آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 21
باردید دیروز : 50
بازدید هفته : 691
بازدید ماه : 6673
بازدید سال : 26503
بازدید کلی : 343323

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که یک سال پیش کد سربازی رحمانی به تبریز خورده بود، این بازیکن پیگیر کارهایش و پشت سر گذاشتن مصدومیتش بود تا اینکه بالاخره بعد از 7ماه دوری از فوتبال در نهایت این بازیکن امروز راهی تبریز می شود تا فردا جلسه ای را با مسوولان تراکتورسازی داشته باشد.

به تمرینات تراکتور اضافه خواهم شد
بعد از این چند ماه و مدتی که دنبال کارهایم بودم و با هماهنگی با آقای عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی که از لطف او واقعا ممنونم اجازه داد که به پای آسیب دیده ام که الان خوب شده است، برسم و در تهران کارهای پزشکی ام را انجام بدهم و باید دو، سه ساعت دیگر به تبریز بروم و کارهایم را انجام بدهم. فردا هم با آقای عباسی جلسه دارم و پس از آن می توانم در تمرینات تراکتورسازی شرکت کنم.

مسوولین گفتند سربازی، گفتم چشم
در رابطه با سربازی ام حرف خاصی برای زدن ندارم فقط این را بگویم که مسوولان به من گفتند تو سرباز هستی و من هم با گفتن چشم به آنها گفتم راهی تبریز می شوم و هر چیزی که قسمت باشد همان را انجام می دهم.

قرارداد من با فولادی ها سفید امضا شده بود
با همه ناراحتی هایی که در این مدت داشتم در خوزستان خیلی چیزها را به دست آوردم و برایم سخت بود که بخواهم شهر اهواز را ترک کنم وقتی می خواستم برگه خروج از استان را بگیرم رئیس هیات فوتبال خوزستان آن برگه را امضا نمی کرد و خیلی ناراحت بود. اطرافیانم همه ناراحت بودند اما چیزی که هست این است که این وسط به قراردادی که با فولادی ها بسته بودم افتخار می کنم چون خود آقایان دهکردی و رضاییان می دانند که قراردادم با فولاد به چه شکلی بوده. آمار بازی کردنم از همه آنهایی که به فولاد آمدند بیشتر بود و همه راضی بودند، همیشه هم با جان و دل برای مردم خوزستان و فولاد کار کردم. به همین خاطر در آنجا همه دوستم داشتند. هیچگاه بحث مالی برایم مهم نبود حتی وقتی آقای شهبازی در سازمان لیگ قراردادم را نگاه کرد، گفت چرا قرارداد تو سفید امضا شده است؟ من هم گفتم بین من و مدیرعاملان فولاد هیچگاه برسر این قضیه مشکلی نبوده اما رئیس هیات فوتبال از قرارداد سفید من تعجب کرد.

با تمام سختی ها خوزستان برای من خوب بود
شاید یک روز دوباره به خوزستان برگردم خیلی چیزها را در آنجا به دست آوردم، خیلی چیزها را قلبا ساختم با همه سختی هایی که خوزستان داشت، برای من خوب بود.

از استقلالی ها ممنونم ولی سرباز تراکتور هستم
جا دارد از خیلی ها اینجا تشکر کنم؛ یکی از آنها باشگاه استقلال است که در این مدت منتظرم ماندند تا ببینند مشکل سربازی من چه می شود. البته باشگاه های دیگری هم بودند اما من سرباز تراکتور بودم و الان هم با جان و دل برای این تیم بازی می کنم تا ان ‌شاءالله که مثمرثمر باشم. به شخصه شهر تبریز را دوست دارم. مردمانش به من لطف دارند. ان‌شاءالله که بتوانم جواب محبت هواداران تراکتور را بدهم که همین طور هم خواهد بود. باز هم از مسوولان استقلال که پیگیرم بودند و منتظرم مانند تشکر می کنم اما من سرباز تراکتور هستم.

در تبریز احساس غریبی نمی کنم
من در تبریز علاوه بر بحث فوتبالی دوستان و رفیقان خیلی خوبی دارم مثل شجاع خلیل زاده و علی حمودی، سروش رفیعی و احمد عبداله زاده در فولاد هم تیمی های من بودند و از این بابت خیالم راحت است چون احساس غریبی نمی کنم. با مربی تراکتورسازی یعنی تونی قبلا جلساتی داشتیم و صحبت کرده ایم و او از حضور من استقبال کرده. تونی آدم خیلی خوبی است دوست دارم که زیرنظرش کار کنم. امیدوارم که کمک حال هم باشیم.

شاید روزی برای اسکوچیچ بازی کنم
متاسفانه از موقعی که آقای اسکوچیچ به اهواز آمد به غیر از انجام دو بازی دوستانه نتوانستم بازی دیگری برای او بکنم. اسکوچیچ از من در ذهنش یک مرد خیلی بزرگ ساخته بود و برای همین مدام حمایتم می کرد. از دراگان و تمام کسانی که زحمتم را کشیده اند ممنونم. شاید یک روزی و یک جای دیگر بتوانم برای اسکوچیچ بازی کنم.

جعل نکردم و این را در آینده نشان خواهم داد
همین جا تشکر می کنم از سردار ریحانی فرمانده کل سپاه نبی اکرم (ص) در کرمانشاه. ایشان خیلی کمکم کرد در این مدت حقانیت را ثابت کنم که من جعل نکردم و واقعا این مساله را تایید کردند و در آینده این را هم نشان خواهم داد. از مسوولینی که به من کمک کردند تشکر می کنم گرچه به من گفتند سربازی و من هم گفتم با جان و دل خدمت می کنم.

هر بازیکنی دوست دارد شاگرد منصوریان باشد
قبل از اینکه از علی منصوریان تشکر کنم باید به او تبریک بگویم زیرا مربی خیلی بزرگی است و خیلی چیزها به دست آورده. چند بار هم با یکدیگر صحبت کردیم و از من خواست که به نفت بروم که جا دارد از او تشکر کنم. هر بازیکنی دوست دارد شاگرد علی منصوریان باشد چون رفتارهای او با شاگردانش واقعا قابل تحسین است. انشاالله که همیشه پایدار باشد.

دوباره روزی به خانه خود برمی گردم
از تمام فولادی هایی که پیگیر کارهایم بودند، ممنونم فولاد خانه خودم است و اینکه دوست دارم روزی دوباره به خانه خودم برگردم. از تمام هوادارانی که در این سال ها در گرما و سرما از ما حمایت کردند، ممنونم بخصوص در دو، سه سال اخیر که 50، 60 هزار هوادار به ورزشگاه غدیر می آمدند و دیدن آن صحنه ها رویایی بود. ا‌ن‌شاءالله که همیشه همه شان سلامت باشند.

برای تراکتور شرط مالی نگذاشته ام
در بعضی از رسانه ها مطالبی از قول من زده شده بود، مبنی بر اینکه بختیار از تراکتوری ها تقاضای پول کرده است. همه آنها الکی است به این دلیل که دو، سه هفته است من سکوت کردم و اصلا مصاحبه ای در کار نبود که بخواهد راجع به پول باشد یا نباشد و اصلا بحث مالی در میان نیست. از این مطالبی که گفته شده، روح من نیز خبردار نیست. به امید خدا فردا با آقای عباسی جلسه دارم و این را مطمئن باشید که در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارم.

تعداد بازدید از این مطلب: 479
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان که بعد از مذاکرات مثبت با مسوولان پرسپولیس امیدوار بود رضایتنامه اش را ذوب دریافت کند به مشکل برخورد و حضورش در این تیم منتفی شد.

سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن که شرایط سختی را برای اهدای مسلمان در نظر گرفته بود باعث شد تا حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شود و پرسپولیسی ها که با جدایی کاپیتان نوری در پست بازیساز با خلا مواجه هستند به سراغ بازیکن دیگری رفته اند.

گفته میشود مسعود شجاعی که فصل گذشته در الشحانیه قطر به بازی مشغول بوده گزینه اصلی سرخپوشان است و با توجه به اینکه بازیکن آزاد محسوب می شود مشکلی برای حضور در این تیم نخواهد داشت.

با این شرایط حضور محسن مسلمان در پرسپولیس منتفی و این بازیکن به ذوب آهن بازخواهد گشت تا یکسال باقی مانده از قراردادش را در این تیم پشت سر بگذارد و بازیکن باتجربه و ملی پوش فوتبال ایران جایگزین او خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 720
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، مارکا و آ اس، دقایقی پیش گزارش دادند که دو باشگاه پورتو و رئال مادرید، بر سر انتقال ایکر کاسیاس به توافق رسیده اند و چند ساعت دیگر این انتقال رسمی خواهد شد.
کاسیاس 25 سال پیش وارد آکادمی فوتبال رئال مادرید شد و در 17 سال گذشته، دروازه بان اول کهکشانی ها بوده است. روز گذشته او با مدیران رئال بر سر فسخ قرارداد به توافق رسیده بود.
کاسیاس 725 بار با پیراهن تیم اول رئال به میدان رفت و 15 جام مختلف را بالای سر برد. قرار است روز جمعه ساعت 13  به وقت محلی، مراسم وداع این دروازه بان اسطوره ای با هواداران رئال در برنابئو برگزار شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 448
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 477
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 18 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز (پنجشنبه) رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال دنیا در ماه جولای را اعلام کرد که بر طبق آن تیم ملی ایران با 716 امتیاز و با سه پله صعود رتبه سی‌و‌هشتم را در جهان و رتبه اول را در آسیا به خود اختصاص داده است.

در رده‌بندی کلی فیفا و به خصوص در جایگاه 20 تیم برتر دنیا اما تغییرات قابل توجهی صورت گرفته است، از جمله اینکه تیم ملی آرژانتین، نایب قهرمان کوپا آمه‌ریکا 2015 رده اول را از آلمان گرفته است و شیلی قهرمان این رقابت‌ها از رده نوزدهم به رده یازدهم رسیده است.

رده‌بندی 5 تیم برتر جهان به شرح زیر است:

1- آرژانتین 1473 امتیاز
2- آلمان 1411
3- بلژیک 1244
4- کلمبیا 1218
5- هلند 1204

رده‌بندی 5 تیم برتر آسیا:

1- ایران 716 امتیاز (سی‌وهشتم جهان)
2- ژاپن 621 (پنجاهم جهان)
3- کره جنوبی 608 (پنجاه‌ودوم جهان)
4- استرالیا 559 (پنجاه‌‌و‌نهم جهان)
5- امارات 487 (شصت‌و‌نهم جهان)

تعداد بازدید از این مطلب: 551
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، در پی درج خبری که از حضور این بازیکن در تمرین ذوب آهن خبر داده بود، پیگیری ورزش سه ، صحت این خبر را اثبات می کند. ماریچ که برای پرسپولیس و عقد قرارداد با این تیم از سوی برانکو توصیه کرده بود مدافع کارنامه داری است که بعد از عدم توافق اولیه با پرسولیس به دلیل قیمت بالایش، از رادار خبرنگاران دور شده بود اما درحالیکه حرف از حضور او در خارج از فوتبال ایران بود حالا مشخص شده که او بی سروصدا به تست تیم ذوب آهن رفته و البته در آنجا توجه گل محمدی را جلب نکرده است.

این اتقاف عجیب در شرایطی منتشر شده که هم این بازیکن و البته خود برانکو سعی در مخفی نگه داشتن این مسئله کرده بودند . چه، مسئله ای مثل تست و حضور در تمرین یک تیم، به معنای این است که این بازیکن در بازار خواهان پروپاقرص ندارد و می شود او را با قیمت پایین به خدمت گرفت.

باید توضیح برانکو را در این باره شنید اگرچه مسئله تست دادن لزوما به معنای ضعف کیفی بازیکن نیست. از مشهورترین تستی های فوتبال ایران می شود به ابراهیم توره اشاره کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 465
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک چه از نظر آماری و چه از نظر کیفی محمد موسوی، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران بهترین دفاع وسط والیبال جهان است و در امتیازات حساس همیشه کمک حال تیمش بوده است، چه در اسپک، چه در دفاع.

موسوی در تمام ادوار حضور ایران در لیگ جهانی از نظر آماری همیشه در پایان دور مقدماتی صدر جدول بهترین دفاع لیگ جهانی را به خود اختصاص می داد اما به دلیل عدم صعود ایران به دور نهایی او هیچ وقت کاپ بهترین دفاع جهان را تصاحب نکرد. سال گذشته او موفق شد همراه ایران به فلورانس برود تا در دور نهایی لیگ جهانی شرکت کند اما در آنجا عملکرد او زیر سایه لوکاس برزیلی قرار گرفت و بازهم از رسیدن به عنوان بهترین دفاع مسابقات جا ماند و باید منتظر بماند تا سال دیگر تیم ملی به دور نهایی برسد و او بتواند با درخشش در آن مرحله به آرزوی ورزشی اش برسد.

در بین بازیکنان ایرانی تنها سعید معروف موفق به کسب کاپ انفرادی شده است و او توانست سال 2014 عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی را به خود اختصاص دهد. حالا موسوی هم باید برای لیگ جهانی 2016 خود را آماده کند تا با امید به صعود ایران به دور نهایی بالاخره به دومین بازیکن ایرانی تبدیل شود که عنوانی انفرادی را کسب می کند. موسوی در بین تمام بازیکنان هم پست خود همیشه بهترین عملکرد را داشته است و در مدت حضور ایران در لیگ جهانی هر سال لایق ترین بازیکن برای تصاحب این عنوان بوده است اما حذف ایران در دور مقدماتی همیشه این فرصت را از او گرفته است.

رده بندی برترین‌های دور مقدماتی:

**امتیازآورترین بازیکن

1- بارتوژ کورک (لهستان - 207 امتیاز)

2- توماس ادگار (استرالیا - 196 امتیاز)

3- ریکاردو (برزیل - 169 امتیاز)

4- شهرام محمودی (ایران - 141 امتیاز)

**بهترین اسپکر

1- ریکاردو (برزیل – 56.98)

2- شهرام محمودی (ایران – 56.33)

3- متیو اندرسون ( آمریکا – 51.57)

4- والاس سوزا (برزیل – 51.47)

5- میلاد عبادی پور (ایران – 50.91)

6- مجتبی میرزاجانپور ( ایران - 50.60)

**بهترین مدافع

1- سید محمد موسوی (ایران - 0.65)

2- نهیمها موته (استرالیا – 0.51)

3- سیمونه آنزانی (ایتالیا – 0.50)

**بهترین سرویس

1- پائول ساندرسون (استرالیا – ۰.30)

2- توماس ادگار (استرالیا – 0.30)

3- میکا کریستین سن (آمریکا – 0.26)

**بهترین پاسور

1- دراگان تراوسکا (ایتالیا – 3.88)

2- میرسعید معروف ( ایران – 3.87)

3- فابینا درزیاگا (لهستان – 3.85)

**بهترین دریافت کننده (توپگیر)

1- ایوان زایتسیو ( ایتالیا – 51.75)

2- فیلپو لانزا (ایتالیا – 51.71)

3- اریک شوجی (آمریکا – 43.88)

تعداد بازدید از این مطلب: 492
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394
نظرات

فضیلت و اعمال شب قدر

از پيامبر گرامي اسلام (ص) نيز نقل است: از خداوند به دور باد و نفرين بر كسي كه به شب قدر برسد و زنده باشد، اما آمرزيده نشود.

 

"انس بن مالك" از پيامبر (ص) نقل كرده كه فرمودند: ماه مبارك به شما رو آورده است و در اين ماه شبي است كه برتر از هزار ماه است و هر كس از فيض شب قدر محروم گردد، از تمام خيرات بي‌نصيب مانده است و محروم نمي‌ماند از بركات شب قدر، مگر كسي كه خويشتن را محروم كرده است.

 

از امام باقر (ع) نيز درباره به وجود آمدن شب قدر نقل است: كه اگر خداوند كارهاي مؤمنان را چند برابر نكند به سر حد كمال نمي‌رسند، اما از راه لطف كارهاي نيكوي آن‌ها را چند برابر مي‌فرمايد تا كاستي هايشان جبران شود.

بر اين اساس، راز سعادتمند شدن انسان‌ها در شب قدر، عمل اختياري صالحي است كه با عنايت خداوند، بركت يافته و چند برابر مي‌شود.

 

از حضرت رسول (ص) نيز پيرامون شب زنده داري شب قدر نقل است كه فرمودند: كسي كه شب قدر را شب زنده‌داري كند، تا شب قدر آينده، عذاب دوزخ از او دور گردد.

 

امام موسي بن جعفر (ع) نيز درباره شب قدر فرمودند: كسي كه در شب قدر غسل كرده و تا سپيده صبح شب زنده‌داري كند، گناهانش آمرزيده مي‌شود.

 

تمامي اين روايات بر اين مطلب دلالت دارند كه برخي مقدرات و پاداش‌ها، مانند دور شدن از عذاب دوزخ، نتيجه كار خود بندگان است و سرنوشت هر انساني در شب قدر به دست خودش رقم مي‌خورد.

در شب قدر به خواندن دعاهايي از جمله "جوش كبير"، "دعاي افتتاح" و "ابوحمزه ثمالي" سفارش شده زيرا انسان با يادآوري لطف، گذشت، كرم، رحمت و بخشش بي‌پايان خداي مهربان او را در كنار و دستگير خويش مي‌بيند و نور اميد در دلش مي درخشد.

 

اعمال شب های قدر
شب نوزدهم :اين شب با عظمت آغاز شبهاى قدر است،و شب قدر آن شبى است كه در طول سال،شبى به خوبى‏ و فضليت آن يافت نمی ‏شود،و عمل در اين شب (شب قدر)از عمل در طول هزار ماه بهتر است،و تقدير امور سال در اين شب صورت‏ می‏گيرد،و فرشتگان و روح كه اعظم فرشتگان الهى است،در اين شب به اذن پروردگار به زمين فرود می ‏آيند،و به محضر امام زمان(عج) می ‏رسند و آنچه را كه براى هر فرد مقدّر شده بر آن حضرت عرضه می‏دارند.

 

و اعمال شبهاى قدر بر دو نوع است: يكى اعمالى كه در هر سه شب بايد انجام داد،و ديگر اعمالى كه مخصوص به هر يك از شبهاى قدر است

 

 اوّل:اعمالى است كه در هر سه شب بايد انجام داد،و آن چند عمل است:

اوّل:غسل كردند.علاّمه مجلسى فرموده‏ بهتر است غسل شب قدر در هنگام غروب آفتاب انجام گيرد،كه نماز شام را با غسل بخواند.

 

دوم:دو ركعت نماز كه‏ در هر ركعت پس از سوره«حمد»،هفت مرتبه«توحيد»خوانده،و پس از فراغت از نماز هفتاد مرتبه بگويد،استغفر اللّه و اتوب اليه در روايت نبوى است:كه از جاى برنخيزد تا خدا او و پدر و مادرش را بيامرزد،تا آخر خبر. سوم:قرآن مجيد را باز كند و در برابر خود گرفته و بگويد:


اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِكِتَابِكَ الْمُنْزَلِ وَ مَا فِيهِ وَ فِيهِ اسْمُكَ الْأَكْبَرُ وَ أَسْمَاؤُكَ الْحُسْنَى وَ مَا يُخَافُ وَ يُرْجَى أَنْ تَجْعَلَنِي مِنْ عُتَقَائِكَ مِنَ النَّارِ.


خداى از تو درخواست مى‏كنم به حق كتاب نازل شده‏ات،و آنچه در آن است،و در آن است نام بزرگت‏ترت،و نامهاى نيكوترت‏ و آنچه بيم‏انگيز است و اميدبخش،اينكه مرا از آزادشدگان از آتش دوزخ قرار دهى.

 

فضیلت و اعمال شب قدر


سپس هر حاجت كه دارد بخواهد.


اللَّهُمَّ بِحَقِّ هَذَا الْقُرْآنِ وَ بِحَقِّ مَنْ أَرْسَلْتَهُ بِهِ وَ بِحَقِّ كُلِّ مُؤْمِنٍ مَدَحْتَهُ فِيهِ وَ بِحَقِّكَ عَلَيْهِمْ فَلا أَحَدَ أَعْرَفُ بِحَقِّكَ مِنْكَ
خدايا به حق اين قرآن،و به حق كسى‏كه آن را بر او فرستادى،و به حق‏ هر مؤمنى كه او را در قرآن ستودى،و به حق خود بر آنان،پس احدى شناساتر از تو به حق تو نيست
سپس ده مرتبه بگويد:

بِكَ يَا اللَّهُ(به ذاتت اى خدا)....،و ده مرتبه بِمُحَمَّدٍ (به حق محمّد)....،و ده مرتبه بِعَلِيٍّ  (به حق على)،و ده مرتبه بِفَاطِمَةَ (به حق فاطمه)....،و ده مرتبه بِالْحَسَنِ (به حق حسن)...،و ده مرتبه بِالْحُسَيْنِ (به حق حسين‏).....،و ده مرتبه  بِعَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ (به حق على بن الحسين)....،و ده مرتبه بِمُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ (به حق محمّد بن على).....،و ده مرتبه  بِجَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ (به حق جعفر بن محمّد )......،و ده مرتبه بِمُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ  (به حق موسى بن جعفر).....،و ده مرتبه بِعَلِيِّ بْنِ مُوسَى (به حق على بن موسى).....،و ده مرتبه بِمُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ (به حق محمد بن على).....، ده مرتبه  بِعَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدٍ (به حق على بن محمّد )....،و ده مرتبه بِالْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ (به حق حسين بن على).....،و ده مرتبه  بِالْحُجَّةِ (به حق حجّت).


پس هر حاجتى كه دارى از خدا بخواه.

 

پنجم:حضرت سيد الشهّدا عليه السّلام‏ را زيارت كند.در روايت آمده:هنگامى كه شب قدر مى‏شود،منادى از آسمان هفتم از پشت عرش ندا سر می دهد كه خدا هركه را به زيارت مزار امام حسين عليه السّلام آمده آمرزيد.

 

ششم:اين شبها (شب های قدر) را احيا بدارد،روايت شده هركه شب‏ قدر را احيا بدارد،گناهانش آمرزيده مى‏شود،هرچند به شماره ستارگان آسمان و سنگينى كوهها و پيمانه درياها باشد.

 

هفتم:صد ركعت نماز بجا آورد،كه فضليت بسيار دارد و بهتر آن است كه در هر ركعت پس از سوره«حمد»،ده‏ مرتبه«توحيد»بخواند.هشتم:اين دعا را بخواند،


اللَّهُمَّ إِنِّي أَمْسَيْتُ لَكَ عَبْدا دَاخِرا لا أَمْلِكُ لِنَفْسِي نَفْعا وَ لا ضَرّا وَ لا أَصْرِفُ عَنْهَ

 

سُوءا أَشْهَدُ بِذَلِكَ عَلَى نَفْسِي وَ أَعْتَرِفُ لَكَ بِضَعْفِ قُوَّتِي وَ قِلَّةِ حِيلَتِي فَصَلِّ عَلَى

 

مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْجِزْ لِي مَا وَعَدْتَنِي وَ جَمِيعَ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ مِنَ الْمَغْفِرَةِ

 

فِي هَذِهِ اللَّيْلَةِ وَ أَتْمِمْ عَلَيَّ مَا آتَيْتَنِي فَإِنِّي عَبْدُكَ الْمِسْكِينُ الْمُسْتَكِينُ الضَّعِيفُ

 

الْفَقِيرُ الْمَهِينُ اللَّهُمَّ لا تَجْعَلْنِي نَاسِيا لِذِكْرِكَ فِيمَا أَوْلَيْتَنِي وَ لا [غَافِلا] لِإِحْسَانِكَ

 

فِيمَا أَعْطَيْتَنِي وَ لا آيِسا مِنْ إِجَابَتِكَ وَ إِنْ أَبْطَأَتْ عَنِّي فِي سَرَّاءَ [كُنْتُ‏] أَوْ ضَرَّاءَ أَوْ

 

شِدَّةٍ أَوْ رَخَاءٍ أَوْ عَافِيَةٍ أَوْ بَلاءٍ أَوْ بُؤْسٍ أَوْ نَعْمَاءَ إِنَّكَ سَمِيعُ الدُّعَاءِ


خدايا شام كردم درحالى‏كه براى تو تنها بنده كوچك و خوارى هستم،كه براى خويش سود و زيانى را به دست ندارم،و نمى‏توانم از خود پيش‏آمد بدى را بازگردانم،به اين امر بر خويش گواهى مى‏دهم،و در پيشگاهت به ناتوانى و كمى چاره‏ام اعتراف مى‏كنم،خدايا بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست،و آنچه را به من و همه مردان و زنان مؤمن،از آمرزش در اين شب وعده دادى وفا كن، و آنچه را به من عنايت فرموده‏اى كامل ساز،كه من بنده بيچاره،درمانده،ناتوان،تهيدست خوار توام.خدايا مرا فراموش كننده‏ ذكرت قرار مده،در آنچه سزاوار آنم فرمودى،و نه فراموش كننده احسانت،در آنچه عطايم نمودى،و نه نااميد از اجابتت،گرچه مدّت زمانى طولانى گردد،چه در خوشى يا ناخوشى،يا سختى،يا آسانى،يا عافيت،يا بلا،يا تنگدستى،يا در نعمت‏ همانا تو شنونده دعايى.


اين دعا را كفعمى از امام زين العابدين عليه السّلام روايت كرده كه در شب های قدر،در حال قيام و قعود و ركوع و سجود مى‏خواندند،و علاّمه مجلسى فرموده:بهترين اعمال در اين شبها،درخواست آمرزش و دعا است،براى‏ حوايج دنيا و آخرت خود،و پدر و مادر و خويشان،و برادران و خواهران مؤمن،چه آنان‏كه زنده‏اند،و چه آنان‏كه از دنيا رفته‏اند،و خواندن اذكار،و صلوات بر محمّد و آل محمّد عليهم السّلام به هر اندازه كه بتواند و در بعضى از روايات وارد شده:دعاى‏ جوشن كبير را در اين سه شب بخواند.فقير گويد:كه دعاى جوشن كبير را در بخشهاى پيش آورده‏ام.روايت شده كه خدمت‏ رسول خدا صلى اللّه عليه و آله عرض شد:اگر شب قدر را يافتم،از خداى خود چه بخواهم؟فرمود:عافيت. دوّم:اعمال مخصوص هر يك از اين شبها است.
منبع:.askquran.ir،erfan.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 487
موضوعات مرتبط: مذهبي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394
نظرات

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏
إِنَّا أَنْزَلْناهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ (۱)
وَ ما أَدْراکَ ما لَیْلَةُ الْقَدْرِ (۲)
لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ (۳)
تَنَزَّلُ الْمَلائِکَةُ وَ الرُّوحُ فِیها بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ (۴)
سَلامٌ هِیَ حَتَّی مَطْلَعِ الْفَجْرِ (۵)

 

با توجه به آیات سوره قدر می‌توان به فضیلت‌های شب قدر پی برد:
۱. قرآن در آن نازل شده است.
۲. عبادت و احیای آن معادل بیش از هزار ماه است.
۳. خیرات و برکات الهی در آن شب نازل می‏شود.
۴. رحمت خاص خدا شامل حال بندگان می‏گردد.
۵. فرشتگان و روح در آن شب نازل می‏گردند.

شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است. خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است. در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد. این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است. عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است. در این شب، مقدرات یک سال انسان‌ها و روزی‌ها، عمرها و امور دیگر مشخص می‌شود. ملائکه در این شب بر زمین فرود می‌آیند، نزد امام زمان(عج) می‌روند و آنچه را برای بندگان مقدر شده بر ایشان عرضه می‌دارند. شب‌زنده‌داری و تلاوت قرآن و مناجات و عبادت در این شب، بسیار توصیه و تأکید شده است.

عظمت و فضیلت این شب بر سایر شبها را از این امور می‌توان به دست آورد:

۱) آمرزش گناهان: پیامبر خدا(ص) در تفسیر سوره «قدر» فرمودند:

«هر کس شب قدر را احیا بدارد و مؤمن باشد و به روز جزا اعتقاد داشته باشد، تمامی گناهانش آمرزیده میشود.»


۲) قلب رمضان: امام صادق(ع) فرمودند:

«از کتاب خدا استفاده می‌شود که شماره ماههای سال نزد خداوند، دوازده ماه است و سرآمد ماهها ماه رمضان است و قلب ماه رمضان لیلة القدر است.»


۳) نزول قرآن: طبق روایات، مجموع قرآن در شب قدر دفعی و یکباره بر پیامبر (ص) نازل شده است. این نزول دفعی و یکباره قرآن است، اما نزول تدریجی قرآن طی 23 سال دوران نبوت پیامبر گرامی(ص) به صورت الفاظ نازل شده است.
۴) برتر از هزار ماه: نزول همه‌ی ملائکه و روح در شب قدر بر زمین و سلام دادن بر بندگان خدا نشانه شرافت آن بر هزار ماه است. امام باقر(ع) فرمودند:

«عمل صالح در شب قدر از قبیل نماز، زکات و کارهای نیک دیگر بهتر است از عمل در هزار ماهی که در آن شب قدر نباشد.»

فرصت شب قدر را غنیمت بدانیم

شب قدر فرصتی است زرین و طلایی برای شستشوی آینه دل. این شب بهترین فرصت است تا خوبی‌ها را جایگزین بدیها، صلح و صفا را جایگزین اختلاف و تفرقه، احسان و نیکی را جایگزین ظلم و ستم، احسان به والدین را جایگزین عاق والدین و صله رحم را جایگزین قطع رحم نماییم. نیکو و شایسته است با صدقات قدمی در جهت آبادانی خانه آخرت برداریم و با اعمال نیک و خیر، ثواب دو چندان ببریم.
در شب قدر که شب‌زنده‌داری می‌کنیم، خداوند نام ما را در گروه نیک‌بختان ثبت می‌کند و آتش جهنم را بر ما حرام می‌سازد. آیا توفیقی بالاتر از این هست که آتش جهنم بر ما حرام شود و به خدا نزدیک‌تر شویم؟
دعاهای شبهای رمضان مجموعه‌ای است روشنی‌بخش که با تکرار تلاوت آنها، آموزش‌های آن‌ها به صورت هدف‌هایی برای ما در می‌آیند. پس هنگام خواندن این ادعیه شایسته و بهتر است مفهوم آنها را نیز همواره مدنظر داشته باشیم و با تلاش و کوشش به سوی این هدف‌های مطرح‌شده در دعاها گام برداریم.

تعداد بازدید از این مطلب: 554
موضوعات مرتبط: مذهبي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس، کاپیتان دوم رئال، متقاعد شده که بهترین راه موجود، جدایی از رئال مادرید و پایان دادن به دوران درخشانش در این باشگاه است. این تصمیمی است که او روزها در مورد آن فکر کرده و طبق اطلاع موثقی که مارکا کسب کرده، با پا گذاشتن روی علاقه قلبی خود، یک تصمیم غیرقابل بازگشت است. او روی تمام عواقب این جدایی نیز فکر کرده و در نهایت به یک نقطه پایان رسیده است : خداحافظی از رئال مادرید.



این البته یک تصمیم حیاتی برای این مدافع اهل سویاست. دیگر، مذاکرات جدیدی برای تمدید قرارداد نیز در کار نخواهد بود و او فصل بعد فوتبالش را در تیمی دیگر با فضایی متفاوت ادامه خواهد داد. اگر تا ماه گذشته، پول، مشکل اصلی او با مدیریت رئال بود، حالا دیگر دلیل این جدایی پول و مسائل مالی نیست.
مشکلات اصلی و اولیه بین او و مدیریت رئال در مذاکرات تمدید قرارداد، حقوق سالیانه درخواستی راموس بود. رئال روی 7.5 و راموس روی 10 میلیون یورو اصرار داشتند اما حالا اگر پرز با مبلغ پیشنهادی راموس نیز موافقت کند، این بازیکن راضی به امضای قرارداد جدید نخواهد شد.

راموس از شیوه برخورد پرز و تیم مدیریتی رئال با خودش در طی چند ماه اخیر، سخت گلایه دارد و معتقد است که با درز پیدا کردن اطلاعات مربوط به تمدید قراردادش، چهره او به شدت نزد هواداران رئال تخریب شده است.
 او که در دو فصل اخیر، همواره در کنار رفیق و هم تیمی صمیمی خود ایکر کاسیاس در مقابل انتقادات و اعتراضات هواداران رئال ایستاده، اطمینان دارد که حتی با تمدید قرارداد، فصل بعد با هر اشتباه فاحشی، مورد اعتراض هواداران قرار خواهد گرفت. او با پیش بینی کردن چنین آینده ای، دیگر تمایلی برای ادامه حضور در باشگاه محبوبش ندارد.

راموس پس از 10 فصل درخشان در رئال مادرید، حالا به جایی رسیده است که تعصب و علاقه اش به این باشگاه را از سوی برخی مدیران رئال زیر سوال رفته می بیند و این همان نقطه ای است که او هرگز تصور نمی کرد روزی بدان برسد.
راموس از آن دسته بازیکنانی است که تاب حضور در چنین شرایطی را ندارد.او بخوبی از عواقب این تصمیم مطلع است و حتی خوب می داند که در هیچ تیم دیگری نمی تواند همچون رئال بدرخشد اما حاضر شده تا چالش نامعلوم و دشوار جدید را امتحان کند.

در سوی دیگر، مدیران رئال و در راس همه، فلورنتینو پرز، تصوری دیگر دارند و حداقل به این فکر می کنند که با گذشت زمان، راموس از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده و دو طرف به نقاط مشترکی در تمدید قرارداد دست خواهند یافت.

پرز در گفتگوی تلفنی دو هفته پیش خود با راموس، به او وعده داد که با پایان یافتن تعطیلات، دوباره بر سر میز مذاکره خواهند نشست اما سوی دیگر قضیه را نیز پیش بینی کرده است. پرز قصد دارد در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکراتش با راموس، او را با بالاترین قیمت که برای یک مدافع در حد یک انتقال کهکشانی خواهد بود، به تیمی دیگر واگذار کند.

جدایی راموس، بدون شک یک جدایی ساده نخواهد بود. رئال مادرید حالا مجبور است در بازار به دنبال پیدا کردن جانشینی برای شماره 4 افسانه ای خود باشد. در بازاری که گزینه های چندانی نیز یافت نمی شود ولی پرز چاره دیگری ندارد. انتقالی که تا چند هفته پیش تصورش نیز مشکل بود اما قهرمان لادسیما، تصمیمی برای عقب نشینی ندارد و به یک جدایی تلخ تن خواهد داد.
تعداد بازدید از این مطلب: 469
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی با کمترین هزینه برای فصل آینده بازیکنان سربازی را جذب کرده که هر کدام برای تیم هایشان مهره های اصلی محسوب می شدند.کد این بازیکنان برای فصل اینده برای تراکتورسازی خورده که همین مساله اعتراضات تیم های دیگری را هم در پی داشته است. تراکتورسازی که بدون سروصدا مشغول تیم بستن است قصد دارد با همین بازیکنان سرباز و یکی، دو بازیکن قوی دیگر حضور قدرتمندی در لیگ پانزدهم داشته باشد.

این بازیکنان هزینه زیادی برای باشگاه ندارند و طبق بخشنامه ای که برای بازیکنان سرباز صادر شده است ماهیانه حقوق 150 هزار تومان دریافت می کنند. باشگاه تراکتور زیربار این مساله نرفته که پول بیشتری به این بازیکنان پرداخت کند و سربازان مجبور هستند با همین حقوق بسازند.

شجاع خلیل زاده، علی حمودی و سینا عشوری از سال گذشته همراه تراکتورسازی تمریناتشان را انجام داده اند و دوره آموزشی را گذرانده اند. آنها می توانند با مجوز سازمان نظام وظیفه فصل آینده تراکتور را همراهی کنند.

سامان نریمان جهان،شاهین ثاقبی، فرید بهزادی کریمی،پیمان کشاورز و سعید آقایی نیز جزو بازیکنان فصل قبل تراکتورسازی هستند که در این تیم دوران سربازی شان را می گذراندند.این بازیکنان سال گذشته از مهره های اصلی تراکتورسازی محسوب می شدند و فصل آینده هم در خدمت این تیم خواهند بود و در ترکیب تیم به تونی اولیویرا کمک خواهند کرد.

احمد عبدالله زاده بازیکن فصل قبل فولاد خوزستان برای گذراندن دوران سربازی از دیروز در تمرین تراکتورسازی شرکت کرد و در کنار سروش رفیعی بازیکنان جدید تراکتور برای فصل آینده هستند.بختیار رحمانی هم باید خدمت سربازی اش را در این تیم بگذارند اما هنوز در تمرین این تیم شرکت نکرده است.

محمد رضا اخباری دروازه بان سایپا در فصل قبل که پدیده این تیم بود خودش را مشمول خدمت سربازی کرد و فصل آینده درون دروازه این تیم خواهد ایستاد.

بدین ترتیب،تراکتورسازی برای فصل بعد تا اینجای کار 13 بازیکن سرباز دارد که با کمترین هزینه این بازیکنان خوب و اسمی جذب این تیم شدند.تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تراکتورسازی بدون دردسر چند بازیکن خوب لیگ برتر را در اختیار دارد.
تعداد بازدید از این مطلب: 623
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر برخی از تیم ها پرونده خود را در امر نقل و انتقالات گلرها بسته اند که نفت‌تهران، سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان این سه تیم مورد اشاره هستند.نفت‌تهران با حفظ بیرانوند و شیخ ویسی، سپاهان با نگه داشتن گردان و رحمان احمدی و ذوب‌آهن به دنبال ادامه همکاری اش با رشید مظاهری و محمدباقر صادقی سه تیم مورد اشاره هستند.

اما تیم های دیگری هم هستند که گلر اول خود را برای فصل جدید شناخته اند، پرسپولیس با سوشا مکانی، استقلال با سیدمهدی رحمتی، فولاد با علیرضا سلیمی، پدیده با مجتی روشنگر و استقلال‌خوزستان (احتمالا)با پرویز کریمی کارشان را تمام کرده اند. در این میان پرسپولیس، فولاد، پدیده و استقلال‌خوزستان گلر اول خود را حفظ کرده اند اما استقلال از رحمتی گلر اول پیکان پارسال بهره می‌ برد.تراکتورسازیهم ، محمدرضا اخباری از سایپا را جذب کرده و حامد لک و عیسی اندوی را کنار گذاشته است.

تیم های بی گلر
گسترش فولاد احتمالا گئورگیف را گرفته و البته شاید با فروزان هم در صدد برقراری همکاری دوباره باشد . صبا احتمالا مهرداد طهماسبی را از دست می‌ دهد، همانطور که  حامد فلاح زاده هم به دنبال محمدرضا اخباری قصد کنار رفتن از سایپا را دارد. در جمع لیگ برتری ها  ملوان و سیاه جامگان گلر ندارند و پیکان و استقلال اهواز هم که هنوز تکلیف شان روشن نیست.
تعداد بازدید از این مطلب: 453
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، در دو روز گذشته خبر توافق آردا توران و بارسلونا به تیتر یک رسانه های کاتالونیا تبدیل شده است. شب گذشته موندودپورتیوو و اسپورت خبر دادند که توافقات نهایی بین بارسلونا و اتلتیکو انجام شده و تنها امضای نهایی باقیمانده است اما علت اینکه تاکنون انتقال آردا نهایی نشده چه می تواند باشد؟

باشگاه بارسلونا در حال حاضر و با استعفای بارتومئو، از طریق هیئت مدیره ای به ریاست راموس آدل اداره می شود. 18 جولای قرار است انتخابات ریاست این باشگاه برگزار شود و تا آن زمان همه امورات باشگاه توسط هیئت مدیره ای که البته تحت نظارت مستقیم بارتومئو قرار دارد اداره می شود.

این هیئت مدیره تاکنون کار انتقال دلوفئو و مونتویا به اورتون و اینتر را نهایی کرده و در حال مذاکره برای جذب پوگبا و آردا توران با یوونتوس و اتلتیکو است؛ اقداماتی که به هیچ عنوان مورد توجه کاندیداهای ریاست باشگاه از جمله لاپورتا، بندیتو و ماخو قرار نگرفته و طبق ادعای موندودپورتیوو، افراد نزدیک به این نامزدها، راموس آدل را به این تهدید کرده اند که در صورت نهایی کردن جذب آردا، عواقب بدی در انتظار او خواهد بود.
بدیهی است که در صورت امضای قرارداد با توران و نیز پوگبا، شانس برنده شدن بارتومئو در انتخابات افزایش محسوسی خواهد یافت. مساله ای که خوشایند دیگر کاندیداها نیست.

طبق ادعای ایجنت آردا که بر خلاف رسانه های کاتالونیا، هرگونه تماس با باشگاه بارسلونا را رد کرده است، تا فردا تیم بعدی آردا مشخص خواهد شد. این بازیکن درخواست مستقیم لوئیس انریکه از هیئت مدیره بوده و مشخص نیست اگر قرارداد نهایی، بخاطر این تهدیدات امضا نشود، چه کسی جواب سرمربی و هواداران بارسلونا که مشتاق نهایی شدن انتقال این ستاره ترکیه ای هستند را خواهد داد؟

تعداد بازدید از این مطلب: 381
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، پیام صادقیان که فصلی سخت را در پرسپولیس پشت سر گذاشت با نظر علیرضا منصوریان در فصل آینده پیراهن زردپوشان تهرانی را بر تن خواهد کرد.

علیرضا منصوریان که از زمان حضور روی نیمکت تیم ملی امید صادقیان را به عنوان یکی از بازیکنان مورد اعتمادش در ترکیب قرار می داد، با توجه به مشکلاتی که این بازیکن در فصل گذشته با پرسپولیسی ها داشت و موجب حاشیه هایی برای دو طرف شده بود، او را جزو بازیکنانی قرار داد که در نقل و انتقالات پیراهن این تیم را باید بر تن کنند. صادقیان بعد از جلساتی که با مسوولان نفت داشت امروز قراردادش را با این تیم به امضا خواهد رساند تا رسما بار دیگر شاگرد علیرضا منصوریان شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 430
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، تا 10 روز دیگر تمرینات آماده سازی رئال مادرید برای فصل بعد آغاز خواهد شد.بنیتس 10 روز دیگر تمام بازیکنان موردنظرش را در اختیار خواهد داشت و تور آسیا اقیانوسیه کهکشانی ها نیز شروع خواهد شد اما بر خلاف تمام سالیان اخیر، از رئال مادرید اخبار داغی در فصل نقل و انتقالات به گوش نمی رسد و حداقل تا بدینجا نرسیده است.

در حالیکه هنوز آینده کاسیاس و راموس در هاله ای از ابهام قرار دارد و جذب دخیا نیز قطعی نشده، تا بدینجا پرز برای سرمربی جدید خود این بازیکنان را جذب کرده است: کاسمیرو، لوکاس واسکز و چریشف که بصورت قرضی برای تیم های دیگر بازی می کردند به رئال باز می گردند. دانیلو سه ماه پیش از پورتو خریداری شد. آسنخیو نیز از مایورکا به رئال پیوسته و اودگارد نیز از تیم دوم به تیم اول ارتقا خواهد یافت.

بنیتس از رئیس باشگاه رئال مادرید دو تقاضای اصلی داشت. خرید بازیکن در ناحیه راست دفاعی و نیز میانه میدان. دانیلو به عنوان مدافع راست و کاسمیرو به عنوان یک هافبک دفاعی حالا در اختیار بنیتس هستند.جالب اینجاست که از میان بازیکنانی که در بالا ذکر شدند، به ادعای AS، سه بازیکن بطور حتم به تیم های دیگر قرض داده خواهند شد: ادوگارد، چریشف و آسنخیو.

حال این مهره ها را مقایسه کنید با مهره هایی که پرز در اولین فصل حضور مورینیو و آنچلوتی برایشان جذب کرد. سال 2010، مورینیو با رئال مادرید قراردادی سه ساله امضا کرد. پرز، دی ماریا، اوزیل، خدیرا، پدرو لئون، کاروالیو و کانالس را تقدیم مورینیو کرد. در مجموع نیز، 73.5 میلیون یورو هزینه خرید این بازیکنان جدید شد.

سال 2013 که آنچلوتی به رئال مادرید ملحق شد، پرز این بازیکنان را با صرف هزینه 176.5 میلیون یورویی، برای او خریداری کرد : گرت بیل، ایسکو، ایارامندی و کارواخال.

هرچند که هنوز در ابتدای فصل نقل و انتقالات هستیم اما منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید، خبر از خرید بزرگی در دو ماه آینده نداده اند و به نظر هم نمی رسد که چنین خریدی انجام شود.
اوضاع در جبهه مخالف رئال یعنی بارسلونا کاملا متفاوت است. این تیم با وجود محرومیت از خرید بازیکن تا ژانویه 2016، در حال مذاکره برای جذب ستارگانی چون پوگبا و آردا توران است و الکس ویدال با کیفیت را نیز از سویا جذب کرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 396
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، در این سال ها، امیرحسین صادقی و آندرانیک تیموریان نسبت به او در استقلال قدیمی تر بودند.

با رفتن احتمالی هاشم بیک‌زاده، عنایتی و امیرحسین صادقی از تیم استقلال و آمدن سیدمهدی رحمتی و در شرایطی که شانس برگشت نکونام و آندو بعید می‌ نماید، باید گفت که مدعیان بستن بازوبند کاپیتانی استقلال در اولویت های اول تا پنجم قرار می‌ گیرند.

* سالیان حضور در استقلال (بزرگسالان)

1. وحید طالب لو ـ لیگ 82

2. سیدمهدی رحمتی ـ لیگ 84

3. آرش برهانی ـ لیگ 86

4. خسرو حیدری ـ لیگ 87

5. حنیف عمران‌زاده ـ لیگ 88

* تعداد فصول حضور در استقلال

1. وحید طالب لو ـ 9 فصل

2. آرش برهانی ـ 8 فصل

3. سیدمهدی رحمتی ـ 6 فصل

4. خسرو حیدری ـ 6 فصل

5. حنیف عمران‌زاده ـ 6 فصل

* تعداد بازی در استقلال

1. آرش برهانی ـ 216 بازی

2. وحید طالب لو ـ 175 بازی

3. خسرو حیدری ـ 155 بازی

4. حنیف عمران‌زاده ـ 145 بازی

5. سیدمهدی رحمتی ـ 121 بازی

* سن شناسنامه ای

1. وحید طالب لو: 5 خرداد 1361

2. مهدی رحمتی: 14 بهمن 1361

3. خسرو حیدری و آرش برهانی: هر دو 23 شهریور 62

4. حنیف عمران‌زاده: 10 اردیبهشت 64

با این 4 معیار به نظر می‌ رسد که طالب لو شانس اول، رحمتی دوم، برهانی سوم، خسرو حیدری چهارم و بالاخره عمران‌زاده شانس پنجم بازوبند را دارند اما مصالح آبی‌ها، بازوبند طالب‌لو را به رحمتی تحویل می‌‌دهد.
تعداد بازدید از این مطلب: 405
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، باخت در بازی دومین مقابل لهستان و پاره شدن نوار پیروزی های تیم ملی والیبال ایران انتقاداتی از سوی برخی افراد را در پی داشت که بازیکنان و کادر فنی تیم ملی را زیر سوا برده بودند. یکی از بازیکنانی که در چند روز اخیر مورد انتقادات زیادی قرار گرفت میلاد عبادی پور بود، بازیکنی که تا چند هفته پیش عنوان بهترین اسپکر لیگ جهانی را در دست داشت و بار دریافت و حمله تیم را به دوش می کشید اما تنها یک شکست کافی بود تا او هم مورد حجمه انتقادات قرار بگیرد. او در گفت و گو با ورزش سه دلخوری خود را از این موضوع اعلام کرد:

توقع بیشتری داشتیم

در ابتدای لیگ جهانی همه به این موضوع اعتراف می کنند که ایران تیمی تازه وارد است و توقع بهترین نتیجه از او نیست اما به محض اینکه مسابقات شروع می شود با یک باخت بچه ها را نابود می کنند. این انتقادات ادامه دارد تا اینکه تیم چند برد می آورد و در آن زمان همه چیز عادی می شود اما حالا به لهستان باخیتم و این حرف ها باز پیش آمد. من اصلا دوست نداشتم در مورد این مسائل صحبت کنم و الان هم به نظر همه احترام می گذارم اما توقع داشتم کمی بیشتر هوای این بچه ها را داشته باشند و با یک باخت همه چیز را فراموش نکنند.

آیا ما بد بودیم ؟

اینکه ایران در چه گروه سختی قرار گرفته است را همه می دانند اما نتایجی که ما گرفتیم را کم می دانند. آیا ما بد بودیم ؟ حالا بازی دوم به لهستان را باختیم، به قهرمان جهان باختیم، این نتیجه بدی است ؟ باور کنید خیلی از تیم ها وقتی با لهستان یک برد یک باخت می کنند احساس موفقیت به آنها دست می دهد اما ما باید برای این نتیجه ابراز شرمندگی کنیم. شما ببینید آمریکا در لهستان چه نتیجه ای می گیرد، آن وقت همه متوجه زحمت بچه های ایران می شوند.

با یک شکست همه چیز را خراب نکنیم

متاسفانه بعضی از دوستان حافظه کوتان مدت شان فقط خوب کار می کند و فقط به لحظه توجه دارند. تیم کم زحمت کشید و بازی های بدی انجام داد ؟ ایران 5 برد پشت سر هم را کسب کرد و همه تیم ها را توانست شکست دهد حالا یک بازی هم باختیم. نباید با یک شکست همه چیز را خراب کنیم و بازیکنان را زیر سوال ببریم چون این موضوعات تاثیر منفی در روحیه بازیکنان دارد و ما دل مان به همین مردم خوش است.


والیبالیست ها ربات نیستند

این اتفاق برای هر بازیکن یا تیمی می افتد که در یک بازی، یک تورنمنت و حتی یک سال روی فرم نباشد و بازیکنان ایرانی هم از این قاعده مستثنا نیستند. بچه ها در بازی مقابل لهستان فاجعه ظاهر نشدند بلکه زورشان به قهرمان جهان نرسید، این موضوع قابل سرزنش است ؟ برد مقابل روسیه در خاک خودشان، برد قاطع در دو بازی مقابل آمریکا و شکست لهستان اصلا اتفاق مهمی نبود ؟ حالا یک شکست باید تمام بازیکنان را نا امید کنند؟ راتسش ما هم دلخوریم ولی تعداد کسانی که نا مهربانی کردند به مراتب کمتر از هواداران واقعی است و ما همیشه دلم مان به همین مهربانانی خوش است که برای ورزش ایران سرمایه هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 493
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
نظرات
هاشم بیک‌زاده بازیکن ملی‌پوش استقلال به خبرنگار "ورزش سه" می‌ گوید: قرارداد من با باشگاه استقلال 2 ساله بود که در سال دوم یعنی امسال توافقی بود و با توجه به اتفاقاتی که افتاده بود تصمیم من این بود که از این تیم جدا شوم و اگر قصد ماندن در این تیم را داشتم، از روزی که تمرینات این تیم شروع شده بود سر تمرینات حاضر می‌ شدم ولی همه می‌ دانند که من حتی یک جلسه هم در تمرینات شرکت نکردم و حتی وقتی صحبت از عدم حضور و حضور من در این فصل بود من به مسوولین هم گفتم که پس از آنکه با من تسویه حساب شد بعد از آن درباره فصل جدید صحبت می‌کنم.

بیک‌زاده در ادامه می‌ گوید: فصل که گذشت فصل سختی بود و جدا از اتفاقاتی که افتاد و نتایجی که گرفتیم از نظر مالی واقعا باشگاه استقلال شرایط خیلی بدی را تجربه کرد. امیدوارم استقلال این فصل بتواند شرایط خوبی را داشته باشد و بتواند با کادرجدید آقای مظلومی به موفقیت برسد چراکه استقلال باشگاه بزرگی است و با هواداران بیشماری که دارد، شایستگی و لیاقت موفقیت را دارد.

وی در مورد خط خوردنش از استقلال که در رسانه ها مطرح شده می‌ افزاید: خب این دیگر از آن صحبت هاست. من سال ها در استقلال زحمت کشیدم و اینکه حالا این صحبت ها را مطرح می‌ کنند فکر می‌ کنم که کمی آماتور و غیرحرفه ای است. من حتی می‌ خواستم در این چند روز با آقای مظلومی راجع به جدایی ام صحبت کنم و حالا اینکه استقلال پیش دستی کرده و من را خط خورده اعلام کرده است، هیچ اشکالی ندارد استقلال باشگاه بزرگی است و به ما برنمی خورد. من باز هم برای این باشگاه و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌ کنم.

بیک‌زاده در پایان در مورد انتقال تیم جدیدش می‌ گوید: مدیربرنامه هایم مشغول مذاکره با چند تیم است و اولویت من انتخاب تیمی است که در آن آرامش داشته باشم و مسائل مالی در اولویت بعدی من است. من می‌ خواهم فصل جدید را در تیمی شروع کنم که آرامش داشته باشم و فقط به فوتبال بازی کردن فکر کنم. من سال های خوبی را در استقلال داشتم، بردها، باخت ها، شادی ها و لحظات غم انگیزی که در این تیم داشتم همه جزو خاطرات خوب من محسوب می‌ شود و من از صمیم قلبم برای این باشگاه پرطرفدار آرزوی موفقیت می‌ کنم امیدوارم با حل شدن مشکلات این تیم مردمی همیشه شاهد استقلالی سربلند و موفق باشیم. امیدوارم هواداران هم من را حلال کنند و برای موفقیت من دعا کنند.
تعداد بازدید از این مطلب: 518
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، بهرام امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگاران درباره لیست قطعی خروجی های استقلال اینطور گفت: آقای مظلومی در ابتدای حضورشان در استقلال اسامی بازیکنانی را که شرایط همکاری شان مهیا نبود، در اختیار ما گذاشتند تا ما به آنها اعلام کنیم تیم جدیدشان را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: آقای امیرحسین صادقی در فهرست آقای مظلومی حضور ندارد البته آقای صادقی بازیکن متعصب و خوبی است اما بحث فنی چیز دیگری است.

صادقی از امروز باید به دنبال باشگاه دیگری برای ادامه فعالیت در فوتبال باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 478
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
نظرات

لينك دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 430
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود