آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 320
باردید دیروز : 1511
بازدید هفته : 320
بازدید ماه : 8423
بازدید سال : 40848
بازدید کلی : 357668

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1389
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال کشورمان در هفتمین دیدارش در لیگ جهانی از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف آمریکا رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان رسید. ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتایج (25 بر 19)، (29 بر 27) و (25 بر 20) مقابل آمریکا به برتری رسیدند تا سه امتیاز حساس کسب کنند.

گزارش بازی:
ایران با همان ترکیب برنده مقابل روسیه بازی را شروع کرد و عبادی پور، میرزاجامپور، محمودی، معروف، موسوی و غلامی مردان ابتدایی ایران بودند و مهدی مرندی به عنوان لیبرو در زمین حضور داشت. اولین امتیاز بازی بازی اسپک شهرام محمودی از منطقه دو برای ایران به دست آمد و جو آزادی از همان ابتدا تاثیرش را بر تیم آمریکا گذاشت.


ست اول:
آنها در سرویس و اسپک چند اشتباه داشتند و همان تیم همیشگی نشان ندادند. همین اشتباهات تا جایی ادامه دار بود که تکنیکال تایم اوت اول با امتیاز 8 بر 5 به نفع ایران رقم بخورد. معروف و موسوی همان بازیکنان همیشگی بودند ست اوا تحت تاثیر درخشش این دو بود.

هر چه از بازی می گذشت تعداد اشتباهات آمریکایی ها و درخشش آمریکایی ها بیشتر می شد. شاگردان جان اسپراو گویی تیمی تازه کار بودند و کاملا تحت تاثیر جو آزادی، نه خبری از سرویس های موشکی، اسپک های شلاقی و دریافت های قرص بود نه آرامش همیشگی آنها. هر چه از بازی می گذشت اختلاف بین دو تیم بیشتر می شد و از آن تیم سیستماتیک سایه ای در زمین بود.

ادامه بازی کار را برای مهمان سخت و سخت تر می کرد و دیگر خبری از تصمیمات جادویی سرمربی آمریکا نبود، او هر کاری می کرد به در بسته می خورد چون راه حلی تا به حال برای مقابله با تماشاگران ایرانی پیدا نشده است و آمریکا هم شامل این عادت جهانی شد. تیم شکست ناپذیر چاره ای جز شکست مقابل ایران در ست اول نداشت و امتیازات 25 بر 19 در پایان گویای این مطلب بود.


محمودی امتیازآورترین بازیکن ست اول

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران بهترین عملکرد را در بین بازیکنان حاضر در اسپک داشت و توانست با 5 یکی از موثرترین عوامل پیروزی ایران در این ست باشد. اما نکته قابل توجه این ست 55 خطای تیمی از حریف بود که نشان دهنده عدم آمادگی ذهنی آنها بود.


ست دوم:
پس از پایان یک ست نا امید کننده از آمریکایی ها آنها ست دوم را برای برد به میدان آمدند اما خبری از تغییر نبود حتی در ارنج بازی. نفرات همان بود و سیستم هم تغییری نکرد اما چیزی که قرار بود تغییر کند شرایط روحی آنها بود.

ایران هم با همان نفرات به میدان آمد اما با چند دنده چرخش در ارنج. بازی همان روال طبیعی اش را داشت تا اینکه آمریکایی ها کمی با شرایط سالن آشنایی بیشتری پیدا کردند و با زدن چند سرویس حساب شده و حملاتی مثل گذشته تکنیکال تایم اوت اول را با اختلاف 3 امتیاز مال خود کردند.

این تایم استراحت ایران را به بازی برگرداند و تیم توانست امتیازات از دست رفته را در همان امتیاز 8 جبران کنند و بازی یک بار دیگر به روند طبیعی خودش بازگشت اما با این تفاوت که حریف شبیه به همان تیم همیشگی شده بود و تمام خصوصیات یک تیم قدرتمند را پیدا کرده بود.


بازگشت شاگردان اسپراو بازی را در دست گرفتند و در اواسط بازی اختلافی 4 امتیازی ایجاد کردند تا تغییرات کواچ برای رسیدن به پیروزی آغاز شود. در اولین قدم قائمی جای میرزاجانپور را گرفت تا آمریکا ذره ای از زهر ضربه هایش گرفته شود اما تغییری در روند امتیازگیری حریف ایجاد نشد و هر چه بازی پیش می رفت آمریکا به امتیاز 25 نزدیک می شد. اختلاف تا جایی ادامه دار بود که مهدی مهدوی دیگر پاسور تیم ملی به زمین آمد تا به جای معروف در دفاع روی تور هم به تیم کمک کند. اختلاف در برخی از امتیازات به حداقل می رسید و دو تیم ست را حساس و نزدیک به هم پیگیری می کردند تا اینکه بالاخره در امتیاز 23 توگیری معروف و حمله غلامی بازی را به تساوی کشاند.

حالا تک اشتباهات برنده ست دوم مشخص خواهد کرد چرا که حساسیت قدرت اجرای تکنیک را در بازیکنان کم و کمتر می کند. آن اشتباه را دریافت کننده های آمریکایی انجام دادند و نتوانستند مقابل سرویس های موسوی و قائمی خودی از خود نشان دهند و این خطا در دریافت دلیلی شد تا ایران دومین ست بازی را با نتیحه 29 بر 27 پیروز به نفع خود کند.


ست سوم:
معنی واقعی خطر شکست در ست سوم برای آمریکا معنی پیدا کرد و آنها بعد از متحمل شدن دو ست شکست حالا برای پیروزی به زمین آمده بودند.
حضور دیود لی و تیلو سندر، دو ستاره پر فروغ آنها نشان دهنده این موضوع بود. سندر و لی هر کدام یک تیم هستند و توانایی ضمانت حمله، دریافت و دفاع هر تیمی را دارند و جان اسپراو برای پیروزی حضور آنها را چاره دید. حضور این دو ستاره در زمین حداقل در شروع تاثیری بر روند بازی نداشت و همان اختلاف 3 امتیازی مثل سایر ست ها بین دو تیم حاکم بود، ایران تیم برتر میدان.

حالا ستاره بودن بین شاگردان کواچ نوبتی شده است و ست سوم نوبت به شهرام محمودی و عادل غلامی رسیده بود تا بازی را یک تنه در دست بگیرند. اختلاف 7 امتیازی جان اسپراو را مجبور به درخواست تایم استراحت کرد اما هر چه از بازی می گذشت این اختلاف بین دو تیم بود که بیشتر می شد و ایران در آستانه تاریخ سازی. پیروزی مقابل آمریکا در تهران، از بین بردن تمامی رکوردهای برج های شکست ناپذیر، ایجاد تزلزل در جایگاه آمریکا و نزدیک شدن به لهستان تمام اتفاقاتی بود که ایران می توانست با این پیروزی رقم بزند، پیروزی که دور از دست رس نبود. نمایش چشم نواز والیبالیست های ایرانی در آخر تاریخ ساز شد و آمریکا با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 25 بر 21 اولین شکست خود در لیگ جهانی 2015 را تجربه کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 270
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 10.9 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.9 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر و حمید هامونی بنام عاشق ایران می مونیم

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر و حمید هامونی بنام عاشق ایران می مونیم

تعداد بازدید از این مطلب: 409
موضوعات مرتبط: ورزشي , آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود دعای ربنا استاد محمد رضا شجریان

تعداد بازدید از این مطلب: 345
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 310
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، قائم مقام باشگاه پرسپولیس که آخرین ساعات حضورش در ساختمان را پشت سر می گذاشت با حسابگری و خستی عجیب سفارش را با شیوه ای جالب به تدارکات اعلام می کرد؛ او در لیستی که به تدارکات داده بود تعداد 7 عدد موز، 2 کیلو شیرینی دانمارکی، 12عدد هلو و 12 عدد خیار را برای پذیرایی از اعضای جدید هیات مدیره باشگاه در نظر گرفته بود. سفارشی که نشان می داد او از برکناری خود اطمینان داشت و دلیلی برای ریخت و پاش نمی دید!

جالب اینکه نژادفلاح دو ساعت قبل تر بعد از ترک هیات مدیره گفته بود با قدرت به کارش ادامه خواهد داد اما مشخص بود وقتی حسین عبدی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره انتخاب می شود او باید کار خود را پایان یافته تلقی کند.

در نهایت نژادفلاح در این لحظه تاریخی از دفتر خود بیرون آمد و با فشردن دست علی اکبر طاهری، سرپرست جدید این باشگاه از کارمندان باشگاه هم حلالیت طلبید و به خانه رفت، بی آنکه کسی بداند علت انتخاب و در نهایت برکناری اش در پرسپولیس چه بوده است.

لحظه انتقال قدرت در پرسپولیس را ببینید و به این فکر کنید که طاهری چقدر در این پست به کار خود ادامه خواهد داد؛ پستی که در طی دو سال گذشته آنقدر جابجایی داشته که مدیران آن را بخاطر نمی آوریم.






عکس ها امیرحسین خیرخواه

تعداد بازدید از این مطلب: 274
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات
طاهری که بعد از بازداشت حمیدرضا سیاسی هم مدتی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت می کرد، در این باره به "ورزش سه" گفت: من در پایان جلسه امروز هیئت مدیره به عنوان سرپرست باشگاه و آقای جعفر کاشانی هم به عنوان رییس هیئت مدیره باشگاه انتخاب شدند. ما آماده ایم که به پرسپولیس کمک کنیم و هرکاری هم که از دستمان بربیاید انجام می دهیم.

او ادامه داد: من به پرسپولیس نیامدم که هر روز در رسانه ها باشم و خودم را مطرح کنم. آمده ام که بتوانم به پرسپولیس خدمت کنم و دل هواداران را شاد کنم و هرکاری که از دستم بربیاید انجام می دهم. به همین دلیل هم ما آقای عبدی را به عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس انتخاب کردیم تا هرگونه صحبتی که لازم داشته باشد را با رسانه ها انجام بدهد.

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در مورد اسپانسر باشگاه پرسپولیس هم گفت: در جلسات آتی همین موضوع را پیگیری می کنیم. به هرحال تازه روز اولی است که ما آمده ایم و نمی شود به این سرعت اسپانسر باشگاه را انتخاب کرد.

طاهری در مورد ادامه همکاری با برانکو هم گفت: برانکو قرارداد دارد و مربی خوبی هم هست. به هرحال ما نیامده ایم که باشگاه را به هم بریزیم و می خواهیم یک کار اصولی انجام بدهیم. ما با برانکو برای فصل بعد به کارمان ادامه می دهیم.
تعداد بازدید از این مطلب: 327
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان خوزه پکرمن که جام را با شکست مقابل ونزوئلا آغاز کرده بودند، در دیدار امروز موفق شدند برزیل را از پیش رو بردارند و به صعود به مرحله بعد امیدوار شوند.
دو تیم بازی را ضرباهنگ بالا آغاز کردند اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 36، کلمبیا به گل برتری رسید.
ارسال کوادرادو، روی غفلت مدافعان برزیل به موریو رسید و او هم با یک ضربه محکم و دقیق، دروازه سلسائو را باز کرد.

کلمبیا خیلی زود می توانست برتری اش را به دو گل افزایش بدهد اما فالکائو نتوانست از این موقعیت استفاده کند.
در ثانیه های پایانی نیمه اول، برزیل صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما نتوانست از آن استفاده کند و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.
در نیمه دوم هم دو تیم نمایشی هجومی ارائه دادند و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما از هیچ از آنها استفاده نکردند و بازی در نهایت با پیروزی 1-0 کلمبیا به پایان رسید.



 به این ترتیب، شاگردان پکرمن توانستند انتقام شکست در یک چهارم نهایی جام جهانی را ار برزیل بگیرند. ضمن اینکه این اول شکست برزیل در یک سال اخیر با هدایت دونگا بود.
تعداد بازدید از این مطلب: 262
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه" بازی دیگر منطقه غرب آسیا را دوتیم قدرتمند تر الهلال و لخویا برگزار می کنند. در منطقه شرق هم کاشیوا با گوانگژو دیدار خواهد کرد. دیگر بازی این منطقه هم چونبوک موتورز و گامبا اوزاکای ژاپن برگزار می کند.

نفت تهران در این قرعه کشی که در مالزی انجام شد، نماینده ای نداشت. آنها با این قرعه شرایط خوبی برای حضور در مرحله نیمه نهایی دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 305
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، با جدایی ژاوی از بارسلونا و رفتن او به السد، بارسلونا سخت در پی جذب یک هافبک طراز اول جهانی است و برای این منظور، ابتدا روی پوگبا و سپس روی وراتی نظر مثبت دارد. با علم به این موضوع که این انتقال، برای فصل آتی میسر نخواهد بود. بارسلونا تا ژانویه 2016 از خرید بازیکن جدید محروم است.

انتقالی برای سال 2016

پوگبای 22 ساله، تصمیم خود برای ماندن در یوونتوس حداقل تا تابستان سال آینده را گرفته است. او به خوبی می داند که برای حفظ جایگاه ثابتش در تیم ملی فرانسه برای تورنمنت حساس یورو 2016، یک انتقال ریسکی به باشگاهی دیگر تا چه اندازه می تواند به او لطمه بزند.
او این مساله را به اطلاع مدیربرنامه هایش"مینو رایولا" و نیز مدیران یوونتوس رسانده است. بارسلونا نیز از طریق آریدو برائیدا، مدیر ورزشی بین المللی باشگاه از این موضوع مطلع شده است.پوگبا دوست ندارد بخاطر پوشیدن پیراهن بارسلونا، یک سال مانده به یورو 2016، یک نیم فصل به دور از میادین بماند و از ژانویه برای تیم جدیدش به میدان برود پس، ماندن در یوونتوسی که به خوبی با فضای آن آشناست و جایگاهی ثابت در آن دارد را به هر انتقال دیگری در تابستان جاری ترجیح می دهد.

تنها دو پیشنهاد رسمی برای پوگبا

چنانچه موندودپورتیوو مطلع شده است، روز سه شنبه در میلان، ملاقات دیگری بین برائیدا و ماروتا (مدیر داخلی یوونتوس) صورت گرفت. این دو در هتلی در میلان با یکدیگر ناهار خوردند و ماروتا به اطلاع برائیدا رساند که یوونتوس برای پوگبا تنها دو پیشنهاد رسمی دریافت کرده است. از بارسلونا و منچسترسیتی. او ادعای آگوستی بندیتو، یکی از کاندیداهای ریاست بارسلونا مبنی بر مذاکره وی با آنیلی بر سر پوگبا را نیز تکذیب کرد.

معضلی به نام مینو رایولا

بارسلونا پیشنهاد رسمی خود برای پوگبا را به یوونتوس داده و پوگبا نیز با شرایط بارسلونا موافق است اما هنوز چیزی تمام شده نیست و هر احتمالی را می توان متصور بود. مشکل اصلی، در مدیربرنامه های متوقع پوگباست. کسی که مایل است پوگبا با قیمتی خارج از عرف از یوونتوس جدا شود.
او برای انتقال پوگبا، به دنبال بهترین و بالاترین پیشنهاد ممکن است و در این راه، پاری سن ژرمن(هرچند هنوز پیشنهاد رسمی نداده است) و منچسترسیتی، دست بالا را دارند. رایولا به پوگبا فشار آورده است که به بالاترین پیشنهاد ممکن جواب مثبت دهد.
بارسلونا در عوض به اطلاع رایولا و مدیران یوونتوس رسانده است که برای جذب پوگبا، قصد پرداخت مبالغ نجومی را ندارد. هدف اول بارسا، امضای قرارداد غیررسمی با پوگبا و سپس قرض دادن او به یوونتوس به مدت یک فصل بود. یوونتوسی ها با این پیشنهاد مخالفت کرده اند. آنها مایل نیستند بازیکنی چون پوگبا که سال ها برایشان بازی می کرده را بصورت قرضی در اختیار داشته باشند.
به همین منظور بارسلونا راه دیگری را برگزیده است. امضای قراردادی اختصاصی با یوونتوس برای سال آینده. طبق این قرارداد، پوگبا همچنان بازیکن یوونتوس باقی خواهد ماند ولی فصل بعد، بارسلونا می تواند با پرداخت مبلغ موردنظر، این بازیکن را جذب کند. در واقع بارسلونا برای به خدمت گرفتن پوگبا، ارجح تر از هر باشگاهی برای یوونتوسی ها خواهد بود.
تنها مشکل موجود بر سر امضای این قرارداد، در پیش بودن انتخابات ریاست باشگاه بارسلوناست که قرار است 18 جولای برگزار شود.در حال حاضر، باشگاه بدون رئیس است. پوگبا در شرایط عادی،60 میلیون یورو قیمت دارد اما این مبلغ می تواند تا 80 میلیون یورو نیز افزایش یابد. با وجود همه علاقه لوئیس انریکه و مدیریت سابق باشگاه برای به خدمت گرفتن پوگبا، هنوز باید تا پایان یافتن انتخابات و روی کار آمدن رئیس جدید صبر کرد.

امتیازات ویژه بارسلونا

بارسلونا باشگاه بزرگی است و این مساله بر کسی پوشیده نیست. پوگبا نیز به خوبی با این مساله آشناست و می داند که نمی تواند برای باشگاهی چون بارسلونا شرایط خاصی را برای امضای قرارداد در نظر بگیرد. بارسلونا قصد ندارد برای پوگبا حقوق سالیانه در حد 12 میلیون یورو در نظر بگیرد. پوگبا در صورت پیوستن به بارسا، بدون تردید دستمزدی پایین تر از مسی و نیمار دریافت خواهد کرد.

مسی و دیگر ستارگان بارسا، دلیلی بزرگ برای متقاعد شدن پوگبا

پوگبا در فینال لیگ قهرمانان بیش از همیشه دریافت که بارسلونا چه قدرتی دارد. او همانطور که در یکی از مصاحبه های خود عنوان کرده است، شیفته بازی بارسلونا و بخصوص مسی است. او خیلی خوب می داند که در اوج جوانی، با پیوستن به تیمی باکیفیت و پرستاره چون بارسلونا، چه قدم بزرگی در بالابردن سطح بازی خود برخواهد داشت. همین علاقه در میان انریکه و تیم فنی او نیز در مورد پوگبا وجود دارد. این علاقه دو طرفه، می تواند سرانجام خوشی برای هر دو طرف داستان داشته باشد.
تعداد بازدید از این مطلب: 296
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات
تیموریان به "ورزش سه"، ‌گفت: تیم ملی هر زمان قسمت باشد بازی دوستانه برگزار می کند. من دنبال توجیه نتایج تیم ملی نیستم ولی جوانهایی که به ترکیب تیم ملی تزریق شده اند باید برای هماهنگی بیشتر با تیمهای بزرگ دنیا بازی کنند ولی متاسفانه فدراسیون بودجه ای برای این کار ندارد.

چهره های لیگ به تیم ملی دعوت شدند
خدا را شکر من در وهله اول به فوتبال ایران تبریک می گویم. جوانهای خیلی خوب و مستعدی آمدند در لیگ کارکردند، ‌چهره شدند و توانستند به تیم ملی ایران دعوت شوند. بعد از آن با نظر کادر فنی به اردوهای مقدماتی ایران برای حضور در مسابقات جهانی 2018 روسیه دعوت شدند. ما خودمان هم انتظار نداشتیم. اردوی خوب و بلند مدتی را پشت سر گذاشتیم. یک ماه در اردو بودیم. در زمانی که نفرات اصلی تیم ملی دعوت شدند ما به ازبکستان رفتیم و دربازی دوستانه مقابل این تیم توانستیم یک برصفر آنها را شکست دهیم و بچه ها بازی روان و خوبی را به نمایش گذاشتند.

خودمان هم انتظار تساوی مقابل تربکستان را نداشتیم
جلوی ترکمنستان خودمان هم انتظارنداشتیم که بازی به تساوی یک، یک بینجامد. خیلی دوست داشتیم که در اولین گام بتوانیم این تیم را با گلهای بیشتری شکست دهیم. خوشبختانه تیم ملی دارد پوست می اندازد. بازیکنان جوانی آمدند به تیم ملی تزریق شدند حدود سه چهارماهی هست که کنار هم بازی نکرده ایم. بحث توجیه کردن تیم ملی یا نتایج آن نیست این یک واقعیت است. بزررگترین تیم ملی کشورهای دنیا هم دچار چنین نوساناتی هستند. فکر میکنم در چند سال آینده تیم ملی خوب و منسجم تری را شاهد باشیم. امیدوارم بازیهای تدارکاتی بیشتری را هم داشته باشیم تا برای آینده هماهنگ ترشویم.

هیچ کس نمی تواند 30 سال در تیم ملی بازی کند
در مورد این که شما می پرسید آیا باید در تیم ملی انقلاب و جوانگرایی صورت می گرفت، باید بگویم که صدر در صد این روند مطلوب است. از بازیهای آسیایی 3،4 نفر آقای جهانبخش، آقای آزمون، آقای غفوری و آقای پورعلی گجی به تیم اضافه شدند. من فکر می کنم که هر تیم ملی نسل خودش را دارد. هیچ کس نمی تواند 30 سال برای تیم ملی مملکتش بازی بکند. هر ملی پوشی در 10،15 سال عمر مفید فوتبالی اش می تواند درخدمت تیمش باشد. بالاخره این اتفاق هم رخ داده است. نظر من هم مثبت هست. امیدوارم جوانهای ما هم با فوتبال روزدنیا بیشتر آشنا شوند. در زمین احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و بتوانند برای ایران افتخار بیافرینند.

لیست تیم ملی با اهداف کی روش بسته شده است
همه در مورد این صحبت می کند که چرا فلان بازیکن که مستعد بود و در اردوی تیم ملی حضور داشت با وجود شایستگی حذف شد. همانطور که درصحبت هایم گفتم بعد از جوانگرایی در لیگ بازیکنان جوان زیادی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند. خوبهای لیگ دعوت شدند، خیلی ها هم پشت خط ماندند. اینکه چه افرادی در لیست نهایی کی روش قرار گرفتند برمی گردد به سرمربی تیم ملی و اینکه چه طرز فکر و دیدگاهی دارد. قطعا آقای کی روش هم مثل هر مربی دیگری با طرز فکری که تیم را می بندد و راهی مسابقات می شود.

ایران اصلا بازی دوستانه نداشت
نباید بگوییم بازیهای دوستانه تیم ملی ایران کم است، باید بگوییم اصلا بازی نبوده است. یک دیدار با ازبکستان بود اردوی تیم ملی در ترکیه هم که لغو شد. متاسفانه تیم ملی فوتبال بودجه ای ندارد که بخواهد تیم ملی فوتبال بزرگسالانش را بخواهد بیرون از کشور ببرد و اردوی مناسب و بازیهای تدارکی را پیش بینی کند. حداقل این است که بازیکنان جدیدی که به تیم تزریق شدند و قصد دارند تا آینده فوتبال ایران شوند در شرایط اردویی باشند و بتوانند با حضور در ترکیب تیم در بازیهای تداکاتی، تجربه کسب کنند. باید این شرایط به وجود بیاید که بتوانند جلوی تیمهای قدرتمند دنیا بازی کنند و کسب تجربه کنند. متاسفانه در فوتبال ایران این مساله رخ نمی دهد. به عقیده من بزگترین مشکل فوتبال ایران هم در حال حاضر همین است و ما با شیلی و سوئد بازی کردیم رفت تا دوسال دیگه که ببینیم کدام تیم ملی قسمتش می شود که جلویش بازی کنیم. درایران همه چیز به قسمت ربط دارد و قسمت بندی شده است. زندگی ایرانی کلا قسمتی شده است (می خندد) حالا ببینیم کی قسمتی شود تا در آینده یک بازی خوب اروپایی هم که درشان تیم ملی باشد، برگزار شود.

شرایط ایران نسبت به جام ملتها پایین تر است
قبل از بازیهای آسیایی هم که ژاپن و کره 20 بازی دوستانه داشتند و ما فقط 5 بازی تدارکاتی انجام دادیم. توانستیم تا یک هشتم پایانی هم پیش برویم و با آن اتفاقات هم حذف شدیم. این بهانه در تیم ملی ایران نیست و فکر می کنم شرایط تیم ملی نسبت به جام ملتها پایین تر است. کسانی که ذهن بازتری دارند و می توانند فوتبال را از نزدیک ببینند، قطعا به این موضوع پی برده اند. باید بیشترکار کنیم و بازیهای دوستانه بیشتری راهم انجام بدهیم. تا به این دیدگاهی که همه دوست دارند تیم ملی در جام جهانی 2018 باشد راتحقق دهیم. اگر به غیر از این باشد شرایط برای ایران سخت می شود.

باید با تیم ملی صبورتر ومنطقی تر برخورد کنیم
متاسفانه ما ایرانی ها به جای اینکه به مسایل منطقی نگاه کنیم، احساسی برخورد می کنیم. همیشه از دیدگاه احساس خودمان را جلوی دوربین یا فوتبال می گذاریم. یکم باید این نگرش خودمان را تغییر بدهیم. کمی منطقی تر و صبورتر باشیم. تا بتوانیم به خواسته هایی که درآینده داریم، برسیم.

همه فوتبالیستهای دنیا خسته هستند
متاسفانه الان دیگرنه تیم ملی بازی دارد و نه اردوی تدارکاتی! همه چیز تعطیل می شود تا شهریور ماه ان شاء الله. بازی اول ما با ترکمنستان به تساوی رسید. ژاپن هم درکشور خودش بازی را مساوی کرد. الان اواخر لیگ هست. اکثر بازیکنانی که در لیگ های کشورهای خودشان بازی می کنند یا ترانسفرشده اند و در اروپا بازی می کنند. از لحاظ شرایط روحی و روانی و بدنی خسته هستند و شاید در شرایط و فرم آمادگی خوب خودشان نیستند. بخاطر تعداد بازیهای زیادی که درلیگ وتیم ملی کشورهای خودشان بازی کرده اند. منظورمن کل بازیکنان دنیا است، همه خسته هستند. الان کپا آمریکا شروع شده وخود شما نتایج را می بینید که چه اتفاقاتی می افتد شاید در بازیهای بعدی امیدوارترهم هستیم که بتوانیم ان شاء الله به مرحله بعد هم صعود کنیم.

درمور استقلال هیچ نظری ندارم
در مورد خودم و شرایط آینده ام فعلا در استراحت هستم ودرآن مورد هنوز تصمیمی نگرفته ام. همه در مورد تیم فصل بعد من سوال میکنند که در تراکتور می مانم یا به استقلال برمی گردم باید بگویم که هنوز شرایطش معلوم نیست. هر زمان که تصمیم بگیرم حتما در یک فرصت دیگردراین مورد با شماصحبت می کنم. درمورد شرایط استقلال واعضای هیات مدیره جدید هم هیچ نظری ندارم، اصلا نظری ندارم.

گفتگو از شقایق آسیایی
تعداد بازدید از این مطلب: 360
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه" جمعه شب ساعت 21 اولین دیدار تیم ملی والیبال ایران در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی مقابل آمریکا، صدرنشین گروه B برگزار خواهد شد. آمریکا 6 بازی گذشته خود توانسته است با پیروزی پشت سر بگذارد و نام خود را به عنوان تنها تیم بدون شکست دور رفت سطح یک لیگ جهانی ثبت کند. برج های آمریکایی تا قبل از سفر به ایران تمام بازی های خود را در ورزشگاه های خودی انجام داده اند و همیشه امتیاز میزبانی شامل حال شان بوده است و این دیدار اولین تجربه بازی خارجی آنها و اولین حضور خانگی ایران محسوب می شود. تمام بلیت های بازی جمعه شب در عرض چندین دقیقه به فروش رفت و قطعا جو سنگین آزادی آمریکایی ها را هم دچار خواهد کرد اما چنین استقبالی از حضور در ورزشگاه نشان می دهد علاقه مندان به والیبال به تیم ملی کشورشان امید زیادی دارند و از روند نتیجه گیری آنها راضی هستند و می خواهند با حمایتی همه جانبه در مسیر این موفقیت سهیم باشند.

ستاره های آمریکایی دوشنبه شب وارد تهران شدند و از صبح سه شنبه تمرینات خود را با وزنه و انجام حرکات ریکاوری شروع کردند تا در اولین قدم خستگی را از تن بیرون کنند. تمرینات صبح و بعد از ظهر آنها ادامه دار بود تا اینکه آنها تصمیم گرفتند با ایجاد چند برنامه حاشیه ای حضور در ایران را برای خودشان راحت و خاطره انگیز تر کنند. به همین دلیل این تیم در فاصله 2 روز مانده به شروع اولین بازی خارج از خانه شان به تهران گردی و بازدید از مکان های دیدنی شهر پرداختند تا سختی سفر و تغییرات آب و هوایی را کمی به خود آسان تر کنند تا با انجام یک تمرین شاداب در روز پنجشنبه نهایت آمادگی را برای رویارویی با ایران داشته باشند.

آمریکا تیمی فوق العاده و سطح بالا است و به همین دلیل همیشه ستاره های زیادی را در تمام پست ها داشته است اما بدون شک بیشتر علاقه مندان این تیم را با نام مت اندرسون می شناسند. ستاره منحصر به فردی که در تمامی تکنیک های والیبال سرآمد است و از زمان ظهورش در والیبال آمریکا همیشه به عنوان یکی از موثرین عوامل موفقیت های این کشور محسوب شده است اما امسال هم او در فرم همیشگی اش است و توانسته با بهترین آمار دریافت و موفقیت در حمله مثل همیشه بار تیم را به دوش بکشد. البته تیم هایی مثل آمریکا هیچ وقت متکی به فرد نبوده است و تمام بازیکنان در یک تورنمنت می توانند بهترین عملکرد را از خودشان نشان بدهند اما اندرسون را می توان در چند سال اخیر به عنوان ستاره ستاره ها نامید.

آمریکا در حال حاضر رکورد 9 پیروزی پشت سر هم در لیگ جهانی را دارد و در صورت پیروزی مقابل ایران یک رکورد جدید را در تاریخ والیبالش ثبت خواهد کرد چون آنها هیچ گاه 10 پیروزی پی در پی نداشته اند و شاید این مساله انگیزه آنها را مقابل ایران بیش از گذشته کند چرا که نقطه عطف حضور آمریکایی ها در لیگ جهانی به سال 2000 باز می گردد و اگر آنها بتوانند در بازی روز جمعه پیروز شوند کاری به مراتب مهم تر از اتفاق 15 سال پیش انجام داده اند. در حالی که آمریکایی ها بتوانند یک ست از ایران بگیردند تعداد ست های برده این تیم در لیگ جهانی به 500 خواهد رسید و این عدد بین تیم های حاضر در لیگ جهانی بی نظیر است. جان اسپراو در بین شاگردانش مت اندرسون را به عنوان بهترین دریافت کننده لیگ جهانی می بیند که با عدد 74 درصد موفقیت در دریافت آماری خیره کننده را از خود به جا گذاشته است. مکس هولت که همیشه به عنوان یکی از بهترین مدافعان روی تور آمریکا محسوب می شد و محمد موسوی هم از او به عنوان بهترین دفاع دنیا یاد می کند، در رتبه دومین مدافع برتر لیگ جهانی تا هفته پنجم شده است. آرون راسل که در ابتدا به عنوان بازیکن جایگزین در تیم ملی والیبال آمریکا به میدان آمد آنقدر مثبت عمل کرد تا به بازیکنی ثابت تبدیل شد و عنوان موفق ترین اسپکر آمریکا و جهان را تا به اینجا مال خود کرد.

دو تیم ملی والیبال ایران و آمریکا تا به حال سه بار در لیگ جهانی رو در روی هم قرار گرفته اند و این بازی چهارمین دیدار آنها محسوب می شود. ایران تا حال موفق به شکست آمریکا در لیگ جهانی نشده است و بازی روز جمعه در تهران می تواند رکورد شکست ناپذیری آمریکا در لیگ جهانی را بشکند. در مجموع والیبالیست های ایرانی 2 بار توانسته اند آمریکا را شکست دهند اما هیچ از آنها مربوط به لیگ جهانی نمی شود.

ایران تا به حال نتوانسته است در مسابقات لیگ جهانی 3 پیروزی پشت سر هم را به دست بیاورد و همیشه بعد از دو پیروزی یک شکست را متحمل شده است. بازی مقابل آمریکا تمام شرایط لازم برای پیروزی ایران در سومین بازی پی در پی لیگ جهانی اش داشته باشد تا شاگردان کواچ بتوانند ضمن نزدیکی به تیم دوم، رکوردی جدید از خود در لیگ جهانی به جا بگذارند.

ملی پوشان در چند روز اخیر شاداب تر از همیشه تمرین کرده اند و بازدید از خانواده هایشان روحیه ای خاص به آنها بخشیده است و یک روز تمرین در کنار فامیل، شرایط را برای بازی با آمریکا بسیار مساعد می سازد چرا که والیبالیست ها از نظر فنی هم نشان داده اند که به پیشرفت و بلوغ تاکتیکی رسیدند و توانایی پیروزی مقابل هر تیمی را دارند.

نتایج دیدارهای ایران و آمریکا:

ایران ۲ - آمریکا ۳ (قهرمانی جهان ۱۹۷۰)

ایران صفر - آمریکا ۳ (قهرمانی جهان ۲۰۰۶)

ایران صفر - امریکا ۳ (جام جهانی ۲۰۱۱)

ایران ۳ - آمریکا ۲ (قهرمانان قاره ها ۲۰۱۳)

ایران صفر - آمریکا ۳ (لیگ جهانی ۲۰۱۴)

ایران ۳ - آمریکا ۲ ( قهرمانی جهان ۲۰۱۴)

آمریکا ۳ - ایران یک (لیگ جهانی ۲۰۱۵)

آمریکا ۳ - ایران یک (لیگ جهانی ۲۰۱۵)

نتایج شش بازی دور رفت ایران:

آمریکا ۳ - ایران یک

آمریکا ۳ - ایران یک

لهستان ۳ - ایران یک

لهستان ۳ - ایران ۲

روسیه یک - ایران ۳

روسیه صفر - ایران ۳
تعداد بازدید از این مطلب: 357
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس قراردادی 500 میلیون تومانی با این باشگاه داشت که 300 میلیونش را نگرفته است. درخشان به ازای این طلبش یک چک گرفته که آن هم برگشت خورده است. درخشان در روزهای گذشته بارها در خصوص فرق گذاشتن بین او و برانکو صحبت کرده و از تفاوت پرداخت‌ها از پاداش دربی گرفته تا مسائل دیگر صحبت کرده است.

امامی فر 100 میلیون
علیرضا امامی‌فر یکی از دستیاران او که قراردادی 140 میلیونی داشته، 100 میلیون تومان از باشگاهش طلبکار است. امامی‌فر می‌گوید: «با وضعیتی که باشگاه دارد و دارند بازیکن جمع می‌کنند فقط مشکل روی مشکل می‌آید و در واقع این نوع مدیریت کردن تنها باعث می‌شود بدهی روی بدهی بیاید.»
وی ادامه می‌دهد: «تمام مربیان خانواده دارند و در قبال خانواده‌شان مسوولند. زمانی که ما سر کار بودیم احساس مسوولیت می‌کردیم و کارمان را انجام دادیم اما پرداخت‌ها به ما حساب شده و منطقی نبود و تا این لحظه هم خبری از دریافت مطالباتمان نشده است.»

باقری 106 میلیون
نادر باقری مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس می‌گوید: «ما از دی ماه پارسال پولی نگرفتیم. قرارداد من 140 میلیون تومان بوده که 106 میلیونش باقی مانده است. در واقع بعد از دستگیری آقای سیاسی، آقای طاهری هم یک قسط را پرداخت کردند اما بعد از آن دیگر رنگ پول را ندیدیم.»
باقری می‌گوید: «ما شکایت نکردیم و منتظریم تا با جلسات مشکلمان حل شود و بالاخره اتفاقی بیفتد. خوب می‌دانیم حتی اگر شکایت کنیم، حکم کمیته انضباطی اجرایی نمی‌شود و عملا دستمان به هیچ جا بند نیست.»

مومنی 106 میلیون
شرایط قرارداد و مطالبات مسعود مومنی بدنساز سابق پرسپولیس هم درست مثل نادر باقری است. مومنی هم قرارداد 140 میلیونی داشته که 106 میلیونش را طلبکار است و مثل دستیارانش از تغییرات ایجاد شده در کادر فنی بسیار گله‌مند و ناراحت به نظر می‌رسد.

عبدی 70 درصد
حسین عبدی دستیار اول درخشان هم رقم قابل توجهی از باشگاه پرسپولیس طلبکار است. عبدی می‌گوید: «من هم به لحاظ درصدی به اندازه بقیه همکارانم در کادر فنی پول گرفتم. از زمانی که سیاسی به زندان رفت همه چیز به هم ریخت و من هم مثل بقیه بین 27 تا 30 درصد پول گرفته‌ام.»
وی توضیح می‌دهد: «نمی‌توانم عدد بگویم چون همه چیز گنگ و مجهول است. من با باشگاه قرارداد سفید امضا کردم و قرار بود در جای دیگری کمک کنم و توافقاتی صورت گرفت تا باشگاه برای من جبران کند که تا این لحظه اتفاقی نیفتاده است. بعد از اینکه آقای سیاسی دستگیر شد همه چیز به هم ریخت و مسائل مربوط به قراردادم گم و گور شده است.»
جالب اینکه عبدی از دوره قبلی حضورش در کادر فنی پرسپولیس هم رقم قابل توجهی طلبکار است: «از آن دوره 125 میلیون تومان طلبکار بودم که کمیته انضباطی برای 75 میلیونش حکم داد و همه چیز برای اجرای حکم آماده است اما هنوز اقدامی نکرده‌ایم.»
تعداد بازدید از این مطلب: 311
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه" 2 بازی آخر ایران مقابل روسیه شرایط را به کلی تغییر داد و آن تیمی که هیچ امیدی به آن نبود و ناکام لیگ جهانی تلقی می شد حالا شانس اول صعود است چرا که در بازی های خارج از خانه بهترین عملکرد را نسبت به سایر تیم ها داشته است. در حال حاضر آمریکا با 17 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و این تیم توانست در 6 بازی خود بیشترین امتیاز ممکن را کسب کند و از 5 بازی 3 امتیاز کامل و از یک بازی 2 امتیاز گرفت. تمام این پیروزی ها در بازی های خانگی اتفاق افتاده است و آنها از امروز سفرهای خسته کننده خود را آغاز می کنند و اولین مقصد آنها تهران است و از این به بعد تیم صدر نشین باید سختی هایی که ایران در 3 هفته اخیر کشیده است را تجربه کند.

تیم دوم لهستان است که با 11 امتیاز در مکان دوم ایستاده. آنها هم از 10 امتیاز دارند که 9 امتیاز آن حاصل بازی های خانگی است و در بازی هایی که مهمان بودند فقط یک امتیاز کسب کردند. حالا آنها با سختی های بازی خارج از خانه رو به رو شده اند و از این به بعد شرایط برای لهستان همین خواهد بود.

در هفته آینده لیگ جهانی روسیه از لهستان میزبانی می کند و آمریکا باید به تهران بیاید. اینکه لهستان بتواند مثل ایران امتیازات کامل را در روسیه بگیرد بعید به نظر می رسد چرا که آنها در خانه خودشان تیمی متزلزل نشان دادند و سخت است برای آن تیم در بازی های خارج از خانه هم بتوانند امتیازی کسب کنند. در بازی دیگر گروه ایران می تواند سرنوشت خود را کاملا تغییر دهد چرا که هم اکنون 4 امتیاز اختلاف با تیم دوم وجود دارد و این در حالی است که لسهتان باید در روسیه به میدان بروند و ایران اولین بازی خانگی اش را تجربه می کند. از طرف دیگر 6 امتیاز در 2 بازی ایران مقابل آمریکا موجود است و ایران تنها 4 امتیاز با تیم دوم فاصله دارد. البته آمریکا هیچ وقت برای هیچ تیمی حریف دست و پا بسته ای نبوده است و اگر ایران نتواند حداکثر امتیازات را در بازی با آمریکا کسب کند هنوز 4 بازی خانگی دیگر یعنی 12 امتیاز دست نخورده در جیب دارد. حریف بعدی ایران لهستان است و این دیدار رو در رو تکلیف تیم دوم را کاملا مشخص می کند.

تا پایان هفته پنجمین لیگ جهانی والیبال ایران بهترین تیم خارج از خانه گروه B بوده است و هیچ تیمی نتوانسته چنین عملکردی در خانه رقبا داشته باشد و همین موضوع می تواند نکته افزایش شانس صعود ایران به مرحله بعد باشد. در حال حاضر تیم های آمریکا، لهستان، ایران و روسیه به ترتیب با 17،11،7 و یک امتیاز مکان های اول تا چهارم را در اختیار دارند و دو تیم اول این گروه به دور بعدی لیگ جهانی صعود خواهند کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 284
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
نظرات
"ورزش سه" با پشت سر گذاشتن بلاگفا، تنها موتور جستجوی گوگل و وب سایت یاهو را بالاتر از خود می‌‌بیند. در حال حاضر 10 وب سایت پربیننده در ایران به شرح زیر هستند:

1. گوگل

2. یاهو

3. ورزش سه

4. بلاگفا

5. آپارات

6. دی جی کالا

7. ویکی‌پدیا

8. فیس‌نما

9. میهن بلاگ

10. اسک


وب سایت "ورزش سه"، یک وب سایت خبری در حوزه ورزش و فوتبال است که سرویس های متنوعی در بخش های خبری، ویدئو، نتایج زنده، اینستاگرام ورزش، پخش زنده، فوتبال فانتزی و مسترکاپ دارد. این وب سایت به دلیل درج اخبار صحیح و ارائه جدیدترین آمار، برنامه ها و جداول تبدیل به مرجع اصلی علاقمندان به ورزش ایران شده است

یک بار دیگر این موفقیت را به مخاطبان همیشگی ورزش سه تبریک می‌ گوییم که بی تردید این موفقیت در طول سالیان با حمایت ایشان رقم خورده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 451
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
نظرات

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 350
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، کم کم فراموشش می کردیم. فقط هر از چندگاه خبری در موردش می شنیدیم. یا انتقادی و یا سرکوفتی. او در این مدت سکوت کرد. حرفی نزد و به فوتبالش در قطر ادامه داد. چون قرارداد داشت و به دلیل تعهد باید آنجا می ماند و قراردادش را به اتمام می رساند. هنوز هم  از قرارداد او با الشحانیه باقی مانده. پس باید بماند و در آنجا فوتبالش را ادامه بدهد. دلش برای ایران تنگ شده، اگر قرارداد با الشحانیه مانع حضورش نمی شد، همین امروز به ایران می آمد و به ابهام ها پاسخ می داد. صحبت از مهرداد پولادی است. بازیکنی که در این مدت انتقادها از او شدت گرفته و به حد اعلا رسیده است. او پس از ماهها سکوت در گفتگو با " ورزش سه " به ابهام ها پاسخ داده است.

بعد از امضا گفتند کارت تو مشکل دارد
من بعد از حضور در جام جهانی با چند تیم خارجی مذاکره کردم و سرانجام با الشحانیه به توافق رسیدم. به قطر رفتم و قراردادم را مثل هر بازیکن دیگری امضا کردم. بعد از چند روز به من گفتند که کارت پایان خدمت تو مشکل دارد و باید به ایران برگردی. نمی دانستم باید چکار کنم. فقط چون با الشحانیه قرارداد حرفه ای بسته بودم باید می ماندم و در قطر بازی می کردم. مطمئن باشید اگر بر می گشتم و به الشحانیه پشت می کردم اتفاق های بدتری برایم رخ می داد. ضمن اینکه اگر قبل از امضای قراردادم با الشحانیه به من می گفتند که کارت تو مشکل دارد هرگز از ایران نمی رفتم. شک نکنید می ماندم ، به ابهام ها پاسخ می دادم و مشکلم را حل می کردم.

کارت من مشکل ندارد
من کارت پایان خدمت سربازی ام را قانونی گرفتم. معاف شدم و تمام مراحل را طی کردم. حالا که می گویند مشکل دارم، بعد از پایان قراردادم به ایران می آیم و به هر سوالی که داشتند پاسخ می دهم. من به نظر مسئولان سازمان نظام وظیفه احترام می گذارم. از آنها تشکر می کنم که جایی برای دفاع ما بازیکنان هم گذاشته اند. آنها فرصتی به ما می دهند تا حرف هایمان را بزنیم و از خودمان دفاع کنیم. امیدوارم بعد از بازگشت به ایران، بتوانم ابهام ها را برطرف کنم و آنها را در جریان صحیح بودن کارتی که گرفته ام قرار بدهم.

الان برگردم مادام العمر محروم می شوم
ابتدای فصل قبل با الشحانیه قراردادی امضا کردم. باید به مدت چند فصل فوتبالی با پیراهن این تیم بازی کنم. یک فصلش تمام شده اما باز هم از قراردادم مانده. خیلی دوست دارم به ایران برگردم. از خدایم است که بیایم و به ابهام ها پاسخ بدهم اما درکم کنید. من اگر به قراردادم با الشحانیه پشت کنم باید فوتبال را کنار بگذارم. چون به تعهدم عمل نکرده ام و مسئولان این باشگاه می توانند به فیفا شکایت و مادام العمر مرا محروم کنند. از طرفی اگر خودم هم بخواهم قراردادم را فسخ کنم اجازه این کار را نمی دهند. یا باید خسارتی چند میلیاردی بدهم یا اینکه از فوتبال محروم شوم. شما جای من بودید چکار می کردید؟

شایعه پناهندگی ام مسخره است
در این مدت انتقادهای بسیاری شنیده ام. نمی دانم چه حرفی به زبان بیاروم اما به من انواع و اقسام لقب ها را داده اند. از سرباز فراری تا خیلی چیزهای دیگر. به تازگی هم شایعه کرده اند که قرار است پناهنده شوم و برای همیشه در قطر بمانم. واقعا نمی دانم چه جوابی بدهم؟ من کشورم را با هیچ جای دنیا عوض نمی کنم. داستان پناهندگی ام مسخره است و ساخته ذهن افرادی که واقعیت را نمی دانند. از صمیم قلب دوست دارم به ایران برگردم. وقتی قراردادم تمام شد ، اگر برنگشتم هر انتقادی که به من وارد شد را قبول می کنم. دلم تنگ شده، برای ایران و برای تیم ملی کشورم.

مسئولان نظام وظیفه مثل فرزندشان با من برخورد کردند
مسئولان نظام وظیفه شرایط مرا درک می کنند. سردار فیروز آبادی، سردار باران چشمه، سردار کمالی و سردار سادات در این مدت به من لطف داشته اند. خیلی دوست داشتم که با قهرمانی تیم ملی در جام ملتهای آسیا جواب محبت های بی دریغ این دوستان را بدهم اما متاسفم که این اتفاق نیفتاد. آنها واقعا مرا تنها نگذاشته اند و شرمنده ام کرده اند. همیشه لطف شان را دیده ام و هرگز فراموش شان نخواهم کرد. آنها تا امروز مثل فرزندشان با من برخورد کرده اند، امیدوارم در ادامه هم همین لطف را به من بکنند تا

قراردادم تمام شود و برای همیشه به کشورم برگردم. آن وقت می روم نظام وظیفه و به تمام ابهام ها پاسخ می دهم.
تعداد بازدید از این مطلب: 284
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، جلال حسینی 95 و آندو 90 بازی ملی دارند. بعد از نصرتی، رحمتی و هادی عقیلی که به ترتیب 81، 76 و 68 بازی ملی دارند از جمع مردانی که به اردوی تیم‌ملی کی‌روش دعوت می‌ شوند، احسان حاج‌صفی با 68، مسعود شجاعی با 59 و خسرو حیدری با 55 بازی قرار دارند. خلعتبری و مبعلی هم که به تیم‌ملی دعوت نمی‌ شوند، صاحب 59 و 57 بازی ملی هستند.

جلال حسینی و آندو در حالی با 95 و 91 بازی مردم پنجم و ششم تاریخ فوتبال هستند که نکونام با 151، علی دایی با 149، علی کریمی با 127 و مهدی مهدوی‌کیا با 110 بازی ملی بالاتر از آنها قرار دارند. بعد از جلال حسینی و آندو هم از رده هفتم به بعد کریم باقری با 87، حسین کعبی با 84، حمید استیلی با 82، محمد نصرتی با 81 و جواد زرینچه با 80 بازی ملی 5 مردی هستند که بالاتر از 80 بازی ملی دارند.

با توجه به سن کم حاج‌صفی به نظر می‌ رسد بعد از جلال حسینی و آندو او سومین کسی است که در آینده نزدیک به خانواده صدتایی ها می‌ پیوندد.
تعداد بازدید از این مطلب: 341
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار خبر انتقال داوری که برای اولین بار در وب سایت ورزش سه به انتشار رسید، باشگاه آرمینیا بیله فلد با انتشار بیانیه ای در وب سایت رسمی اش این خبر را تایید کرد و اعلام نمود داوری تا سال 2017 در این باشگاه به فعالیت ادامه خواهد داد.


داوری که از حضور در بوندسلیگای 2 خاطرات خوبی دارد بعد از یک فصل ناموفق در فوتبال سوئیس و تیم گراس هاپرز با رویای بازگشت به شرایط قبلی در فصل جدید فوتبال آلمان  به میدان می‌ رود. او که در تیم آینتراخت برانشووایگ یکی از دلایل اصلی صعود این تیم به جمع بزرگان بود قصد دارد همان نمایش را در آرمینیا نیز داشته باشد.


بیله فلد از بازیکنان ایرانی خاطرات خوبی دارد و علی دایی بعد از درخشش در آرمینیا به بایرن مونیخ منتقل شده است. همچنین کریم باقری که دو فصل در آرمینیا بازی کرده بعد از سقوط در سال اول با این تیم به بوندسلیگا بازگشته است. در این تصاویر بازتاب حضور داوری و بازگشت او به فوتبال آلمان را مشاهده می‌ کنید. دروازه‌بانی که همه امیدوارند دوباره به شرایط خوبی که داشت نزدیک شود و به تیم‌ملی ایران هم برگردد.



تعداد بازدید از این مطلب: 362
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ایرانی الاصل که مادری فیلیپینی دارد به دلیل گل تاریخی اش مقابل بحرین تبدیل به قهرمان تیم کشور فیلیپین شده که البته مردمش بیشتر علاقمند به بسکتبال هستند.بهادران که روز گذشته در بازی مقابل بحرین گل دوم تیمش را به ثمر رساند سه امتیاز تاریخی برای فیلیپینی ها در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2018 بدست آورد. بهادران که 28 سال دارد متولد فیلیپین است اما دو سال عضو تیم پاسارگاد بوده است.

او که با شماره 9 تیم فیلیپین 33 بازی ملی دارد در مورد گلی که دیروز به ثمر رساند،می گوید:"از اینکه اولین گل ملی ام را در بازی مقابل بحرین به ثمر رساندم بسیار خوشحالم."

میثاق که در این بازی دو فرصت عالی گل دیگر را هدر داد از اینکه مقابل حریف دیرینه ایران هت تریک نکرده ناراحت است اما به هر حال گل او باعث پیروزی فیلیپینی ها شده و همین موضوع برای او کافیست.

او به واسطه این گل مورد تمجید تیم فیلیپین قرار گرفته است. بهادران می گوید من بسیار خوشحالم سرمربی تیم بعد از مصدومیت یکی از بازیکنان به من اطمینان کرد و من را به میدان فرستاد.

تیم ملی فیلیپین به عنوان بهترین تیم فوتبال تاریخ سفید و آبی پوشان نام گذاری شده است.فیلیپین که در گروه H مرحله اول مقدماتی جام جهانی حضور دارد، صدرنشین گروه خود شد. بهادران در این بازی در دقیقه 24 به جای شروک، ستاره تیم فیلیپین به میدان آمد و در نیمه دوم و در دقیقه 50 برای تیمش گل زد.گل دوم فیلیپین را هم پاتینو در دقیقه 59 به ثمر رساند؛ در حالیکه بهادران هم روی این گل تاثیر مستقیم داشت. تک گل تیم بحرین هم در ثانیه های تلف شده بازی به ثمر رسید

تعداد بازدید از این مطلب: 309
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، صادقیان که در هفته‌های آخر لیگ از سوی برانکو ایوانکوویچ کنار گذاشته شد همچنان امیدوار است بتواند به ترکیب پرسپولیس بازگردد. او که قراردادش با سرخپوشان به پایان رسیده در مورد پیشنهادات سکوت کرده و در حال انجام تمرینات اختصاصی است.

بهترین بازیکن لیگ برتر در دوره سیزدهم در گفتگو با "ورزش سه"، درباره شرایط خود اینطور توضیح داد: از اینکه خبری از من نیست همه خوشحالند. هم خودم و هم رسانه‌ها. اینطور بهتر است و در حاشیه نمی‌روم. تمریناتم را دنبال می‌کنم و انگیزه زیادی دارم تا در فصل آینده یک سال کابوس‌وار گذشته را از خاطره‌ها پاک کنم.

وی در مورد شرایط قراردادش و ادامه همکاری با پرسپولیس گفت: در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و قراردادی با پرسپولیس ندارم اما تا روز آخر منتظر پرسپولیس می‌مانم. هواداران این تیم را دوست دارم و مدیون آنها هستم و دوست دارم فصل گذشته را جبران کنم. مطمئنا آنها پیام صادقیان و بازی‌هایش را فراموش نکرده اند.

صادقیان که بارها اعلام کرده بود دور حاشیه‌ها را خط می‌کشد اما به خاطر همین مسائل از تیم کنار گذاشته شد: حاشیه؟ به خدا من دوست ندارم وارد حواشی شوم. هر چه گفتند پیام فلان است و ... من سکوت کردم و سعی کردم در تمرینات خودم را ثابت کنم اما مثل اینکه بازی‌های‌ مرا فراموش کرده‌‌اند. به خدا اخلاق درست می‌شود و اینقدر نگویید پیام حاشیه دارد. اصلا مگر می‌شود همینجور الکی من عصبانی شوم و واکنشی نشان دهم. تورو خدا بیخیال و نگذارید حرف بزنم. من چوب رک بودنم را می‌خورم و چیزی می‌گویم که باعث می‌شود شرایط بد شود.

وی در مورد درگیری‌‌اش با کریم باقری که منجر به اخراجش از پرسپولیس شد نیز گفت: درگیری کجا بود؟ چرا هر رفتاری از پیام صادقیان سر می‌زند اسمش را حاشیه و درگیری می‌گذارید؟ آقا کریم تو گوش من هم بزند سرم را بالا نمی‌آورم. دقیقه 90 به من گفتند بیا برو داخل زمین. بعدش که آماده می‌شدم گفتند همینجا جلوی نیمکت گرم کن. دقیقه 90 به من می‌گویند جلوی نیمکت گرم کن! من هم زیر لب گفتم خب می‌گذاشتید همانجا گرم کنم دیگر و این چه رفتاری‌ است که آقا کریم شنید و به من گفت ساکت شو و من هم گفتم چیزی نگفتم آقا کریم. همه ماجرا همین بود اما آن را اینقدر کش دادند که این اتفاق افتاد. من برای آقا کریم و هواداران پرسپولیس احترام قائلم و هیچ وقت به این تیم و پیراهن و هواداران آن بی‌احترامی نمی‌کنم.

صادقیان که دوست دارد فصل آینده نیز در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد آن را کمی دور از دسترس می‌بیند و انتظار دارد بزرگان این تیم مشکل او را حل کنند: من قراردادم با تیم تمام شده اما دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم. به خدا من همان پیام صادقیان گذشته هستم. اگر کسی می‌خواست کمک کند خیلی زود به دوران اوجم برمی‌گشتم اما هیچ‌کس دوست ندارد من برگردم. اگر می‌خواستند می‌توانستند کمکم کنند. چرا به من 90 دقیقه فرصت ندادند؟ من بازیکنی نیستم که روی نیمکت بنشینم و بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. کادرفنی جدید در تمرین عملکرد مرا می‌دیدند و می‌گفتند حق تو این است در اروپا بازی کنی و حیف است و فلان اما 90 دقیقه به من فرصت نمی‌دادند تا خودم را در بازی هم اثبات کنم. مگر من در فصل گذشته بهترین بازیکن لیگ نشدم پس می‌توانم دوباره برگردم و مطمئنا فوتبال از خاطرم نرفته است.

پیام صادقیان، منصوریان و استقلال؛ این خبر بارها در رسانه‌ها منتشر شده: من و استقلال هرگز! با تمام وجود پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و کاری نمی کنم که آنها ناراحت شوند. بارها در این باره با من صحبت شده اما من منتظر پرسپولیس می‌مانم. چند پیشنهاد خارجی هم دارم که پاسخی به آنها نداده‌ام و دوست دارم شرایط به گونه‌ای شود که بتوانم دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشم.
تعداد بازدید از این مطلب: 274
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 31 فروردين 1394
نظرات

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم‌های لخویا و پرسپولیس از مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا از شبکه سه پخش نمی‌شود.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، دیدار تیم های لخویا و پرسپولیس در مرحله گروهی و از دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از شبکه ورزش پخش می شود.

ظاهرا به دلیل پخش سریال درحاشیه با کارگردانی مهران مدیری از شبکه سه و تداخل زمانی پخش این سریال با دیدار لخویا و پرسپولیس این بازی از شبکه سه پخش نمی شود.

بازی لخویا و پرسپولیس روز چهارشنبه ساعت ۲۰ به وقت تهران در قطر برگزار می شود.

گزارشگر این مسابقه هم پیمان یوسفی خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 369
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 367
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 367
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 386
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 419
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 364
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 411
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 343
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی پرسپولیس با ضربه پنالتی جسورانه طارمی به حضور 100 هزار هوادار قرمز پوش در ورزشگاه آزادی اشاره کرد.

در ادامه این مطلب آماده است: پرسپولیس در روزی که بازی را تهاجمی آغاز کرد و با ضربات نوراللهی و حرکات علیشاه سعی در تحت فشار گذاشتن صدرنشین لیگ عربستان داشت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و صدرنشینی خود را در بین خیل عظیم هوادارانش جشن گرفت.

ای اف سی نوشت: پرسپولیس با این پیروزی تا حدی انتقام سخت شکست 3 بر صفر در ریاض را گرفت و اگر دروازه‌بان النصر هوشیار عمل نمی‌کرد امکان داشت بازی با نتیجه دیگری خاتمه یابد.
تعداد بازدید از این مطلب: 355
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، این دو عکس صحنه ای را نشان می دهد که تماشاگران زاویه زیبای یک عکس سلفی تمام و کمال در ورزشگاه پرتماشاگر آزادی را کشف کرده اند. البته این حرکت کمی تا قسمتی خطرناک هم به نظر می رسد. اما امان از میل عکاسی!



تعداد بازدید از این مطلب: 368
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، در این موتور جستجو که آدرس آن، ‏Zlaaatan.com‏ است، هر موضوع با ‏توجه به ارتباطش با زلاتان ابراهیموویچ، جستجو می شود.‏
آندریاس کیلاندر، مبتکر این طرح، به نشریه اکیپ گفت:" موتور جستجوی ما شبیه گوگل است اما همه ‏سرچ ها "زلاتانه" می شود. همه نتایج در رابطه با زلاتان است. اگر فراری را جستجوی کنید، چیزهایی ‏در مورد فراری زلاتان پیدا می کنید. اگر دستور یک غذا را بخواهید، دستور پخت زلاتان برگر را به شما ‏می دهد. زلاتان یک اسطوره است. همه دنیا او را می شناسند. به همین دلیل او را انتخاب کردیم."‏
این موتور جستجو هفته پیش شروع به کار کرد و تا به حال 100 هزار نفر از آن استفاده کرده اند.‏

تعداد بازدید از این مطلب: 395
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، رده بندی این ماه از آن جهت اهمیت دارد که گروه بندی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 براساس آرایش تیم ها در جدول این ماه انجام خواهد گرفت و ایران امیدوار بود که حریفان قدرتمندی مثل استرالیا که در رده های پایین تر جدول حضور داشتند، به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کنند که این اتفاق افتاده است و تیم عراق، چین و استرالیا به قافله 8 تیم اول پیوسته اند.

در منطقه آسیا ایران با 489 امتیاز صدرنشین است و ژاپن (614 رده پنجاهم جهان)، کره (585 رده پنجاه و هفتم جهان)، استرالیا (531 رده شصت و سوم جهان)، امارات (501 رده شصت و هشتم جهان)، ازبکستان(476 رده هفتاد و سوم جهان)، چین 408 (رده هشتاد و دوم جهان)، عراق (385 رده هشتاد و ششم جهان)، عربستان سعودی (349 رده نود و پنجم جهان) و عمان (341امتیاز رده نود و هفتم جهان) 10 تیم برتر آسیا را تشکیل می دهند.


در رده بندی کلی آلمان با 1647 امتیاز صدرنشین است و آرژانتین با 1490 امتیاز در رده دوم قرار دارد. در بین 10 تیم اول بلژیک و برزیل با صعودهای یک پله ای به رده سوم و پنجم جدول صعود کرده اند. بلژیک با 1457 امتیاز تیم سوم، کلمبیا با 1412 امتیاز تیم چهارم و برزیل با 1354 امتیاز تیم پنجم جدول است. هلند (1301)، پرتغال (1221)، اروگوئه (1176)، سوئیس (1135) و اسپانیا (1132) تیم های ششم تا دهم جدول هستند.


فرانسه و ایتالیا با سه پله سقوط از جمع 10 تیم برتر جهان خارج شده و در رده یازده و سیزده قرار دارند و انگلستان هم تیم چهاردهم جدول است و شیلی با دو شکست مقابل ایران و برزیل یک پله سقوط کرده و در رده شانزدهم جدول است.
تعداد بازدید از این مطلب: 312
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، ایران که در ماه مارچ موفق شد صدرنشینی خود را در آسیا حفظ کند، در جهان نیز از رتبه چهل و دوم به رتبه چهلم صعود کرد. رده بندی این ماه از آنجا اهمیت دارد که اساس قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود.

در حال حاضر 8 سرگروه دور اول مقدماتی جام جهانی 2018 به شرح زیرند:

1-ایران،چهلم جهان
2 –ژاپن ،پنجاهم جهان
3-کره جنوبی،پنجاه و هفتم جهان
4-استرالیا ، شصت و سوم جهان
5-امارات، شصت و هشتم جهان
6-ازبکستان، هفتاد و سوم جهان
7-چین،هشتاد و دوم جهان
8-عراق ،هشتاد و ششم جهان

ایران پس از جام ملت های آسیا نگران عدم حضور تیم هایی مثل عراق، ازبکستان، استرالیا در بین 8 تیم سرگروه بود، حالا با خیال آسوده تری به قرعه کشی چشم می دوزد. 8 تیم آسیا که در سید دوم تقسیم می شوند؛ شامل عربستان سعودی، عمان، قطر، اردن، بحرین، ویتنام، سوریه و کویت هستند که تنها یکی از این تیم ها می تواند در دور دوم با ایران همگروه باشد.

سید سوم
8 تیم افغانستان، فلیپین، فلسطین، مالدیو، تایلند، تاجیکستان، لبنان و هند در سید سوم تقسیم بندی شده اند.

سید چهارم
تیمورشرقی، قرقیزستان، کره شمالی، میانمار، ترکمنستان، اندونزی، سنگاپور و بوتان در سید چهارم مرحله مقدماتی 2018 جای می گیرند.

سید پنجم
سید پنجم هم شامل 8 تیم مالزی، هنگ کنگ، بنگلادش، پاکستان، یمن، چین تایپه گوام، لائوس و کامبوج خواهد بود.

*با توجه به این تقسیم بندی خوش شانس ترین سرگروه تیمی است که به عربستان سعودی (در سید دوم)، لبنان یا تایلند (در سید سوم) و کره شمالی (در سید چهارم) برخورد نکند و البته بدشانس ترین سرگروه تیمی که هر یک از این تیم ها را در گروه خود داشته باشد.

*گروه ایده آل ایران برای مرحله اول مقدماتی جام جهانی شامل ویتنام، مالدیو(یا هند و فلیپین)، ترکمنستان (یا هر تیم دیگری به جز کره شمالی در سید سوم) و هر یک از تیم های سید چهار خواهد بود. البته موضوع مسافت در تیم های شرق آسیا نیز اهمیت بسیاری دارد و چه بهتر که ایران بیشتر با تیم های حاضر در منطقه آسیا میانه و خلیج فارس همگروه بشود.

*قرعه کشی مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2018 در هفته آینده روز 25 فروردین ساعت 17 به وقت محلی برگزار خواهد شد و اولین بازی ایران روز 21 خرداد برگزار می شود. مرحله دوم مقدماتی رقابتهای جام جهانی 2018 و جام ملتها 2019 از 21 خرداد 94 آغاز و تا 9 فروردین 95 ادامه پیدا خواهد کرد.

*در کل 12 تیم شامل صدرنشینان مرحله گروهی و چهار تیم برتر در رده دوم گروه ها به مرحله پایانی مسابقات جام ملتهای آسیا 2019 و مرحله پایانی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 راه خواهند یافت. 24 تیم برتر باقیمانده در مسابقات دیگر به رقابت می‌پردازند تا 12 تیم صعود کننده دیگر (12 تیم یا 11 تیم به علاوه تیم میزبان) برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا مشخص شوند.

تعداد بازدید از این مطلب: 317
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فدراسیون فوتبال شیلی در فاصله 10 روز تا دیدار تیم ملی این کشور با تیم ملی فوتبال ایران و همچنین برزیل اسامی بازیکنان این تیم را اعلام کرد که در این فهرست نام بازیکنان مطرحی چون آرتور ویدال (یوونتوس)، گری مدل (اینترمیلان) دیوید پیزارو و ماتی فرناندز (فیورنتینا) و الکسیس سانچس به چشم می خورد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی شیلی به این شرح است:

براوو(بارسلونا)، مه نا (کروزیرو)، ایسسلا (کویینزپارک رنجرز)، خارا (ماینتس)، آلبورونز (هانوفر)، مدل (اینتر)، روکو (الچه)، لیکووفسکی (پورتو)، کارمونا (آتالانتا)، ویدال (یوونتوس)، آرانگیس (اینترناسیونال)، پیزارو ( فیورنتینا)، فرناندس (فیورنتینا)، میلار(اتلاس)، والدیویا (پالمیراس)، سانچس (آرسنال)، وارگاس (کویینزپارک رنجرز) هرناندس (سلتاویگو)، اورلانا (سلتاویگو) فوئنسالیدا (بوکاجونیورز)

تیمهای ملی ایران و شیلی ششم فروردین در اتریش به مصاف هم می روند. "لاروخا" پنج روز بعد در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی برزیل می رود.

تعداد بازدید از این مطلب: 417
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، پیکان که آخرین برد خود را در هفته دوازدهم لیگ برتر کسب کرده بود به مصاف ذوب‌آهنی رفتکه روز به روز خود را بیشتر به صدر جدول نزدیک می‌کند. تلاش دو تیم در نهایت به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید.

هفته بیست و سوم لیگ برتر، ورزشگاه شهر قدس
داور: قاسم واحدی، کمک‌ها: حمزه علی سلیمی و یعقوب سخندان
اخطار: مصطفی شجاعی(5)، محمد نصرتی(49)، سیاوش اکبرپور(79)، اولبک (90) از پیکان و مهدی رجب زاده (90) از ذوب آهن

پیکان:
مهدی رحمتی، محمد نصرتی، حمیدرضا دیوسالار، سیاوش اکبرپور، سیاوش یزدانی، اولبک، مصطفی شجاعی، احمد مهدی زاده (88 احمد جمشیدیان)، آندره پریرا (73 امیرحسین فشنگچی)، سیامک نعمتی (85 حسین کریمی) و سعید دقیقی
سرمربی: صمد مرفاوی

ذوب آهن:
 رشید مظاهری، هادی محمدی، کارلوس سانتوس، قاسم دهنوی، قاسم حدادی فر، ولید اسماعیل، مرتضی تبریزی، مسعود حسن زاده (70 رجب زاده)، علی حمام، مهرداد قنبری (90 حجت حق وردی) و کاوه رضایی
سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل‌ها:
1 - 0(ذوب آهن) مهرداد قنبری بازیکن ذوب آهن پا به توپ جلو رفت که در محوطه جریمه مدافعان پیکان خطای پنالتی کردند و مهدی رجب زاده پشت توپ ایستاد و پنالتی را گل کرد.
2 ـ 0(ذوب‌آهن): پاس در عمق مرتضی تبریزی به مهرداد قنبری با ضربه این بازیکن از فاصله نزدیک در دقیقه 72 فاصله ذوب و میزبان را دو برابر کرد.
2 ـ 1(پیکان): سعید دقیقی مهاجم پیکان در دقیقه 81 فاصله ذوب‌آهن و پیکان را به حداقل رساند.
3 - 1(ذوب آهن): مهدی رحمتی از دروازه بیرون آمده بود و سانتوز از این فرصت استفاده کرد و از وسط زمین شوت زد که وارد دروازه شد.

دقایق حساس:
دقیقه 2: قاسم دهنوی کرنر زد که کاوه رضایی روی این کرنر صاحب توپ شد اما ضربه سر او را رحمتی به کرنر فرستاد.
دقیقه 5: قاسم حدادی فر از راه دور ضربه ایستگاهی زد که رحمتی به سختی و با پرش شیرجه ای توپ را گرفت.
دقیقه 72: رشید مظاهری روی سعید دقیقی خطا کرد که داور پنالتی گرفت.

حاشیه های بازی:
*حدود 2000 نفر برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور دارند که با توجه به جایزه پیکان برای هواداران مردم برای تماشای بازی جذب شدند.
*هر دو مدیرعامل باشگاه های پیکان و ذوب آهن در جایگاه کنار هم نشستند و بازی را تماشا می کنند.
*ساموئل بازیکن محروم پیکان و پویا سیف پناهی بازیکن مصدوم ذوب آهن در جایگاه ویژه حضور دارند و بهتاش فریبا و امیر حاج رضایی از مشاوران پیکان هم از تماشاگران بازی هستند.
*هواداران حاضر در ورزشگاه شهر قدس سید مهدی رحمتی و محمد نصرتی را مورد تشویق خود قرار دادند.
* مارکار آقاجانیان به همراه اوسیانو مربیان تیم ملی فوتبال در ورزشگاه حاضر هستند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.3-1(ذوب آهن)مهدی رحمتی از دروازه بیرون آمده بود و سانتوز از این فرصت استفاده کرد و از وسط زمین شوت زد که وارد دروازه شد.

اتفاق ویژه: صمد مرفاوی سرمربی پیکان به دلیل اعتراض شدید به داوری از بازی اخراج شد. پیکان با شکست امروز به تیم 3 تیم قعرنشین جدول پیوست.
تعداد بازدید از این مطلب: 654
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، اشتباه مجتبی روشنگر دروازه‌بان پدیده برای پیروزی تیم فرصت طلب سپاهان کافی بود.آنها با تک گل پریرا در نیمه اول، به کنترل بازی پرداختند و اگرچه در حد انتظار هواداران بازی نکردند اما سال را با پیروزی به اتمام رساندند. سپاهان در حال حاضر با 41 امتیاز و تفاضل گل 10 شرایطی کاملا مشابه با استقلال دارد و تنها گل زده اش از آبی ها کمتر است.

آنها در بازی امروز برد مهمی کسب کردند اگرچه برخی اتفاقات حاشیه ای، پیروزی را بر کام سرمربی این تیم تا حدی تلخ کرد.

هفته بیست و سوم لیگ برتر،ورزشگاه فولاد شهر
داور: محمدحسین زاهدی‌فر، کمک‌ها: سجاد طوری و عبدالرسول ذورقی

سپاهان:
رحمان احمدی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، احسان حاج‌صفی، وریا غفوری ،رسول نویدکیا (90 سوکای)، فضیل، علی کریمی، حسین پاپی، لوسیانو پریرا (60 شریفی) و محمدرضا خلعتبری (77 پسوس)
سرمربی: حسین فرکی

پدیده:
 مجتبی روشنگر، مسعود نظرزاده، سعید قزلگچلی، محمد نژادمهدی، معین عباسیان، حسین کیانی، زوران کنزویچ (41 مهدی خیری)، محمد صلصالی، محمد مهدی نظری (65 یونس شاکری)، محمد غلامی و بهادر نسیم اف (46 میلاد غریبی)
سرمربی: علیرضا مرزبان

شرح گل:
1 ـ صفر (سپاهان): پاس به عقب مدافعان پدیده به روشنگر رسید و او در شرایطی که می‌ توانست با یک ضربه توپ را دفع کند، در حرکتی عجیب اقدام به دریبل خلعتبری کرد که با توپ دزدی مهاجم سپاهان توپ برگشتی به پریرا رسید و او به سادگی و بی مزاحمت از 15 متری دروازه خالی را بازکرد.

دقایق حساس:
دقیقه 10: خلعتبری پا به توپ جلو رفت که پشت محوطه جریمه او را متوقف کردند اما داور خطا نگرفت و به همین خاطر خلعتبری اعتراض کرد.
دقیقه 16: سپاهانی ها توپ را سانتر کردند که پاپی نفوذ کرد اما داور آفساسد اعلام کرد.
دقیقه 21: بازیکنان پدیده توپ را به محوطه جریمه فرستاند که غلامی با یک استپ سینه عالی پشت محوطه 4 قدم شوت زد که رحمان احمدی به سختی توپ را مهار کرد.
دقیقه 25: روی سانتر علی کریمی ، پریرا در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت محکم او با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت.
دقیقه 47: ضربه ایستگاهی حاج صفی از فاصله 35 متری را روشنگر به سختی توپ را مهار کرد.

حاشیه‌های بازی:
*علیرضا مرزبان سرمربی پدیده به خاطر محرومیت انضباطی از سوی کمیته انضباطی روی سکوها بازی را تماشا می کند.
*محمد غلامی بازیکن فصل قبل سپاهان به سمت نیمکت پدیده رفت و از طرف زرد پوشان اصفهانی هم خلعتبری و عقیلی به سوی نیمکت پدیده رفتند.
*رحمان احمدی در این بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته است و مهدی امیری دروازه بان ذخیره سپاهان است. جالب اینکه شهاب گردان از لیست 18 نفره خط خورده در این بازی حضور ندارد.
* با توجه به اینکه مرزبان محروم است، توماس هسلر از کنار زمین تیم را هدایت می کند.
* علیرضا مرزبان که سابقه مربیگری در تیم سپاهان را دارد، تیمش را از سوی سکوها هدایت می‌ کرد. جالب اینکه او در سرمای فولادشهر هیچ همراهی نداشت و تک و تنها روی سکو نشسته بود.
* ضربه محمد صلصالی روی ساق پای احسان حاج‌صفی باعث اعتراض و مصدومیت دنبال دار احسان حاج‌صفی شد. حاج‌صفی که اعتراض شدیدی به صلصالی داشت پس از این خطا با یک وقفه در نیمه خودی روی زمین افتاد و توسط برنکارد به بیرون برده شد. او از اینکه این ضربه را کاپیتان سابق ذوب‌آهن به وی زده است، ناراحت بود.
* گزارشگر شبکه اصفهان در دقایقی از بازی به انتقاد از کارلوس کی‌روش پرداخت و او را بابت در اختیار نگذاشتن آزمون و جهانبخش به تیم امید ملامت کرد.
* مهدی شریفی مهاجم جوان سپاهان در دقیقه 60 جانشین شیمبا گلزن سپاهانی ها در این بازی شد.
*هواداران حاضر در ورزشگاه از دقیقه 70 شروع به تشویق سوکای بازیکن سپاهان کردند.
* محمدرضا خلعتبری در دقیقه 77 جای خود را به مارسیو پسوس برزیلی داد. او هنگام خروج از زمین با یکی از بازیکنان پدیده بگو و مگو کرد و در هنگام خروج از زمین پس از ابراز احساسات به هواداران بدون دست دادن با بازیکن برزیلی مستقیما به رختکن رفت.
* پسوس خرید برزیلی سپاهان در نیم فصل بعد از گذشت چند هفته بالاخره اولین بازی خود در را برای زردپوشان انجام داد.
*محمدرضا خلعتبری دقایقی بعد از اینکه به رختکن رفت ، بازگشت و روی نیمکت نشست.

اتفاق ویژه:
 صحنه گل سپاهان به پدیده در دقیقه 30 یکی از عجیب ترین گل های امسال فوتبال ایران را رقم زد. جالب اینکه اگر داور به جای آوانتاژ بازی را قطع می‌ کرد می‌توانست مجتبی روشنگر دروازه‌بان پدیده را به دلیل خطا روی خلعتبری اخراج کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 407
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، تیان جین تدا در هفته دوم لیگ حرفه ای چین میزبان هانگ ژو بود. مثل بازی قبل، مرتضی پورعلی گنجی یکی از ارکان اصلی خط دفاع این تیم بود. بازی بدون اشتباه او سدی بود مقابل حملات هانگ ژو تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم اما برای مرتضی سرشار از اتفاقات تلخ و شیرین بود. البته تلخی هایی که در نهایت به شیرینی ختم شد.

ماجرا از دقیقه ٥٥ آغاز شد. پورعلی گنجی پس از حضور در محوطه جریمه هانگ ژو با خطای مدافعان این تیم سرنگون شد تا داور سوت خود را به نشانه ضربه پنالتی به سود تیان جین به صدا در بیاورد. بازیکن تیان جین پشت توپ ایستاد اما نتوانست دروازه هانگ ژو را باز کند.


دقیقه ٦٥ اما مرتضی در برخورد با مهاجم حریف آسیب دید و به خارج از زمین منتقل شد: آسیب دیدگی از ناحیه کتف. پزشک تیان جین خیلی زود خود را بالای سر پورعلی گنجی رساند. کتف مرتضی در رفته بود، کادر فنی از او پرسید که می توانی ادامه بدهی؟ جواب مرتضی مثبت بود. پزشک تیم کتف او را جا انداخت و پورعلی گنجی با کتفی بسته و مانند کاراکتر پله در فیلم فرار به سوی پیروزی وارد زمین شد و با تشویق ٣٠ هزار هوادار تیان جین بازی را ادامه داد.

تا دقیقه ٩٠ که داور به اشتباه علیه تیان جین خطا اعلام کرد و مرتضی را از بازی اخراج. آری هان و هواداران به داور اعتراض کردند اما سودی نداشت. هانگ ژو نتوانست از این فرصت استفاده کند تا بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد. نکته جالب اما تشویق های مداوم هواداران تیان جین بود. آنها با گفتن (گنجی گنج ) حتی بعد از بازی هم مرتضی را تشویق کردند تا از از خودگذشتگی مدافع جوان تیمشان تشکر کنند.

در رختکن هم مسئولان و کادر فنی تیان جین از پورعلی گنجی تقدیر کردند تا یک روز متفاوت برای پدیده ایران در جام ملتهای آسیا رقم بخورد. پورعلی گنجی که از بازی بعد محروم است ، در روز قبل از آن به پکن سفر می کند تا از آنجا خود را به اتریش و اردوی تیم ملی برساند.

تعداد بازدید از این مطلب: 435
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اخبار مربوط به اختلاف نظر بین وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال در رسانه ها منتشر می‌ شوند، کفاشیان در گفت‌وگوی امروز خود از حضور 6 ساله در فدراسیون فوتبال پرده برداشت.

او می‌ گوید: من 6 سال دیگر در فدراسیون فوتبال خواهم ماند و حتی اگر در انتخابات دوره بعدی فدراسیون هم شرکت نکنم به هر حال به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا کنار این رشته خواهم ماند.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال حضورش در ریاست فدراسیون دو و میدانی هم گفت: تمایلی به این کار ندارم اگرچه ممکن است بعد از جدایی از فوتبال به فدراسیون دو و میدانی کمک کنم اما علاقه ای ندارم که مسوولیت ریاست فدارسیون دو و میدانی را بپذیرم.

کفاشیان که در این مصاحبه تاکید کرده 7 ماهی می‌ شود با گودرزی وزیر ورزش صحبتی نداشته است، همچنین روشی برای برکناری اش به گودرزی پیشنهاد داده: اگر مشکل من هستم باید تا مجمع سال آینده صبر کنند و بازنفر خود را بیاورند اما اگر اینگونه نیست ما تلاش خود را می کنیم و نباید مانعی برای حضور من باشند. نمی توانم الان فدراسیون را ول کنم و باید تشکیل مجمع فدراسیون باشیم.

او در رابطه با اینکه وزیر اعلام کرده که رییس فدراسیون فوتبال باید قانون مداری را رعایت کند، گفت: سعی کرده ایم که تمام کارهایمان قانونی باشد و غیراز این هم نمی توانیم کاری کنیم. ما به قانون مملکت، اساسنامه و وزارت ورزش احترام می گذاریم و به خوبی هم عملکرد ما تحت نظر ارگان های مختلف است و فرشته های نگهبان زیاد داریم.

کفاشیان گفت: اگر اساسنامه اجازه می داد رییس فدراسیون منتخب وزارت ورزش باشد هر وزیری می آمد یک رییس سریع می گذاشت و خیال همه مثل باشگاه های دولتی راحت بود. ایراد از من نیست و از اساسنامه است که اجازه تغییر هر روزه را نمی دهد.
تعداد بازدید از این مطلب: 386
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی ساعت یک بامداد امروز به فرودگاه امام خمینی (ره) رفتند و بعد از 3 ساعت در ساعت 4 پرواز کردند. بالاخره تراکتوری ها به دوحه قطر رسیدند و در حال حاضر هم در فرودگاه قطر هستند تا ساعت پروازشان مشخص شوند. بازیکنان خیلی خسته بودند و روی زمین فرودگاه خوابیدند اما همچنان بلاتکلیف هستند. این اتفاق سال گذشته هم افتاد و این بار هم برای بازی با الاهلی عربستان تکرار شد. تراکتور چهارشنبه به مصاف الاهلی می رود که بازیکنان باید با خستگی بازی کنند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 344
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 25 اسفند 1393
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، رونی هیچگاه علاقه اش به بوکس که ورزش خانوادگی اش محسوب می شود، پنهان نکرده است. اکنون ویدئویی از او همراه با هم تیمی سابقش منتشر شده و یکی از نزدیکانش فاش کرده که در این مبارزه نه چندان دوستانه، یک مشت سنگین از باردسلی دریافت کرده است؛ اتفاقی که با توجه به اهمیت او برای تیم فان خال، مطمئنا نارضایتی سرمربی هلندی و مدیران یونایتد را به همراه خواهد داشت.


رونی به تازگی این عکس را هم در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن، در کنار پل اسمیت که یک بوکسور حرفه ای است، دیده می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 543
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود