آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 51
باردید دیروز : 46
بازدید هفته : 599
بازدید ماه : 5590
بازدید سال : 32305
بازدید کلی : 349125

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 9 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال بالاخره موفق شد رضایتنامه روزبه چشمی را از صبا بگیرد و فردا روزبه چشمی رسما قراردادش را با استقلالی ها ثبت می‌ کند.

بهرام امیری در این باره به ورزش سه گفت: ما با چشمی به توافق کامل رسیده ایم و او فردا رسما قرارداد خود را با استقلال نهایی خواهد کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 405
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 9 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، رحمتی که بعد از یک سال دوری دوباره استقلالی شده در بازگشت به تیم سابقش وحید طالب لو دروازه‌بان و هم تیمی سابقش در تیم‌ملی را به عنوان رقیب کنار خود دارد. این دو در زمان ابتدای حضور رحمتی در استقلال رابطه خوبی با هم داشتند اما پس از مدتی فضای سنگینی بین این دو حاکم شد و در نهایت دوگانه طالب لو ـ رحمتی بزرگترین فضای غیررقابتی بین دو گلر را ایجاد کرد. رحمتی که بعد از جدایی از استقلال در مس و سپاهان درخشید و شماره یک تیم‌ملی شد، در بازگشت به استقلال دیگر طالب لو را در جمع آبی ها نمی‌ دید، اما با گذشت 4 سال این بار وحید طالب لو در استقلال حاضر است و باید در تمام فصل به دنبال رقابت با شماره یک اسبق تیم‌ملی باشد.

البته مسلم است که رحمتی شماره یک استقلال را به تن خواهد کرد. او دیروز در یک برنامه تلویزیونی به شوخی گفت شرط گذاشته هر دو گلر استقلال در این تیم باقی بمانند اما از برخورد وی و طالب لو مشخص بود که هر دو دوست دارند، گلر دیگری کنارشان باشد. البته ممکن است رابطه تیره این دو به مرور زمان بهبود یابد اما در حال حاضر هیچ تضمینی وجود ندارد که استقلال تا پایان فصل از رقابت این دو خلاصی پیدا کند. نکته مهم این است که کمتر پیش آمده دو دروازه‌بان رابطه مسالمت آمیزی با یکدیگر داشته باشند و البته در اینجا به دلیل سوءتفاهم ها و حرف های ردوبدل شده شرایط بدتر هم هست.

طالب لو و رحمتی هر دو گلرهای محبوبی هستند و شاید علاقمندان مشترک یخ بین آنها را آب کنند تا دفعه بعد در عکس مشترک چیزی بیشتر از سرمای مفرط دیروز در نگاتیو عکاس ها ثبت شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 573
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 9 تير 1394
نظرات

 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع ملی پوش سابق پرسپولیس که هنوز از برخورد مدیران و سرمربی پرسپولیس عصبانی است، ادامه حرف های پرسپولیسی ها درباره خودش را بی احترامی به سابقه درخشانش در پرسپولیس و تیم ملی تلقی می کند.

سیدجلال حسینی که این روزها در حال تمرینات اختصاصی است تا شرایط خود را برای فصل آینده ایده آل نگه دارد درباره حرف و حدیث های به وجود آمده درباره قرارداد احتمالی اش با استقلال را تکذیب می کند: چنین چیزی نیست و من صحبتی با استقلالی ها نداشته ام.

وی که از شایعات اخیر به شدت ناراحت است در ادامه اینطور حرف هایش را ادامه داد: نمی دانم چرا این بحث را تمام نمی کنند. در شخصیت من نیست که هر روز بخواهند بگویند مرا می خواهند یا نه. فعلا تصمیمی برای آینده ام نگرفته ام و طی روزهای آینده بهترین تصمیم را خواهم گرفت. فقط باید این را بگویم که اگر بخواهند بار دیگر درباره ام حرف بزنند جواب کوبنده ای خواهم داد و دیگر این اتفاقات را تحمل نمی کنم.

مدافع ملی پوش ایران در پایان گفت: همیشه گفته ام برای هواداران پرسپولیس احترام قائلم. تاکنون هم بابت این مسائل به احترام هواداران پرسپولیس سکوت کرده ام اما دیگر اجازه نمی دهم درباره ام بخواهند اینطور حرف بزنند.
تعداد بازدید از این مطلب: 481
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 9 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک ملی‌پوش که امروز در دفتر باشگاه سپاهان حاضر شد تا پیشنهاد تیم سابق خود را بررسی کند، با مدیران این باشگاه به توافق نرسید تا کماکان تیم استقلال تهران محتمل ترین گزینه برای فصل آینده این بازیکن باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 360
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 9 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از این بازیکنان در همان سال برای تیم هایشان مفید فایده و برخی دیگر بعد از جدایی ستاره تیم های دیگر شدند. برخی از بازیکنانی که بی تدبیری پرسپولیس یا بی سلیقگی آنها مانع حضورشان در پرسپولیس شد را با هم مرور می کنیم. با این یادآوری که پرسپولیس امسال هم مردانی چون رضا حقیقی و نیلسون را کنار گذاشت و به خاطر پول یا سلیقه متفاوت از جلال حسینی، کریم انصاری فرد، امید عالیشاه و مهدی طارمی به آسانی می گذرد.

گفتیم که برخی از این بازیکنان عبارتند از: غلامرضا فتح آبادی و حسین کاشی نژاد در سال 65، نادر میراحمدیان و مرتضی کرمانی در اواخر دهه 60 و بالاخره محمدحسن انصاری فرد، بهروز سلطانی، مجید سبزی، فرشاد پیوس، مجتبی محرمی، بهروز رهبری فر، هادی عقیلی، احمدرضا عابدزاده، ادموند بزیک، بهزاد داداش زاده، محمد نصرتی، شیث رضایی، علی دایی، علیرضا نیکبخت، افشین پیروانی، علی کریمی و ... 10 ستاره از این جمع را با هم مرور می کنیم:

1. غلامرضا فتح آبادی:

در سال های دهه شصت یکی از عادات علی پروین این بود که در کل تنها شانزده، هفده بازیکن داشته باشد و تنها از وجود آنها استفاده کند. او در اواخر سال 64 در حالی که ناصر محمدخانی در پرسپولیس بود و خودش هم توان بازی در خط حمله را داشت، با فرشاد پیوس به توافق رسید و او را به پرسپولیس آورد. در آن سال جوانانی مثل جمشید شاه محمدی و رضا عابدیان هم در پرسپولیس قابل استفاده بودند. بنابراین پروین غلامرضا فتح آبادی 28 ساله را کنار گذاشت. این بازیکن مازاد به استقلال رفت و در سال 1365 با پیراهن تیم ملی در بازی های آسیایی 1986 سئول با 4 گل به مقام آقای گلی رسید.

2. محمدحسن انصاری فرد:

انصاری فرد فوتبال را از 17 سالگی در تیم اصلی شاهین آغاز کرد، جایی که ناصر حجازی، ابراهیم قاسمپور، محمدرضا عادلخانی و برزگری هم بازیکنانش بودند. سپس به تیم برادر بزرگترش حاج عباس رفت. تیمی که همایون نام داشت و بعدها تکاور شد. او تا سال 64 با تکاور بود و در سال 64 به پرسپولیس آمد و فوتبال ایران در رده ملی او را دید. انصاری فرد به عنوان یکی از ستارگان فوتبال پرسپولیس، دانشجویی صاحب فکر و عقیده مستقل در آن زمان بود و دیدگاه هایش با دیدگاه پروین بسیار متفاوت بود و بارها به اختلاف کشید و در سال 71 بالاخره او از پرسپولیس جدا شد اما علیرغم ارائه بهترین بازی های عمرش در کشاورز سال های 72ـ71 به تیم ملی که علی پروین مربی اش بود، دعوت نشد و پرسپولیس از ناکامی و ضعف در منطقه چپ میدان در شرایطی که محرمی هم محروم بود بسیار ضرر کرد و دو سال پیاپی قهرمانی را از دست داد.

3. ادموند بزیک:

ادموند بزیک در سال 75 به پرسپولیس آمد و در نوروز 1380 در لیست کذایی علی پروین جای گرفت. علی پروین در روز 8 فروردین 80 از سکوت نوروزی جامعه رسانه ای بهره برد و بزیک را در کنار ستارگانی دیگر به جرم حضور در مراسم عباس انصاری فرد که تازه مدیرعامل شده اما مورد تایید پروین نبود، کنار گذاشت. بازیکنی که پروین او را نیروی مازاد خواند دو سال بعد آقای گل لیگ شد و در دروان دوری اش از پرسپولیس با پیراهن سپاهان 5 گل به این تیم زد.

4. احمدرضا عابدزاده:

او هم مثل ادموند بزیک در فروردین 80 از پرسپولیس کنار گذاشته شد و این در حالی بود که در سال های 78 و 79 میانگین گل های دریافتی توسط عابدزاده از همه عمر فوتبال باشگاهی او بهتر بود. عابدزاده مثل برخی از بازیکنانی که مورد تفقد پروین قرار گرفته و برگشته اند، به پرسپولیس برنگشت و به سایپا رفت و در سایپا هم قربانی افکار خاص مایلی کهن شد و عمر فوتبال قهرمانانه اش با آنوریس مغزی به پایان رسید.

5. علی دایی:

در حالی که می توانست در سال های 83 و 84 خداحافظی دلپذیر و پرشکوهی از پرسپولیس و فوتبال داشته باشد، به علت اظهارنظر علی پروین از پرسپولیس جدا شد و 3 سال بعد سایپا را قهرمان لیگ کرد حتی با وجود افت قابل ملاحظه اش قدرت فنی او در این سال ها برای پرسپولیس از جواد کاظمیان و مهرداد اولادی و سهراب انتظاری و سامبو چوجی و ... بالاتر بود.

6. هادی عقیلی:

او با کمترین رقم ممکنی قابلیت حضور در پرسپولیس را داشت. معلوم نیست که پروین از اخراج این جوان 20 ساله در نوروز سال 80 چه هدفی را تعقیب می کرد؟ هادی عقیلی بعدا تبدیل به یکی از بهترین فوتبالیست های فوتبال ملی ما شد و هنوز هم بعد از سپری شدن 14 سال جزو مدافعان گرانقیمت فوتبال ماست.

7. پژمان نوری:

پرسپولیس برای نگه داشتن او در سال 1388 هیچ تلاش قابل توجهی نکرد. آنها که در این سال برای خط میانی خود میثم بائو، مهدی شیری و یکی، دو نفر دیگر را هم گرفته بودند پژمان نوری را با بی سلیقگی کنار گذاشتند و غافل بودند از اینکه تا سال ها بعد افسوس رفتن او را خواهند خورد. او در استقلال و ملوان بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت.

8. علی کریمی:

بارها از پرسپولیس رفت و برگشت اما سرخپوشان همواره افسوس سالی را می خورند که حضورش می توانست پرسپولیس را قهرمان کند. علی کریمی با انگیزه های بسیار زیاد در لیگ 88 آماده بود که تیم متحول شده را که 17 بازیکن جدید دریافت کرده بود را در میانه میدان هدایت کند اما او را نپذیرفتند تا علی کریمی به استیل آذین برود و فصلی ماندگار از تاریخ فوتبالش را در 31 سالگی خلق کند. خیلی ها نمایش رویایی او با استیل آذین برابر پرسپولیس را همواره به یاد دارند که بعد از اخراج وقتی پیراهن استیل را درآورد، پیراهن پرسپولیس را به تماشاگران پرسپولیس نشان داد که از عشق او به پرسپولیس نشأت می گرفت.

9. کریم انصاری فرد:

چند ماه اولش در پرسپولیس خوب نبود اما وقتی هت تریک او برابر پیکان از دوره طلسم خارجش کرد، تبدیل به یک مهاجم بدرد بخور و دوست داشتنی شد. او در ابتدای لیگ 92 تنها به خاطر یک اظهارنظر معمولی مورد غضب علی دایی قرار گرفته از پرسپولیس جدا شد و مثل فتح آبادی و ادموند بزیک بعد از جدایی اخراج گونه اش از پرسپولیس آقای گلی را تجربه کرد.

10. یحیی گل محمدی:

پرسپولیس تابستان 78 مغرور از داشتن مدافعانی مثل پیروانی، نادر محمدخانی، هاشمی نسب، رهبری فر، علی انصاریان و ... گل محمدی را که دچار یک بیماری غریب شده بود، کنار گذاشت. او در تیم فولاد تحت هدایت وینکو بگوویچ احیا شد. توسط بلاژویچ و برانکو به تیم ملی برگشته در این تیم جایگاهی را یافت که در دوران ابتدایی فوتبالش که جوان تر و با انرژی تر بود نداشت. گل محمدی آنقدر خوب کار کرد که پرسپولیس 81 او را با سلام و صلوات به جمع خود برگرداند و تنها برای 20 روز از قراردادی که با فولاد داشت نزدیک 20 میلیون به باشگاه فولاد پرداخت. 20 میلیون برای 20 روز در 13 سال پیش مثل مبلغی اندازه 200 میلیون امروز بود و چه بسا بیشتر از آن است.
تعداد بازدید از این مطلب: 381
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 9 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان تمام رویاهای صعود را کمرنگ کرد و خوشبین ترین هواداران والیبال هم شانسی برای صعود به دور نهایی را برای ایران قائل نیستند مگر اینکه اتفاقاتی دور از ذهن رخ دهد.


شرایط کنونی
در حال حاضر ایران با ٥ برد در رده سوم جدول گروه B ایستاده است و لهستان با ٧ و آمریکا با ٨ برد در رده های بالایی قرار دارند. ٢ بازی برای هر تیم در دور مقدماتی لیگ جهانی باقی مانده است که اتفاقات متفاوتی می تواند در هر یک رخ بدهد اما موضوع این است که شانس دو تیم بالای جدولی برای راهیابی به ریو بیشتر است.


بهترین اتفاق
در حال حاضر ایران و لهستان اختلافی ٢ بردی و ٥ امتیازی با یکدیگر دارند که رسیدن به آن راهی مشخص دارد به طوریکه روسیه در دو بازی آینده ٦ امتیاز را تقدیم ایران کند و در لهستان کشور میزبان حتی یک امتیاز هم نتواند بگیرد که در این صورت ایران با ٧ برد با تیم دوم برابر می شود اما با یک امتیاز بشتر صعود خواهد کرد.


بدترین اتفاق
تقریبا می توان گفت در حال حاضر اتفاقی که رخ داده است بدترین شرایطی بود که می شد برای صعود رخ دهد. احتمالات برای رسیدن ایران به لهستان وجود دارد اما کافی است آمریکا در یکی از بازی ها مقابل لهستان نتیجه را واگذار کند، در آن صورت این تیم با ٨ برد دست نیافتنی خواهد شد و به همراه آمریکا راهی ریو می شوند.


پیچیده ترین اتفاق
هم اکنون ایران ٥ برد و ١٥ امتیاز دارد و باید لهستان ٧ برد و ٢٠ امتیازی را بگیرد. اگر در بازی های هفته آینده ایران بتواند ٦ امتیاز از روسیه بگیرد، ٢ برد مورد نیاز را جبران می کند و به شرایط کنونی لهستان می رسد اما کار جایی به مشکل برمی خورد که لهستان یکی از بازی ها را با نتیجه ٣ بر ٢ واگذار کند و یک امتیاز کسب به دست بیاورد. در آن صورت هر دو تیم ٢١ امتیاز و ٧ برد می شوند که معدل امتیازات در آن شرایط تیم صعود کننده را مشخص می کند. در حال حاضر لهستان شرایط معدلی بهتری نسبت به ایران دارد اما اگر شاگردان کواچ دو پیروزی کسب کنند و لهستانی ها دو بازی را واگذار کنند در آن صورت این معدل هم تغییراتی خواهد کرد اما این تغییرات چه خواهد شد مشخص نیست. اما و اگر ها به اوج خودش رسیده است و در پایان این هفته اتفاقات زیادی روشن می‌شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 451
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 9 تير 1394
نظرات
مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران که فصل سختی را در اوساسونا پشت سر گذاشته به دنبال تجربه جدیدی است. شاید این بار لیگ پرتغال بتواند او را به همان آقای گل داخلی فوتبال ایران تبدیل کند. او در گفتگوی اختصاصی با "ورزش سه"، درباره پیشنهادات این روزهایش، روزهای سخت پامپلونا، حضور در پرسپولیس و ... صحبت کرد. خودش را پرسپولیس می داند و از اینکه برخی سعی دارند او را از این تیم دور کنند گله‌مند است. هر چند در حرف هایش صراحتا اعلام می‌کند تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.


گزینه اصلی من پرسپولیس است
یکی از گزینه های اصلی من پرسپولیس است. و اگر بخواهم به ایران برگردم مطمئنا گزینه اصلی من خواهد بود. واقعا هواداران به من لطف داشتند. چه در سالی که در پرسپولیس بودم و چه بعد از آن همیشه هر جایی که مرا می دیدند لطف دارند. تک تک هواداران پرسپولیس را دوست دارم. مطمئن باشند اگر روزی کمکی و کاری بربیاید صد در صد این کار را خواهم کرد.


یک شبه در پرسپولیس حرف های شان تغییر کرد
آقای خوردبین از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال ما است و در این شکی نیست. اما در مورد حرفی که زدند باید بگویم پیشنهاد حضورم در پرسپولیس بارها به من شده اما من گفتم با توجه به اینکه در فصل استراحت است و ایجنت من پیشنهادات اروپایی را بررسی می کنند فعلا باید صبر کنند. با مدیربرنامه های من صحبت کردند. نمی دانم شاید یک شبه حرف های شان تغییر کرده.

در پرسپولیس نباشم هم برایش آرزوی موفقیت دارم
من این حرف را امروز شنیدم و خیلی عجیب بود. با خودم صحبت شده و با مدیربرنامه های من هم صحبت شده بود. مهم نیست، چه باشم و نباشم من پرسپولیسی هستم و امیدوارم اسمش همیشه بزرگ بماند و جزو تیم هایی باشد که هر سال عنوان قهرمانی را کسب کند. پرسپولیس اینقدر بزرگ است که به خودم اجازه حرف زدن درباره آن را نمی دهم. در پست من بازیکنان بزرگتر مثل آقای پیوس بودند که سال هایی زیادی برای این تیم زحمت کشیدند. من یک سال برای این تیم زحمت کشیدم اما این دوستان اینقدر زحمت کشیدند که من فقط می توانم به عنوان یک هوادار حرف بزنم و اظهار نظر کنم.


شاید به جایی برسند که روز به روز مدیر تغییر دهند
پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و اسمش اینقدر بزرگ است که هر شرایطی داشته باشد آرزوی هر بازیکنی است و افتخار محسوی می شود. پرسپولیس اکنون شرایط سختی دارد و هواداران جلوی باشگاه اعتراض می کنند. در این چند ساله مدیران و سرمربیان زیادی را عوض کردند. این عدم ثبات خیلی ضربه زده اما پرسپولیس یک پشتوانه بزرگ به نام هوادار دارد که همه جا از آن حمایت کردند و در باخت ها و ناکامی ها در کنارش بودند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. برای من هیچ چیز جز هواداران این تیم مهم نیستند و چون این تیم با هوادارانش زنده است. الان ثابت مدیریت در پرسپولیس مشاهده نمی شود و ماه به ماه مدیر را تغییر می دهند. اگر کمی جلوتر برود به نظرم روز به روز هم مدیر را تغییر می دهند.

جدایی از اوساسونا دست خودم است
10 روز دیگر به اروپا و اسپانیا می روم. قرارداد دو ساله دارم اما می توانم با توافق در فصل آینده جدا شوم. شرایط در اوساسونا سخت برایم گذاشت. از هر لحاظ بخواهیم صحبت کنیم برایم بد گذشت. می توانم جدا شوم و دست خودم است که در فصل دوم جدا شوم. جدایی من دست باشگاه اوساسونا نیست و کاملا دست خودم است.


به کی روش حق می دهم مرا دعوت نکند
اینکه در اردوی آخر تیم ملی نبودم به عملکردم در یک سال گذشته در اوساسونا مربوط می شود. در اوساسونا شرایط از دست من خارج بود. در اوساسونا فقط یک 90 دقیقه ای بازی کردم. شرایط سخت شده و فکر می کنم شرایط را برایم سخت کرده بودند. بد بازی کرده بودم باید بنشینم بیرون و این سوال را خیلی ها از من می پرسند. مربی از روز اول به من دروغ گفت. روزی که قرارداد می بستم به من گفت مهاجم ندارم و مهاجم اول تیم من می شوی. بعد از جام جهانی بود و گفتند اگر بیایی مهاجم من می شوی و اکنون از یک هافبک در این پست استفاده می کنم. من چند پیشنهاد دیگر هم داشتم اما ترجیح دادم با اوساسونا قرارداد ببندم. بعد از اینکه قراردادم امضا شد مادر مربی فوت شد و به لهستان رفت. بعد از بازگشت به من اعلام کرد باید هشت هفته تمرین اختصاصی کنی تا آماده شوی. اعلام کردم در جام جهانی بودم و کاملا آماده هستم. دو سه هفته گذشت و مربی بدنساز از من تست بدنی گرفت. بعد از تست اعلام کرد که این تست را از بازیکنان که گرفته بودم تو جزو سه بازیکن اول تیم هستی. اما مربی گفت 6 هفته دیگر باید بیرون از لیست باشی و تمرین کنی. 4 هفته بعد تست دیگر گرفتند که مربی بدنساز گفت مشکل بدنی نداری. همه این اتفاقات باعث شد تا کم بازی کنم. بالاخره کادرفنی تیم ملی هم باید از بازیکنانی که بازی می کردند استفاده کند. بزرگان فوتبال ما و ماهایی که اکنون لژیونر شدند در سال های اول شرایط سختی را پشت سر گذاشتند.

در اوساسونا بی عدالتی را لمس کردم
بازیکن هم پست من 11 بازی گل نزد اما در بازی دوازدهم هم فیکس بود. بعد از هر بازی آمار را می دادند و از تمام اتفاقات رخ داده در بازی آمار داشتی و من در بازی هایی که ذخیره به میدان رفتم هم شرایط خوبی داشتم اما به من فرصت برای بازی داده نمی شد. من هیچ وقت درباره هم پست خودم صحبت نمی کنم اما به نظرم درباره من بی عدالتی شد. 34 سالش بود و اسپانیایی بود و از زمان آقای نکونام در این تیم حضور داشت.


در اوساسونا از من حمایت نشد
اوساسونا برای من تجربه خوبی بود اما انتظار این شرایط را نداشتم. اینکه من وارد فوتبال اروپا شدم بزرگترین حسن برای من بود. سال اول من بود و تجربه خوبی کسب کردم و در سال های آینده می تواند کاملا به نفع من باشد. وقتی از قاره ای به قاره دیگری می روید. همه چیز آنها فرق می کند. من در فوتبال ایران بازی کردم و البته با 50 بازی ملی و تجربه بین المللی خوبی برخوردارم اما همه چیز آنجا متفاوت است. از تمرین تا بازی همه چیز متفاوت است. اگر این رفتار با من در اولین سال با من نمی شد شرایط برای من بهتر می شد. اولین بازی من را فیکس بازی کردم و بازی را سه بر دو بردیم و نشریه محلی آنجا عکس مرا کار کرد اما بازی بعد فیکس نبودم. شرایط هماهنگی با توجه به عدم حمایت ها از من صورت نگرفت.

شرایط سخت بازی در اروپا
ذهنیت خوبی نسبت به بازیکنان ایرانی دارند. قبل از من آقای شجاعی و نکونام آنجا حضور دارند. اما باید قبول کنیم فوتبال ما نسبت به اروپا فاصله زیادی دارد و جایگاه بزرگی ندارد. برای جذب بازیکن اگر بازیکن اروپایی باشی و به تیمی اروپا بپیوندی با توجه به اینکه سهمیه حساب نمی شوی راحت تر است. این مشکلات پیش و پا افتاده است و مشکلات زیادی برای هماهنگی و شرایط آن داریم. آنها اصلا بازی های لیگ ما و سطح ما را نمی بینند.


بابت اتفاقات تبریز شوکه شدم
تراکتورسازی را با هوادارانش دوست دارم و مدتی که در این تیم بودم واقعا به من لطف داشتند. من خودم را جزیی از آنها می دانم. با توجه به اینکه من اردبیلی هستم و آذری زبان، مطمئنا به این تیم و هوادارانش علاقه زیادی دارم و برای آنها همیشه آرزوی موفقیت دارم. خیلی ناراحت شدم که در فصل گذشته نتوانستند قهرمانی را به دست بیاورند. بازی آخر برای نفت تهران را به همراه دوستانم دیدم. با توجه به اینکه این بازی روز قبل از بازی ما در اسپانیا برگزار می شد به همراه چند بازیکن از تیم مان این بازی را در اتاقم می دیدم. به آنها توضیح دادم که تراکتور تیم سابق من است و در صورتی که برنده این بازی شود قهرمان ایران می شود. بعد از اینکه بازی با تساوی به پایان رسید و طرفداران و بازیکنان درون زمین به شادی پرداختند آنها به من گفتند احتمالا خودت از جریان لیگ ایران با خبر نیستی و خودم هم گیج شده بودم. به نظرم آن اتفاق بدی بود و نباید اینطور با روحیه آنها بازی می شد و اخبار اشتباه می دادند. خودم کاملا جا خورده بودم و نمی توانستم آن شرایط را درک کنم. برای هواداران تراکتور هم آرزوی موفقیت می کنم و از آنها بابت حمایت های شان تشکر می کنم.

تراکتورسازی خانه ام است
فوتبال ایران را دنبال می کردم و روی سایت ها دنبال می کردم. مخصوصا هفته آخر با توجه به شرایط لیگ دنبال می کردم. تراکتور خاطره خوبی از آنها دارم. باید از هواداران تراکتور تشکر ویژه داشته باشم. برایم سنگ تمام گذاشتند. من آذری زبان هستم و واقعا مثل خانه خودم است و از این تیم خاطره خوبی دارم. فقط می توانم از هوادارانش تشکر کنم و برای شان آرزوی موفقیت داشته باشم.


جایی را در اروپا انتخاب می کنم که بازی کنم
مدیربرنامه هایم رایزنی های لازم را برای فصل آینده انجام می دهد. فوتبال ایران زودتر از فوتبال اروپا بازی هایش به پایان رسیده. بازیکنان همه در استراحت هستند. مدیربرنامه هایم پیگیری می کند و هنوز هیچ خبری نیست. من هدفم این است که جایی باشم که بازی کنم. برای فوتبالیست این مهم است که بازی کند. بخشی از آن به شانس مربوط می شود و بخش دیگرش این است که شرایط چگونه پیش برود که بازی کند.

اگر بازی می کردم توانایی هایم را ثابت می کردم
گل زدن که دست خداست و هیچ کس نمی تواند بگوید اگر در اوساسونا فرصت بازی پیدا می کردم چقدر گل می زدم. اما مطمئنا می توانستم خیلی عملکرد خوبی داشته باشم. از نظر فنی شرایط خوبی داشتم. اگر اعتماد داشتند خیلی بهتر بود. من فقط یک بازی در زمین بودم و همه چیز از دستم خارج بود.

تصمیمی برای بازگشت به لیگ ایران ندارم
دوست دارم فوتبالم را اروپا ادامه دهم و در حال حاضر چند پیشنهاد هم در این رابطه دارم و مدیربرنامه هایم به دنبال کارهایم است و طی چند روز آینده تصمیم مناسبی در این رابطه خواهم گرفت. فعلا تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارم و همانطور که گفتم دو پیشنهاد از اروپا دارم و سعی می کنم اینبار تصمیم بهتری برای آینده ام بگیرم.

گفتگو : حمید ابراهیمی
تعداد بازدید از این مطلب: 349
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این روزها در جبهه نقل و انتقالات باب میل هواداران عمل نمی کند و هواداران به شدت نگران فصل پانزدهم لیگ برتر هستند. در ادامه نگاهی به اتفاقات چند روز اخیر این تیم در خطوط مختلف می اندازیم.

دروازه بان: سوشا می ماند، نفر دوم چه کسی است؟

سوشا مکانی علیرغم عملکرد پرنوسان در فصل گذشته با توجه به حضور در تیم ملی همچنان گزینه اول پرسپولیسی هاست و به نظر می رسد در این رابطه تصمیم درستی گرفته شده است. در این رابطه با توجه به اتفاقات رخ داده در فصل گذشته بعد از نیلسون و همامی، پرسپولیس به دنبال فرد شماره دومی در این خط است که طاقت نیمکت نشینی را داشته باشد. در این ارتباط پرسپولیسی ها با پاشنکو، وحید طالب لو و رضا محمدی مذاکراتی داشته اند. مذاکراتی که با شکست مواجه شده و هیچ کدام نتوانستند در این شرایط پیراهن شماره 12 دروازه بانی را بر تن کند. پاشنکو بعد از عملکرد فوق العاده اش در هفته های پایانی در نفت مسجد سلیمان با پیشنهاداتی از سوی تیم های دیگر مواجه شده و طالب لو هم نمی خواهد خاطراتش با پیراهن آبی را با نیمکت نشینی در پرسپولیس به فراموشی بسپارد.

خط دفاع و پنیر سوییسی که باقی می ماند

پرسپولیس فصل گذشته بدترین شرایط را در خط دفاعی اش پشت سر گذاشت. بعد از مشکلاتی که بابت سربازی ماهینی به وجود آمد این تیم فصل را با خانزاده و در ادامه با بابک حاتمی پشت سر گذاشت. دو بازیکنی که نتوانستند مشکلات این تیم را در این خط پایان دهند و باری روی دوش این تیم هم شدند. در جناح چپ هم برانکو و درخشان مجبور شدند از علی عسگری استفاده کنند که خصوصیات بازیکنی در این پست را ندارد و نشان داده در فاز هجومی بهتر می تواند عمل کند. در پست دفاع میانی هم برانکو اعلام کرده سیدجلال حسینی را نیاز ندارد. پرسپولیس در این پست محسن بنگر و مایکل اومانیا و علیرضا نورمحمدی را در اختیار دارد. خط دفاعی پرسپولیس در غیاب بنگر نشان داد از آن صلابت لازم به دور است و سرخپوشان در حال حاضر هم قصدی برای ترمیم آن ندارند. در خط دفاعی در حال حاضر حضور رامین رضاییان مسجل شده و به نظر می رسد او موفق شود ضعف های پرسپولیس در دفاع راست را کمی برطرف کند و البته همچنان کمبود دفاع چپ و یک دفاع میانی مطمئن در این پست خالی به نظر می رسد. مسوولان پرسپولیس علیرغم ابراز تمایل ضرغام اسماعیل برای حضور در ایران با بهانه هایی مانند مشکلات مالی و درخواست بالای این بازیکن مخالفت کرده اند. ضرغام اسماعیل که در فصل گذشته عنوان پدیده جام ملت های آسیا را در سن 23 سالگی در دفاع چپ به دست آورد مطمئنا یکی از عنصرهایی است که میتواند در ترکیب این تیم ضعف جناح چپ را بپوشاند و خاطره امثال شاهرودی و میناوند و ... را زنده کند.

هافبک دفاعی – به بازیکن نیمکت نشین نفت دلخوش باشید

در کیفیت کمال کامیابی نیا شکی نیست و مطمئنا او در صورت ادامه روند مثبت و صعودی خود می تواند عملکرد خوبی در پرسپولیس ارائه دهد. در این پست پرسپولیس احمد نوراللهی و مهرداد کفشگری را نیز در اختیار دارد و مطمئنا گزینه اول برانکو و هر سرمربی دیگری بازیکن جوان و پدیده فصل گذشته این تیم خواهد بود. نوراللهی با حضورش کیفیت خوبی به این خط داد و در فصل آینده نیز انتخاب اول خواهد بود.

عالیشاه، صادقیان، گابریل و نوری می روند

باید کاملا بی سلیقه باشید که بخواهید این چهار بازیکن را از دست بدهید. در بدترین شرایط می توان از نام صادقیان با توجه به اتفاقات فصل گذشته گذشت و هیچ مربی ای دلش نمی خواهد نوری و عالیشاه را از دست بدهد. عالیشاه بعد از حضور درخشان موفق شد از آن بازی بی هدف خود دور شود و عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته باشد. نوری هم یکی از ستاره های پرسپولیس بود. گابریل هم اگر موفق شود شرایط خوبی با برانکو ایجاد کند مسلما می تواند یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در فصل آینده لقب گیرد. در حال حاضر هیچ کدام از این بازیکنان مدنظر پرسپولیس و برانکو نیستند و مذاکرات مثبتی برای ادامه همکاری با باشگاه نداشتند.

علی عسگری می رود، احمدزاده مشکل دارد و طارمی هم رفتنی شد

حمید علی عسگری که در فصل گذشته به عنوان آچار فرانسه برای پرسپولیس به میدان رفت در این فصل با توجه به درگیری لفظی اش با طاهری در میانه های فصل گذشته مذاکرات مثبتی نداشته و در خروجی باشگاه به کاپیتان سوم پرسپولیس نشان داده شده است. فرشاد احمدزاده هم که بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی به این تیم بازگشته با مشکل قراردادی و مبلغ توافقنامه مواجه شده است و بعید نیست با پرداخت مبلغی برای دریافت رضایتنامه اش راهی باشگاه دیگری شود. مهدی طارمی هم هوای رفتن به سرش زده و بعد از مطرح شدن با پیراهن پرسپولیس راضی به بستن قرارداد با مبلغ توافقی فصل گذشته نشده و دلارهای عربی را به رخ باشگاه می کشد و بعید نیست فصل آینده پیراهن این تیم را برتن نکند.

پرسپولیس شهر بدون مهاجم

پرسپولیس هیچ کدام از مهاجمانش را نمی خواهد و در عین حال قصدی برای جذب مهاجم هم ندارد. بعد از اعلام مازاد عباسزاده، دغاغله، نوروزی و جدایی احتمالی طارمی این تیم تنها هادی نوروزی در در خط حمله دارد. برانکو ایوانکوویچ نسبت به جذب کریم انصاریفرد هم اعلام بی نیازی کرده و در عین حال باشگاه هم بازیکن مورد نظر کروات این تیم را نخواسته است.

سلیقه نه چندان جذاب برانکو

در حالی که مشخص نیست پرسپولیس بر اساس تفکرات کدام طیف از کادرفنی پرسپولیس یا کمیته فنی باشگاه در حال بسته شدن است اما هنوز از خاطر نبرده ایم که تیم ملی در زمان او هم با برخی بازیکنان شکل می گرفت که به هیچ عنوان باب میل هواداران و برخی کارشناسان نبود. پرسپولیس فصل آینده در حالی که در بازار نقل و انتقالات هم بازیکنی که قابلیت تغییر جریان بازی را داشته باشد وجود ندارد. باید دید پرسپولیس فصل آینده با دیدگاه برانکو چگونه در زمین چیدمان خواهد شد.

ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده با توجه به بازیکنان حال حاضر

سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، رضا خالقی فر، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، هادی نوروزی، علی علی پور، میلاد کمندانی و افشین اسماعیل زاده

به نظرتان این ترکیب می تواند مقام فصل گذشته پرسپولیس را در لیگ ارتقا دهد؟ تیمی که به نظر میرسد از تیمی که موفق به کسب ولایت برای این تیم شد هم ستاره کمتری دارد.
تعداد بازدید از این مطلب: 387
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 8 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با دانشگاه تسویه کرده ام و قرار است دفترچه خدمت بگیرم و انشااله که این فصل در خدمت تراکتورسازی هستم.

او ادامه داد: من خیلی زود با مسوولان تراکتور به توافق رسیدم اما منتظر بودم آقای منصوریان از سفر آلمان برگردد تا از ایشان اجازه بگیرم. انشاالله اگر اتفاق خاصی نیافتد فردا با تراکتور قرارداد می‌ بندم.

وقتی از او درباره حضور محمدرضا اخباری دیگر دروازه‌بان ملی‌پوش سوال می‌ کنیم بیرانوند می‌ گوید: من کار خودم را می‌ کنم و امیدوارم که فصل خوبی در پیش داشته باشیم.

با حضور بیرانوند تعداد سربازهای تراکتور به صورت رسمی به 4 می‌ رسد اما بختیار رحمانی، سروش رفیعی و سروش سعیدی نیز به این جمع اضافه خواهند شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 379
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 8 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، نتیجه هر یک از مسابقات باشگاه راه آهن که از بازیکن مذکور استفاده شده 3بر صفر به سود حریفان می شود. موتومبا که با جعل سند به صورت غیرقانونی در لیگ ایران بازی کرده بود، در مسابقات راه آهن در مقابل تیم های پرسپولیس تهران، نفت مسجد سلیمان، پیکان تهران، استقلال خوزستان و سایپا البرز بازی کرده بود. با حکم کمیته انضباطی حالا جدول لیگ سال گذشته کاملا عوض می شود و راه آهن به عنوان تیم آخر لیگ به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

پیکان در پلی آف!

در جدول جدید لیگ برتر و در شرایطی که بازی پلی آف لیگ دسته اول هم تمام شده، باشگاه پیکان برنده این پرونده می شود و در حالی که این تیم به لیگ پایین تر سقوط کرده بود، حالا با 3 امتیاز اهدایی و کسر امتیاز از راه آهن در لیگ برتر باقی می ماند. در جدول جدید لیگ بعد از این حکم پیکان 29 امتیازی می شود و بالاتر از نفت مسجدسلیمان 24 امتیازی (با توجه به 2 امتیاز اهدایی به این تیم/ این تیم با پیکان مساوی کرده بود) از سقوط نجات پیدا می کند اما با توجه به اینکه پیکان در رده پلی آف لیگ است قاعدتا بازی پلی آف با مس کرمان باید دوباره تکرار شود اما با توجه به مسائل مس بعید است که این اتفاق رخ بدهد.

تغییرات جدول

استقلال خوزستان هم در جدول جدید با 29 امتیاز، هم امتیاز با پیکان است اما تفاضل گل بهتری دارد. راه آهن با کسر امتیازات 20 امتیازی می شود و در قعرجدول قرار می گیرد. پرسپولیس با 2 امتیاز بیشتر در رده هشتم باقی می ماند و ملوان هم یک پله در جدول بالا می آید و دوازدهم می شود. سایپا هم که به راه آهن باخته بود حالا با 3 امتیاز در همان رده هفتم باقی مانده اما 44 امتیازی می شود.

جدول قدیم:


جدول جدید:
حکم جنجالی

در شرایطی که گفته می شد فدراسیون فوتبال شجاعت برگرداندن رای نه چندان عادلانه کمیته انضباطی به سود راه آهن را ندارد، تصمیم کمیته استیناف جالب توجه و البته شجاعانه است. حکمی که می تواند جنجال های بیشتری را در فوتبال ایران ایجاد کند. قطعا راه آهنی ها که حالا امتیاز لیگ برتری شان از دست رفته ساکت نخواهند نشست ...
تعداد بازدید از این مطلب: 344
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 7 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی امروز برای یک سال به توافق نهایی رسید و فصل آینده پیراهن استقلال را خواهد پوشید. این دروازه بان فردا قراردادش را با استقلال امضا می کند.

مهدی رحمتی فصل پیش به خاطر اختلاف با قلعه نویی از استقلال رفت اما حالا با نظر پرویز مظلومی دوباره برگشت تا سنگربان شماره یک آبی ها باشد. با حضور رحمتی احتمالا از بین فروزان و طالب لو یک نفر از لیست استقلال خارج می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 702
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 7 تير 1394
نظرات
امین حاج محمدی در اولین گفت‌وگوی اختصاصی خود به "ورزش سه" گفت که اگر کار به جاهای باریک بکشد عکس های کودکی اش را که ثابت می‌ کند استقلالی بوده منتشر می‌ کند.

همیشه بعد از قرارداد به مشهد می‌ روم

در این سال ها نذر کرده ام که هر وقت قراردادم منعقد شد به زیارت امام رضا (ع) بروم. امروز هم به مشهد آمده ام تا نذرم را ادا کنم و انشاالله از فردا در تمرینات استقلال شرکت می‌ کنم.

مد شده همه می‌ گویند استقلالی ام یا پرسپولیسی

چند سالی است که مد شده که هر کسی که با استقلال قرارداد می‌ بندد می‌ گوید از کودکی استقلالی بوده ام یا کسی که با پرسپولیس قرارداد امضا می‌ کند می‌ گوید که از کودکی پرسپولیسی بوده است ولی من با این حرف ها کاری ندارم و قویا می‌ گویم که من از کودکی طرفدار دو آتشه استقلال بوده ام. برای حرف هایی که می‌ زنم دلیل دارم.

همیشه مچ بند آبی دست می‌ کنم

برای اثبات استقلالی بودنم فقط همین جمله کافی است که بگویم فصل قبل و زمانی که در نفت‌تهران بازی می‌ کردم در تمام بازی ها مچ بند آبی به دست می‌ کردم. فکر می‌ کنم این دلیل قانع کننده ای باشد من فقط در بازی های لیگ قهرمانان آسیا مچ بندم زرد بود آن هم دلیلش این است که قوانین اجازه نمی‌ داد رنگ دیگری را انتخاب کنم.

فقط به احترام علی دایی به باشگاه پرسپولیس رفتم

خیلی ها می‌ گویند من فصل قبل با پرسپولیس مذاکره کرده ام و به همین دلیل طرفدار این تیم هستم اما من می‌ گویم که فقط به احترام علی دایی به باشگاه پرسپولیس رفتم و آخرش هم دیدید که قراردادی منعقد نشد. با اطمینان به شما می‌ گویم که استقلالی هستم و این موضوع را ثابت می‌ کنم. اصلا بگذارید یک مثال برای شما بزنم دو فصل پیش ما با پرسپولیس در ورزشگاه تختی بازی داشتیم و من با نوار آبی ای که روی مچ و انگشت شصتم بود با علی دایی دست دادم.

کار به جاهای باریک بکشد عکس رو می‌ کنم

اگر قرار باشد کار به جاهای باریک بکشد من حتما عکس دوران کودکی ام را رو می‌ کنم تا همه متوجه شوند که من استقلالی هستم یا نه. می‌ توانید از خانواده من بپرسید که از کودکی چقدر استقلالی بوده ام و برای این تیم چه کارهایی که نمی‌ کردم.

هیچ قید و شرطی برای استقلال نگذاشتم

می‌ توانید از کسانی که در باشگاه با من مذاکره کرده اند سوال کنید تا ببینید که مذاکرات من با استقلال چقدر طول کشید. هیچ شرط و شروطی برای استقلال نگذاشتم چون دوست داشتم با این تیم قرارداد امضا کنم. با تراکتورسازی 10 روز مذاکره کردم و همه دیدند که به پیشنهاد آنها جواب مثبت ندادم چون منتظر استقلالی ها بودم.

برای پرسپولیس کلی شرط و شروط گذاشتم

از آقای رحیمی و دایی سوال کنید که پارسال که برای مذاکره به این باشگاه رفتم چقدر برای آنها شرط و شروط گذاشتم اما به استقلالی ها گفتم که فقط شرایط آرامش من را فراهم کنید تا بتوانم به این تیم بیایم. حالا هم کاملا از انتخابم راضی هستم.

تراکتور 600 میلیون بیشتر از استقلال به من می‌ داد

قابل توجه آقایانی که می‌ گویند من به خاطر پول به استقلال رفته ام باید بگویم که مبلغ قراردادم با استقلال را اعلام نمی‌ کنم و فقط همین را می‌ گویم که تراکتورسازی 600 میلیون به من بیشتر از تراکتورسازی می‌ داد روی صحبت من با هواداران تراکتورسازی است که ادعا کرده اند من پولکی هستم.

نفت من را نمی‌ خواست

من زمانی که با باشگاه نفت مذاکره کردم احساس کردم که آنها تمایلی به ماندن من در این تیم ندارند به همین دلیل من با استقلالی ها مذاکره کردم و حالا هم خیلی خوشحالم که در خدمت این تیم هستم. باید بیشتر تلاش کنم تا در این تیم موفق باشم.

نشد که از منصوریان اجازه بگیرم

زمانی که من می‌ خواستم به باشگاه استقلال بیایم آقای منصوریان در سفر خارج از کشور حضور داشت و به همین دلیل نتوانستم از ایشان اجازه بگیرم. باز هم تکرار می‌ کنم که من فوتبالم را مدیون آقای مایلی‌کهن و منصوریان هستم و فکر نمی‌ کنم سرمربی نفت‌تهران مشکلی با رفتن من داشته باشد. چه کسی از آقای منصوریان استقلالی تر؟ من فکر می‌ کنم او خوشحال است که من به استقلال رفتم.

هر کاری که مظلومی بخواهد می‌ کنم

الان درست نیست که من بگویم دوست دارم روزی آقای منصوریان به استقلال بیاید. در حال حاضر آقای مظلومی سرمربی استقلال است و من هر دستوری که بدهد در زمین بازی اجرا می‌ کنم. این را هم بگویم که آقای منصوریان جزو خانواده استقلال است و برای موفقیت این تیم دعا می‌ کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 331
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 7 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، انتقال پوگبا تا 18جولای به نفع بارسلونا بلوکه خواهد شد. این قول مثبتی است که به په ماروتا، مدیر داخلی یوونتوس به آریدو برائیدا و آلبرت سولر، دو عضو ارشد مدیریت ورزشی بارسلونا داده است.

برائیدا و سولر، دوشنبه گذشته در میلان با ماروتا دیدار کردند و در مورد انتقال پوگبا به مذاکره پرداختند. برائیدا که خود یک ایتالیایی است، رابطه بسیار صمیبمانه ای با ماروتا دارد و این برگ برنده بارسا در مقایسه با تیم های سیتی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید است.هر سه تیم یاد شده، علاقمند به جذب پوگبا هستند اما بارسلونا در این زمینه دست بالا را دارد.




طبق اطلاعی که موندودپورتیوو حاصل کرده است، روز چهارشنبه قرار است اولین تقاضای رسمی باشگاه بارسلونا برای جذب پوگبا که البته تقاضایی فرمالیته است به مدیریت باشگاه یوونتوس برسد.مذاکرات نهایی نیز پس از 18 جولای صورت خواهند گرفت.
طی مذاکرات دو هفته اخیر، بارسلونا سرانجام توانست مدیریت یوونتوس را متقاعد کند تا زمان برگزاری انتخابات باشگاه بارسلونا که 18 جولای خواهد بود، برای انتقال پوگبا صبر کرده و با هیچ باشگاهی وارد مذاکره رسمی نشوند.

ستاره 22 ساله یوونتوس خود علاقمند است تا به بارسلونا بپیوندد و تصمیم خود را به اطلاع مدیران یووه و مدیر برنامه هایش نیز رسانده است. هدف او ادامه حضور در یووه برای یک فصل دیگر و سپس انتقال به بارسا در تابستان 2016 است. بارسا به این دلیل که تا 1 ژانویه 2016 حق خرید بازیکن بصورت رسمی ندارد و پوگبا نیز سال آینده تورنمنت حساس یورو 2016 را پیش رو دارد، با این خواسته مخالفتی نکرده است.

طبق گزارشات یکی دو روز اخیر، باشگاه منچسترسیتی مذاکرات اولیه برای انتقال پوگبا را با مینو رایولا، ایجنت این بازیکن شروع کرده اما این مذاکرات در همین سطح باقی مانده و به سطح مذاکره بین مدیران نرسیده است. با تعهد ایجاد شده بین بارسلونا و یوونتوس، مذاکرات سیتی و یوونتوس تا 18 جولای وارد سطح بالاتری نخواهد شد.

 هر دو گزینه اصلی ریاست باشگاه بارسلونا یعنی بارتومئو و لاپورتا، دیدگاه کاملا مثبتی به جذب پوگبا دارند. بارتومئو تا زمانی که ریاست باشگاه را بر عهده داشت، تلاش های وسیعی برای متقاعد کردن پوگبا به خرج داد و لاپورتا نیز در مصاحبه های اخیر خود از تمایل آشکارش برای جذب پوگبا صحبت کرده است. او اریک ابیدال را به عنوان مدیر ورزشی موردنظر خود برای بارسا برگزیده است؛ ستاره فرانسوی سابق بارسا که رابطه خوبی با پوگبا دارد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا نیز روی این انتقال مصر است و حالا او می تواند با خیال راحت تا روز انتخابات و تعیین رئیس آینده باشگاه صبر کرده و مطمئن باشد که پوگبا از چنگ بارسلونا خارج نخواهد شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 355
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 7 تير 1394
نظرات

میلاد فخرالدینی به "ورزش سه" گفت که اتفاقاتی افتاده که او را ناراحت کرده است و ترجیح می‌ دهد فصل بعد را در استقلال بازی نکند.

صبح با نظری جویباری جلسه داشتم
امروز صبح به دعوت آقای نظری به دفتر ایشان رفتیم تا مذاکره کنیم اما متاسفانه یکسری صحبت ها رد و بدل شد که من با باشگاه استقلال به توافق نرسیدم و ترجیح می‌ دهم در شرایط فعلی از استقلال جدا شوم.

به احترام آقای مظلومی سر تمرین رفتم
یکسری مشکلات وجود دارد که من دیگر نمی‌ توانم با استقلال به کارم ادامه دهم. روز گذشته هم به احترام آقای مظلومی سر تمرین رفتم چون ایشان به من گفتند که نیاز دارند من در تیم سال آینده باشم اما از فردا دیگر با استقلال تمرین نمی‌کنم.

50درصد از سال گذشته طلبکار هستم
به هر حال یک بحثی که در مورد جدایی من مطرح است، بحث مالی است. من از سال گذشته 50درصد از باشگاه طلبکار هستم. اگر امسال هم بخواهم تمدید کنم باید 30درصد پولم را اول بگیرم اما باشگاه شرایط مالی خوبی ندارد و نمی‌ تواند خواسته های من را برآورده کند.

باشگاه می‌ خواهد برای بازیکنان جدید هزینه کند
باشگاه پول های خود را کنار گذاشته تا برای جذب بازیکنان جدید هزینه کند. به هر حال این موضوع طبیعی است. الان به هر باشگاهی هم که بخواهم بروم باید 40درصد پولم را اول بگیرم. بازیکنان جدید هم همین طورهستند و طبیعی است باشگاه بیشترین هزینه هایش را روی تیم جدید خود گذاشته است.

از هیات مدیره ناراحتم
امروز رفتم با آقای جویباری مذاکره کنم اما به من گفته اند که تو 10درصد جریمه شده ای. من می‌ گویم چرا جریمه شده ام که به من می‌ گویند به خاطر نتایج ضعیف فصل گذشته است. سوال من این است باشگاهی می‌ تواند بازیکنش را جریمه کند که بابت بردهایش پاداش پرداخت کند، ضمن اینکه مگر باشگاه پول هایش را به موقع داده است که حالا من را جریمه کرده اند. واقعا از این رفتار ناراحت شدم و باید فکری به حال این موضوع کنم.

هفته دیگر تیم جدیدم را مشخص می‌ کنم
هفته دیگر تیم جدیدم را مشخص می‌ کنم 4، 5 پیشنهاد از تیم های مختلف دارم که سعی می‌ کنم بهترین گزینه را انتخاب کنم.

تعداد بازدید از این مطلب: 337
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 7 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی هفته گذشته مذاکراتی با باشگاه به همراه مدیربرنامه هایش داشت و طاهری اعلام کرد، او از شنبه در تمرینات حاضر می شود. اما این بازیکن همچنان در تمرینات غایب است چون برخلاف گفته مسوولان باشگاه به توافق نرسیده است.

طارمی از مسوولان باشگاه سقف قرارداد را خواسته بود و برایش مهم نبود که سقف باشگاه 100میلیون است یا یک میلیارد و به همین دلیل از لحاظ مالی به توافق نرسید. از سوی دیگر مهدی طارمی نگران بی پولی باشگاه است و اینکه ماجراهای فصل قبل دوباره تکرار شود چراکه باشگاه هنوز اسپانسر جذب نکرده و او هم می خواهد به فکر آینده اش باشد.

برای پدیده فصل گذشته پرسپولیس مبلغ قرارداد زیاد مهم نبود و بیشتر بر این مساله تامید داشت که قبل از شروع فصل و بعد از عقد قرارداد پیش قرارداد دریافت کند.اما پرسپولیس در حال حاضر پولی در بساط ندارد و نمی تواند به بازیکنان تضمینی بدهد.

طارمی از القادسیه کویت هم پیشنهاد جدی داشت و حتی مسوولان باشگاه کویتی برای مذاکره با او به تهران آمدند و قرار شد این بازیکن به آنها خبر نهایی را بدهد. طارمی پیشنهاداتی از قطر و پرتغال را هم در جیب دارد و در یکی ، دو روز گذشته صحبت های خوبی با مسوولان باشگاه قطری انجام داده است.

به احتمال زیاد طارمی به همراه کاپیتان محمد نوری به قطر می رود و فصل آینده همبازی می شوند. باشگاه المسیمیر قطر پیشنهاد بسیار خوبی به این دو بازیکن پرسپولیس داده و حتی برای حضور این دو بازیکن در اردوی پیش از شروع فصل حساب کرده است.این باشگاه به ادینهو آقای گل فصل قبل هم پیشنهادی جدی داده بود که او ترجیح داده به الوکره برود و فعلا حضور طارمی و نوری در این تیم قطعی شده است.

مبلغ قرارداد پیشنهادی از سوی القادسیه و المسیمیر تقریبا یکسان است اما باشگاه المسیمیر پیش قرارداد بیشتری را پرداخت می کند که همین مساله برای طارمی مهم تر است .

به احتمال زیاد نوری و طارمی با همدیگر به قطر می روند و تا 10 روز آینده برای مذاکرات جدی و عقد قرارداد ایران را ترک خواهند کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 351
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 7 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دونگا پس از اینکه نتوانستند در پایان 90 دقیقه پیروز میدان باشند، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب پاراگوئه شده و از دور مسابقات کنار رفتند.

برزیل بازی را بهتر شروع کرد و به نظر می‌رسید باید منتظر یکی از عملکرد‌های خوب شاگردان دونگا باشیم. سلسائو در دقیقه 15 روی پاس دیدنی دنی آلوس و موقعیت سنجی روبینیو، به اولین گل بازی رسید و پیش افتاد. با به ثمر رسیدن این گل،خیال برزیلی ها تا اندازه ای راحت شد.


در ادامه کوتینیو با حرکاتی تکنیکی و زیبا، بارها خط دفاعی پاراگوئه را اذیت کرد ولی موقعیت‌های او راه به جایی نبرد تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به نفع برزیل به پایان برسد.
در شروع نیمه دوم، پاراگوئه جلو کشید و به کمک شوت‌های روکه سانتا کروز و کرنرها، چندین بار روی دروازه برزیل خطر آفرینی کرد تا در نهایت روی یکی از همین حملات در دقیقه 72، گونزالس گل تساوی پاراگوئه را به ثمر رساند. اشتباه تیاگو سیلوا و برخورد توپ به دست او، یک ضربه پنالتی را نصیب پاراگوئه کرد و گونزالس این فرصت را پیدا کرد تا کار را به تساوی بکشد.


در پایان وقت های قانونی، بازی با نتیجه 1-1 به اتمام رسید و دو تیم برای پنالتی زدن آماده شدند در ضربات پنالتی نیز ریبیرو و داگلاس کاستا از برزیل و مارتینز از پاراگوئه، ضربات پنالتی خود را از دست دادند تا در نهایت، پاراگوئه 4-3 برنده ی دیدار در ضربات پنالتی باشد و حریف آرژانتین در نیمه نهایی شود.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 378
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 7 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین بازی تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2015 امشب برگزار خواهد شد، جایی که تکلیف صعود تا حد زیادی معلوم می شود. لهستان تیمی سرسخت نشان داد و پیروزی مقابل آنها کار آسانی نبود اما باید این تیم را برد تا بتوان به دور بعد صعود کرد. شاید از نظر کیفیت فنی لهستان به تیم هایی مثل آمریکا نزدیک نباشد اما آنها از نظر روحی تیمی قدرتمند هستند و در هر شرایطی، حتی در سالن دوازده هزار نفری هم می توانند بازی خوبی ارائه دهند چون کشور خودشان والیبال خیز است و این شرایط در سالن های لهستان همیشه حاکم است. پیروزی در دیدار دوم به هیچ وجه راحت نخواهد بود اما لازم است چرا که در صورت عکس این موضوع اتفاقات بدی خواهد افتاد.


اولین موضوع اختلاف 2 برد لهستان با ایران است که آنها در بازی آخر میزبان آمریکا هستند. آمریکا در صورت باخت ایران در بازی امشب صعودش قطعی است و لهستان هم درخاک خودش برای رفتن به ریو فقط یک برد می خواهد. پس این احتمال دور از دسترس نیست که آنها برای صعود یکدیگر تلاش کنند.

دومین مساله ای که از سر شکست در بازی امشب ایران دچارش خواهد شد کم رنگ کردن شانس صعودش است و شاید شکست مقابل روسیه. در حال حاضر ایران با 5 برد پشت سر لهستان و آمریکایی قرار دارد که 6 و 8 برد دارند. اگر لهستان یک بازی دیگر را مقابل ایران ببرد در آن موقع سرنوشت دست لهستان می افتند و او باید به آمریکا ببازد، آن هم در خانه خودش و ایران دو بازی مقابل روسیه را ببرد، روسیه ای که هفته آخر تمام زور خود را می زند تا بتواند حداقل 2 برد برای بقا در لیگ جهانی به دست بیاورد.


اما اگر ایران برنده بازی امشب باشد با اینکه تعداد بردهایش با لهستان یکی می شود اما حریف را در مخمصه بدی خواهد انداخت. در این صورت ایران و لهستان 6 و آمریکا 8 برد می شود. بازی آخر ایران با روسیه است در تهران اما آن دو باید در لهستان با یکدیگر بازی کنند. اگر آمریکا نتواند حداقل در یکی از دو بازی پیروز شود شانس صعود را از دست می دهد و سوم خواهد شد اما اگر در یکی از دو بازی بتواند به پیروزی برسد آن وقت این لهستان است که با لیگ جهانی خداحافظی کند. البته تمام این احتمالات در حالی است که ایران بازی امشب مقابل لهستان و دو بازی هفته آینده مقابل روسیه را به سود خود ببرد.

روی کاغذ شانس ایران برای صعود نسبت به سایر تیم ها بیشتر است اما اگر بازی امشب را 3 امتیازی پیروز شود احتمالا مشکلی برای بستن بار سفر ریو نخواهد داشت. بازی دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان امشب ساعت 21 در سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 356
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 7 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته شایعاتی در مورد احتمال بازگشت رونالدو به منچستریونایتد منتشر ‏شده بود؛ شایعه ای که با انتخاب رافا بنیتس به عنوان مربی رئال، بار دیگر مطرح شد.‏
اما رونالدو که پیش از اخراج کارلو آنچلوتی، از او به طور رسمی حمایت کرده بود، احتمال جدایی اش از ‏این باشگاه را رد کرد.‏
او به نشریه پرتغالی آبولا گفت:" من در هفته های اخیر با هیچ رسانه ای صحبت نکردم. فقط همین ‏مصاحبه و آن هم به خاطر اینکه اخبار اشتباهی که در مورد من نوشته می شود تا بین من و رئال درگیری ‏ایجاد کنند را رد کنم. ‏
من از بودن در رئال بسیار راضی هستم و مطمئنم که فصل جدید پر از موفقیت خواهد بود. بار دیگر تاکید ‏می کنم که در بهترین باشگاه دنیا بازی می کنم و می خواهم با بهترین باشگاه دنیا به موفقیت برسم.‏
من در تعطیلات با هیچ رسانه ای صحبت نکردم. صادقانه از شما می خواهم به انتشار اخبار دروغ پایان ‏دهید و کمی من را آرام بگذارید. من و رئال با هم خوب هستیم."‏
تعداد بازدید از این مطلب: 472
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 7 تير 1394
نظرات

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 494
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
نظرات
مهران غفوریان و همسرش در جشن حافظ حضور داشتند و عکاسان عکس هایی از این زوج را منتشر کرده اند.

به گزارش افکارنیوز، مدتی پیش بود که مهران غفوریان خبر ازدواجش را منتشر کرد اما هیچ عکسی از همسر مهران غفوریان در فضای مجازی پیدا نمی شد اما در جشن حافظ مهران غفوریان به همراه همسرش به این مراسم آمد و عکس هایی از این زوج توسط عکاسان گرفته و سپس منتشر شد.

مهران غفوریان در کنار همسرش

مهران غفوریان در کنار همسرش

مهران غفوریان و همسرش در جشن حافظ

مهران غفوریان و همسرش در جشن حافظ

بیوگرافی مهران غفوریان :

مهران غفوریان (زادهٔ ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون است.

در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش تهرانی و مادرش تبریزی است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند. سال ۱۳۷۳ سال وارد دانشگاه شد و در رشته نقاشی به ادامه تحصیل پرداخت.

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به جرگه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

تعداد بازدید از این مطلب: 455
موضوعات مرتبط: عكس و خبر از بازيگران , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود