رها سازی او را 90 میلیون یورو اعلام کردند. قیمت رسمی فسخ قرارداد راموس، 180 میلیون یورو است.

 

 با این حال به نظر می‌رسد که انتقال راموس به هر تیمی با این قیمت غیر ممکن باشد. این‌ می‌تواند پیامی روشن به منچستر یونایتد باشد که رئال قصد فروش این مهره با ارزش خود را ندارد، یا اگر بخواهد بفروشد، قیمتی هم سطح با رونالدو، نیمار، سوارز و بیل خواهد داشت. پازل نقل و انتقالات اروپا، با اتفاقات امروز از سمت منچستر یونایتد و رئال مادرید، بسیار پیچیده تر از قبل شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 381
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشریه گاتزتا دلو اسپورت خبری را منتشر کرد مبنی بر علاقه یوونتوس برای به خدمت گرفتن ایسکو، جوان 23 ساله رئال مادرید. ایسکو که تابستان دو سال پیش از مالاگا به رئال پیوست، در زمان حضور آنچلوتی، مهره ای ثابت برای رئال نبود اما فصل گذشته به دلیل مصدومیت های متناوب مودریچ و خامس رودریگز، او بیش از فصل اول حضورش در رئال در ترکیب ثابت قرار گرفت و بازی های درخشانی نیز از خود ارائه داد.

از سوی دیگر یوونتوس که به احتمال فراوان پیرلو را از دست خواهد داد، در اندیشه جانشینی مناسب یرای این بازیکن می گردد و برای این منظور روی ایسکو نظر مثبتی دارد. رقم فسخ قرارداد ایسکو 150 میلیون یورو است که بی شک یووه قادر به پرداخت آن نیست اما طبق این گزارش، یوونتوسی ها قصد دارند آرتورو ویدال را در ازای جذب ایسکو به رئالی ها پیشنهاد بدهند؛ ویدالی که مدت هاست مورد توجه رئال مادرید قرار دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 367
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، ایوان کرسانویچ، مهاجم کرواتی بود که برانکو ایوانکوویچ روی او برای حضور در پرسپولیس تاکید داشت و در بدو حضورش در ایران از او و لوکا ماریچ برای مذاکره با مسووولان پرسپولیس دعوت به عمل آورد.

این دو بازیکن کروات با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس البته با رقمی جالب توجه روبرو شدند؛ 100 هزار دلار برای یک فصل. این برخلافی قراری بود که این دو بازیکن پیش از حضور در ایران با برانکو ایوانکوویچ مشورت کرده بودند. در این صحبت دوستانه قرار شده بود این دو بازیکن قراردادی 400 هزار دلاری با پرسپولیس منعقد کنند. در نهایت تفاوت مبلغ پیشنهادی سبب شد تا آنها از مذاکره با پرسپولیس سر باز بزنند.

نکته جالب در مورد ایوان کرسانویچ این است که او پیش از حضور در پرسپولیس با قراردادی 60 هزار دلاری در ترکیب تیم زادار به میدان رفته بود و در 16 بازی برای این تیم موفق به زدن 9 گل شده بود. به هرحال اختلاف نزدیک به یک میلیارد تومانی سبب شد تا او نتواند علیرغم میل برانکو ایوانکوویچ برای این تیم به میدان برود.

تعداد بازدید از این مطلب: 374
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات

 

به گزارش "ورزش سه"، کامیابی نیا متولد 28 دی ماه 1367 در تبریز است ودر حال حاضر 26 سال و6 ماه سن دارد.

کامیابی نیا در سال 1386 به تیم مس کرمان رفت.تیم مس اولین باشگاه حرفه ای او بود.بعد از 2 فصل بازی وکسب عنوان سوم لیگ هشتم برتر در سال 87 با تیم مس کرمان ،در سال 88 او به تیم فوتبال راه آهن شهرری رفت.2 سال در این تیم بازی کرد ودر 52 بازی که طی 2 فصل انجام شد،4 گل زد ودر سال 90 به عنوان سرمربی تیم شهرداری تبریز به این تیم رفت و2 فصل برای این تیم بازی کرد.او در سال دوم حضورش در تیم شهرداری تبریز با این تیم در لیگ دسته اول بازی کرد .کمال کامیابی نیا که هافبک است ودر بیشتر بازیهای سالیان اخیر در هافبک دفاعی توپ زده است،در سال 92 به تیم نفت تهران رفت و2 سال هم برای این تیم بازی کرد.

او تا به حال 8 فصل فوتبال بازی کرده ودر این 8 فصل در 4 تیم حاضر بوده است ودر هر تیم 2 سال حضور یافته است.در 2 فصل اخیر 51 بازی در تیم نفت تهران کرده است.او تا به حال 149 بار در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشته است.
تعداد بازدید از این مطلب: 403
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی در طول 90 دقیقه با تساوی 0-0 به پایان رسید، در ضربات پنالتی این آرژانتین بود که در نهایت موفق شد در ضربه ی هفتم، کار را تمام کرده و پیروز میدان شود.

در شروع بازی آرژانتین سوار بر توپ و میدان بود و موقعیت‌هایی ایجاد کرد ولی راه به جایی نبرد. تا پایان نیمه اول، وضعیت به همین شکل بود ولی آلبی سلسته نمی‌توانست موقعیت خوبی بر دروازه حریف خود ایجاد کند.

در نیمه ی دوم، آرژانتین کاملا بر بازی مسلط بود و توانست برتری خود را به حریف غلبه کند. با این حال، شاگردان مارتینو در به ثمر رساندن گل ناموفق بودند و نتوانستند موقعیت‌های ایجادی را به ثمر برسانند. در دقایق پایانی این دیدار، چندین و چند موقعیت از دست رفت که از جمله مهم‌ترین آنها، یک موقعیت تک به تک بود که ته وز آن را از دست داد و روی اشتباه مدافعین کلمبیا، گل در حال وارد شدن به دروازه آنها بود که از روی خط دروازه جمع شد و دیگر موقعیت نیز با عکس العمل اوسپینا و کمک تیر دروازه، دفع شد. در چند دقیقه پایانی بازی، خشونت بالا گرفته بود و داور به تعدد از کارت زرد خود استفاده کرد که این قاعده شامل حال مهاجمین دو تیم از جمله فالکائو و مسی نیز شد.

در ضربات پنالتی، دو تیم 3 ضربه اول خود را به گل تبدیل کردند تا اینکه کلمبیا ضربه چهارم را خراب کرد، ولی آرژانتین، درست در پنالتی پنجم به مشکل خورد و بازی به تک پنالتی ها کشیده شد. کلمبیا در این بخش ضعیف کار کرد و دو بار توسط زونیگا و موریلو، ضربات پنالتی خود را از دست داد. هر چند که مارکوس روخو از آرژانتین نیز پنالتی اش را از دست داد ولی ته‌وز، با یک ضربه پنالتی حرفه ای، پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد و آلبی سلسته را راهی نیمه نهایی کرد.

بدین ترتیب آرژانتین باید منتظر نتیجه دیدار برزیل و پاراگوئه باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 359
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات

علی اکبر طاهری درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و نگرانی از شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: بحث نقل و انتقالات دارای ادبیات خاص خودش در فوتبال است. این کار طبق نیاز سرمربی صورت می‌گیرد. سرمربی یک لیست را به باشگاه می‌دهد و بنا به نیاز خودش در پست‌های مختلف بازیکنانی را در نظر می‌گیرد. ما هم به دنبال تامین و جذب این نیروها هستیم تا هر آنچه سرمربی خواسته انجام بدهیم.

 

به گزارش مهر، وی افزود: بعضی از بازیکنان هم باید جایگزین شوند. ما در حال مذاکره هستیم. بعضی حساسیت‌ها هم هست. البته خیلی از زمان نقل و انتقالات نگذشته و ما فرصت مناسب داریم. ضمن اینکه مذاکرات خود را با نفرات سرمربی انجام داده ایم و در همین ارتباط روز گذشته کمال کامیابی نیا را روز گذشته جذب کردیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت مهدی طارمی هم یادآور شد: ایشان و خیلی از بازیکنان خوب دیگر یا قراردادشان تمام شده که باید تمدید شود و یا شرایطی در قراردادشان دارن که در حال مذاکره هستیم. نگران نباشید ما سعی می‌کنیم مذاکرات را به نتیجه برسانیم.

 

طاهری درباره جلسه اش در وزارت ورزش هم گفت: نمی‌دانم منظورتان از جلسه ای که می‌گویید چیست. ما 10 روز پیش برای اولین جلسه هیات مدیره خدمت نصرالله سجادی رفتیم و جلسه برگزار شد. آنجا هم تاکید شد که امسال بتوانیم به دور از حاشیه تیم خوبی داشته باشیم که رضایت هواداران را برآورده کنیم. طبیعتا تعاملاتی با وزارتخانه هست که این امر دارد صورت می‌گیرد.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حضور کریم باقری و دیگر دستیاران برانکو هم تاکید کرد: این هم ادبیات خودش را دارد! وقتی که من آمدم فقط مربی بدنساز مورد نظر برانکو قراردادی نداشت. ما قرارداد را تنظیم کردیم و خدمت ایشان دادیم که ان شاءالله امضا می‌شود. کریم باقری هم همچنان در کادر فنی هست و تیم را همراهی می کند.

 

طاهری در پایان با بیان اینکه جای هیچ نگرانی برای هواداران نیست، به رادیو ورزش گفت: جلسات خوبی را از اواخر هفته گذشته با حضور برانکو و باقری داشتیم. با توجه به مذاکره با بازیکنان، دائم با آنها در ارتباطیم تا بتونیم بازیکنان موردنظر را جذب کنیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 409
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات

در حالیکه هنوز صحبت از حضور مهدی طارمی در تیم القادسیه کویت شنیده می‌شود، این باشگاه کویتی «سالومو» مهاجم کنگویی تیم الفتح عربستان را جذب کرد.

به گزارش مهر، نکته جالب اینکه خرید این بازیکن حدود ۷۰۰ هزار دلار برای القادسیه آب خورده است؛ در حالیکه رسانه‌های کویتی پیش از این از پیشنهاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی القادسیه به طارمی خبر داده بودند.

به نظر می‌رسد باید پرونده حضور طارمی در القادسیه را با جذب این مهاجم کنگویی بسته دانست.

تعداد بازدید از این مطلب: 326
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات

در حالی که در چند روز گذشته در فضای مجازی از هواداران پرسپولیس خواسته شده بود برای نشان دادن اعتراضشان به نحوه نقل و انتقالات این باشگاه مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس تجمع کنند اما تنها حدود 10 هوادار مقابل ساختمان این باشگاه حاضر شدند.

به گزارش فارس، این در حالی است که ماموران نیروی انتظامی هم مقابل باشگاه پرسپولیس حضور دارند تا وضعیت را در کنترل داشته باشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 417
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، استقلال که در دو فصل گذشته موفق نشده انتظارات هوادارانش را برآورده کند و مهمترین حسرت این تیم عدم حضور در لیگ قهرمانان است، در نظر دارد این فصل با جذب بازیکنان مورد نظر خود اولین خواسته هوادارانش که حضور در آسیاست را برآورده کند.

گره کور در خط دروازه
استقلال در این خط در حال حاضر محسن فروزان و وحید طالب لو را در اختیار دارد. در فصلی که مهدی رحمتی ترجیح داد به پیشنهاد پیکانی ها پاسخ مثبت دهد، امیر قلعه نویی از فروزان و طالب لو دعوت کرد تا دروازه تیمش را به آنها بسپارد. فروزان که اولین فصل خود در این تیم را پشت سر می گذاشت موفق شد به پیراهن تیم هم دست پیدا کند و علیرغم مشکلات فراوان در خط دفاعی و مصدومیت و محرومیت بازیکنان خط دفاعی استقلال، نظر کارلوس کی روش را نیز به خود جلب کند. در این بین وحید طالب لو هم موفق شد در نیم فصلی که به استقلال پیوسته بود در دو بازی به میدان برود و تنها یک گل خورده در کارنامه اش ثبت شود. با این حال مسوولان استقلال به دنبال این هستند مشکلات خط دفاعی خود را رها کرده و برای جلب سکوها به سراغ گزینه دیگری بروند. مهدی رحمتی بعد از سقوط به همراه پیکان اکنون گزینه اصلی مظلومی است و قرار است در سن 34 سالگی بار دیگر ناجی این تیم شود. استقلال در صورتی که رحمتی را جذب کند یک سهمیه خود برای پوشاندن ضعف های عمده در خطوط دیگر را می سوزاند و با سه گلر فصل پانزدهم را آغاز خواهد کرد.

خط دفاعی و تغییرات عمده
استقلال فصل گذشته مشکلات فراوانی در خط دفاعی خود پشت سر گذاشت؛ تغییرات پیاپی خط دفاعی که حتی باعث شد تا خرسندنیا، هاشم بیک زاده و پژمان نوری هم در این پست به میدان بروند یکی از مشکلات اساسی این تیم در فصل گذشته بود که در این فصل آنها با امین حاج محمدی و میثم مجیدی به دنبال پوشاندن آن هستند. استقلال در این پست در حال حاضر هاشم بیک زاده، امیرحسین صادقی، یعقوب کریمی، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان را دارد و حاج محمدی را هم به ترکیب خود اضافه کرده است. با این حال استقلالی ها برای اینکه ضعف های خود را در فصل گذشته برطرف کنند باز هم به دنبال مهره های دیگر هستند و بعید نیست یکی دو سهمیه خود را خرج ترمیم خط دفاعی کنند.

خط میانی و احتمال خروج ستاره ها
استقلالی ها به شدت به دنبال جذب آندرانیک تیموریان هستند تا تجربه خود در این پست را بالا ببرند. تیموریان نیز بعد از مشکلاتی که با امیر قلعه نویی داشت به تراکتور رفت و اکنون در حالی که از قطر نیز پیشنهاد دارد، استقلالی ها به دنبال بازگرداندن کاپیتان تیم ملی هستند. احتمال کنار گذاشتن جاسم کرار هم باعث شده تا مظلومی از هم اکنون به دنبال هافبکی طراح و قابل اتکا در لیگ پانزدهم برای تیم خود باشد. میلاد نوری هم از تیم کنار گذاشته شده و تکلیف تمدید قرارداد امید ابراهیمی هم مشخص نیست و هافبک گلزن فصل گذشته استقلال از چند تیم پیشنهاد دارد و با توجه به مشکلاتی که در فصل گذشته با استقلال پیدا کرد میل به رفتن دارد. این مساله نیز باعث می شود مظلومی برای ترمیم خط میانی تیمش وسواس بیشتری به خرج دهد و باید منتظر حضور ستاره ها در این پست بود.

خط حمله ای که زهردار نیست
خط حمله استقلال در فصل گذشته در حالی که دو آقای گل را در ترکیب خود داشت زهر مورد نظر را نداشت تا این تیم لطمه زیادی از این بابت بخورد. آرش برهانی تمام فصل را با تک گلی که به ثمر رساند پشت سر گذاشت و حضور رضا عنایتی هم باعث شد تا این تیم از نظر روحی و روانی به شرایط ایده آل برسد. سجاد شهباززاده هم بعد از اینکه از نوک خط حمله فاصله گرفت گلزنی را فراموش کرد و بیشتر به عنوان بازیکن دونده برای این تیم به میدان رفت. تکلیف حضور برهانی و عنایتی در فصل آینده با پیراهن آبی مشخص نیست و این دو همچنان منتظر اعلام باشگاه هستند. سجاد شهباززاده هم بعد از اینکه دو پیشنهاد خارجی نقد را در جیب خود می بیند به دنبال فراهم کردن شرایط برای ادامه بازی اش در خارج از ایران است. با این شرایط مظلومی در بین گزینه های خود به دنبال مهاجمی گلزن و قابل اتکا برای فصل آینده است و باید دید چه کسی را به تور آبی می اندازد.

بازوبند بر بازوی کیست؟
در حال حاضر رضا عنایتی، امیرحسین صادقی، وحید طالب لو و آندرانیک تیموریان در صورت حضور در استقلال جزو نفراتی هستند که بازوبند کاپیتانی را در فصل آینده بر بازو خواهند بست و در کنار آنها خسرو حیدری نیز حضور دارد. در کنار این بازیکنان مهدی رحمتی هم در صورت بازگشت به استقلال جزو نفراتی است که ادعای بستن بازوبند را دارد. او که در فصل سیزدهم مشکلاتی نیز از این بابت با جواد نکونام داشت مطمئنا یکی از شروطش بستن بازوبند است. در این صورت یکی دیگر معضلات استقلال در فصل آینده مشخص شدن کاپیتان در فصل آینده خواهد بود. باید دید مظلومی چه تصمیمی برای اینکه تیمی یکدست برای فصل آینده روانه مسابقات کند در ذهن خواهد داشت.
تعداد بازدید از این مطلب: 353
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 311
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

در حاشیه تمرین امروز ارکستر سمفونیک تهران لیست ۶۵ نفره ای از آهنگسازان ایرانی با ترتیبی براساس قرعه کشی تهیه شد و علی رهبری در خصوص این لیست گفت: این جای بسیار خوشحالی دارد که ما اینهمه آهنگساز و هنرمند داریم، موسسه «ناکسوس» وقتی ببینند از ایران نام حدود ۶۰ نفر آهنگساز را به آن ها معرفی می کنیم خودش خبرساز خواهد بود و همچون بمب صدا خواهد کرد.

در پی ضبط سمفونی ۹ دوژاک توسط ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری و ارسال آن به موسسه «ناکسوس» که راه را برای حضور آهنگسازان ایرانی در عرصه بین المللی گشود، قرار بر این شد ارکستر سمفونیک تهران آثار آهنگسازان ایرانی را ضبط کرده و به این کمپانی بفرستد.
امروز در آغاز تمرین ارکستر سمفونیک تهران، مراسم قرعه کشی آثار آهنگسازان ایرانی به همراهی علی رهبری و اعضای ارکستر و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد. علی رهبری در ابتدای این مراسم اظهار کرد: امروز اینجا کاری را باید انجام دهیم که کار بسیار مهمی است و شاید مهم ترین کاری است که در این ۸۰ سال گذشته برای آهنگسازان ایرانی می شد کرد که آن هم با کمک این بچه های ارکستر انجام شده است.
وی افزود: موسسه «ناکسوس» اولین موسسه نشر صفحه در دنیا به شمار می رود، وقتی من از آن ها خواستم که آثار آهنگسازان ایرانی را به بخش بین الملل آورده و منتشر کنند گفتند اول باید ارکستر را گوش کنند و کار آهنگسازان ایران را ببینند. اینجا بچه ها دست در دست هم دادند و در عرض ۳- ۴ روز سمفونی ۹ دوژاک را ضبط کردند ما به آلمان فرستادیم و آن ها هم به لندن ارسال کردند و بعد ۱۰ ساعت که طولانی ترین ساعات زندگی من بود و باید صبر می کردم ببینم می شود یانه خوشبختانه خیلی خوششان آمد و پذیرفتند ما قطعات آهنگسازان ایرانی را ضبط کنیم و اولین ۱۰ صفحه را لیست می کنیم و ارائه می دهیم.

این رهبر ارکستر تصریح کرد: این اتفاق برای ما به عنوان یک ارکستر و به عنوان یک ایرانی افتخار زیادی داشت. ما می خواستیم قطعات ایرانی را ضبط کنیم و اسامی تمام آهنگسازان را از اساتید گرفته تا فارغ التحصیلان موسیقی که قطعاتی برای ارکستر نوشته اند، هنرمندانی که در میان ما هستند و آن هایی که یادشان زنده است، همه را درآوردیم و این اسامی امروز در برابر چشمان شما از داخل این کیف خارج می شوند و لیست ما براساس آن تهیه می شود.

در ادامه نام آهنگسازان ایرانی توسط یکی از اعضای ارکستر از داخل کیف کوچکی که علی رهبری به همراه داشت بیرون آورده می شد و لیستی بلند بالا از این اسامی تهیه شد. اسامی ای که واکنش های مختلفی را از سوی اعضای ارکستر که قرار است این قطعات را ضبط کنند به همراه داشت و به شوروحال این قرعه کشی می افزود.

هوشنگ کامکار اولین نامی بود که بر زبان خوانده شد و علی رهبری در واکنش به این انتخاب بیان کرد: این شیوه قرعه کشی حرکت خیلی خوبی است که جای هیچ بحث و حاشیه ای را باقی نمی گذارد. شاید اگر من می گفتم که با هوشنگ کامکار شروع کنیم خیلی حرف ها پیش می آمد که چرا هوشنگ کامکار و … ولی این قرعه کشی نفر اول را این آهنگساز معرفی کرد.

در ادامه باقی اسامی نیز یک به یک به قید قرعه انتخاب شدند و لیستی ۶۵ نفره تهیه شد. این اسامی از این قرار است:
۱- هوشنگ کامکار
۲- ارسلان کامکار
۳- همایون رحیمیان
۴- امیر اسلامی
۶- شهرام مظلومی
۷- باربد بیات
۸- امیر پورخلجی
۹- کامبیز روشن روان
۱۰- امیرآهنگ هاشمی
۱۱- محمدسعید شریفیان
۱۲- سیدمهدی حسینی
۱۳- امانوئل مجید اصلانیان
۱۴- پیمان سلطانی
۱۵- علیرضا شیبانی
۱۶- محمدتقی مسعودیه
۱۷- هوشنگ استوار
۱۸- وارطان ساهاکیان
۱۹- محمدرضا تفضلی
۲۰- آرش عباسی
۲۱- محمد بیگلری
۲۲- شیدا قراچه داغی
۲۳- مهران روحانی
۲۴- مجید انتظامی
۲۵- رضا والی
۲۶- علی اکبر قربانی
۲۷- حسین دهلوی
۲۸- حامد پورساعی
۲۹- امین الله آندره حسین
۳۰- شاهین فرهت
۳۱- حمیدرضا دیبازر
۳۲- حشمت سنجری
۳۳- بهزاد عبدی
۳۴- کاظم داودیان
۳۵- محمدرضا درویشی
۳۶- مصطفی پورتراب
۳۷- محمد حقگو
۳۸- شریف لطفی
۳۹- اسماعیل تهرانی
۴۰- روبیک گریگوریان
۴۱- علیرضا مشایخی
۴۲- کیاوش صاحب نسق
۴۳- محمدحسین حمیدی
۴۴- احمد پژمان
۴۵- مرتضی حنانه
۴۶- شهرام توکلی
۴۷- فرهاد برنجان
۴۸- ثمین باغچه بان
۴۹- بهزاد رنجبران
۵۰- پرویز محمود
۵۱- فردین خلعتبری
۵۲- نادر مشایخی
۵۳- سیاوش بیضایی
۵۴- محمد میرزمانی
۵۵- لوریس چکناواریان
۵۶- بردیا کیارس
۵۷- بابک بیات
۵۸- حسن ریاحی
۵۹- محمد سریر
۶۰- شهرداد روحانی
۶۱- حسین علیزاده
۶۲- فریدون شهبازیان
۶۳- تقی ضرابی
۶۴- هرمز فرهت
۶۵- فریدون ناصری

علی رهبری پس از این قرعه کشی اظهار کرد: مراسم امروز باعث می شود هیچ حاشیه ای درخصوص این اسامی و نحوه انتخاب شان به وجود نیاید و همه چیز شفاف باشد. ما امروز این لیست را پیش رو داریم و براساس آن پیش می رویم. این جای بسیار خوشحالی دارد که ما اینهمه آهنگساز و هنرمند داریم. موسسه «ناکسوس» وقتی ببینند از ایران نام حدود ۶۰ نفر آهنگساز را به آن ها معرفی می کنیم خودش خبرساز خواهد بود.

وی ادامه داد: شب گذشته مجله ای از رم ایمیل زده که از ارکستر سمفونیک عکس باکیفیت و خوبی می خواهند که روی جلد مجله شان کار شود. این خود اتفاق خوبی است و این لیست ۶۵ نفره آهنگسازان هم خود بمب خبرسازی در جهان خواهد شد. این سر و صدا به اندازه ای خواهد بود که مجله گرامافون لندن نیز پیرامون آن صحبت خواهد داد. در آینده این تعداد به ۷۰ – 80 نفر هم خواهد رسید.

پس از این مراسم قرعه کشی ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری تمرین قسمت سوم سمفونی ۹ بتهوون را که قرار است دو شب آینده در تالار وحدت به اجرا درآید، آغاز کردند. چوب رهبری علی رهبری به حرکت در آمد و اعضا ارکستر نت های این سمفونی را به زیبایی نواختند.

در ادامه تمرین، گروه اپرا و آواز نیز به این جمع پیوستند و آوای این گروه با ارکستر سمفونیک تهران همراه شد. این تمرین و حساسیت های ریز و فوق العاده رهبری در بالا و پایین کردن نواها و آواها و تکرار چندباره هر قطعه خبر از اجرایی فوق العاده از ارکستر سمفونیک تهران در دو شب آینده می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 455
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

این روزها با یک جستجوی ساده نام یک خواننده معروف در اینستاگرام، اولین چیزی که توجه هر کس را به خود جلب می کند، عدد کوچک تعداد فالوئرهای این ترانه سرا – خواننده به نسبت محبوب است اما نگاهی به کامنت ها حقیقتی را روشن می کند؛ حقیقتی به نام تقلب که ابتدا در برنامه ای در یکی از شبکه های ماهواره ای رو شد و طرفداران و هواداران این نویسنده و خواننده سبک رپ را آشفته و عصبانی کرد. اینقدر عصبانی که صفحه این خواننده پر از ناسزاهایی تند و غیرقابل انتشار شد. پیام هایی که کمترین شان به کار بردن عنوان دزد و کلاهبردار است.
شاهکار بینش پژوه خواننده ای است که همین چند سال قبل با کلی سروصدا از ایران کوچ کرد تا شاید یکی شود عامه پسندتر از شادمهر اما حالا روزگارش خوب نیست و متهم شده به تقلب. اتفاقی که باعث ریزش هوادارانش شده است؛ چه در عالم واقع و چه البته در لایک های مجازی!
شاهکار بینش پژوه که با انتشار آلبوم اسکناس در سال ۱۳۸۳ و چند مجموعه شعر در ایران به شهرت رسید و خودش را به عنوان پایه گذار اولین ارکستر موسیقی تلفیقی ایران (موسیقی سنتی و غربی) معرفی می کند، این روزها به خاطر یک تقلب از سوی بسیاری رانده شده است. خیلی ها که فکر می کنند جناب شاهکار با این تقلب به شعورشان توهین کرده است!
تقلبی که در ساخت کلیپ یکی از آهنگ های معروف این خواننده صورت گرفته است برایش دردسری بزرگ به همراه داشته است. در ابتدای این کلیپ جمله Shahkar Binesh Pajooh and philharmonic orchestra in Barcelona به چشم می خورد. سالنی پر از تماشاگر و در اوج خوشی. تصاویری که نشان می دهد شاهکار چه محبوبیتی دارد و شبی محشر را برای هوادارانش ساخته است.
تصاویر کنسرتی که در کلیپ پخش می شود قاعدتا باید در بندر بارسلون اسپانیا و با همراهی ارکستر فیلارمونیک این شهر ضبط شده باشد. سالن بسیار پر زرق و برق و با تعداد تماشاچی های بسیار! آنقدر که شاید برای هر کسی در نگاه اول سوال پیش بیاید این همه تماشاچی – که اکثرا هم ایرانی نیستند – برای یک خواننده ایرانی؟
کلیپ غرورآفرین از شاهکارهای بینش پژوه به حساب می آمد. فقط کمی صدا و تصویر با هم نمی خواند! اتفاقی که باعث شد یک رادیوی فارسی زبان که این ور آب فیلتر است در دل مصاحبه اش با شاهکار از او بپرسد: «جمعیت توی سالن این کلیپ واقعی هستند؟» بینش پژوه هم در پاسخ به سوال خبرنگار درباره همسان نبودن تصاویر و صداها گفت: «یک بار تصاویر را در کنسرت اصلی گرفتیم اما موفق نشدیم صدای خوبی ضبط کنیم، بنابراین صدایی که قبلا در استودیو گرفته بودیم را روی تصاویر اصلی سالن گذاشتیم. یعنی مجبور شدیم باری دیگر در فضای خالی سالن، همان اجرا را تکرار کنیم و بعد تصاویر را میکس کردیم. برای همین احساس می کنید ریتم آهنگ و واکنش های جمعیت همخوانی ندارند.»
شاهکار اینگونه اصرار کرده بود بگوید آن نوشته زیر آلبوم که مدام از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان پخش می شد، واقعیت دارد. آقای خواننده اما فکرش را نمی کرد برای همین چند کلمه، در همان شبکه های ماهواره ای، کسی پیدا شود و برود کلی کنسرت خارجی را زیر رو کند و پی به حقیقتی عجیب ببرد؛ واقعیتی که همه رویاهای بینش پژوه را به باد می دهد.
ماجرا خیلی ساده اتفاق افتاده بود. خیل عظیم تماشاچیان اروپایی که در آن کلیپ هیجان زده می شوند و بعضی جاها به خاطر شعرهای نه چندان با ربط خواننده ایرانی از جای خود برمی خیزند، در اصل تماشاچیانی هستند که به احترام نوازندگان قطعه ای از یوهان اشتراوس موسیقیدان معروف اتریشی از جای برمی خیزند. اصلا سالنی که در تصاویر نمایش داده می شود، سالن Main Hall انجمن موسیقی وین است نه سالنی در بارسلون! به همین سادگی شاهکار جدیدی در موسیقی ایرانی آن ور آبی اتفاق افتاده؛ یعنی هواداران آقای یوهان اشتراوس به سود بینش پژوه ضبط شده بودند!

اما اصل داستان چیست؟ در اصل کنسرت آقای بینش پژوه، آنطور که شاهکار در کلیپش آورده نه در بارسلون و نه در وین، جایی که هانس اشتراوس و هوادارانش با هم خوش بودند که در سالن کنسرت آرام خاچاطوریان در ایروان ارمنستان اجرا شده. بعد تصاویر مونتاژ شده در کنار هم قرار گرفته اند. خیلی ساده همه چیز اتفاق افتاده است. کنسرت شاهکار در ارمنستان برگزار شده، طرفدارانش از ارکستری در وین وام گرفته شده اند و نهایتا اسم کنسرت ترکیبی در کلیپ شده است، بارسلون! حال با این همه حقیقت جعل شده، هواداران خشمگین او به صفحه اینستاگرامش ریخته اند و آقای دکتر را نواخته اند؛ اتفاقی که شاید هیچ وقت بینش پژوه باورش نمی شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 512
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

بخش موسیقی پاپ امسال در دوسالانه آلبوم برتر موسیقی حضور ندارد.
حمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی در خصوص علت نبود بخش پاپ در فراخوان دوسالانه آلبوم برتر موسیقی گفت: ابتدا باید کانون خوانندگان پاپ تشکیل شود و چون این کانون نوپا و تازه تأسیس است در این دوره قضاوتی بر روی آلبوم‌های پاپ نداریم،‌ ولی دوره بعد این امر میسر خواهد شد.
وی در خصوص معیار گزینش و انتخاب آلبوم و نوع بررسی‌شان عنوان کرد: در هر دو بخش کلاسیک و سنتی مانند سال‌های گذشته بررسی خواهیم کرد. و اگر آثار ارسال شده تعداد قابل توجهی باشد ما به انتخاب بهترین آهنگ‌ساز، تصنیف و تک‌نوازی هم خواهیم پرداخت.
گفتنی است سومین دوره معرفی آلبوم برتر موسیقی «دوسالانه» در دو بخش کلاسیک و سنتی امسال برگزار می‌شود که متقاضیان می‌توانند آثارشان را حداکثر تا ۱۵ تیرماه به دبیرخانه جشن خانه موسیقی ارائه کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 365
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

«امیر تتلو» – خواننده زیر‌زمینی – باز هم دست به یک کار عجیب زد.
او پس از انتشار قطعه «صاحب» در فضای مجازی، به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رفته و کلیپ این آهنگ را برای پخش از تلویزیون تحویل کارکنان این سازمان داده است.
تتلو این خبر را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام اعلام کرده و نوشته که در قسمت تامین برنامه شبکه سوم سیما، کارکنان این بخش با احترام با این خواننده رفتار کرده‌اند.
او در این پیام توشته: «خوب من اومدم قسمته تامین برنامه شبکه سوم سیما و بسیار با احترام باهام برخورد شد و ویدئو رو هم تحویل دادم برای بازبینی و شمارمونم گرفتن که خبر بدن پخش میشه یا اتفاق دیگه! راستش من فک میکردم اصلا رام ندن اما هم خیلی با حال و محترم بودند و هم ویدئو رو تحویل دادم و هم نامه درخواست پخش نوشتم اینه که واقعا ممنونم از مسئولین شبکه سوم سیما.»

تعداد بازدید از این مطلب: 392
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

مدتهاست که در فضاهای حقیقی و مجازی شاهد رواج فرهنگ سطحی نگری در برخورد با مسائل اجتماعی، عاطفی، هنری و… هستیم.
تأیید بی چون و چرا و طرفداری متعصبانه از یک اثر هنری تحت تأثیر نام صاحب اثر، بدون کمترین تلاش برای نقد بی طرفانه ی آن، یکی از مسائل نگران کننده ی امروز فرهنگ و هنر ماست که منجر به افت شدید کیفیت آثار شده است چون تولید کنندگان، خود را پذیرفته شده ی بی قید و شرط می دانند و نگران از دست دادن مخاطبانشان بدنبال نقد این آثار نیستند در ضمن کوششی برای ارتقاء کیفی کارهای خود نمی کنند، به همین دلیل مدتهاست شاهد مضمونهای تکراری و نگاه های بسیار سطحی و ساده انگارانه به موضوع ها و اتفاق های مهم هستیم.
به چند عبارت کلیشه ای، غیر سازنده و صرفا احساسی یا تعارف آمیز که در زیر پست ها به وفور می بینیم، اشاره می کنم:
.
"مثل همیشه عالی"
.
"مثل همیشه بی نظیر"
.
"شما فوق العاده اید"
.
"عاشششقتم، تو اسطوره ی منی"
.
"فلانی بزرگ"
.
"ترکوندید استاد!"
.
"واووووووو"
.
"متأسفم برای فلانی که با شما مخالفت می کنه"
.
"ایشون در حدی نیست که در مورد شما اظهار نظر کنه"
.
"متأسفم برای سینما / موسیقی / شعر این مملکت که فلانی درباره ش نظر می ده"
.
"نازی ی ی استااااااد، جیگرتونو !"
.
"تو غلط می کنی درباره ی فلانی اظهار نظر بکنی، برات متأسفم، واقعا که…"
.
"تو زر نزن، لیاقتت آهنگای فلانیه که گوش بدی نه آهنگای فلانی عزیز، فلانی جون خودتونو اصلا ناراحت نکنید ما با شماییم همیشه، بوس بوس"
و…
جالب اینکه هنرمندان مخاطب این کامنت ها از آنها لذت می برند و با ادامه ی رفتارهای قبل به این روند دامن می زنند و این حرف ها را نشان اعتبار هنری و فرهنگی خود و نفوذ در دل مخاطبین ارزیابی می کنند.
رفتار رایج دیگر، لایک کردن قبل از خواندن یک متن یا شنیدن یک آهنگ است که نه تنها مصداق علاقه ی عمیق نیست که نشانه ی یک هواداری سطحی و غیر مسئولانه در رابطه با یک هنرمند است.

دوستان عزیز از شما خواهش می کنم برای احترام به اندیشه ی خود و دوستیمان در فضای مجازی، هیچیک از نوشته هایم را قبل خواندن کامل و دقیق لایک نکنید و محبت کنید نظر واقعی، بدون تعارف، منتقدانه و محترمانه ی خود را در مورد پستی که می خوانید و می بینید بنویسید تا از شما بیاموزم و ارزیابی واقع بینانه تری نسبت به کارهایم داشته باشم.
متشکرم
با آرزوی دوستی های واقعی تر
.
#افشین_یداللهی
۲ تیر ۹۴

تعداد بازدید از این مطلب: 379
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک رادمنش بنام خدایا ببخش

تعداد بازدید از این مطلب: 381
موضوعات مرتبط: آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود