آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 15
باردید دیروز : 262
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 14298
بازدید سال : 46723
بازدید کلی : 363543

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای بازی، اوتو فیشر، قدیمی ترین هوادار اسپارتاک، وارد زمین شد و به صورت نمادین به توپ ضربه زد. او که 102 سال دارد، برای حضور در این بازی، 1800 کیلومتر را از محل سکونتش در کوه های اورال طی کرده بود. فیشر در دهه 1930، عضو گارد استالین بود. این دیدار در نهایت با پیروزی 1-0 اسپارتاک به پایان رسید.


تعداد بازدید از این مطلب: 575
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، امروز رسانه های بریتانیایی نوشتند که رونی در بوکس بازی با فیل باردسلی، مدافع اسنوک، یک ضربه سنگین دریافت کرد که باعث نگرانی اطرافیانش شد. رونی بعد از به ثمر رساندن گل سووم منچستریونایتد در نیمه اول دیدار مقابل تاتنهام، ابتدا چند ضربه نمایشی را اجرا کرد و سپس خود را مانند بوکسوری که ناک اوت شده، نقش زمین کرد!


تعداد بازدید از این مطلب: 335
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
حمید درخشان در گفت و گو با "ورزش سه" ضمن امیدواری برای کسب نتیجه درخور برای پرسپولیس نگرانی هایش بابت غیبت گابریل پنهان نمی کند.

گابریل به تیم شخصیت تازه داد
بچه ها از لحاظ جسمی و روحی مهیای بازی با تیم النصر شده اند. می رویم تا به امید خدا ببریم و یک عیدی خوب به هواداران بدهیم. با این حال از نبودن گابریل در این بازی بسیار متاسفم حضور او در خط هافبک تیم شخصیت تازه ای به تیم داده بود. بچه ها او را بسیار باور داشتند و نبودن او برای ما تبدیل به دغدغه شده هر چند بچه های خوب دیگر را داریم تا جایگزین کنیم اما غیبت گابریل واقعا نگرانم کرده اند.

مساوی هدف ما نسیت
حمید درخشان افزود: من هم می دانم مساوی در عربستان نتیجه بسیار ایده آلی و فاصله 4 امتیازی ما را با النصر کم نمی کند ولی با این حال ما برای برد به میدان می رویم و وقتی به مساوی راضی می شویم که در طول بازی ببینیم ابزار پیروزی را نداریم. ضمن اینکه النصر در لیگ قهرمان هنوز صاحب برد نشده و در بازی با ما از تمام وجودش مایه می گذارد تا در کشور خود ببرد. ما می دانیم حتی اگر خدای ناکرده ببازیم در صدر جدول می مانیم اما به جای اینکه فکر کنیم صدرمشین بمانیم به این فکر می کنیم صعود خودمان به مرحله دوم قبل از سال 94 تقریبا قطعی کنیم.

از نژاد فلاح ممنونم
درخشان در مورد تیم می گوید: آقای نژادفلاح و مدیریت تمام تلاش را برای حل مشکلات تیم انجام داده اند. بدین ترتیب از آنها تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم با یک همت مشترک هواداران را شاد کنیم. ایشان در این مدت نهایت همکاری را با ما داشته اند.

تفاوت 73 و 93 در گذشت زمان است
درخشان درباره کارنامه اش در سال 93 می گوید: هدف ما موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. در لیگ فوتبال برای ما مقام چهارم و پنجم با نهم و دهم فرقی ندارد. بعد از لیگ قهرمانان آسیا هدف اصلی ما بازگرداندن اعتبار پرسپولیس بود. من تصور می کنم مهم ترین بازی های ما امسال برابر استقلال، لخویا و بنیادکار بوده است که خوشبختانه در هر سه بازی برنده شده ایم. ضمن اینکه برای من فرقی بین حمید درخشان 73 و 93 نیست. تفاوت در گذشت زمان است. آن تیم یک تیم پر ستاره بود و حالا هم تلاش ما این است ستاره خود تیم باشد. موفقیت در لیگ قهرمانان نشان خواهد داد پرسپولیس با یک عزم عمومی می تواند در سخت ترین شرایط هم موفق باشد.

اگر بمانم پرسپولیس رویایی می سازم
درخشان درباره درگیری دیروز بین بازیکنان گفت: به هیچ وجه با بی اخلاقی موافق نیستم اما بعضی اوقات این درگیری ها نشان می دهد که بازیکنان برای رسید تیم به موفقیت استرس و اضطراب دارند و در حالت جدیت مضاعف پرخاشگری هم می کنند که امری کاملا طبیعی است. یک مشکل کوچک پیش آمد . همان جا حل شد. با این حال انکار نمی کنم در پرسپولیس هر اشتباهی به برخوردی نیاز دارد که ما با تشخیص خودمان برخورد می کنیم. ضمن اینکه اگر شرایط به گونه ای پیش برود که من هدایت تیم را برای سال آینده به عهده داشته باشم کاری می کنم پرسپولیس رویای دوباره متولد شود و اگر هم نمانم کاری می کنم تا آینده تیم با این زیر بناسازی تامین شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 580
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، فهرست جدید شامل بازیکنانی است که در جام ملتهای آسیا برای تیم ملی به میدان رفته اند و تنها دو تغییر کوچک که یکی از آنها اجباری بوده است، حاصل جمع افکار کادرفنی تیم ملی برای دو مسابقه ای است که می توانست با حضور بازیکنان جوان تر شرایط بهتری برای آینده فوتبال ایران ایجاد کند.

میانگین سنی
در این فهرست چند بازیکن بالای سی سال حضور دارند؟ بیایید بشماریم: جواد نکونام ( 36 ساله ) ، امیرحسین صادقی ( 33 ساله ) ، سید جلال حسینی ( 33 ساله ) ، پژمان منتظری (31 ساله ) ، آندرانیک تیموریان ( 32 ساله ) ، حبیب گردانی ( 30 ساله ) ، خسرو حیدری (31 ساله ) ، هاشم بیگ زاده ( 31 ساله ) ، مسعود شجاعی (30 ساله ) .

اما بازیکنانی که با سن و سال مناسب و قابل قبول در جمع ملی پوشان حضور دارند ؛ وحید امیری ( 26 ساله ) ،وریا غفوری (27 ساله )، امید ابراهیمی (27 ساله ) ، علیرضا حقیقی (26 ساله ) ، سوشا مکانی (25 ساله ) ، اشکان دژاگه ( 28 ساله ) ، رضا قوچان نژاد ( 27 ساله ) ، احسان حاج صفی ( 25 ساله ) ،کریم انصاری فر ( 24 ساله ) ، رامین رضاییان ( 24 ساله )

پس می ماند جوان های واقعی که 5نفر را شامل می شوند:

مسعود حسن زاده (23 )، سردار آزمون ( 20 ساله ) و علیرضا جهانبخش ( 21 ساله ) ، علیرضابیرانوند ( 22 ساله)، مرتضا پورعلی گنجی (22 ساله)

میانگین سنی تیم ایران در حال حاضر 27.25 سال است اما نکته مهم این است که اگر قرار باشد ترکیب تیم همان ترکیب جام ملتها باشد ، این عدد به 29.5 سال می رسد . البته این به شرطی است که سردار آزمون در تیم اصلی نباشد و الا با سردار این عدد کاهش می یابد.

چند نکته
*در تیم ملی فوتبال ایران ، چهره هایی حضور دارند که البته در دوران فوتبال خود زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده اند اما با توجه به برنامه ریزی فوتبال ایران برای جام جهانی 2018 ، هیچ آینده ای ندارند . جواد نکونام کاپیتان تیم ملی که قطعا با هر مربی دیگری به تیم ملی دعوت می شد و آندرانیک تیموریان ، هاشم بیگ زاده ، حبیب گردانی ، خسرو حیدری و الباقی بالای سی ساله ها . نکته اینجاست که اغلب این چهره ها هم فصل خوبی را پشت سر نگذاشته اند . البته در مورد نکونام و آندو ، و البته سیدجلال حسینی موضوع متفاوت است .

*در این فهرست بازیکنانی هم هستند که امسال دستاورد باشگاهی خوبی هم نداشته اند و این مسئله جا را برای انتقاد بازمی کند . اینکه بالاخره کی قرار است جوان های لیگ ایران در یک رقابت بزرگ تجربه تنه به تنه شدن با بازیکنان مهم را داشته باشند ؟

* این فهرست هیچ سورپرایزی ندارد . یادمان باشد مسعود حسن زاده هم در اردوهای قبل از جام ملتها در فهرست نفرات حضور داشته و در یکی از معدود فهرست ها این لیست هیچ بازیکنی در خود ندارد که برای بار اول تجربه دعوت شدن را پیدا می کند .

*این واقعیت را در نظر بگیریم که در نهایت محمد نوری ، قاسم حدادی فر ، کاوه رضایی ، یعقوب کریمی ، مهدی شریفی ، مهرداد جماعتی ، اسماعیل شریفات ، اکبر صادقی ، محمدرضا خلعتبری و در نهایت یکی دو چهره دیگر می توانستند در این فهرست باشند و این پیام خوبی برای لیگ ما نیست .تازه ، برای چند نفر از این چهره ها دلایلی منطقی برای دعوت نشدن وجود دارد که به رفتار آنها برمی گردد.

* سروش رفیعی و مهرداد پولادی دو بازیکنی هستند که به دلیل مشکلات کارت پایان خدمت سربازی در تیم‌ملی حضور ندارند. رفیعی با سن و سال مناسب نامزد اصلی جانشینی مسعود شجاعی محسوب می‌ شود که البته کی‌روش از استفاده از خدمات او محروم شده است.

* محسن فروزان در فهرست اخیر تیم‌ملی جای خود را به سوشا مکانی داده است. به نظر حقیقی و بیرانوند محکم ترین جا را در تیم‌ملی دارند.

* نکته دیگر، اینکه میدان دادن به جوان ها هزینه ای دارد که فوتبال ایران و کارلوس کی روش معتقد به پرداخت آن نیستند . فکر کنید شکست ( شاید سنگین ) با جوان ها یا کسب نتیجه قابل قبول با همین تیم ؟ خیلی ها دومی را انتخاب می کنند و بعدهم خدا بزرگ است !
تعداد بازدید از این مطلب: 350
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، اگر پای مصاحبه بازیکنان و کادر فنی رئال در هفته اخیر نشسته باشید جملگی از بازگشت هرچه سریعتر رئال به جاده پیروزی سخن گفته اند. " ما همان هایی هستیم که 22 برد متوالی به دست آوردند." این جمله ای است که بیش از هر جمله دیگری از بازیکنان رئال شنیده شده است. بازیکنانی که امید بسیاری به بازگشت رئال مادرید واقعی دارند. اما چرا می توان به این امر امیدوار بود؟

1- بازگشت سرخیو راموس، رهبر داخل و خارج از زمین رئال مادرید

حتی خود آنچلوتی هم تصور نمی کرد که راموس را به دلیل مصدومیت، هفته های زیادی از دست بدهد. وقتی این بازیکن در دو مقطع از ترکیب رئال مادرید غیب شد، باخت ها و نتایج منفی رئال نیز افزایش یافت. گلباران شدن در ویسنته کالدرون و سه نتیجه بد متوالی اخیر مقابل ویارئال، بیلبائو و شالکه، همه در غیاب راموس ثبت شدند.
رئال در غیاب راموس، هرگز تیم منسجمی در خط دفاعی نشان نداد.راموسی که با روحیه بالای خود، همیشه تیم را در مواقع بحرانی به جلو هدایت می کرد. در خبرها داشتیم که راموس در تمرینات بسیار آماده نشان داده و از امشب می تواند برای رئال به میدان برود. یک هفته مانده به ال کلاسیکو، این بهترین خبر برای آنچلوتی و هواداران رئال مادرید است.


2-حضور دوباره زوج موفق راموس و په په در خط دفاعی رئال


آنچلوتی می تواند از امشب یا هفته بعد، زوج دفاعی مورد علاقه خود را بازهم در ترکیب ثابت داشته باشد. سرمربی ایتالیایی البته به واران نیز اطمینان دارد اما این یک واقعیت است که این فرانسوی جوان هرگز نتوانست در روزهای غیبت راموس و په په، سرمربی را متقاعد کند که از او در ترکیب ثابت استفاده کند. امشب واران در کنار راموس به احتمال فراوان در قلب خط دفاعی رئال مقابل لوانته قرار خواهند داشت و په په برای ال کلاسیکو استراحت خواهد کرد.بی شک زوج راموس و په په، نقطه اتکای هواداران رئال در مقابل بارسلونا خواهند بود.

3-بازگشت مودریچ به ترکیب اصلی پس از 4 ماه

در شب کابوس وار و وحشتناک شکست 4-3 مقابل شالکه، تنها خبر خوب و امیدوار کننده برای رئال مادرید، بازگشت مودریچ به میادین بود. او 30 دقیقه پایانی،در زمین حضور داشت و نمایش موفقی نیز از او شاهد بودیم.اگر او امشب بتواند در مقابل لوانته بدون مشکل بازی کند، در ال کلاسیکو نیز در ترکیب ثابت جای خواهد داشت. بازگشت مودریچ، به خط آتش رئال جان دوباره ای خواهد داد و توازن بیشتری در خط میانی این تیم حاکم خواهد شد. همه منتظر دیدن دوباره زوج کروس و مودریچ در میانه زمین رئال مادرید هستند.

4-تغییر سیستم از 3-3-4 به 2-4-4


هواداران و بازیکنان رئال دوست دارند این تیم با سیستم 2-4-4 به میدان برود که سیستم مطمئن تری برای کسب موفقیت در این تیم نشان داده است. به نظر هم می رسد که کارلتو در مقابل بارسلونا بار دیگر به این سیستم رجوع کند. ابهام در اینجاست که از بین بیل و بنزما، کدام یک نیمکت نشین خواهند شد. هرچند که پس از دفاع همه جانبه فلورنتینو پرز در کنفرانس خبری خود از گرت بیل، باید حضور او در ترکیب رئال را حتمی بدانیم.
گرت بیل بدترین روند دوران فوتبالی خود را پشت سر می گذارد. 9 بازی بدون گل زده و کم کاری در دفاع تیمی، باعث شدت یافتن انتقادها از این فوق ستاره ولزی شده است. بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته مقابل بایرن مونیخ که به برتری 4-0 رئال ختم شد؛ دیداری که یکی از بهترین بازی های گرت بیل با پیراهن رئال را در آن شاهد بودیم را می توان دلیلی برای امیدوار ماندن به بازگشت دوباره گرت بیل دانست. او یکبار در زمینی به دشواری آلیانس آرنا توانست بهترین نمایش ممکن را ارائه دهد؛ پس دلیلی برای تکرارنشدن آن نمایش خوب  وجود ندارد.

5- حمایت تمام قد بازیکنان رئال از کارلو آنچلوتی

اتحاد موجود بین بازیکنان و سرمربی رئال مادرید را می توان یکی از مهمترین دلایل برای امیدوار ماندن به بازگشت دوباره رئال مادرید قلمداد کنیم.بازیکنان به سرمربی خود اطمینان کامل دارند و در یک تیم فوتبال، این یک مساله بسیار حیاتی است. بازیکنان رئال معتقدند که برداشت ها نسبت به آنچلوتی اشتباه است و آنها حاضرند برای اثبات این مساله، همه توانشان را در زمین بگذارند.


6- رسیدن خامس رودریگز به دو دیدار حساس رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

یک خبر خوب دیگر برای رئال مادرید، روند رو به بهبودی سریع خامس رودریگز است. او بی شک به بازی های رئال در یک چهارم لیگ قهرمانان خواهد رسید. تصور کنید بازگشت دوباره خامس و قرار گرفتن او کنار مودریچ، کروس و ایسکو را. مربعی که لیورپول را در آنفیلد مستاصل کرده بودند.

7-جایگزینان مطمئن بیشتر روی نیمکت

بازگشت مصدومان، به آنچلوتی کمک می کند که نیمکت قوی تری داشته باشد؛ بطوریکه با درخشش ایسکو،وقتی خامس بازگردد، او در سیستم 3-3-4 کارلتو حتی ممکن است برای مدتی نیمکت نشین شود. کافی است به نیمکت رئال در دربی مادرید دقت کنید : ناواس، چیچاریتو، ایارامندی، خسه، آربلوا، لوکاس و یورنته. نیمکتی فقیر از بازیکنان تعیین کننده.


8-فاصله هفت روزه به منطور آماده سازی برای ال کلاسیکو

یک هفته مانده به ال کلاسیکو، رئال مادرید به نسبت بارسلونا که چهارشنبه در لیگ قهرمانان باید به مصاف منچسترسیتی برود، زمان بیشتری برای آماده سازی در اختیار دارد. آنچلوتی این فرصت را دارد تا تیمش را چه به لحاظ روحی و چه به لحاظ تاکتیکی، بیش از پیش آماده کند.

9-اعتماد دوباره آنچلوتی به کاسیاس

آنچلوتی روز گذشته صراحتا در نشست خبری خود تاکید کرد که کاسیاس دروازه بان اصلی رئال در ال کلاسیکو خواهد بود و اینکه به او اطمینان کامل دارد.امشب ناواس بجای کاسیاس مقابل لوانته بازی خواهد کرد. در روزهایی که کاسیاس بار دیگر مورد انتقاد هواداران رئال قرار گرفته، این حمایت آنچلوتی، در بهترین زمان ممکن به کمک کاسیاس خواهد آمد.

10-درخواست به موقع رئیس باشگاه، "فلورنتنیو پرز" از هواداران برای حمایت از تیم


بازیکنان و کادر فنی رئال، در این روزهای بحرانی، منتظر حرکتی مثبت و حمایت از سوی فلورنتینو پرز بودند. این اتفاق افتاد و پرز در نشست خبری دو روز پیش خود، ضمن حمایت کامل از آنچلوتی، از هواداران خواست که به جای سوت زدن و اعتراض، به تشویق تیم بپردازند.

گارسیا اوچوآ : مارکا
ترجمه: رضا سیف
تعداد بازدید از این مطلب: 317
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، کی روش در این مصاحبه با پایین ترین تن صدای ممکن حرف می زد، درحالیکه برخلاف همیشه هیچ روحیه و خشمی در صدایش نبود و دو خبرنگار حاضر در محل چیزی جز استیصال در چهره و حرفهای کی روش نیافتند . اتفاقی که تازه که شاید خبر از تغییر فصل در فدراسیون فوتبال می دهد. تغییری که از جابه جایی مهم اتاق دبیر کل در طبقه چهارم آغاز شده و ممکن است در سال جدید، چند متر بالاتر برود و علی کفاشیان را هم همراه خود کند، اگرچه رییس فعلا از جایش تکان نمی خورد.

دکتر علیرضا اسدی
برای فوتبالی های تیر، علیرضا اسدی یک نام نه چندان پر اهمیت در فهرست جنجالی پرویز دهداری سرمربی تیم ملی در دهه 1360 است. او و محمد ژاله مستقیم دو نام لیستی بودند که از تیم بنیاد شهید به اردو دعوت شدند. ژاله مستقیم و اسدی، که هرگز موفق به استفاده از این فرصت گرانبهای ملی نشدند ( البته اسدی در بازی ایران و کویت به عنوان یار تعویضی به میدان آمد). آنها که قرار بود جانشین ستاره های مستعفی ملی؛ از درخشان، محمد خانی تا چنگیز و شاهرخ بیانی باشند، حتی با حمایت دهداری در تیم نماندند تا به همراه بنیادشهید به تاریخ بپیوندند. البته اسدی بعد ها با پیشوند دکتر (که نشان از حضور او در شغل طبابت داشت) به عنوان سرپرست یکی از تیم های امید دوباره به فدراسیون آمد اما بعد از غیبتی تام و کامل این بار در یک غافلگیری جانشین مهدی محمدنبی شد ؛ دبیرکل دیرپای فدراسیون که وزارت ورزش حضورش در فدراسیون ر ا تحمل نکرد و با فشار ممتد صندلی را واژگون کرد تا اسدی مهمترین پست اجرایی فدراسیون را دست بگیرد. حالا او بر جای فردی ساکت، باتجربه و شاید مرموز تکیه زده که تجربه کار با تعداد زیادی از مربیان و ستارگان فوتبال و مدیران را داشته است .

جلسه با کی روش
کارلوس کی روش پس از 40 روز استراحت بعد از جام ملت ها در بدو ورود به ایران همه روزها را به جلسه گذاشته است. دو جلسه با علی کفاشیان و این یکی که لابد انتظار اتفاقات آن را نداشته است. او در این جلسه طولانی با اسدی بارها تا مرز مجادله پیش رفت؛ چیزی که هرگز انتظارش را نداشت اما دبیرکل جدید برخلاف مهدی محمدنبی اهل زورآزمایی است. لحن تند او در گفت و گو با کی روش و البته انتقاد مستقیم از سرمربی تیم ملی و به رخ کشیدن نتایج مربیان دیگری مثل برانکو ایوانکوویچ کاری بود که کی روش را ویران کرد. اسدی که طبعا فردی نزدیک به وزارت ورزش محسوب می شود حتی از کی روش گله کرد که "در ایران روبه روی او نشسته و از وزیرش (وزیر من – عین کلمه) انتقاد می کند." او در این جلسه که به هرحال نشانگر رویکرد احتمالی جدید فدراسیون نسبت به سرمربی بود، به کی روش فهماند که از این به بعد روی زمینی دیگر به بازی خواهد پرداخت. با این حرفها بود که در خاتمه جلسه و در شرایطی که اسدی هنوز در اتاقش بود کی روش از کفاشیان استمداد کرد در امور دخالت کند.

اشکهای کی روش
کی روش در جلسه دیروز و نشست امروز از استانداردهای دبیرکل گفته است؛ چیزی که تاکید هم دارد به آن نخواهد رسید. ازاین معیار البته چیز دقیقی گفته نشده اما احتمالا دبیرکل در جلسه دیروز نارضایتی بخشی از منتقدین را به وی انتقال داده است. چیزهایی درباره میانگین سنی تیم ملی یا شکل بازی و البته شکست جام ملتها (که با هر مربی دیگر هم به دست می آمده است)؛ انتقادهایی که حال کی روش را آنقدر دگرگون کرد که در مصاحبه شب گذشته تا مرز گریه پیش رفت و اگر تلنگر آرین قاسمی و فشار بازوی سرمربی نبود، اشک صورت او را در بر می گرفت. چیزی که هرگز از کی روش ندیده بودیم  او، دیشب آنقدر بی روحیه بود که فکر می کردی مستقیم به پرتغال بازمی گردد .

آغاز جنگ
سرمربی تیم ملی در مصاحبه امروز حمله ای یک جانبه و تند به علیرضا اسدی داشت. او که خود را بازیافته با فهرستی که کمترین آثار نرمش در آن وجود دارد به دو دیدار مهم مقابل سوئد و شیلی می رود. این دو بازی آخرین اسلحه کی روش برای پیروزی در جنگ و تمدید قرارداد دوساله است. البته یادمان نرود با حضور زلاتان و سانچس و ویدال در ترکیب حریفان ما، شاید اوضاع جور دیگری پیش برود و آن وقت است که بعد از تعطیلات نوروز ممکن است تیتر های غافلگیرکننده ای در انتظار ما باشد.
تعداد بازدید از این مطلب: 397
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، مهدی فنونی زاده در کمپ «ایمان ره‎یافتگان» با انرژی بسیار و انگیزه مقدسش، به تر و خشک کردن کسانی که می‌ پردازد که تازه تصمیم به ترک اعتیاد گرفته اند، او که مدیر داخلی این کمپ است می‌ گوید: خودم در این موسسه ترک کرده ام و حالا وظیفه انسانی و اخلاقی خودم می‌ دانم که بچه ها را در راه رسیدن به پاکی، یاری دهم.

وقتی با فنونی زاده درباره شایعه حضوردوباره اش در کمپ حرف می زنیم، با خنده می گوید: نه بابا! «ترک» چیه! من مدیر داخلی اینجا هستم و آمده ام تا بروبچه ها را تر و خشک کنم.

او که خود زمانی در این کمپ موفق به رهایی شده در استانه 50 سالگی است اما می گوید: من 5 سال بیشتر ندارم، از روزی که ترک کرده ام. زندگی دوباره ام شروع می‌ شود، من در زندگی اولم 50 ساله ام اما در زندگی دومم که زندگی اصلی هم هست 5 سال بیشتر ندارم.


هافبک دفاعی قلدر فوتبال ملی که خاطره گل های زیبایش به محمد الدعایه گلر عربستان و اولی اشتاین گلر هامبورگ با پیراهن تیم‌ملی و بهزاد غلامپور گلر پاس با پیراهن استقلال در خاطره ها مانده است ادامه می‌ دهد: ما در اینجا تعهد اخلاقی داریم. تعهد اخلاقی به آدم هایی که اینجا به امید زندگی دوباره آمده اند، حکایت زندگی دوباره است. دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما بکاریم و دیگران بخورند.

مهدی فنونی زاده حرف هایش را کامل می‌ کند: لطف آنهایی را که باعث شدند تن من پاک و سلامت شوند را فراموش نمی‌ کنم. تا هر وقت که در سینه ام نفس دارم برای سلامتی بچه های مردم آنها که مهدی فنونی زاده پاک الگوی آنهاست؛ تلاش می‌ کنم. با ترک هر انسان، من یک سال جوان می‌ شوم، آنقدر جوان که ثابت کنم 5 سال بیشتر ندارم.

تعداد بازدید از این مطلب: 383
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 347
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، بنگر وقتی بالای سر گابریل رسید که پزشک اعصاب مشغول معاینه گابریل بود. به گفته این متخصص پس از بررسی عکس های گابریل اگر شکستگی استخوان پیشانی گابریل در حد یک میلیمتر پیشروی داشت او حتما بینایی خود را ازدست می‌ داد. چراکه این مساله باعث پارگی یکی از رگ های مهم عصب بینایی وی می‌ شد.

جالب اینکه در این ملاقات کوتاه به بنگر می‌ گفت دلش برای فوتبال و نرمش با بازیکنان در درون درفشی‌فر تنگ شده و دوست دارد هر چه سریع تر برگردد. مدت دوری گابریل از فوتبال 4 هفته تخمین زده شده، اما ممکن است کمتر از این ها هم بشود. او در حال حاضر از نظر بینایی مشکلی ندارد اما ابرویش را نمی‌ تواند تکان دهد که این به دلیل آسیب دیدگی عصب اوست.

گابریل تا ساعتی دیگر از بیمارستان مرخص خواهد شد. او در حال حاضر در انتظار ترخیص از سوی مسوولان باشگاه است.

تعداد بازدید از این مطلب: 415
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، زلاتان مقابل چلسی در دقیقه 30 از میدان اخراج شد و نتوانست تیمش را تا پایان 120 دقیقه همراهی کند ولی پاریس سنت ژرمن 10 نفره موفق شد در نهایت با کسب تساوی 2-2 و به لطف گل زده در خانه حریف ، به دور بعد صعود کند. به واسه حضور دیوید بکام در پاریس سنت ژرمن،خانواده بکام رابطه خوبی با بازیکنان پی اس جی دارند و پس از بازی نیز، زلاتان پیراهنش را به پسر بکام که در استادیوم حاضر بوده اهدا کرده است. حال بروکلین، با قراردادن عکس زیر از زلاتان تشکر کرد و نوشت:" ممنونم زلاتان ابراهیموویچ برای این پیراهن و همچنین خوب بازی کردی."


تعداد بازدید از این مطلب: 356
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این بازی، حضور علیرضا طارمی، پدر مهدی طارمی در ترکیب تیم بوشهر است. او که مثل پسرش در پرسپولیس، شماره 17 به تن کرده با یک شوت توانست اولین گل بوشهر را به ثمر برساند. پدر طارمی دقیقا توپی را تبدیل به گل کرد که پسرش در بازی مقابل صبا از دست داد!



تعداد بازدید از این مطلب: 453
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 317
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 351
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 339
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 338
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 533
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 571
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 332
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در یکی از دیدارهای هفته بیست‌وششم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم تأسیسات دریایی تهران از ساعت 16 امروز (جمعه) در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف تیم شهید منصوری این شهر رفت که در پایان به نتیجه تساوی یک بر یک مقابل میزبان خود رضایت داد.

تأسیسات که با یک تساوی هم می‌توانست قهرمان فصل جاری مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شود، در این بازی با تک گل وحید شمسایی از میزبان خود پیش افتاد اما با گل امیر نصیری که در واپسین دقایق بازی به ثمر رسید، کار دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک انجامید.

تأسیسات دریایی با این تساوی 51 امتیازی شد و بالاتر از گیتی پسند اصفهان به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال رسید.

وحید شمسایی، مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران فصل گذشته نیز با تیم دبیری تبریز به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال رسیده بود.

نتایج دیدارهای این هفته به این شرح است:
شهید منصوری 1 - 1 تاسیسات دریایی
مس سونگون 5 - 3 ماهان تندیس قم
شرکت حفاری 2 - 0 شهرداری ساوه
گیتی‌پسند‌ 8 - 4 فردوسی مشهد
دبیری تبریز 3 - 3 میثاق تهران
فرش‌آرا 8 - 4 پایاسازه
مقاومت البرز 3 - 0 شهروند ساری

برای مشاهده جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال اینجا کلیک کنید
تعداد بازدید از این مطلب: 296
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان امروز خطاب به خبرنگاران گفت: مذاکراتمان با تیم فوتبال ایتالیا متوقف شده است چراکه سرمربی تیم‌ملی اعتقادی به این بازی ندارد. آنچه که در مورد مهلت 10 روزه فدارسیون فوتبال ایتالیا برای واریز پول منتشر شده هم حقیقت ندارد.

به گفته کفاشیان علت مخالفت کی‌روش این است که به گفته او با هزینه ای که بازی ایتالیا روی دست ایران می‌ گذارد، می‌ شود با سه تیم قدرتمند خارجی بازی تدارکاتی برگزار کرد و بنابراین بهتر است پیش از آنکه به بازی ایتالیا فکر کنیم به برنامه ریزی آن 3 مسابقه تمرکز کنیم.

پس از سفر رئیس فدراسیون ایتالیا در پاییز امسال آنها یک جای خالی را در تقویمشان برای بازی با ایران در نظر گرفته بودند که با این اظهارنظر جدید انجام مسابقه با این تیم از دستور کار خارج شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 428
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی مخالفت خود را با در اختیار گذاشتن این دو بازیکن به تیم امید اعلام کرده است، مسوولان امید در فهرست 23 نفره خود که دقایقی دیگر منتشر می‌ شود، نام این دو بازیکن را در فهرست قرار داده اند.

باید دید که این کار با اطلاع کی‌روش انجام شده یا قرار است سرمربی تیم‌ملی در عمل انجام شده قرار بگیرد. امروز علی کفاشیان در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد با کی‌روش در این باره باز هم صحبت می‌ کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 442
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات
منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: زمانی که بازیکن بودم فقط به برد فکر می‌ کردم. در کنار آن 10 نفر بودند که به هم کمک می‌ کردند، باخت برایم تعریف نشده بود. اما حالا فهمیده ام که برای یک مربی خیلی شادی یک پیروزی و یا باخت در یک بازی مهم نیست چون بلافاصله پس از آن باخت یا برد دیگری در راه است. هر چند که کمک ها در کادرفنی هم کنارت هستند، اما در نهایت این مربی است که سیبل می‌ شود.

پلاکارد هواداران مسوولیتم را سخت تر کرد
من از پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود، 70 روز تا بازگشت منصوریان هیچ اطلاعی نداشتم. زمانی هم که در استادیوم بودم آن را ندیدم اما بعد از بازی عکس هایش را که دیدم با خودم فکر کردم اگر خدا عمری بدهد و به استقلال برگردم یک چنین پلاکادری قطعا مسوولیت من را سخت تر می‌کند. من به جان پسرم امیر را قسم می‌ خورم که من هیچ دخالتی در نوشتن این پلاکارد نداشتم و از آن هم اطلاعی نداشتم، نمی‌ دانم چطور شده که به فکر هواداران اینطور رسیده که قرار است ما تا 70 روز دیگر به استقلال برگردم. برای حضور در استقلال و پرسپولیس علاوه بر پناه خدا باید خیلی قوی باشی و البته با سیاست.

همه افتخار می‌ کنیم استقلالی هستیم
اگر بعد از بازی به سمت آقای قلعه‌نویی رفتم فقط به خاطر همین بود که به نظر من ما باید به هم یاد بدهیم که در عین حال رقابتی که در زمین داریم، باید به هم احترام بگذاریم و با هم رفاقت داشته باشیم. نسل جدید باید یاد بگیرد که بزرگتری سر جای خودش و کوچکتری هم سر جای خودش است. رقابت در زمین خوب است اما این دوستی ها و احترام ها است که ورزش را زیبا می‌کند. من، خرمگاه و چینی با وجود اینکه در این بازی میزبان نبودیم اما به احترام استقلال به سمت امیر قلعه‌نویی رفتیم. ما همه افتخار می‌ کنیم که استقلالی هستیم.

قلعه‌نویی به من احترام به بزرگتر را یاد داد
من فکر می‌ کنم که این بحث که بگوییم الان دیگر احترام ها از بین رفته، اشتباه است من در تیم خودم هم این فرهنگسازی را انجام دادم که وقتی بزرگترها سر یک غذا نشسته اند بقیه غذا را شروع کنند و وقتی بزرگترها بلند شدند، دیگر بقیه هم باید بلند شوند. بزرگتر یعنی اعتبار یک مجموعه این چیزی نیست که بگویم الان به آن عمل می‌کنم بلکه این فرهنگ را روزی که به استقلال آمدم یادم گرفتم. همان زمانی که آقای قلعه‌نویی و ورمزیار و بعدها آقای زرینچه کاپیتان های من بودند و به صورت بسیار پررنگی به آن عمل می‌ کردند.

پیشنهاد قلعه‌نویی من را مصرتر کرده
سال های سال است آقای قلعه‌نویی به من پیشنهاد داده که مربی شوم و بارها چه در مصاحبه هایش و چه به خود من این جمله را به زبان آورده که تو باید مربیگری استقلال را قبول کنی. خب به هر حال وقتی من این جمله از زبان هم بازی سابقم و مربی سال های اخیر استقلال می‌ شنوم، معنی اش برای من این است که من دقیقا توان موفقیت در این کار را دارم.

اختلاف هواداران و بیرانوند باید تمام شود
علی بیرانوند یک استقلال واقعی و متعصب است. او بارها در اینستاگرام خودش و حتی به خود من عنوان کرده که استقلال را دوست دارد. اما نباید یادمان برود که علی بیرانوند فقط 22، 23 سال دارد او بعد از بازی به خود من گفت که اصلا فکر نمی‌ کردم شادی من بعد از گل نفت اعصاب هواداران استقلال را بهم بریزد چون من یک استقلالی هستم. به عقیده من وقتی یک بازیکنی وقتی به استقلال یا پرسپولیس بیاید، یکی از این دو تیم را دوست دارد و شجاعت اعلام آن را دارد باید به او احترام گذاشت. به عقیده من سریع و سیر باید ذهنیت که بین علی و هواداران پیش آمده تمام بشود، او به خاطر گل تیمش خوشحالی کرده و قصد توهین نداشته، هواداران هم در حین بازی یک صحبت هایی کرده اند اما همین امروز این مساله باید تمام شود .

نفت به استقلال گل زد حس خفگی داشتم
شرح آن لحظه ای که نفت به استقلال گل می‌ زند، برایم خیلی دشوار است. از یک طرف 26 بازیکن خودم هستند که با آنها شب و روز زندگی می‌ کنند چه کسانی که فیکس هستند چه کسانی حتی شاید کمتر بهشان بازی برسد اما اینقدر عاشقانه آنها را دوست دارم که هر روز برای اینکه زمان تمرین برسد، لحظه شماری می‌کنم و از کار کردن با آنها لذت می‌برم. از طرف دیگر خانواده ام استقلال هستند، از طرف خودم و همسرم هم استقلالی هستیم. من از 7 سالگی عاشق استقلال بودم و 20 سال هم در این تیم بازی کردم. شاید بهترین تعبیر برای آن لحظه ای که نفت به استقلال گل زد آن است که بگویم حس خفگی داشتم.

حس مشابه چینی و خرمگاه
حس خفگی که من احساس می‌ کنم، مختص به من نیست. محمد خرمگاه و علی چینی هم همین حس را دارند. محمد همراه من به استقلال آمد، او در استقلال در خط دفاع مثل یک صخره مستحکم در برابر مهاجم های حریف بود. علی چینی هم در سمت چپ استقلال مثل تانک های روسی چیفتن بود. آنها هم بعد از بازی احساس مشابهی مثل من داشتند.

هنوز هم نفت را قهرمان نمی‌دانم
هنوز هم قهرمانی را از نفت دور می‌دانم. اگر می‌ گویم که هنوز زمان آن نرسیده که بگویم نفت قهرمان است به خاطر این است که پشت به پشت ما تراکتور دارد می‌ آید و به عقیده من فولاد، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی همه به یک اندازه شانس قهرمانی دارند. 7 بازی باقیمانده لیگ بسیار سرنوشت ساز است چون تیم های بالای جدول در جاده قهرمانی می‌ جنگند و تیم های ته جدولی هم برای ماندن تلاش می‌ کنند. آنچه که می‌ توانم از آن با اعتماد حرف بزنم. فینالیست بودن در جام‌حذفی است.

از نسل ما مربی لژیونر می‌شود
با توجه به صحبت های آقای جلالی که عنوان کرده بود بهتر است برای به روز شدن من و یحیی گل‌محمدی باید به دوره های بین المللی برویم، کاملا موافقم. فکر می‌ کنم من و یحیی باید بتوانیم به چند زبان مختلف صحبت کنیم و کلاس های مربیگری بین المللی را پشت سر بگذاریم. من فکر می‌ کنم رویای من که لژیونر شدن مربیان ایرانی است خیلی دور از انتظار نیست و قطعا در نسل ما هم این اتفاق خواهد افتاد.
تعداد بازدید از این مطلب: 318
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، به همین منظور، مجله فدراسیون فوتبال آرژانتین با لئو مسی مصاحبه ای ترتیب داد و نظر او را در مورد وضعیت آرژانتین در این مسابقات جویا شد. مسی در این رابطه گفت:" ما تیم قدرتمندی هستیم. در جام جهانی تا آستانه قهرمانی پیش رفتیم و چیزی با کسب افتخاری بزرگ فاصله نداشتیم. همین مساله ما را به سمت جلو و جبران آن ناکامی هل می دهد.
هدف ما قهرمانی در کوپا آمریکاست اما اینکه در جام جهانی به فینال رسیده ایم، دلیلی بر این نخواهد بود که شانس اول قهرمانی در این تورنمنت باشیم. برزیل، کلمبیا و اروگوئه، شانس برابری با ما دارند و البته باید به تیم های دیگر نیز احترام گذاشت."

مسی در مورد اینکه آرژانتین با آگوئرو، ته وز و هیگواین، بهترین خط حمله دنیا را در اختیار دارد گفت:" فکر نمی کنم این توصیف مناسبی برای ما باشد. آرژانتین در همه خطوطش بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و در همه مناطق، توازن مناسبی را شاهد هستیم. آرژانتین را می توانیم یک تیم کامل قلمداد کنیم."

تعداد بازدید از این مطلب: 336
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"،رئال که در بازی رفت و در آلمان، 2-0 بر شالکه پیروز شده بود، در بازی برگشت، 11 دقیقه پایانی را برای هوادارانش تبدیل به جهنم کرد. مادریدی ها که در دقیقه 82، گل چهارم را دریافت کردند، با دریافت یک گل دیگر در 11 دقیقه بعدی، از دور رقابت ها حذف می شدند.

 واکنش رسانه های جهان به این شکست عجیب و تحقیرآمیز کهکشانی ها نیز گسترده بود :

اکیپ فرانسه : رئال مادرید با تمام وجود ترس را تجربه کرد.

گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا : شالکه وحشت را در جان آنچلوتی انداخت. مادرید لرزید ولی به دور بعد صعود کرد.

بیلد آلمان : شالکه رئال را رسوا کرد ولی از لیگ قهرمانان کنار رفت. آبی ها تا مرز معجزه رفتند ولی شکست 2-0 در بازی رفت، کار خودش را کرد. فقط رونالدو در حد خودش بازی کرد و رئال را از حذف شدن نجات داد.

کیکر آلمان : شالکه برای صعود یک گل کم آورد.

گاردین انگلیس : نمی توان شالکه را مرده تصور کرد.شالکه عرق رئالی ها را در آورد.

دیلی میرور انگلیس : رونالدو و رفقا در یک چهارم، پس از یک شکست تکان دهنده.

اوله آرژانتین : صعود در میان سوت و هوی هواداران.

رکورد مکزیک : وحشت بزرگ در مادرید.

گلوبو برزیل : رئال در خانه باخت ولی صعود کرد.

موندو دپورتیوو اسپانیا : رئال از فاجعه و تراژدی جلوگیری کرد ولی نتوانست جلوی خشم هوادارانش را بگیرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 251
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته رئال که این تیم را تا مرز حذف شدن از لیگ قهرمانان نیز پیش برد، حاشیه های فراوانی را برای این تیم در پی داشت. بازیکنان رئال مادرید برای آماده سازی خود جهت رویارویی با لوانته، ظهر امروز در کمپ والدبباس گرد هم آمده و مشغول تمرین شدند.

پیش از شروع تمرین، کارلو آنچلوتی با کاسیاس، راموس، رونالدو و مارسلو (کاپیتان های رئال) گفتگویی خصوصی در مورد اوضاع بحرانی کنونی رئال انجام داد تا بلکه به یک راه حل برای پشت سر گذاشتن این وضعیت نامناسب دست یابند.

در جریان تمرین امروز، بازیکنانی که روز گذشته بصورت فیکس به میدان رفته بودند به غیر از رونالدو،کروس، ایسکو ، خدیرا و آربلوا به ریکاوری پرداختند. 5 بازیکن فوق وارد زمین چمن شده و به دویدن مشغول شدند.

تعداد بازدید از این مطلب: 260
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، امشب دو تیم چلسی و پاریس سنت ژرمن در استمفوردبریج به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا سرنوشت یکی دیگر از تیم‌های صعودکننده به دور یک چهارم مشخص شود. داوید لوئیز که خود سابقه پوشیدن پیراهن چلسی را دارد، به همراه هم تیمی هایش ، پیش از شروع بازی در لندن به گشت و گذار پرداختند تا با روحیه در بازی امشب ظاهر شوند.



تعداد بازدید از این مطلب: 303
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، بارسا که روزهای خوبی را سپری می‌کند، پس از هفته ها توانست صدر جدول را از رئال مادرید پس بگیرد و با 1 امتیاز اختلاف نسبت به سپیدپوشان، تیم برتر لالیگا در این هفته ها باشد. انریکه نیز به بازیکنانش دو روز استراحت داده بود تا با آمادگی کامل و روحیه ای خوب، آنها را برای بازی‌های حساس پیش رو مقابل سیتی و رئال در اختیار داشته باشد. بازیکنان بارسا نیز پس از تمرین امروز، در یک مهمانی باربیکیو شرکت کردند تا با وقت گذرانی بیشتر در این روزها، روحیه بیشتری برای بازی‌های حساس پیش رو داشته باشند.


تعداد بازدید از این مطلب: 259
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، هواداران چلسی در پاریس، جلوی ورود سلیمان به مترو را گرفتند و به او توهین نژادپرستانه کردند. این موضوع با واکنش شدید رسانه‌ها و سران هر دو باشگاه همراه شد و حالا سلیمان مدعی شد که چلسی قصد داشته با پیشنهاد بلیطهای مجانی دیدارهایش، او را بخرد.

او گفت:" به استمفوردبریج نخواهم رفت، آنها نمی‌توانند من را با یک تکه کاغذ بخرند. من بچه نیستم.نمی‌خواهم در استادیوم کنار افرادی بنشینم که من را هل دادند. هنوز صدای افرادی که من را به خاطر رنگ پوستم هل دادند و توهین کردند در گوشم می‌پیچد. نمی‌توانم سر کار بروم."
تعداد بازدید از این مطلب: 275
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار رفت پاریس سنت ژرمن-چلسی، هواداران چلسی درمتروی پاریس، ضمن جلوگیری از حضور یک مرد سیاهپوست در واگن مترو، به سردادن شعارهای نژادپرستانه علیه او پرداختند. این اتفاق با واکنش شدید باشگاه چلسی و دیگر هواداران این باشگاه روبرو شد و حالا هواداران چلسی، با حمل بنرهایی به استمفوردبریج، این اتفاق را محکوم کردند، هر چند که شخص قربانی، حاضر به حضور در استمفورد بریج نشد و گفت که چلسی نمی‌تواند با بلیط او را بخرد.





روی بنرها نوشته شده :" همه ی ما آبی هستیم. #تساوی"
تعداد بازدید از این مطلب: 603
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، نفت‌مسجدسلیمان که در بازی رفت، پرسپولیس را در تهران با نتیجه یک ـ یک و در اولین بازی سرخپوشان تحت مربیگری حمید درخشان، متوقف کرد حالا برای پیروزی برابر سرخپوشان به میدان می‌ آید. تا برابر تیمی که 5 بازی از 7 بازی نیم فصل دوم را شکست خورده است، پیروز شده و از جمع تیم های قعرجدول رده‌بندی لیگ خارج شود.

1. در بازی دور رفت، پرسپولیس با حریف در روز 21 شهریور به تساوی یک ـ یک رسید. گل نفت‌مسجدسلیمان را کیومرث چراغی در دقیقه 3 زد و هادی نوروزی در دقیقه 56 گل مساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

2. مایکل اومانا و محمد نوری 2 بازیکن تیم پرسپولیس هستند که از انجام بازی برابر تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان محروم هستند. این دو بازیکن کلیدی پرسپولیس استراحت می‌ کنند تا بازی حساس مقابل النصر عربستان صدرنشین لیگ امارات که مهمترین بازی امسال پرسپولیس محسوب می‌ شود.

3. نفت‌مسجدسلیمان هم یک محروم برابر پرسپولیس دارند که این بازیکن محروم، حمزه حدادی است. آنها تیمی پرقدرت و فیزیکی هستند که عرصه را بر همه حریفان در خانه تنگ می‌ کنند. آنها همچنین زنید پور و کارلوس دوس سانتوس را هم در اختیار ندارند.

4. پرسپولیس با یک برد، یک مساوی و 5 باخت بین 16 تیم لیگ‌برتر در نیم فصل دوم، سیزدهم است. البته نتایج خوب آسیایی این روند ضعیف را به حاشیه برده است.

5. نفت‌مسجدسلیمان یک برد، سه مساوی و سه باخت در نیم فصل دوم لیگ دارد و بر این اساس از پرسپولیس بالاتر قرار گرفته است. با توجه به شرایط بازی نتیجه مساوی برای بازی فردا محتمل ترین پیش‌بینی است.

6. نفت‌مسجدسلیمان در بازی آخر خود به استقلال باخته و پرسپولیس هم مغلوب تراکتورسازی شده است. هر 2 حریف با یک شکست یک ـ صفر خارج از خانه به مصاف حریفان می‌ روند.

7. پرسپولیس ببرد، شانس رسیدن به رتبه هشتم جدول را دارد. البته به شرطی که صبا در بازی مقابل استقلال‌خوزستان شاگردان ویسی را شکست بدهد.

8. نفت‌مسجدسلیمان ببرد، می‌ تواند تا رتبه سیزدهم صعود کند، به شرطی که استقلال‌خوزستان برابر صبا و گسترش فولاد مقابل فولادخوزستان برنده نباشند. این 3 تیم با 19 امتیاز در انتهای جدول حاضرند و هر سه بازی های سختی را برگزار می‌ کنند.

9. حمید درخشان سرمربی پرسپولیس قبل از پذیرفتن سمت سرمربیگری قرمزپوشان گزینه جانشینی عبدالمجید باقری نیا سرمربی نفت‌مسجدسلیمان بود.

10. بهروز مکوندی سرمربی نفت‌مسجدسلیمان که این تیم را به لیگ‌برتر آورده، شاید دوباره با نفت به رده پایین تر سقوط کند. اگرچه تیم او همواره از نظر فوتبالی شرایط خوبی داشته است. آنها درصورت کسب 3 امتیاز بازی فردا گام مهم و روحیه بخشی را در پایان سال برمی دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 376
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال خوزستان، گسترش فولاد، نفت مسجدسلیمان و راه آهن، چهار تیم انتهایی جدول رده بندی لیگ برتر هستند که در ماراتن 8 هفته پایانی لیگ، تلاش خود را برای باقی ماندن در تیم های لیگ به کار می بندند تا در بین خروجی ها و یا تیمی که قرار است در پلی آف بازی کند، نباشند.

استقلال خوزستان: نه زیاد سخت، نه زیاد آسان
استقلال خوزستان تیم بیست امتیازی رده سیزدهم لیگ برتر، در 8 بازی باقیمانده خود، 5 بار باید در خانه به مصاف حریفانش بروند. آنها در بین تیم های فانوس به دست، باید با دو تیم دیدار کنند، دو حریف دیگر از آنها نیز از تیم هایی هستند که در کورس قهرمانی هستند و البته پرسپولیس نیز حریف هفته بیست و پنجم آنهاست.

خوزستانی ها از وضعیت متعادلی در ادامه بازی های خود برخوردار هستند، یعنی نه میتوان باقی ماندن آنها در بین لیگ برتری ها را آسان دانست و نه اینکه خیلی سخت پیچیده است. بازی های آنها از هفته بیست و سوم به ترتیب با تیم های صبا قم در اهواز، تراکتورسازی در تبریز، پرسپولیس در اهواز، راه آهن در تهران، نفت در مسجدسلیمان، سپاهان در اهواز، سایپا در کرج و پیکان در اهواز است که باید ببینیم شاگردان عبداله ویسی می توانند از بدشانسی هایی که می گویند رهایی یابند.

گسترش فولاد: فانوس روشن
گسترش فولاد از تیم های نوزده امتیازی رده چهاردهم جدول است، آنها به نسبت باقی تیم های فانوس به دست لیگ برتر، از نظر بازی های باقی مانده و قرعه بازی ها و تیم هایی که قرار است با آنها دیدار کند از وضعیت بهتری برخوردار است. گسترشی ها در 8 بازی باقیمانده خود، در بازی میزبان هستند و یکی از بازی هایشان که میهمان هستند در همان تبریز و با تراکتورسازان برگزار می شود. آبی پوشان تبریزی، فقط در یک بازی و آن هم در آخرین بازی خود به مصاف تیمی قعرنشین می روند و با دو تیم صدر جدولی و البته پرسپولیس بازی خواهند کرد.

گسترشی ها به ترتیب با تیم های فولاد در تبریز، ذوب آهن در اصفهان، ملوان در تبریز، پدیده در مشهد، صبا در تبریز، تراکتورسازی و در تبریز، پرسپولیس در تبریز و راه آهن در تهران است و باید دید که آخرین بازی این تیم فینال قعر جدولی ها خواهد بود و یا اینکه تا آن موقع آنها در میانه های جدول قرار دارند.

نفت م.سلیمان: پول هم بیاید، دیگر کار راحت نیست
رده هفدهم جدول لیگ برتر در اختیار تیمی است که تاکنون از بحران مالی رنج بسیار برده است و همین موضوع قبل از بازی مهم آنها مقابل استقلال به تعطیلی چند روزه تمرینات آنها منجر شد. حالا که از مسجد سلیمان خبرهای خوبی راجع به تغییر وضعیت مالی آنها به گوش می رسد، مجموعه تیم خوب می دانند که برای حفظ خود در لیگ برتر کار راحتی در پیش ندارند، این تیم دوست داشتنی شهر اولین ها باید در 8 بازی باقیمانده خود به مصاف دو تیم فانوس یه دست و سه تیم در کورس قهرمانی بروند، این ها را اضافه کنید به بازی این هفته آنها با پرسپولیس که در مسجدسلیمان انجام می شود.

نفتی ها در بازی های باقیمانده خود باید به مصاف پرسپولیس در مسجدسلیمان، نفت تهران در تهران، راه آهن در مسجدسلیمان، فولاد در اهواز، استقلال خوزستان در مسجدسلیمان، ذوب آهن در اصفهان، سپاهان در مسجدسلیمان و ملوان در بندرانزلی خواهند رفت.

راه آهن: پایین تر و سخت تر از بقیه
اما راه آهن، یکی از قدیمی ترین و بازیکن سازترین تیم های تهران در حال حاضر پایین ترین عنوان را در لیگ برتر در اختیار خود دارد و اتفاقا به نسبت باقی تیم های حاضر در منطقه از قرعه بدتری برخوردار است و در ادامه بازی ها باید به مصاف تیم های خطرناک تری برود. البته منظور از تیم های خطرناک تر، سه تیمی که برای فرار از سقوط به دسته یک تلاش می کنند و دو تیم نیز برای قهرمانی می جنگند است.

آنها به ترتیب باید روبروی تیم های تراکتورسازی در تهران، پرسپولیس در تهران، نفت در مسجدسلیمان، استقلال خوزستان در تهران، سپاهان در اصفهان، سایپا در تهران، پیکان در تهران و گسترش فولاد نیز در تهران قرار بگیرند و شرایط حساس خود را از سر بگذارند. باید 8 هفته منتظر بمانیم تا ببینیم این تیم ریشه دار، می تواند باز هم خود را در لیگ برتر نگه دارد؟

تعداد بازدید از این مطلب: 432
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه" این در شرایطی است که خاکپور به این دو بازیکن و حضورشان امید بسیاری دارد و بخش مهمی از ایده های تهاجمی خود را روی حضور این دو دوست صمیمی برنامه ریزی کرده است. سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هر دو جزو لژیونرهای موفق فوتبال ایران هستند که کارلوس کی‌روش آنها را به اردوی دوستانه تیم‌ملی مقابل سوئد و شیلی دعوت خواهد کرد. اما سوال اینجاست که نیاز تیم‌ملی به آنها بیشتر است یا تیم امید و محمد خاکپور؟

برای پاسخ به این سوال باید از امیدها آغاز کرد، جایی که مرور نام بازیکنان دعوت شده و مقایسه آنها با شرایط فنی جهانبخش و سردار این نکته را به ذهن می‌ آورد که خاکپور روی استفاده از سردار و علیرضا بی دلیل اصرار ندارند.

خط حمله امیدها
ارسلان مطهری در شرایط فعلی تنها گزینه محمد خاکپور برای حضور در پست مهاجم نوک تیم امید است. او در سیستم 1ـ3ـ2ـ4 تیم امید تنها کسی است که شایستگی حضور در این موقعیت را دارد. مطهری که در بازی های دوستانه هم برای تیم امید خوب گل زده در شرایطی تنها انتخاب فعلی خاکپور است که شاهین ثاقبی، علی کریمی و بهنام برزای 3 بازیکن خوبی هستند که پشت سر او در خط هافبک بازی می‌ کنند. از این جمع ثاقبی جزو بهترین های تراکتورسازی است، علی کریمی در سپاهان درخشش فوق العاده ای داشته و بهنام برزای به تازگی به استقلال پیوسته است. در این پست آرش رضاوند، میلاد کمدانی، حسین فاضلی، احسان پهلوان و میلاد ترابی هم حضور دارند که در صورت لزوم به ترکیب اضافه خواهند شد.

خط میانی
احمد نوراللهی و علیرضا نقی زاده دو گزینه دفاعی محمد خاکپور برای حضور در خط هافبک هستند. نوراللهی که به تازگی در پرسپولیس می‌ درخشد، انتخاب اول خاکپور است و علیرضانقی زاده بازیکن گسترش فولاد نیز روی دست او بازی خواهد کرد. امیدها عبدالله زاده را در این پست دارند که البته باید مورد بخشش اداره نظام وظیفه قرار بگیرد.

خط دفاعی
یوسف وکیا(دفاع راست)، حجت حق وردی(دفاع وسط)، حسین کنعانی (دفاع وسط)، وحید حیدریه(دفاع چپ) 4 بازیکن خط دفاعی تیم خاکپور خواهند بود. 4 بازیکنی که تجربه حضور در لیگ‌برتر را دارند. وکیا و حیدریه دفاع های ثابت راست و چپ فولاد و پیکان اند و حسین کنعانی ثابت برای ملوان بازی می‌ کند. حق وردی هم نفر سوم خط دفاعی ذوب‌آهن است که در بازی مقابل سپاهان به میدان رفت. در خط دفاعی محمدعلی فرامرزی(پدیده)، میلاد محمدی (راه‌آهن) و ... نیز حضور دارند.

دروازه‌بان
اردوی امید 4 دروازه‌بان دارد. محمدرضا اخباری (سایپا)، امیر عابدزاده (راه‌آهن)، علی محسن زاده (نفت)، گودرز داودی (نفت‌مسجدسلیمان) که از این جمع اخباری به احتمال زیاد شماره یک خواهد بود.

با توجه به این داشته ها، تیم امید برای حضور قدرتمند در مرحله اول مقدماتی آسیا به حضور آزمون و جهانبخش چقدر نیازمند است؟ صد البته شرایط این تیم از نظر تعداد بازیکن شاخص بد نیست اما باید قبول کنیم که به جز یکی، دو نفر ستاره ای در این تیم حضور ندارد. پلن اول خاکپور حضور جهانبخش و سردار است و اگر نشد نوبت به پلن بی می‌ رسد که استفاده از همین ترکیبی است که مطالعه کردید. باید دید چه کسی برنده این رقابت می‌ شود. کی‌روش یا کاشانی و خاکپور و کفاشیان؟
تعداد بازدید از این مطلب: 356
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات
سرمربی سپاهان اعتقاد دارد که بازی های سخت تیمش تمام شده و در آینده این تیم نتایج بهتری خواهد گرفت. گفت‌وگوی "ورزش سه" با حسین فرکی را در زیر بخوانید:

از نتایج راضی نیستیم
من قبول دارم که نتایج ما نسبت به نام سپاهان نتایج راضی کننده ای نبوده است. اما این را در نظر بگیرید که کیفیت بازی های ما، کیفیت بدی نبوده است. سپاهان در هر بازی می‌ توانسته گل های زیادی به حریفانش بزند اما بدشانسی یا هر چیز دیگری ما را از این نتایج دور کرده است.

بدشانسی آورده ایم
ما در بازی های اخیرمان بدشانسی آورده ایم وگرنه شاید می‌ توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. در بازی با استقلال در دقیقه 91 یا 92 گل خوردیم، در بازی با نفت‌تهران در حالی که موقعیت زیادی برای گل زدن داشتیم در دقیقه 80 گل تساوی را روی یک اشتباه دریافت کردیم. در بازی با ذوب‌آهن 10 نفره شدیم، در حالی که یار حریف به گفته کارشناسان داوری باید زودتر از بازیکن ما اخراج می‌ شد و در بازی با ملوان هم روی عملکرد فوق العاده دروازه‌بان ملوان نتوانستیم برنده شویم. همه این ها باعث شده که ما نتوانیم نتایجی که انتظار داریم را بگیریم.

فقط با تیم های مدعی بازی داشتیم
این را هم نگاه کنید که ما در این چند هفته با چه تیم هایی بازی کرده ایم. ما با استقلال، فولاد و نفت‌تهران مدعی بازی کردیم که البته فولاد را بردیم و با ذوب‌آهن و ملوانی بازی کردیم که بسیار اوج گرفته اند و شرایط خوبی هم دارند. شما ببینید ما از این بازی های سخت 5 امتیاز گرفته ایم که تازه اصلا هم راضی نیستیم و فکر می‌ کنیم که اگر شرایط درست پیش می‌ رفت ما می‌ توانستیم از همین 5 بازی سخت هم امتیازهای بیشتری بگیریم.

چرا سپاهان از زمان کرانچار بدتر نتیجه گرفته است؟
من دلیل این موضوع را به چند قسمت تقسیم می‌ کنم؛ یک دلیل این است که من تا تیم را تحویل گرفتم 3 بازیکن مهم را از دست دادم. شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی سرباز شدند و محرم نویدکیا هم محروم شد. من تیمی را گرفتم که 3 بازیکن اصلی اش را از دست داده بود. پس به ما حق بدهید که کمی در نتیجه گیری بدتر از قبل عمل کنیم. اما نکته دوم این بود که درست از هفته هفتم که من تیم را تحویل گرفتم تعطیلی های پیاپی لیگ شروع شد. ما تا آمدیم به روند خوبمان برسیم مجبور شدیم 50 روز به تعطیلات برویم و در این مدت هم تعطیلات گاه و بیگاه لیگ الی ماشاالله وجود داشته است.

از این به بعد بازی هایمان ساده تر می‌ شود
ما تقریبا با تمام تیم های بالای جدولی بازی کرده ایم و از این به بعد بازی های ما نسبت به حریفان مان در کورس قهرمانی ساده تر می‌ شود. البته که من به خوبی می‌ دانم که حریف ساده وجود ندارد. همین نفت‌مسجدسلیمان که این همه مشکل داشت برابر استقلال در آزادی بسیار شجاعانه بازی کرد ولی به هر حال فکر می‌ کنم در هفته های بعد شرایط برای موفقیت ما بیشتر فراهم باشد.

بازیکنان ملی‌پوش ما تلاششان را می‌ کنند
بازیکنان ملی‌پوش ما دارند زحمت می‌ کشند و البته روند مثبتی هم در تیم ما ایجاد کردند. اما وقتی بازیکنی 50 روز در اختیار باشگاهش نیست، طول می‌کشد تا دوباره بتواند به روزهای خوبش برگردد. به هر حال ما برای همه چیز برنامه ریزی کرده ایم به جز تعطیلی های گاه و بیگاه لیگ که کار ما را به هم ریخته و چاره ای هم نمی‌ توانیم برای آن بیاندیشیم.
تعداد بازدید از این مطلب: 388
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، جدال تیم‌های اول و سوم جدول، مهمترین دیدار لیگ را می‌‌سازد. حساس‌ترین بازی لیگ بین استقلال و نفت انجام می‌شود که 33 سال از بازی اول آنها در لیگ گذشته است.

1. اولین بازی استقلال و نفت‌تهران، سال 1360 صفر ـ صفر تمام شد. سرمربی استقلال در این بازی، حسن عضدی و سرمربی نفت عارف سیدعلیخانی بودند.

2. در تاریخ بازی های 2 تیم، مردانی هستند که پیراهن هر 2 تیم را برتن کرده اند. یعقوب کریمی، میثم حسینی، امین منوچهری، هادی شکوری، ایمان مبعلی و منصور رشیدی، 6 بازیکن مشترک 2 تیم بوده اند. منصوریان، محمد خرمگاه و علی چینی، اعضای کادرفنی امروز نفت هم بازیکنان گذشته تیم استقلال بوده اند.

3. نفت امسال در 2 بازی استقلال را برده است، یک ـ صفر در دیدارهای واپسین لیگ گذشته و 2 ـ صفر در هفته هشتم لیگ‌برتر که در دهه آخر شهریور انجام شد. اگر نفت، این بازی را هم ببرد، بعد از سپاهان 81، اولین تیمی است که استقلال را در یک فصل 3 بار برده است.

4. اولین دیدار 2 تیم در لیگ‌برتر، روز 31 خرداد 89 برگزار شده و با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

5. گل سعید مراغه چیان، کاپیتان استقلال در مرداد 64 برابر منصور رشیدی، گلر نفت‌تهران که از 40 متری زده شده، منجر به برد یک ـ صفر استقلال شد. خاطره سازترین گل تمام بازی های گذشته 2 تیم بوده است.

6. در دیدار برگشت لیگ سیزدهم بین استقلال و نفت که طی آن نفت با گل دقایق واپسین رضا نوروزی یک ـ صفر برنده شد، مهدی رحمتی مصاحبه تندی علیه کی‌روش کرد که ضمن تحمل یک جریمه 3 میلیونی، توسط سرمربی تیم‌ملی خط خورد و جام‌جهانی را از دست داد.

7. در دیدار رفت سال گذشته که یک ـ یک تمام شد وریا غفوری از 35 متری گل زیبایی زد که یکی از 10 گل برتر سال شناخته شد. مهدی رحمتی بعد از این بازی گفت: این یک گل واقعی بود و گلی که مهرداد بایرامی (در بازی گسترش فولاد برابر استقلال) به من زد شانسی و تحت ثاثیر باد بود!

8. بازی 2 تیم یک بار در اسفند انجام شده است، در روز 28 اسفند سال 91 در لیگ دوازدهم، 2 تیم برابر هم یک ـ یک مساوی شدند.

9. در بازی روز 26 آذر 90 که استقلال با پیروزی 2 ـ صفر پشت سر گذاشت، هر 2 گل مورد اعتراض نفتی ها بود که بعدها با مشاهده فیلم، ناظران و کارشناسان داوری اعتراض نفتی ها را وارد و گل ها را مردود دانستند.

10. در لیگ سال 91ـ90 یا لیگ یازدهم برتر، استقلال هر 2 بازی رفت‌وبرگشت را به ترتیب 2 ـ صفر و یک ـ صفر برد.
تعداد بازدید از این مطلب: 391
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، برخی جریان های ناپاک در آستانه مسابقه استقلال مقابل نفت تهران اقدام به بازیهای پلیدی کرده اند که هدف آنها ایجاد حاشیه و فشار روانی بر تیم داوری مسابقه روز پنج شنبه است.

هیچکدام از مسئولان باشگاه استقلال در جایگاه های مختلف طی هفته گذشته اظهار نظری درباره داوری مسابقه آینده تیم استقلال نداشتند و هر گونه نامه ، تماس تلفنی و مصاحبه ای از سوی باشگاه استقلال با کمیته داوران فدراسیون فوتبال و یا درباره آن صورت نگرفته و جای تأسف و تأمل دارد که چرا آقای اصفهانیان بر اساس شنیده های بی اساس و بدون مدرک و مستندات لازم درباره خبری که ساخته ذهن برخی باندهای رسانه ای است ، صحبت می کنند؟!

همچنین از مدیرعامل باشگاه نفت تهران که پیش از این اخلاق مدار و جوانمردانه رفتار کردند انتظار داشتیم که بر اساس برخی خبرهای بدون منبع اظهاراتی شائبه برانگیز درباره موضوع داوری انجام ندهند .

امیدواریم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با بررسی روند چگونگی ساخت این شایعه با متخلفین برخورد لازم و قانونی را انجام دهند.

نکته ای که مثل روز، روشن و عیان به نظر می رسد این است که از طرف باشگاه استقلال حتی یک مصاحبه و اظهارنظر مکتوب و یا شفاهی درباره داوری مسابقه استقلال مقابل نفت صورت نگرفته و مسئولیت هرگونه اخلال و وقوع اتفاق عجیب در جریان مسابقه فردا بر عهده شایعه سازان و مسئولانی است که بدون تحقیق و تشخیص لازم درباره یک شایعه بی اساس صحبت کردند.

در پایان لازم به تاکید است که حق شکایت از شایعه پردازان و جریان سازان برای باشگاه استقلال محفوظ است و در صورت لزوم بعد از دیدار تیم های استقلال و نفت تهران درباره این مسئله اطلاع رسانی کامل تری صورت خواهد گرفت.
تعداد بازدید از این مطلب: 417
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امیدوار بودند به لطف امتیاز میزبانی، بتوانند مدافع عنوان قهرمانی را از دور رقابت ها حدف کنند اما توپچی ها به لطف گلزنی دنی ولبک، توانستند به یک پیروزی شیرین برسند و انتقام شکست در لیگ برتر را هم از تیم لوئیس فان خال بگیرند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در 20 دقیقه ابتدایی هر یک موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. البته آرسنالی ها در مالکیت توپ برتر بودند و سرانجام در دقیقه 25 توانستند دروازه حریف را باز کنند.



یک حرکت دیدنی از الکس اکسلید چمبرلین در پشت محوطه جریمه و پاس دیدنی او به ناچو مونرئال، با ضربه دقیق مدافع اسپانیایی از زاویه ای بسته، به گل اول بازی تبدیل شد.
اما این برتری تنها 4 دقیقه پایدار بود و وین رونی خیلی زود کار را به تساوی کشید. یک ارسال دیدنی از والنسیا از سمت راست، درون محوطه جریمه به رونی رسید و او هم با ضربه سر شیرجه ای، دروازه شزنی را باز کرد. بعد از این گل بازی بار دیگر متعادل شد و در نهایت این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.



نیمه دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد اما این اشتباه آنتونیو والنسیا بود که باعث شد توپچی ها در دقیقه 61 بار دیگر پیش بیفتند. پاس رو به عقب اشتباه والنسیا برای دخیا، در میانه راه به ولبک رسید و او هم بعد از دریبل دو طرفه دخیا، دروازه خالی را به راحتی باز کرد.



بعد از این گل یونایتدها تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما در حالی که آنها به دنبال رسیدن به گل بودند، اخراج آنخل دی ماریا در دقیقه 77 کار را برای آنها دشوارتر کرد. ستاره آرژانتینی ابتدا به خاطر تمارض یک کارت زرد از مایکل اولیور، داور بازی، گرفت اما کشیدن پیراهن او باعث شد تا داور کارت دوم را به دی ماریا بدهد و او را از بازی اخراج کند.
با این وجود، یونایتدها تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما تلاش آنها موثر نبود و بازی را با نتیجه 2-1 واگذار کردند و به این ترتیب، آخرین امیدشان برای کسب جام در این فصل هم از دست رفت.

تعداد بازدید از این مطلب: 449
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1393
نظرات
برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقات فوتبال کشورمان در هفته گذشته و دیدارهای نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

به گزارش فارس، سوال پیامکی این برنامه به انتخاب بهترین بازیکن جوان سال 93 اختصاص داشت که مخاطبان برنامه 5 گزینه سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا جهانبخش، مهدی شریفی و مهدی طارمی را پیش‌رو داشتند.

آخرین آماری که در این باره منتشر شد سردار آزمون با اقتدار به عنوان برترین بازیکن جوان ایران در سال 93 انتخاب شد و با اقبال مخاطبان برنامه 90 مواجه شده است.

در ادامه گزارشی از بازی‌های نمایندگان ایران (نفت، فولاد، پرسپولیس و تراکتورسازی) در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا پخش شد و آماری از روند نتیجه‌گیری نمایندگان کشورمان به تصویر کشیده شد.

کسب دو پیروزی و دو تساوی مشخص کرد که نمایندگان کشورمان روند رو به رشدی را در هفته دوم لیگ قهرمانان داشتند.

کسب دو پیروزی متوالی و بسته نگه داشتن دروازه توسط پرسپولیس، بهترین شروع این تیم در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و این تیم تا پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بهترین تیم این پیکارها محسوب می‌شود.

پس از آن افشارزاده مدیرعامل استقلال روی خط تلفنی برنامه 90 آمد و پاسخگوی سوالات فردوسی‌پور شد.

افشارزاده در این مصاحبه‌ کنایه‌های متعددی را به فردوسی‌پور زد و در ابتدای صحبت‌های خود، پس از سوال فردوسی‌پور درباره اینکه ساعت خوابتان گذشته است، گفت: من مثل شما نیستم که فردا 12 ظهر از خواب بیدار شوم و پس از آن فردوسی‌پور منکر این مسئله شد.

وی در پاسخ به سؤال فردوسی‌پور مجری برنامه 90 در رابطه با اینکه کرار امروز به ایران آمده است، گفت: به من گفتند که کرار به ایران آمده، اما تا کرار را فردا نبینم آمدنش به ایران را باور نمی‌کنم و ایشان باید در کمیته انضباطی ما حضور یابد.

افشارزاده در رابطه با ضربه‌اش به یک خبرنگار که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت، گفت: من 20 سال است با خبرنگاران زندگی می‌کنم و چندین سال است با آنها دوست هستم، این ضربه‌ای که زدم از روی شوخ‌طبعی‌ام بود و وقتی ببینم خبرنگاران زیاد سؤال می‌کنند به شکم‌شان ضربه می‌زنم و دقیقاً ضرباتم را به شکم‌شان می‌زنم!

فردوسی‌پور به بازتاب این حرکت و ضربه افشارزاده در رسانه‌های خارجی اشاره کرد و نظر وی را در این‌باره جویا شد، که مدیرعامل استقلال گفت: واقعاً ضرب و شتم نبوده است و من خبرنگاران را دوست دارم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با برکناری افجه‌ای عضو هیات مدیره سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: چندین مرتبه بود که ایشان مطالبی را که نباید مطرح می‌شد بیان می‌کردند و در نهایت با تصمیمی که گرفتیم و با موافقت دکتر گودرزی وزیر ورزش نسبت به لغو عضویت وی در هیئت مدیره و سخنگوی ایشان اقدام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: من مخالفم که در باشگاه‌ها حاشیه درست شود، باید کمتر صحبت کرد و به مردم حقایق را گفت. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همواره حاشیه دارند و من هم سعی می‌کنم این حواشی را کم کنم و در این باره از هیات مدیره هم درخواست کردم به مسائل حاشیه‌ای پرداخته نشود، این برکناری به خاطر آرامش تیم بود.

گزارشی از دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس پخش شد و به شکست یک بر صفر قرمزپوشان تهرانی مقابل تبریزی‌ها اشاره شد.

آمار بسیار بد پرسپولیس مقابل تراکتورسازی به تصویر کشیده شد. پرسپولیس سیزده سال است که در تبریز موفق به شکست تراکتورسازان نشده است.

میهمان برنامه 90 محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بود که پاسخگوی سوالات فردوسی پور بود.

وی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: از ابتدا طرفدار تیم پرسپولیس بودم. خشونت در فوتبال را دوست دارم و علاقه دارم فوتبال خشن بازی کنم.

مدافع پرسپولیس عنوان کرد: کشتی و والیبال را دوست دارم. پدرم والیبالیست بود و مدتی هم والیبال بازی کردم اما به یک‌باره فوتبالیست شدم. در رقابت‌های والیبال هم تا منتخب مدارس پیش رفتم.

بنگر درباره شرایط و نتایج متفاوت پرسپولیس در لیگ ایران و لیگ قهرمانان گفت: ما در لیگ بدشانس بودیم و مورد بی‌مهری قرار گرفتیم. پنالتی‌هایی را برای ما نگرفتند و محرومیت طولانی مدت برخی بازیکنان‌مان در روند تیمی ما تاثیرگذار بود.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه از میان 5 بازیکن جوان برتر ایران کدامیک را انتخاب می‌کند؟ رای به مهدی طارمی داد و البته هر 5 گزینه را شایسته دانست.

وی درباره زمان خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و پس از آن از فوتبال خداحافظی می‌کنم. آدم وقتی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کند نمی تواند در تیم دیگری به میدان برود و پس از آن فوتبال را کنار بگذارد.

بنگر درباره اینکه بهترین بازی که انجام داده‌ای کدام دیدار بوده است، گفت: من بازی‌های خوب زیاد انجام دادم، اما دوسالی که با آقای قلعه نویی در سپاهان حضور داشتم، اوج فوتبالم در آن زمان بود. قلعه نویی خیلی از نظر روحی و روانی روی من کار کرد و من در آن مقطع در یک فصل تنها دو کارت زرد دریافت کردم.

عملکرد لژیونرهای ایرانی در لیگ‌های مختلف جهان مورد بررسی قرار گرفت و به اولین بازی پورعلی گنجی در سوپر لیگ کشور چین و باخت تیانجین تدا اشاره شد.

فردوسی‌پور مجری برنامه 90 خیلی علاقمند بود با سردار آزمون ارتباط زنده تصویری داشته باشد و نظرش را درباره انتخاب مخاطبان این برنامه که وی را به عنوان بهترین بازیکن سال 93 انتخاب کردند، جویا شود که این ارتباط برقرار نشد.
تعداد بازدید از این مطلب: 448
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"،شاگردان آنچلوتی در حال ثبت رکورد 11 پیروزی پیاپی هستند ولی انچلوتی از عملکرد آنها در لالیگا نگران است.

رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب نتایج ضعیف در هفته های اخیر، صدر جدول را به بارسلونا واگذار کرده اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و حال باید به مصاف شالکه ای بروند که آنها هم وضعیت خوبی در هفته های اخیر نداشته اند. با این حال، رئال با برتری 2-0 نسبت به حریف در خانه بازی خواهد کرد و بیشتر راه صعود را طی کرده است. این هجدمین بار پیاپی است که رئال در این مقطع از مسابقات ظاهر شده است که در نوع خود رکورد است. همچنین رئالی ها در چهار سال گذشته موفق به حضور در نیمه نهایی شده اند و سال گذشته نیز برای دهمین بار، قهرمان جام شدند که این هم رکورد محسوب می‌شود. لوکا مودریچ، پس از مدت‌ها به میادین بازخواهد گشت ولی سرخیو راموس و خامس رودریگس، هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده اند.

شالکه

شاگردان روبرتو دی متئو در هفته های اخیر دچار افت شدیدی شده اند و نتایج خوبی کسب نکرده اند. شالکه در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده و حالا باید به مصاف رئالی برود که به دنبال راهی برای خروج از بحران است. با این حال، آمار شالکه مقابل رئال هیچگاه خوب نبوده است.در حقیقت این تیم 3 بار به مصاف سپیدپوشان رفته که هر 3 بار متمحل شکست شده که در مجموع، 11-2 از رئال عقب است. رئال در 22 بازی اخیر خود در چمپیونزلیگ، 19 پیروزی کسب کرده که شکست مقابل دورتموند، تنها شکست آنها در این دو فصل بوده است. رئال تنها تیمی است که تمامی دیدارهای خود در این فصل چمپیونزلیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته و شالکه، مسلما کار سختی پیش رو خواهد داشت. کوین پرینس بواتنگ، به دلیل محرومیت، قادر به همراهی تیمش نیست.

تعداد بازدید از این مطلب: 471
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1393
نظرات
جباری به همین دلیل و البته ضعف قوای جسمانی، یا در تمرینات بدنسازی پیش‌فصل شرکت نمی‌کرد یا اگر شرکت می‌کرد مصدوم می‌شد و هفته‌های بسیاری از فصل را از دست می‌داد. او جام جهانی 2006 را به همین خاطر از دست داد. در استقلال بارها آسیب دید و سپس به دلیل سختی‌های بدنسازی کروش، از تیم ملی خداحافظی کرد تا به حضور در لیگ قطر و باشگاه الاهلی بسنده کند.

ضعف بدنی باعث می‌شد مجتبی مثل محرم نویدکیا - البته بسیار کمتر از او - آسیب ببیند و در برخی از بازی‌های حساس استقلال در لیگ‌های گذشته غایب باشد. این آسیب‌دیدگی‌ها به قدری زیاد بود که خیلی‌ها مجتبی را با لقب «هشت همیشه مصدوم» می‌شناختند اما همین بازیکن از وقتی راهی لیگ قطر شده تا برای الاهلی بازی کند، نه مصدوم شده و نه دیداری را از دست داده است.

آمار مجتبی جباری در این فصل گواه این ادعا است. او در هر 20 بازی الاهلی به میدان رفته و برای این تیم با شماره 88 بازی کرده است. جباری در طول این 20 بازی، فقط 4 بار تعویض و از زمین خارج شده است. اولی در هفته دوم مقابل القطر که او در دقیقه 80 تعویض شد، دومی هفته هشتم و در روز پیروزی مقابل الخریطیات که در دقیقه 80 از زمین بیرون آمد و سومین تعویض جباری در هفته هفدهم اتفاق افتاد که او در دقیقه 88 جای خود را به هم‌تیمی‌اش داد. چهارمین باری که جباری در طول این فصل از زمین خارج شد مربوط به همین هفته بیستم بود که او در دقیقه 89 جای خود را به یک بازیکن تازه‌نفس داد.

مجتبی در طول 20 بازی، 1777 دقیقه در زمین حضور داشته و فقط 23 دقیقه از کل بازی‌های فصل الاهلی را از دست داده است. او که در ایران به بازیکنی ضعیف - از نظر بدنی - مشهور بود در تمام بازی‌های الاهلی به میدان رفته و حتی یک بار هم آسیب ندیده است.

بیشترین دقایق بازی جباری در طول یک فصل به سه سال قبل بازمی‌گردد جایی که جباری در استقلال بازی می‌کرد و در طول یک فصل، آمار 23 بازی و 1817 دقیقه حضور در زمین را به نام خود ثبت کرد. حالا جباری در لیگ قطر، رکورد قبلی خود را خواهد شکست. او 6 بازی با الاهلی پیش رو دارد و به نظر می‌رسد بتواند با ثبات‌ترین فصل فوتبال خود را پشت سر بگذارد.

جباری در طول 20 بازی برای الاهلی در این فصل آمار قابل توجهی از نظر گل و پاس گل به جا گذاشته است. شماره 88 در طول 1777 دقیقه بازی برای الاهلی، 6 گل سرنوشت‌ساز به ثمر رسانده است. دو گل در هفته اول مقابل السیلیا، یک گل در هفته یازدهم و مقابل العربی، یک گل در هفته چهاردهم برابر السیلیا، یک گل در هفته شانزدهم و روز شکست مقابل الخور و آخرین گل را هم مقابل السد، همین چند روز قبل و در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر.

جباری بیش از 13 پاس گل هم برای بازیکنان الاهلی ارسال کرده تا نشان بدهد در روزهای آرام و بی‌حاشیه دوحه، دوباره بدل به زیدان آسیا شده است.

مجتبی جباری مدت‌هاست که در سکوت بسر می‌برد. او فکر خود را روی فوتبال متمرکز کرده و دوباره همان هافبک طراح سال‌های قبل شده است با این تفاوت که دیگر مصدوم نمی‌شود و البته گل هم می‌زند. مدیران الاهلی هم در تازه ترین اقدام، قرارداد مجتبی را 2 فصل دیگر تمدید کرده اند تا همچنان از وجود زیدان آسیا در تیمشان استفاده کنند. با این حساب، مجتبی را حد اقل تا 34 سالگی و پایان لیگ 96-95 در ایران و البته ترکیب استقلال نخواهیم دید. مگر اینکه اتفاقی چون فسخ قرارداد میان او و باشگاه الاهلی پیش بیاید.
تعداد بازدید از این مطلب: 413
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1393
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 415
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود