آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 209
باردید دیروز : 6
بازدید هفته : 717
بازدید ماه : 5708
بازدید سال : 32423
بازدید کلی : 349243

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
نظرات

 

گزارش "ورزش سه"، حکایت از آن دارد که جذب بازیکنان خارجی بسیار پرسپولیس در 14 ـ 13 سال اخیر تنها و تنها برای برخی از دلال‌های نزدیک به مدیریت‌های وقت در باشگاه پرسپولیس سودرسان بوده است.

کریستوفرره، یان نیکلوسکی، رافائل ادریو، ولاتکو و ممدوتال سرجمع برای پرسپولیس یک امتیاز در لیگ نگرفته اما مبالغ بسیار از پرسپولیس گرفته و تا اینجای کار 12 امتیاز از پرسپولیس کسر کرده‌اند که این میزان ممکن است به 18 امتیاز هم برسد.

در سال 1382 کریستوفرره با پرسپولیس قرارداد بست اما حتی یک دقیقه هم در پرسپولیس بازی نکرد. شکایت او از پرسپولیس باعث شد که سرخپوشان در سال 84 دچار کسر امتیاز شوند. پرسپولیس این سال با 38 امتیاز نهم شده بود اما کسر 6 امتیاز بعد از پایان لیگ اعمال شد و سرخپوشان در لیگ بین 16 تیم چهاردهم شدند!

در سال 1385 رافائل ادریوی نیجریه‌ای به ایران آمد. او در کشور امارات کارگر بود و همان سال در صفحه شخصی خود التماس دعا داشت که برای من تیم پیدا کنید!

ادریو را فردی به محمدحسن انصاری‌فرد معرفی کرد، این بازیکن معلوم نبود برچه دلایلی بسیار زود جذب تیم شد و طرفین معامله، چنان هول جذب او بودند که فراموش کردند از او آزمایش پزشکی بگیرند. سلامت پزشکی را هم در تعهدات و بندهای قرارداد نگنجاندند. این بازیکن هپاتیت B داشت! رافائل از پرسپولیس کنار گذاشته شد اما از پرسپولیس شکایت کرد. در حالی که پرسپولیس 86 در کورس قهرمانی بود ناگهان اعلام شد که 6 امتیاز از پرسپولیس کسر شده است. در روز آخر لیگ 86، پرسپولیس خوش‌شانس بود که در دقیقه 97 بازی به سپاهان گل دوم را زد و قهرمان شد، وگرنه یک نیجریه‌ای هپاتیتی، قهرمانی را از پرسپولیس می‌گرفت.

حالا پرسپولیس بنا دارد لیگ را پرقدرت آغاز کرده و گذشته‌های سیاه را از جلوی چشم‌پاک کند، اما هنوز لیگ شروع نشده حرف از کسر 6 امتیاز دیگر است. آیا کسر امتیازات پرسپولیس به 18 می‌رسد؛ سایر بازیکنان یا مربیان خارجی با پرسپولیس پرونده باز مالی دارند، به شرح زیرند:

همه شاکی‌های پرسپولیس

* ژوزه و سه دستیارش شکایت کرده‌اند و پرسپولیس هم از کادرفنی پرتغالی شکایت متقابلی انجام داده است. باشگاه با وکلای فرانسوی و هلندی مشورت کرده و لایحه دفاعی 150 صفحه‌ای نوشته و به فیفا داده‌اند. ژوزه هم دفاعیه ارسال کرده و این یکی از قطورترین پرونده‌های فیفا هست. ژوزه علاوه بر مبلغ قراردادش خواهان خسارت هم بابت فسخ یک‌طرفه قراردادش شده است .

* ولاتکو مقدونیه‌ای؛ هافبک راست پرسپولیس مبلغ 55 هزار دلار طلبکار است و از این باشگاه شکایت کرده است. این پرونده هنوز پرسپولیس را تهدید به کسر امتیاز نکرده است.


* مارکو پروویچ هافبک چپ هم مبلغ 50 هزار دلار از این باشگاه طلبکار است و در حال حاضر در حالی که در لیگ مالزی به سر می‌برد شکایت خود را در فیفا از پرسپولیس دنبال می‌کند.

* تیاگو فراگا هم مبلغ از این باشگاه طلبکار است و به فیفا شکایت کرده است و در دست کمیته انضباطی فدراسیون در دست بررسی است.

* سکوبرت هم مبلغ 25 هزار دلار از پرسپولیس خواسته است که مسوولان این تیم ادعا کرده‌اند نصف مبلغ را پرداخت خواهند.

* روبرتو سوسا هم در ابتدای فصلی که ژوزه مانوئل هدایت سرخپوشان را بر عهده داشت به ایران آمد و در تمرینات دچار مصدومیت شد نیز یکی از شاکی‌های پرسپولیس است. نکته جالب اینکه نامه‌های مربوط به شکایت این بازیکن به دفتر باشگاه نمی‌رسید و اشتباها به آدرسی دیگر ارسال می‌شد و به همین منظور پرسپولیس اعلام کرده برای دفاع از خود نیاز به زمان دارد. مبلغ 250 هزار دلار مبلغی است که سوسا از پرسپولیس خواسته است!

* ممدوتال در زمان حبیب کاشانی به پرسپولیس پیوست و 120 هزار دلار مبلغی است که او درخواست کرده و با مخالفت دو ماه پیش فیفا رأی قطعی خود را اعلام کرد. باشگاه با مدافع بورکینافاسویی توافق کرده تا مبلغ را قسط‌بندی کند. ممدوتال اعلام کرد در صورتی توافق خود را اعلام خواهد کرد که مبلغ 20هزار دلار را تا تاریخ مورد نظر پرداخت نمایند و البته این امر هم میسر نشد و مسوولان تیم نتوانستند آن را پرداخت کنند.

* اشپیتیم آرفی هم دیگر بازیکنی است که از این تیم طلبکار است و البته به نظر می‌رسد پرونده او به زمانی برای کسر امتیاز از پرسپولیس نزدیک نشده است و این تیم فرصت دارد تا با او به توافق برسد.


*مارکو سپانوویچ که توسط علی دایی جذب این تیم شد شکایتی 40 صفحه‌ای علیه پرسپولیس به فیفا ارائه داده. شماره هشتی که بابت اتفاقاتی که در جریان حضورش در ایران افتاده به‌شدت به دنبال جبران آن است. پرسپولیسی‌ها درزمانی که همسر این بازیکن دچار بیماری شده بود، پاسپورت او را ضبط کرده بودند و اجازه خروج به سپانوویچ را ندادند.
تعداد بازدید از این مطلب: 387
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، جابر انصاری که در فهرست تیمهای نفت و فولاد هم بود امروز به اتفاق مدیربرنامه‌هایش در باشگاه استقلال حاضر شد تا اولین خرید این فصل آبی پوشان باشد.

انصاری در پست بال چپ و راست بازی می کند و در فصل گذشته 9 گل برای تیمش به ثمر رسانده بود. او امروز با استقلال توافق کرد تا دو سال در این باشگاه باشد. البته قرارداد او و آبی پوشان هنوز رسمی نیست، اما توافق صورت گرفته است.

تعداد بازدید از این مطلب: 316
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 3 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، ابراهیمی که فصل گذشته گران ترین قرارداد را در بین بازیکنان استقلال داشته است، به دلیل بدقولی های مکرر مجموعه استقلال به صرافت جدایی از جمع آبی‌پوشان افتاده است. اما وی در فهرست بازیکنان مدنظر پرویز مظلومی هست و تماس های مکرری با وی گرفته شده است.

این هافبک اهل نکا که قصد بازگشت به سپاهان را داشت، برای حضور در جمع زردپوشان با مانع جدی روبه‌رو است؛ اینکه ظاهرا سپاهان قصد پرداخت مبلغ مورد نیاز وی را ندارد. سپاهانی ها که برای خرید بازیکن با محرم نویدکیا کاپیتان باتجربه خود نیز مشورت می‌ کنند، نظر وی را گرفته اند و ظاهرا نتیجه به اینجا رسیده که ابراهیمی با رقمی پایین تر از حد انتظارش به سپاهان بیاید. در عین حال استقلال هم که نزدیک به نیمی از قرارداد فصل گذشته را به ابراهیمی بدهکار است، نمی‌ تواند این رقم را تامین کند و در عین حال قرارداد سال آینده را نیز با ابراهیمی منعقد کند.

در این شرایط دو باشگاه نفت‌تهران و فولادخوزستان مهمترین گزینه های پیش روی ابراهیمی به شمار می‌ آیند اما بعید است آنها هم این بودجه را در اختیار داشته باشند. چراکه فولاد سقف خود را مشخص کرده و به عنوان مثال حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر مهرداد جماعتی کاپیتان باسابقه خود نشده اند.

با توجه به سیاست کاهش هزینه ها در فوتبال ایران باید دید که ابراهیمی با کدام تیم و با چه مبلغی به توافق می‌ رسد. به جز ابراهیمی کمتر از 5، 6 بازیکن در لیگ هستند که داعیه دستمزد میلیاردی دارند؛ بازیکنانی که امسال باید به باشگاه هایشان تخفیف بدهند.
تعداد بازدید از این مطلب: 289
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، مایکل اومانیا که در پایان فصل گذشته با توجه به مشکلات مالی با این تیم با مشکل مواجه شد و حتی زمزمه شکایت او از پرسپولیس نیز شنیده می شد، مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته است و سرمربی کروات خواهان تمدید قرارداد با او شده است.

البته مسوولان پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مایکل اومانیا برای او شرطی گذاشته اند و آن هم به مبلغ قرارداد او می شود؛ مسوولان پرسپولیس اعلام کرده اند در صورتی که مدافع کاستاریکایی این تیم مبلغ قراردادش را کاهش دهد با او ادامه همکاری خواهند داد و باید دید اومانیا راضی به این کار خواهد شد یا خیر.
تعداد بازدید از این مطلب: 857
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی فصل گذشته تراکتورسازی مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفته است و برانکو ایوانکوویچ امیدوار است مذاکرات او و باشگاه به گونه ای پیش برود که این مهاجم را در ترکیب تیمش قرار دهد. سرمربی پرسپولیس وقتی امروز با پرسش خبرنگاران مبنی بر تمایل باشگاه برای جذب ادینیو مواجه شد، ضمن تحسین عملکرد او گفت: آمار ادینیو به حد کافی گویای کیفیت اوست. ادینیو بازیکنی است که تمام باشگاه‌ها او را می‌خواهند اما در مورد صحبت باشگاه پرسپولیس با ادینیو اجازه دهید که به عنوان رازهای باشگاه باقی بماند.

ادینیو در حال حاضر از چند باشگاه حوزه خلیج فارس نیز پیشنهاد دارد و طی فصول گذشته نیز همواره صحبت از پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس توسط او بود. باید دید اینبار پرسپولیسی ها می توانند آقای گل فصل گذشته را به خدمت بگیرند یا تراکتور مانع جدایی او خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 316
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرارداد پیام صادقیان با پرسپولیس به پایان رسیده، اما این بازیکن جوان امیدوار بود با وساطت نزدیکان تیم بار دیگر فرصت حضور در این تیم را به دست بیاورد. البته به نظر می رسد او به پایان دوران همکاری با پرسپولیس نزدیک شده و برانکو ایوانکوویچ تلویحا اعلام کرده نیازی به حضور این بازیکن در پازل تاکتیکی اش ندارد.

برانکو ایوانکوویچ که در هفته های پایانی تصمیم به اخراج صادقیان گرفته بود علیرغم ابراز تمایل این بازیکن برای بازگشت به ترکیب این تیم چراغ سبزی نشان نداد و در ادامه امروز و طی مصاحبه اش اعلام کرد برای او در ادامه آرزوی موفقیت می کند: رای صادقیان آرزوی موفقیت دارم. او استعداد خوبی دارد و امیدوارم در چارچوب پتانسیلی که دارد بازیکن خوبی شود.

صادقیان در حال حاضر از یک تیم مالزیایی و دو تیم لیگ برتر پیشنهاد دارد و باید دید فصل آینده را با پیراهن کدام تیم آغاز خواهد کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 325
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1389
نظرات

ه گزارش "ورزش سه" در هفته های ابتدایی لیگ جهانی آمریکا عنوان اصلی ترین گزینه صعود به دور نهایی لیگ جهانی را به خودش اختصاص داده بود و شانس بعدی به لهستان اختصاص داشت که با این معادلات ایران فقط باید برای بقا در سطح یک لیگگ جهانی می جنگید اما حماسه تهران همه معادلات را بر هم زد و چند احتمال جدید به وجود آمد که در بین تمام این گزینه ها عدم صعود آمریکا هم محتمل است.

حالا فاصله تیم های اول تا سوم جدول 4 امتیاز است و هر هفته 6 امتیاز بین تیم ها رد و بدل می شود، بعید نیست این هفته ایران به صدر جدول صعود کند و آمریکا شانس صعود را از دست بدهد. ایران و لهستان دور برگشت را طوفانی آغاز کردند و تمام این اتفاقات در روزهای بد آمریکا رقم خورد تا فاصله ها به حداقل برسد و رقابت یک بار دیگر حساس شود.


حالا شاید سرنوشت سایر تیم ها اهمیت چندانی برای ایران نداشته باشد، مهم صعود ایران به دور نهایی لیگ جهانی است صعودی که می تواند در پایان این هفته اتفاق بیافتد. ایران با تیم دوم 3 امتیاز فاصله دارد و این هفته قرار است 6 امتیاز بین این دو تیم رد و بدل شود، هر تیمی بتواند سهم بیشتری را از این امتیازات کسب کند صعود از آن آنهاست. ایران مقتدر ترین تیم دور برگشت لیگ جهانی بوده است و هیچ تیمی نتوانست تمام بازی هایش را با نتیجه 3 بر صفر پشت سر بگذارد . شاید این مهم ترین دلیل باشد که ایران در بازی که خودش می تواند سرنوشت خودش را رقم بزند بازهم پیروز شود و آزادی را برای لهستان هم جهنم کند.

همیشه بازی تیم ها در خارج از خانه سخت بوده است و بازی در آزادی سخت تر از همه جا، با این حال و با توجه به اختلاف 4 امتیازی ایران با صدر بعید نیست لیگ جهانی در پایان این هفته روی خوشش را به کواچ و تیمش نشان دهد. صدرنشینی ایران شاید همان اتفاق تاریخی باشد که شب گذشته مسولان و کاپیتان تیم ملی قولش را به یکدیگر داده بودند.

تعداد بازدید از این مطلب: 276
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام بار دیگر شاه ماهی نقل و انتقالات لقب گرفته و شاید در این فصل بار دیگر پیراهن آبی استقلال را بر تن کند. او در گفتگویی با ایران ورزشی درباره اتفاقات اخیر صحبت کرده که در ادامه می خوانید.

کاپیتان سابق تیم ملی درباره علایق قلبی اش به استقلال گفته: همه می‌دانند که من استقلالی‌ام. نه من بلکه تمام خانواده‌ام. ما از گذشته استقلالی بودیم. یعنی همه اعضای خانواده‌مان طرفدار استقلال بوده‌اند.

او در ادامه به ذکر خاطره ای می پردازد تا اینگونه ارادت خود را به استقلال نشان دهد: هیچ وقت ریشه‌های استقلالی‌ام را مخفی نکرده‌ام. من از بچگی عاشق استقلال بودم. یادم نمی‌رود که در ورزشگاه شیرودی به خاطر طرفداری از استقلال کتک می‌خوردم. به قول بعضی‌ها ما بداستقلالی هستیم.

نکونام درباره اینکه در این فصل با استقلال قرارداد خواهد بست یا خیر نیز اینطور توضیح می دهد: من هنوز با اوساسونا قرارداد دارم و می‌توانم در اسپانیا به فوتبال ادامه دهم اما ممکن است تصمیم دیگری بگیرم. تصمیمی که بیش از همه پدرم را خوشحال می‌کند. البته همه اینها در صورتی است که پیشنهادی مطرح شود و جلسه‌ای برگزار شود. به هر حال مثل همیشه باشم یا نباشم، برای استقلال، هواداران و پرویز مظلومی آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در ادامه بروز برخی اتفاقات را عامل جدایی اش از این تیم می داند: من آن فصلی که به استقلال آمدم هرگز نمی‌خواستم جدا شوم. قراردادم دو ساله بود بعد آن اتفاقات افتاد و من به تیم الکویت رفتم. بعضی‌ها دوست نداشتند من در استقلال باشم و هر کاری کردند که من نباشم. خدا را شکر اما همیشه عزتم حفظ شده و مطمئن باشید اگر برگردم با تمام وجودم در استقلال خواهم بود.

وی ادامه داد: زمان عقد قرارداد مشخص نیست. به زودی از سفر برمی‌گردم و تکلیف را روشن می‌کنم. من همیشه قراردادهایی که بستم دوساله بوده است. این بار هم جز این نیست.

و سوال مهم درباره میزان آمادگی نکونام است؟ آیا او در این سن و سال می تواند مهره ای تاثیرگذار برای آبی پوشان باشد: خوب تمرین کنی، با برنامه باشی و سالم زندگی کنی هیچ کس نمی‌تواند جلویت را بگیرد. همیشه همینطوری بودم و سعی می‌کنم ادامه بدهم. می‌خواهم خوب تمرین کنم و مثل همه این سال‌ها که سالم زندگی کردم در خدمت تیم جدیدم باشم.

و ماجرای موضع گیری و مصاحبه تند نکونام بعد از جدایی از استقلال هنوز پرسشی است که او به آن پاسخ روشنی نداده است: اصولا نه من و نه خانواده اهل اینجور حرف‌ها نیستیم. شرایطی به وجود آمد که مجبور بودم برخی حقایق را در استقلال بگویم. الان اما می‌خواهم آرامش داشته باشم. از کسی هم توقعی ندارم که وقتی به استقلال آمدم کاری برایم انجام دهد. من اگر تصمیم بگیرم با استقلال قرارداد ببندم برای دل خودم بوده و نه چیز دیگری. به زودی همه چیز مشخص می‌شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 353
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

مدافع راست تیم ملی در گفتگو با "ورزش سه" می گوید:« نمی دانم این اخبار از کجا در می آید. من با مدیران پرسپولیس و در محفلی دوستانه مذاکره کردم و خودم هم نمی دانم کی گفتم که 3/1 میلیارد می خواهم. مدیران پرسپولیس به من احترام گذاشتند و من هم وقتی رفتار آنها را دیدم علاقمند شدم تا باز هم در جلسه شرکت کنم تا شاید به توافقی برسیم. این رقم را شدیدا تکذیب می کنم و از دوستان می خواهم گمانه زنی ها را رسانه ای نکنند.»

رضاییان در ادامه می گوید:« برای من شرایط تیم مهمتر از پول است. می خواهم به بهترین شکل ممکن فوتبالم را بازی کنم و یک فصل فوق العاده را سپری کنم. نه کسی هستم که کلاس بگذارم و نه از این کارها بلدم. فقط باید شرایط مهیا باشد. با مدیران پرسپولیس باز هم جلسه دارم و فکر می کنم تا یکی دو روز آینده تکلیف ما مشخص شود. در مورد ارقام هم امیدوارم دوستان گمانه زنی نکنند. درباره صحت و سقم مبالغ هم می توانید از آقای طاهری سوال کنید.»

رضاییان در مورد پیشنهادهای دیگرش می گوید:« پیشنهادهایی دارم که مدیر برنامه هایم در حال بررسی آنها است. من تمرین های اختصاصی ام را انجام می دهم تا بعد از انتخاب تیم در بهترین شرایط آمادگی باشم.»

تعداد بازدید از این مطلب: 306
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

سیدجلال حسینی که برای پیگیری مشکلات مالیاتی اش به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود و در ادامه بحث با نژادفلاح، قائم مقام سابق پرسپولیس اعلام آمادگی خود را برای پوشیدن پیراهن این تیم را ابراز کرد. او البته بعد از اینکه نژادفلاح از سمت خود کنار گذاشته شد اعلام می کند مذاکرات با این تیم بی سرانجام باقی مانده و در حال حاضر از سوی مدیران جدید پرسپولیس پیشنهادی به او نشده است.

مدافع ملی پوش و باتجربه تیم ملی در این باره به "ورزش سه"، می گوید: آن زمان برای پیگیری مالیاتم به باشگاه رفته بودم که صحبت حضورم در پرسپولیس شد و با توجه به علاقه ام به این تیم اعلام آمادگی کردم. اما بعد از آن خبری از سوی مسوولان پرسپولیس نشد و با تغییرات مدیریتی تماسی از مسوولان جدید نشده است.

سید جلال حسینی در ادامه با اعلام اینکه با اتفاقات جدید حضورش در پرسپولیس مشخص نیست، گفت: در حال حاضر تمرینات اختصاصی ام را پیگیری می کنم و به دنبال این هستم تا بدنم را در شرایط و فرم ایده آل نگه دارم. همانطور که گفتم آن صحبت ها و مذاکرات مربوط به گذشته بود و با اتفاقات جدید مذاکراتم با پرسپولیس رو هوا رفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه پیشنهاد از تیم های داخلی دارم و به زودی برای آینده ام تصمیم درستی خواهم گرفت.

سیدجلال حسینی در پایان درباره پیشنهاد سپاهانی ها برای حضورش در اصفهان گفت: همه چیز طی روزهای آینده مشخص می شود و به زودی تصمیمم درباره فصل آینده را مشخص خواهم کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 287
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

بهرام امیری در این باره به "ورزش سه" گفت: امروز آقای مظلومی با مهدی رحمتی صحبت کردند و ما هم صحبت خواهیم کرد. با رحمتی توافق کرده ایم و به احتمال بسیار زیاد قرارداد او نهایی می‌ شود.

او در مورد تکلیف وحید طالب لو و محسن فروزان هم گفت: ماجرای خاصی نیست، در لیست آقای مظلومی اولویت با جذب مهدی رحمتی است و از بین این دو نفر که شما گفتید یکی باید جدا شود. البته در صورتی که خودش بخواهد این اتفاق بیافتد چون ما با هر دوی این نفرات قرارداد داریم.

تعداد بازدید از این مطلب: 306
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، مدافع و مهاجم کروات که با صلاحدید برانکو ایوانکوویچ برای مذاکره با پرسپولیس به ایران آمده بودند، بعد از اینکه موفق به توافق با این تیم نشدند ایران را ترک کردند.

لوکا ماریچ و ایوان کرسانویچ که به عنوان دو بازیکن مورد تایید برانکو ایوانکوویچ به ایران آمده بودند در صورتی ایران را ترک کردند که مبلغ مورد نظر آنها با توافق باشگاه همراه نبود. مسوولان باشگاه اعلام کرده اند در صورتی که ماریچ و کرسانویچ از پیشنهاد مالی خود کم کنند می توانند با سرخپوشان قراردادشان را امضا کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 306
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

عزت الهی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: اتلتیکو مادرید به دسته چهارم سقوط کرده و فکر می کنم که یک بازیکن ملی پوش بازی کردن در این دسته مناسب نباشد. برای همین هم روی دو پیشنهاد لیگ یک و دوی لالیگا فکر می کنم.

آرزوی حضور در لیگ اسپانیا را داشتم

اولین فصل حضورم در اسپانیا خیلی فصل خوبی بود در آخر منجر به حضورم در تیم ملی شد. ، یعنی همان چیزی که من آرزویش را داشتم. اولین سال حضورم در اسپانیا سخت بود .چون من بازی کردن در تیمهای بزرگ را تجربه نکرده بودم. توانستم کم کم در آنجا جا بیفتم و بعد از آنکه به محیط عادت کردم، بازی کردن هم برایم راحت تر شد و در تیم جا افتادم. خدا را شکر که توانستم مزد زحماتم را با حضور در تیم ملی، بگیرم و تلاشهای من از چشم مربیان تیم ملی دور نماند. امیدوارم این مسیری هم که درآن هستم روز به روز بهتر پیش رود و بتوانم پیشرفت کنم.

انگیزه های زیادی برای اثبات خودم داشتم

اگر بخواهم از تجربه حضور در اسپانیا صحبت کنم، هیجان خاصی داشت. ضمن اینکه من انگیزه های زیادی داشتم. اصولا وقتی در سن کم وارد تیمی می شوی سعی می کنی خودت را ثابت کنی و نشان دهی که حتما فوتبالیست توانایی بودی که الان اینجا هستی. صدر در صد در اینجا سبک بازی و اصول فوتبال خیلی متفاوت است. اروپا فوتبال مدرنی دارد و خیلی ها از آن الگو برداری می کنند وقتی آدم در آنجا بازی می کند صدر در صد خیلی چیزها بهش اضافه می شود. چون خودش می رود آنجا کار می کند.خیلی ها فیلمهای آموزشی فوتبال اروپا را نگاه می کنند تا از آن الگو برداری کنند اما زمانی که خودت در عمل آنجا باشی و نوع پاس دادن و ضربه زدن و دستورهای تاکتیکی را عملا یاد بگیری، خیلی شرایط فرق می کند و خیلی چیزها به فوتبالت اضافه می شود. خدا را شکر در این یک سال خیلی چیزها به فوتبال من اضافه شد و امیدوارم که بتوانم فوتبالم را ارتقاء دهم.

در 12 بازی 5 گل زدم

من اول در تیم جوانان اتلتیکو مادرید بودم که در چمپیونز لیگ هم بازی می کردیم. که در مرحله یک چهارم از چلسی در لندن، دو بر صفر باختیم و از آن رقابتها حذف شدیم. بعد از آن من از جوانان بیرون آمدم و در رده C بزرگسالان اتلتیکو بازی کردم که دسته سه اسپانیا بود. وقتی من C جوانان بودم. بخاطرهمراهی تیم ملی جوانان در مسابقات آسیا دیر به تیم اضافه شدم. وقتی که رفتم اسپانیا حدود نیم فصل از رقابتها گذشته بود و من هم یک مصدومیت جزئی داشتم. از16 دیدار باقی مانده تیم من در 12 دیدار به میدان رفتم و توانستم 5 تا گل بزنم. پس از آن به تیم C بزرگسالان رفتم و درآنجا هم توانستم در 5 بازی که کردم سه پاس گل دادم بدهم. بعد از آن هم که برای حضور در اردوی بزرگسالان به ایران آمدم.


فرقی نمی کند که برای تیم ملی امید بازی کنم یا بزرگسال

بازی در تیم امید یا بزرگسالان برای من فرقی ندارد . مهم این است که بتوانم برای تیم ملی کشورم مفید باشم. هر تصمیمی مربیان و فدراسیون بگیرند من به آن عمل می کنم چون دست من و بچه های تیم نیست که در این مورد نظری بدهند. هر طور که خودشان صلاح بدانند و برای هر رده ای که بتوانم مفید باشم، تمام تلاشم را می کنم که تیم نتیجه بگیرد و بتوانم به تیم ملی کشورم خدمت کنم. تیم ملی امید البته کار خیلی حساسی دارد و باید برای حضور در المپیک تلاش کند. قرار است که این اتفاق بعداز سالها بیفتد. از طرفی تیم ملی بزرگسالان هم برای حضور در جام جهانی تلاش می کند و در نهایت ایران سربلند شود. من با آقای خاکپور در این زمینه به صورت مستقیم صحبتی نکردم ولی پدر حرف زده و گفته می خواهد در آینده از من استفاده می کند. در این دوره چون اسامی را فرستاده بودند نمی توانستند فرد جدیدی را وارد لیست کنند ولی در مرحله بعد از من استفاده خواهند کرد. من هم گفتم هر وقت صلاح بدانند من در خدمتشان هستم. ولی با آقای کی روش تا حالا در این زمینه صحبتی نداشتم.

کی روش جواب اعتماد به جوانها را می بیند

اول از همه اینها لطف خدا هست. تا خدا نخواهد آدم نمی تواند قدم از قدم بر دارد. دوم خیلی خوشحالم که توانستم نام خودم را به عنوان یکی از جوان ترین بازیکنان لیگ ثبت کنم. فکر می کنم این جایگاه فعلی ام را هم با تلاش و انگیزه و حمایتهای پدر و مادرم به دست آوردم. البته باید از کمکهای مربیانم مخصوصا در رده پایه هم نام ببرم که خیلی برای من زحمت کشیدند. در آخر هم لطف و نظر کادر فنی تیم ملی و آقای کی روش بوده که به من اعتماد کردند و این موقعیت را به بازیکنان جوان دادند که خودشان را نشان دهند. شاید هر کسی اینکار را نکند که مقابل در رقابتهای مهم مقدماتی جام جهانی از جوانها مقابل ترکمنستان استفاده کند. شاید حریف قدری نباشند ولی در زمین خودشان بازی می کردند و انگیز های زیادی برای نشان دادن خودشان مقابل بهترین تیم آسیا داشتند. این اعتماد کردن مطمئنا شجاعت زیادی می خواهد و مربیان تیم ملی پای آن هم ایستاده اند. صد در صد این اعتماد در بلند مدت جواب می دهد و نفرات جدیدی به تیم ملی ایران اضافه می شود.

باید به جوانها هم فرصت داده شود

آقای نکونام خیلی حضورشان در تیم ملی تاثیر گذار بود به عنوان کاپیتان تیم ملی رکورد بازی ملی را هم دارند. در حال حاضر هم در تیم ملی بازیکن با تجربه زیاد داریم. به هر حال یک روزی هم مربیان تیم ملی مثل آقای کی روش به این بازیکنان اعتماد کردند و در طول سالها به بازیکنان با تجربه تبدیل شده اند مثل آقاییان شجاعی، تیموریان ومنتظری. صد در صد جوانانی هم که به تیم ملی اضافه شدند می توانند با فرصتی که به آنها داده می شود، تجربه کسب کنند و بتوانند هر چه زودتر بتوانیم یک تیم منسجم بسازیم و به آمادگی که آقای کی روش مد نظرشان هست، برسیم.

حضورم در تیم ملی ربطی به لژیونر شدن ندارد

درمورد خط خوردن بسیاری از بازیکنانی سوال می کنید که در اردوهای تیم ملی حضور داشتند ولی خط خوردند. به عقیده من اینکه یک بازی کنی در اروپا بازی کند ملاک اصلی برای حضور در لیست نهایی تیم ملی نیست. بسیاری از بازیکنان ایرانی لژیونر هستند ولی حقیقتش را بخواهید زمان که ما به تیم ملی آییم و پایمان را در زمین می گذاریم، هیچ فرقی بین بازیکنان نیست. همه باید در زمین تواناییهای و خودشان را در زمین نشان دهند و کارهایی را که مربیان از او می خواهند، انجام دهند. مطمئنا آقای کی روش هم زمانی که ببیند مربی در تمرینات خوب و با انگیزه ظاهر می شود، هیچ موقع حق او را ضایع نمی کند.

ایران دوبرابر به بازی تدارکاتی نیاز دارد

صد در صد همانطور که اقای کی روش گفتند بعداز این همه تغییراتی که در تیم ملی به وجود آمده نیاز است که تیم بازی دوستانه داشته باشد و باید ما باید زمان داشته باشیم تا به هماهنگی با بازیکنان با تجربه برسیم. الان به نظر من دو برابر گذشته ما به بازی تدارکاتی نیاز داریم و امیدوارم ک فدراسیون به این خواسته کادر فنی بها بدهد و بازی های دوستانه بیشتری را برگزار کند. ما هم هرچه سریعتر بتوانیم به مرز هماهنگی برسیم. امیدورام با وجود اینکه مشکلات مالی زیاد است، اما فدراسیون بتواند باز هم توانش را بگذارد تا تیم ملی بازیهای دوستانه بیشتری را برگزار کند.

در بازی با ترکمنستان شانس با ما یار نبود

به نظر من ما نباید این مساله را فراموش کنیم که الان در فوتبال دنیا نمی توان هیچ حریفی را دست کم گرفت. الان همه تیمها کار می کنند و دیگر مثل قدیم نیست که ما برویم و خیلی راحت حریفان را شکسست دهیم. امروز در اروپا هم تیمهای کوچیچ در مقابل تیمهای قدر اروپا می ایستند و با آنها تا آخرین دقیقه می جنگند و ما می دانیم که بازی آسانی پیش رو نداریم و نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. البته در بازی با ترکمنستان هم توپهایمان در گل نرفت.البته هیچ کدام از این صحبتها دلیل نمی وشد که ما بخواهیم خودمان را توجیح کنیم. در نهایت شاید در این بازی شانس با ما یار نبود و نباید زیاد مردم از این نتیجه ناراضی باشند. چون این تیمی است که تازه شکل گرفته و برای موفقیت به زمان نیاز دارد و مطمئن باشند که تیم ملی روز به روز بهتر خواهد شد.

بازیکن باید در چند پست بازی کند

من هافبک تدافعی بازی می کنم. برای من هیچ فرقی نمی کند که در چه پستی بازی کنم. یک زمان می بینی که مربی صلاح می داند تو در دفاع وسط بازی کنی مثل آقای پور علی گنجی در رقابتهای آسیایی. بازیکن باید در هر پستی که مربی صلاح دید بازی کند. این که یک بازی کن تنها باید در یک پست بازی کند دست مربی را می بندد و از فوتبال روز دنیا هم منسوخ شده است و دیگر مد نیست. مربی ها هم دنبال بازیکنان هستند که بتوانند حداقل در سه پست بازی کنند تا دستشان برای تعویض ها بازتر باشد.

اهل بلند پروازی نیستم

من همیشه از همان اول نظرم این بوده که هیچ وقت بلند پروازی نکنم و از همان اول هم سعی کردم پله پله جلو بروم. تا اینکه بخواهم از همین الان بگویم می خواهم در بارسلونا بازی کنم. فکر می کنم که این مساله بیشتر رویا پردازی است و فکر می کنم باید از توانایی ام استفاده کنم نه اینکه بخواهم از همین حالا سقف سالهای بعد خودم را مشخص کنم. چون در طول زندگی ورزشی یک بازیکن مصدومیت هست به وجود بیاید که مسیر زندگی ام را تغییر دهد . برای همین هم من تلاش خودم را بکنم که خوب باشم. در تیم ملی هم جون خدا کمک کرده و از رده سنی پایین به تیم رفته ام دوست دارم که بتوانم سالهای سال در تیم ملی باشم و حضورم در تیم ملی تداوم داشته باشد و بتوانم بازیهای زیادی برای تیم ملی بکنم و ان شاء الله به ترکیب ثابت تیم هم برسم.

زنگ خطر برای ملوان

من کم و بیش بازیهای لیگ را دنبال می کردم مخصوصا نتایج تیم ملوان را هر هفته پی می گرفتم. فکر می کنم ملوان در این فصل اسیر حواشی مدیریتی شد و آنطور که باید و شاید به این تیم بها داده نشد و فکر کردند که خلی راحت می توانند حریف را پشت سر بگذارند. هر ساله همه تیمها هزینه های زیادی می ننند تا تیمشان نتیجه بگیرد. خدا را شکر که حداقل توانستند این تیم با اینهمه هواداری که دارد در لیگ بماند. چون مردم انزلی یک بخش بزرگی از زندگیشان به ملوان وابسته است و برای همین بای مسئولین شهر کمک کنند و از زنگ خطر فصل گذشته استفاده کنند و امیدوارم که یک تیم منسجم را برای لیگ بعد راهی مسابقات کنند. من فوتبالم را مدیون ملوان و هوادارانش هستم و در 16 سالگی فرصت پیدا کردم که در این تیم بازی کنم.

از دو تیم دسته اول و دوم لالیگا پیشنهاد دارم

در مورد سال بعد باید بگویم که قطعا فوتبالم را در اسپانیا دنبال می کنم با توجه به اینکه اتلتیکو به رده چهارم مسابقات سقوط کرده است فکر نمی کنم که بازی کردن دراین سطح برای یک بازیکن ملی پوش صحیح باشد. من می خواهم که بهترین تیم را انتخاب کنم . الان هم ازدو تیم دسته اول و دوم پیشنهاد دارم ولی نمی خواهم اسمهایشان را هم لو دهم.

تعداد بازدید از این مطلب: 322
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات
بال ایرانی نایمخن در گفتگو با " ورزش سه " از دلایل رد پیشنهاد برایتون، حضور در انگلیس و آینده اش صحبت می کند.

_ حضور در انگلیس، حتی چمپیونزشیپ برای خیلی از بازیکنان آرزوست. تو چرا نرفتی و پیشنهاد برایتون را رد کردی؟

حدود دو هفته پیش بود که به دعوت باشگاه برایتون راهی انگلیس شدم. امکانات این باشگاه را دیدم که خیلی روی من تاثیر گذاشت. برای من اما بحث فوتبالی مهمتر بود. در لیگ انگلیس همه تیمها فیزیکی بازی می کنند. این می تواند برای من کمی سخت و با استایل بازی ام همخوانی نداشته باشد. خیلی فکر کردم. دو دو تا چهارتا کردم و در نهایت تصمیم گرفتم جواب نه بگویم.

_ مگر امکانات برایتون مناسب نبود؟

امکانات فوق العاده بود. مدیران این باشگاه خیلی علاقمند بودند که من بمانم و قراردادم را نهایی کنم. تازه ورزشگاه شان را ساخته و سکوهایش را به 30 هزار نفر ارتقا داده بودند. کمپ جدیدی هم درست کرده بودند که 11 زمین تمرین داشت. رستوران و جای استراحت بازیکنان هم مناسب بود. می گفتند بعد از من یونایتد، چلسی، من سیتی و تاتنهام، این پنجمین کمپ تمرینی مجهز فوتبال انگلیس است. همه اینها روی من تاثیر گذاشت تا به حضور در برایتون علاقمند شوم اما در نهایت بحث فوتبالی را در نظر گرفتم و به این پیشنهاد پاسخ منفی دادم.

_ اما استایل بازی نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای رد این پیشنهاد اغوا کننده باشد.

البته یک نکته مهم دیگر هم وجود داشت. مدیران برایتون از من خواستند که خیلی زود جواب بدهم. هدف شان این بود که سریعتر تکلیف تیمشان را مشخص کنند. من اما به زمان نیاز داشتم. می خواستم کامل فکر کنم. در این زمان اندک که مدیران برایتون منتظر پاسخ من بودند به نتیجه قطعی نرسیدم. به همین دلیل از آنها عذرخواهی کردم. سه هفته دیگر شاید نظرم عوض می شد اما حالا نه.


_ پس دیگر نباید پیگیر پیشنهاد برایتون باشی؟ یعنی همه چیز منتفی شد؟

گفتم که مدیران برایتون مصر بودند که مرا جذب کنند. فکر می کردند که این اتفاق هم بیفتد اما نیفتاد. حالا روی گزینه های دیگرشان زوم شده اند. اگر تا یکی دو هفته دیگر نتوانند بازیکنی جذب کنند امکان دارد که دوباره پیگیر جذب من شوند. کمی که زمان بگذرد شاید نظر من هم عوض شود اما در مقطع کنونی و با مشاوره هایی که گرفتم تصمیمم این بود که به برایتون و چمپیونشیپ نروم.

_ درست است که نایمخن و برایتون بر سر مبلغ رضایتنامه نیز توافق کرده بودند؟

دقیقا. برایتون موفق شده بود رضایت نایمخن را بگیرد . فقط مانده بود جواب مثبت من تا انتقال رسمی شود اما نشد.

_ مبلغ رضایتنامه دو میلیون یورو بود؟

فکر می کنم همین حدود بود.

_ تکلیف تیم بعدی ات چه می شود؟

فعلا که وقت دارم. روزهای بسیاری از فصل نقل و انتقالات مانده و قطعا پیشنهادهای جدیدی به دستم می رسد. هفته بعد به هلند می روم و آنجا بهتر می توانم برای آینده ام تصمیم بگیرم.

_ امکان دارد در نایمخن بمانی؟

امکانش که هست. یک فصل دیگر قرارداد دارم و اگر شرایط مناسب باشد احتمال دارد که بمانم.

_ پیشنهاد جدیدی به تو داده اند؟

فعلا که نه. برای باشگاه نایمخن سخت است که پیشنهاد جدید بدهد. چون از نظر مالی در شرایط مناسبی نیست اما احتمال دارد که با حضور در هلند، تمریناتم را با نایمخن شروع کنم و بعد اگر پیشنهادی رسید درباره اش تصمیم بگیرم.

_ آسیب دیدگی زانویت برطرف شد؟

خدا را شکر با تمرینات اختصاصی که انجام دادم در شرایط خوبی قرار دارم و از هفته بعد می توانم در کنار سایر بازیکنان تمرین کنم.
تعداد بازدید از این مطلب: 346
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، ستاره نفت تهران که با درخشش در ترکیب این تیم و حضور در تیم ملی به یکی از ستاره های تیم کارلوس کی روش تبدیل شده می تواند رکورد ارزان ترین ملی پوش را به خود اختصاص دهد.

وحید امیری را می توان جزو بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی ایران دانست. چپ پای تکنیکی نفت تهران که با دعوت کی روش به جام ملتهای آسیا رفت و در استرالیا یکی از بازیکنان موثر تیم ملی لقب گرفت. امیری در دو بازی تدارکاتی تعطیلات نوروز مقابل شیلی و سوئد نیز درخشید تا جای خود را در ترکیب اصلی تیم ملی ایران مستحکم کند. امیری حالا و پس از یک فصل موفق باشگاهی و ملی، برای جدایی از نفت تهران با مشکلی به نام رضایتنامه روبروست. طبق قرارداد باید در نفت تهران بماند، مگر اینکه پیشنهادی خارجی دریافت کند. نکته جالب در مورد وحید امیری، رقم قرارداد این فصل اوست. امیری که در آغاز لیگ سیزدهم و با قراردادی سه ساله، از نفت مسجدسلیمان به نفت تهران پیوست، این فصل را باید با قراردادی پایین برای تیمش بازی کند. مبالغ مالی سه فصل در قرارداد امیری و نفت تهران گنجانده شده و برای هر فصل فقط مبلغ 20 درصد به قرارداد او اضافه خواهد شد. این هافبک ملی پوش ، در فصل اول بازی برای نفت تهران 150 میلیون دریافت کرد. فصل دوم را با 178 میلیون بازی کرد و این فصل اگر 20 درصد به 178 میلیون اضافه شود باید گفت مبلغی در حدود 214 میلیون نصیب او خواهد شد.

در روزهایی که بازیکنان لیگ یکی هم به قراردادهای 300 میلیونی پشت پا می اندازند، وحید امیری باید با 214 میلیون برای نفت تهران بازی کند. هم در لیگ برتر، هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا. او را می توان ارزانترین ملی پوش تاریخ قلمداد کرد. مگر اینکه نفت تهران مبلغ قرارداد او را تغییر بدهد و یا بندهایی جدید در آن بگنجاند.

تعداد بازدید از این مطلب: 354
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، در لیست نفرات برانکو که به سه بخش تقسیم شده اند، وحید طالب لو دروازه بان استقلال عجیب ترین گزینه محسوب می شود.

این گزارش می افزاید برانکو در فهرست خود بازیکنان را به سه دسته تقسیم کرده است: 10 بازیکن از تیم قبلی که آنها را قطعا می خواهد. بازیکنانی مثل سوشا مکانی، محسن بنگر، امید عالیشاه، مهدی طارمی، مایکل اومانیا، احمد نوراللهی، محمد نوری، حمید علی عسگر، علی علیپور و هادی نوروزی که طبعا شانس ادامه کار در پرسپولیس را دارند.

برانکو همچنین یک لیست دوم برای پرسپولیس مشخص کرده که اگر با بازیکنان موردنظر به توافق نرسد، قرارداد آنها را تمدید می کند، در لیست دوم بازیکنانی مثل رضا نورمحمدی و مهرداد کفشگری به چشم می خورند.

اما لابد برای همه شما جالب است که درباره نفرات قطعی موردنظر برانکو برای فصل تازه بدانید. بنابر گزارش موثق ما، وحید طالب لو، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهرداد جماعتی در فهرست وی قرار دارند. جماعتی که با فولاد هم توافق نکرده شانس خوبی برای حضور در پرسپولیس دارد. همچنین طالب لو که عضو تیم استقلال است به دلیل تغییرات ممکن است از این باشگاه جدا بشود و مشخص نیست که آیا پرسپولیس را انتخاب خواهد کرد یا نه. فرشاد احمدزاده هم بازیکن پرسپولیس است که برای سربازی به تراکتورسازی رفته همچنین وحید امیری یکی از پرطرفدارترین بازیکنان فصل نقل و انتقالات است و حضور او در پرسپولیس به سادگی اتفاق نخواهد افتاد.

برانکو همچنین نام دو بازیکن خارجی از اروپای شرقی را در لیست خودش قرار داده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 739
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مدیر برنامه های استیماچ، بهرام افشارزاده دقایقی پیش به وی اعلام کرده به دلیل کمبود بودجه این تیم قادر به استفاده از استیماچ نیست.

استیماچ که بامداد دیروز به ایران آمده بود امشب دوباره به کرواسی باز می گردد. نکته جالب، نبود بودجه برای استخدام یک مربی در حد 300 هزار دلار در استقلال است که کمی عجیب به نظر می رسد. ظاهرا تهیه خانه برای استیماچ که در مذاکرات امروز به استقلال تخفیف هم  داده بود یکی از دلایل لغو همکاری احتمالی عنوان شده است.

البته این احتمال نیز وجود دارد که استیماچ به دلایل دیگری مورد تایید وزارت ورزش قرار نگرفته و بحث مالی بهانه بوده است. با این تفاسیر به نظر می رسد استقلال در موقعیت معرفی گزینه داخلی قرار گرفته است.

تعداد بازدید از این مطلب: 330
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، مظلومی در استقلال موفق شد نتایج نسبتا" موفقی بگیرد. او که در لیگ دهم و یازدهم سرمربی استقلال بود، یک بار این تیمش را دوم و یک بار هم این تیم را سوم کرد، استقلال با تیم تحت هدایت او در لیگ یازدهم قهرمان جام حذفی شد و همچنین پیروزی در 4 دربی متوالی از او یک مربی موفق در استقلال ساخت اما او در پایان لیگ یازدهم از هدایت استقلال کنار رفت تا امیرقلعه نویی جایش را بگیرد.

از این به بعد بود که روزهای بد مظلومی شروع شد چراکه او نتوانست در آلومنیوم هرمزگان و مس کرمان نتایج درخوری بگیرد و هر دو تیم هم در پایان فصل به لیگ یک سقوط کردند. همه این ها باعث می شود که انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی استقلال عجیب به نظر برسد هرچند که او کارنامه اش دراستقلال در حدی موفق بوده است که همیشه نامش به عنوان یک گزینه مطرح شود.

در روزهایی که باشگاه بودجه جذب مربی خارجی را ندارد، علی منصوریان مجبور شده در نفت تهران به فعالیت خود ادامه بدهد، بی تردید مظلومی می تواند یک گزینه در دسترس برای هدایت استقلال باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 365
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، بهادران که بعد از گلزنی مقابل یمن در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018 تبدیل به ستاره تیم فیلیپین شده است، برای سر زدن به خانواده اش به تهران آمده. او پدری ایرانی و مادری فیلیپینی دارد و به تازگی تحصیلات خود را در رشته دندانپزشکی به پایان رسانده است. بهادران 28 ساله خوش صحبت و گرم بود و گفت‌وگو با وی لحظات جالبی را برای ما رقم زد.

در پاسارگاد فیلیپن بازی می‌ کردم
اگر به پروفایل من نگاهی بیاندازید، اسم تیم پاسارگاد را در بین تیم های باشگاهی من می‌ بینید که البته همه فکر می‌ کنند، این تیم، تیم پاسارگاد ایران است. اما پاسارگادی که من در آن بازی کرده ام، در فیلیپین فعالیت می‌ کند و مالکش ایرانی است. من بازیکن فوتسال بودم و به مرور روی چمن آمدم و بخاطر سرعت و تکنیکم به تیم‌ملی دعوت شدم.

سرمربی فیلیپین دوست حمید استیلی است
تام دلی سرمربی تیم‌ملی فیلیپین آمریکایی است و در بازی معروف ایران ـ آمریکا در جام‌جهانی 1998 عضو تیم‌ملی بوده و جلوی ایران بازی کرده. او در تیم‌ملی مرا به عنوان سانترفوروارد استفاده کرده و باعث شده من در دو بازی گذشته 3 گل بزنم. البته یکی از گل های من در بازی بحرین، اشتباهی به نام هم تیمی ام ثبت شده است که قرار است فیفا آن را تصحیح کند.

گروه سخت فیلیپین
ما با بحرین، یمن، کره شمالی و ازبکستان هم گروه هستیم و به نظر من گروهمان ته نامردی است. کره شمالی که به جام‌جهانی صعود کرده، به دلیل اینکه بازی تدارکاتی نمی‌ کند در رنکینگ فیفا سقوط کرده و در گروه ما قرار گرفته است. آنها 4 گل به ازبکستان زده اند، ما هم نمایش خوبی داشتیم و بحرین و یمن را شکست دادیم. اما فکر کنم در بازی های بعدی مشکل داشته باشیم. بخصوص بازی کره شمالی که تحت نظر پلیس ها انجام می‌ شود و به ما گفته اند نمی‌ توانیم موبایل و وسایل ارتباطی به آنجا ببریم.


اشکان، بازیکن مورد علاقه من است
اشکان دژاگه را از زمانی که در آلمان فوتبال بازی می‌ کرد می‌ شناسم. در فیلیپین دوستانم به من می‌ گویند می‌ توانی مثل اشکان بازی کنی و من سعی خودم را می‌ کنم که مثل او بدوم، دریبل بزنم و گل بزنم. دژاگه فوتبالیست بزرگی است و به نظر من در پست خودش در آسیا یکی از بهترین هاست.

با استقلال تمرین کرده ام
پارسال می‌ خواستم کنار یک تیم فوتبال تمرینی بدوم و تمرین کنم که با سفارش یک دوست کنار استقلالی ها تمرین کردم. در تمرین استقلال همه فکر می‌ کردند من فارسی بلد نیستم و با من انگلیسی صحبت می‌ کردند و اوکی و هاوآریو می‌ گفتند. آخر تمرین به آنها گفتم من فارسی بلدم و عمران‌زاده بازیکن استقلال که بازیکن خیلی بلندقامتی هم بود، گفت پس چرا یک ساعت است ما را سرکار گذاشتی.

فوتبال و مدلینگ
کلا ایرانی ها همه از من درشت ترند و موقع سلفی گرفتن خجالت می‌ کشم! پست من در فوتبال وینگر چپ و راست است اما همانطور که گفتم سرمربی تیم ما من را جلوتر بازی می‌ دهد و بعد از این تصمیم آقای دلی در باشگاه هم نوک حمله بازی می‌ کنم. کلا از زندگی در فیلیپین راضی هستم. درآمدم از فوتبال بد نیست و کنارش از مدلینگ هم پول در می‌ آورم.

تاکسی دار هستم!
من تعدادی اتومبیل خریده ام و آن را به راننده ها داده ام تا برایم کار کنند. اسم بیزینسم هم «میثاق تاکسی» است. با وجودی که دندانپزشکی خوانده ام دوست دارم از فوتبال و مدلینگ و البته همین کار تاکسی پول دربیاورم و چون یک جا بند نمی‌ شوم سخت است که در مطب منتظر مریض بنشینم. زندگی در فیلیپین خیلی آرام است و این کشور مردم مهربانی دارد. لیگ فیلیپین هم تازه راه افتاده و برای بهتر شدن خیلی جا دارد.


به گوام 6 تا زدیم
تیم گوام برطبق قوانین می‌ تواند از بازیکنان آمریکایی استفاده کند. آنها بازیکنان لس آنجلس گلگسی را به خدمت گرفته اند و به همین خاطر در گروه شما صدرنشین شدند. این تیم می‌ تواند برای شما دردسر ایجاد کند. ما همین چند ماه پیش به گوام 6 گل زدیم اما این تیم تغییر کرده و من خیلی تعجب نکردم که هر دو بازی اش را برده.

آقای کی‌روش سبک فوتبال ایران را عوض کرد
تیم فوتبال ایران به نسبت قبلا که من یادم می‌ آید، خیلی تاکتیکی تر بازی می‌ کند. البته در بازی ترکمنستان خوب نبودید ولی به نظر من بازی ترکمن ها به شما نمی‌ خورد. ما هم در بازی بحرین همین طور بودیم. با وجود اینکه بحرین تیم مشهورتری است اما ما با سرعتمان آنها را شکست دادیم و من می‌ توانستم هت تریک هم بکنم.

فالوئرهای ایرانی من
بعد از اینکه ورزش سه گزارش گلزنی من را در بازی بحرین کار کرد و مصاحبه من هم چاپ شد، به سرعت فالوئرهای من در اینستاگرام زیاد شدند و یک روزه 3 هزار فالوئر جدید گرفتم. البته فکر می‌ کنم ایرانی ها بیشتر به عکس های مدلینگ من لایک می‌ دهند. نکته دیگر هم این است که آنها واقعا طرفداراند.
تعداد بازدید از این مطلب: 343
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، منصوریان که امید زیادی به حضور در استقلال داشت در نهایت با تصمیم مدیران باشگاه مجبور است سال آینده را نیز به همراه نفتی ها پشت سر بگذارد. اوکه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا قرعه خوبی دارد و با کمی اقبال حتی می‌ تواند به فینال چمپیونز آسیایی برسد، به قدری از لغو حضور در استقلال ناراحت بود که مسوولان نفت به او توصیه کردند برای تمدد اعصاب به سفر برود.

منصوریان در ماه گذشته به شدت زیرفشار افکار عمومی و البته هواداران استقلال بوده است که انتظار داشتند او از تیم فعلی اش بگذرد و به جمع آبی ها بپیوندد. این تنها مرتبه ای بود که به نظر در و تخته با هم جور شده بود؛ هم استقلال منصوریان را می‌ خواست و هم او با شرایطی مناسب و در قامت یک فاتح به تیم سابقش بازمی گشت. این وضعیتی است که ممکن در پایان این فصل به هم بخورد. به هر حال هم احتمال سقوط نفت از یکه تازی امسال است و هم احتمال موفقیت سرمربی بعدی آبی‌پوشان و این مساله ای است که باز هم غیبت منصوریان در استقلال را افزایش خواهد داد.

نفتی ها که از یکشنبه یا دوشنبه تمرینات خود را آغاز می‌ کنند برای این فصل بودجه ای بالغ بر 19 میلیارد تومان در نظر گرفته اند تا در فصل نقل و انتقالات بهترین انتخاب ممکن را برای بستن یک تیم در سطح قهرمانی آسیا داشته باشند. لابد منصوریان با بازگشت از سفر داستان حضور در استقلال را هم از ذهن دور خواهد کرد تا نفت کماکان آسیایی بماند.
تعداد بازدید از این مطلب: 337
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1389
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال کشورمان در هفتمین دیدارش در لیگ جهانی از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف آمریکا رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان رسید. ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتایج (25 بر 19)، (29 بر 27) و (25 بر 20) مقابل آمریکا به برتری رسیدند تا سه امتیاز حساس کسب کنند.

گزارش بازی:
ایران با همان ترکیب برنده مقابل روسیه بازی را شروع کرد و عبادی پور، میرزاجامپور، محمودی، معروف، موسوی و غلامی مردان ابتدایی ایران بودند و مهدی مرندی به عنوان لیبرو در زمین حضور داشت. اولین امتیاز بازی بازی اسپک شهرام محمودی از منطقه دو برای ایران به دست آمد و جو آزادی از همان ابتدا تاثیرش را بر تیم آمریکا گذاشت.


ست اول:
آنها در سرویس و اسپک چند اشتباه داشتند و همان تیم همیشگی نشان ندادند. همین اشتباهات تا جایی ادامه دار بود که تکنیکال تایم اوت اول با امتیاز 8 بر 5 به نفع ایران رقم بخورد. معروف و موسوی همان بازیکنان همیشگی بودند ست اوا تحت تاثیر درخشش این دو بود.

هر چه از بازی می گذشت تعداد اشتباهات آمریکایی ها و درخشش آمریکایی ها بیشتر می شد. شاگردان جان اسپراو گویی تیمی تازه کار بودند و کاملا تحت تاثیر جو آزادی، نه خبری از سرویس های موشکی، اسپک های شلاقی و دریافت های قرص بود نه آرامش همیشگی آنها. هر چه از بازی می گذشت اختلاف بین دو تیم بیشتر می شد و از آن تیم سیستماتیک سایه ای در زمین بود.

ادامه بازی کار را برای مهمان سخت و سخت تر می کرد و دیگر خبری از تصمیمات جادویی سرمربی آمریکا نبود، او هر کاری می کرد به در بسته می خورد چون راه حلی تا به حال برای مقابله با تماشاگران ایرانی پیدا نشده است و آمریکا هم شامل این عادت جهانی شد. تیم شکست ناپذیر چاره ای جز شکست مقابل ایران در ست اول نداشت و امتیازات 25 بر 19 در پایان گویای این مطلب بود.


محمودی امتیازآورترین بازیکن ست اول

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران بهترین عملکرد را در بین بازیکنان حاضر در اسپک داشت و توانست با 5 یکی از موثرترین عوامل پیروزی ایران در این ست باشد. اما نکته قابل توجه این ست 55 خطای تیمی از حریف بود که نشان دهنده عدم آمادگی ذهنی آنها بود.


ست دوم:
پس از پایان یک ست نا امید کننده از آمریکایی ها آنها ست دوم را برای برد به میدان آمدند اما خبری از تغییر نبود حتی در ارنج بازی. نفرات همان بود و سیستم هم تغییری نکرد اما چیزی که قرار بود تغییر کند شرایط روحی آنها بود.

ایران هم با همان نفرات به میدان آمد اما با چند دنده چرخش در ارنج. بازی همان روال طبیعی اش را داشت تا اینکه آمریکایی ها کمی با شرایط سالن آشنایی بیشتری پیدا کردند و با زدن چند سرویس حساب شده و حملاتی مثل گذشته تکنیکال تایم اوت اول را با اختلاف 3 امتیاز مال خود کردند.

این تایم استراحت ایران را به بازی برگرداند و تیم توانست امتیازات از دست رفته را در همان امتیاز 8 جبران کنند و بازی یک بار دیگر به روند طبیعی خودش بازگشت اما با این تفاوت که حریف شبیه به همان تیم همیشگی شده بود و تمام خصوصیات یک تیم قدرتمند را پیدا کرده بود.


بازگشت شاگردان اسپراو بازی را در دست گرفتند و در اواسط بازی اختلافی 4 امتیازی ایجاد کردند تا تغییرات کواچ برای رسیدن به پیروزی آغاز شود. در اولین قدم قائمی جای میرزاجانپور را گرفت تا آمریکا ذره ای از زهر ضربه هایش گرفته شود اما تغییری در روند امتیازگیری حریف ایجاد نشد و هر چه بازی پیش می رفت آمریکا به امتیاز 25 نزدیک می شد. اختلاف تا جایی ادامه دار بود که مهدی مهدوی دیگر پاسور تیم ملی به زمین آمد تا به جای معروف در دفاع روی تور هم به تیم کمک کند. اختلاف در برخی از امتیازات به حداقل می رسید و دو تیم ست را حساس و نزدیک به هم پیگیری می کردند تا اینکه بالاخره در امتیاز 23 توگیری معروف و حمله غلامی بازی را به تساوی کشاند.

حالا تک اشتباهات برنده ست دوم مشخص خواهد کرد چرا که حساسیت قدرت اجرای تکنیک را در بازیکنان کم و کمتر می کند. آن اشتباه را دریافت کننده های آمریکایی انجام دادند و نتوانستند مقابل سرویس های موسوی و قائمی خودی از خود نشان دهند و این خطا در دریافت دلیلی شد تا ایران دومین ست بازی را با نتیحه 29 بر 27 پیروز به نفع خود کند.


ست سوم:
معنی واقعی خطر شکست در ست سوم برای آمریکا معنی پیدا کرد و آنها بعد از متحمل شدن دو ست شکست حالا برای پیروزی به زمین آمده بودند.
حضور دیود لی و تیلو سندر، دو ستاره پر فروغ آنها نشان دهنده این موضوع بود. سندر و لی هر کدام یک تیم هستند و توانایی ضمانت حمله، دریافت و دفاع هر تیمی را دارند و جان اسپراو برای پیروزی حضور آنها را چاره دید. حضور این دو ستاره در زمین حداقل در شروع تاثیری بر روند بازی نداشت و همان اختلاف 3 امتیازی مثل سایر ست ها بین دو تیم حاکم بود، ایران تیم برتر میدان.

حالا ستاره بودن بین شاگردان کواچ نوبتی شده است و ست سوم نوبت به شهرام محمودی و عادل غلامی رسیده بود تا بازی را یک تنه در دست بگیرند. اختلاف 7 امتیازی جان اسپراو را مجبور به درخواست تایم استراحت کرد اما هر چه از بازی می گذشت این اختلاف بین دو تیم بود که بیشتر می شد و ایران در آستانه تاریخ سازی. پیروزی مقابل آمریکا در تهران، از بین بردن تمامی رکوردهای برج های شکست ناپذیر، ایجاد تزلزل در جایگاه آمریکا و نزدیک شدن به لهستان تمام اتفاقاتی بود که ایران می توانست با این پیروزی رقم بزند، پیروزی که دور از دست رس نبود. نمایش چشم نواز والیبالیست های ایرانی در آخر تاریخ ساز شد و آمریکا با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 25 بر 21 اولین شکست خود در لیگ جهانی 2015 را تجربه کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 268
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 320 - 10.9 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.9 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر و حمید هامونی بنام عاشق ایران می مونیم

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر و حمید هامونی بنام عاشق ایران می مونیم

تعداد بازدید از این مطلب: 407
موضوعات مرتبط: ورزشي , آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود دعای ربنا استاد محمد رضا شجریان

تعداد بازدید از این مطلب: 341
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 306
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، قائم مقام باشگاه پرسپولیس که آخرین ساعات حضورش در ساختمان را پشت سر می گذاشت با حسابگری و خستی عجیب سفارش را با شیوه ای جالب به تدارکات اعلام می کرد؛ او در لیستی که به تدارکات داده بود تعداد 7 عدد موز، 2 کیلو شیرینی دانمارکی، 12عدد هلو و 12 عدد خیار را برای پذیرایی از اعضای جدید هیات مدیره باشگاه در نظر گرفته بود. سفارشی که نشان می داد او از برکناری خود اطمینان داشت و دلیلی برای ریخت و پاش نمی دید!

جالب اینکه نژادفلاح دو ساعت قبل تر بعد از ترک هیات مدیره گفته بود با قدرت به کارش ادامه خواهد داد اما مشخص بود وقتی حسین عبدی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره انتخاب می شود او باید کار خود را پایان یافته تلقی کند.

در نهایت نژادفلاح در این لحظه تاریخی از دفتر خود بیرون آمد و با فشردن دست علی اکبر طاهری، سرپرست جدید این باشگاه از کارمندان باشگاه هم حلالیت طلبید و به خانه رفت، بی آنکه کسی بداند علت انتخاب و در نهایت برکناری اش در پرسپولیس چه بوده است.

لحظه انتقال قدرت در پرسپولیس را ببینید و به این فکر کنید که طاهری چقدر در این پست به کار خود ادامه خواهد داد؛ پستی که در طی دو سال گذشته آنقدر جابجایی داشته که مدیران آن را بخاطر نمی آوریم.






عکس ها امیرحسین خیرخواه

تعداد بازدید از این مطلب: 271
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات
طاهری که بعد از بازداشت حمیدرضا سیاسی هم مدتی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت می کرد، در این باره به "ورزش سه" گفت: من در پایان جلسه امروز هیئت مدیره به عنوان سرپرست باشگاه و آقای جعفر کاشانی هم به عنوان رییس هیئت مدیره باشگاه انتخاب شدند. ما آماده ایم که به پرسپولیس کمک کنیم و هرکاری هم که از دستمان بربیاید انجام می دهیم.

او ادامه داد: من به پرسپولیس نیامدم که هر روز در رسانه ها باشم و خودم را مطرح کنم. آمده ام که بتوانم به پرسپولیس خدمت کنم و دل هواداران را شاد کنم و هرکاری که از دستم بربیاید انجام می دهم. به همین دلیل هم ما آقای عبدی را به عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس انتخاب کردیم تا هرگونه صحبتی که لازم داشته باشد را با رسانه ها انجام بدهد.

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در مورد اسپانسر باشگاه پرسپولیس هم گفت: در جلسات آتی همین موضوع را پیگیری می کنیم. به هرحال تازه روز اولی است که ما آمده ایم و نمی شود به این سرعت اسپانسر باشگاه را انتخاب کرد.

طاهری در مورد ادامه همکاری با برانکو هم گفت: برانکو قرارداد دارد و مربی خوبی هم هست. به هرحال ما نیامده ایم که باشگاه را به هم بریزیم و می خواهیم یک کار اصولی انجام بدهیم. ما با برانکو برای فصل بعد به کارمان ادامه می دهیم.
تعداد بازدید از این مطلب: 322
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان خوزه پکرمن که جام را با شکست مقابل ونزوئلا آغاز کرده بودند، در دیدار امروز موفق شدند برزیل را از پیش رو بردارند و به صعود به مرحله بعد امیدوار شوند.
دو تیم بازی را ضرباهنگ بالا آغاز کردند اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 36، کلمبیا به گل برتری رسید.
ارسال کوادرادو، روی غفلت مدافعان برزیل به موریو رسید و او هم با یک ضربه محکم و دقیق، دروازه سلسائو را باز کرد.

کلمبیا خیلی زود می توانست برتری اش را به دو گل افزایش بدهد اما فالکائو نتوانست از این موقعیت استفاده کند.
در ثانیه های پایانی نیمه اول، برزیل صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما نتوانست از آن استفاده کند و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.
در نیمه دوم هم دو تیم نمایشی هجومی ارائه دادند و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما از هیچ از آنها استفاده نکردند و بازی در نهایت با پیروزی 1-0 کلمبیا به پایان رسید.



 به این ترتیب، شاگردان پکرمن توانستند انتقام شکست در یک چهارم نهایی جام جهانی را ار برزیل بگیرند. ضمن اینکه این اول شکست برزیل در یک سال اخیر با هدایت دونگا بود.
تعداد بازدید از این مطلب: 260
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه" بازی دیگر منطقه غرب آسیا را دوتیم قدرتمند تر الهلال و لخویا برگزار می کنند. در منطقه شرق هم کاشیوا با گوانگژو دیدار خواهد کرد. دیگر بازی این منطقه هم چونبوک موتورز و گامبا اوزاکای ژاپن برگزار می کند.

نفت تهران در این قرعه کشی که در مالزی انجام شد، نماینده ای نداشت. آنها با این قرعه شرایط خوبی برای حضور در مرحله نیمه نهایی دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 304
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، با جدایی ژاوی از بارسلونا و رفتن او به السد، بارسلونا سخت در پی جذب یک هافبک طراز اول جهانی است و برای این منظور، ابتدا روی پوگبا و سپس روی وراتی نظر مثبت دارد. با علم به این موضوع که این انتقال، برای فصل آتی میسر نخواهد بود. بارسلونا تا ژانویه 2016 از خرید بازیکن جدید محروم است.

انتقالی برای سال 2016

پوگبای 22 ساله، تصمیم خود برای ماندن در یوونتوس حداقل تا تابستان سال آینده را گرفته است. او به خوبی می داند که برای حفظ جایگاه ثابتش در تیم ملی فرانسه برای تورنمنت حساس یورو 2016، یک انتقال ریسکی به باشگاهی دیگر تا چه اندازه می تواند به او لطمه بزند.
او این مساله را به اطلاع مدیربرنامه هایش"مینو رایولا" و نیز مدیران یوونتوس رسانده است. بارسلونا نیز از طریق آریدو برائیدا، مدیر ورزشی بین المللی باشگاه از این موضوع مطلع شده است.پوگبا دوست ندارد بخاطر پوشیدن پیراهن بارسلونا، یک سال مانده به یورو 2016، یک نیم فصل به دور از میادین بماند و از ژانویه برای تیم جدیدش به میدان برود پس، ماندن در یوونتوسی که به خوبی با فضای آن آشناست و جایگاهی ثابت در آن دارد را به هر انتقال دیگری در تابستان جاری ترجیح می دهد.

تنها دو پیشنهاد رسمی برای پوگبا

چنانچه موندودپورتیوو مطلع شده است، روز سه شنبه در میلان، ملاقات دیگری بین برائیدا و ماروتا (مدیر داخلی یوونتوس) صورت گرفت. این دو در هتلی در میلان با یکدیگر ناهار خوردند و ماروتا به اطلاع برائیدا رساند که یوونتوس برای پوگبا تنها دو پیشنهاد رسمی دریافت کرده است. از بارسلونا و منچسترسیتی. او ادعای آگوستی بندیتو، یکی از کاندیداهای ریاست بارسلونا مبنی بر مذاکره وی با آنیلی بر سر پوگبا را نیز تکذیب کرد.

معضلی به نام مینو رایولا

بارسلونا پیشنهاد رسمی خود برای پوگبا را به یوونتوس داده و پوگبا نیز با شرایط بارسلونا موافق است اما هنوز چیزی تمام شده نیست و هر احتمالی را می توان متصور بود. مشکل اصلی، در مدیربرنامه های متوقع پوگباست. کسی که مایل است پوگبا با قیمتی خارج از عرف از یوونتوس جدا شود.
او برای انتقال پوگبا، به دنبال بهترین و بالاترین پیشنهاد ممکن است و در این راه، پاری سن ژرمن(هرچند هنوز پیشنهاد رسمی نداده است) و منچسترسیتی، دست بالا را دارند. رایولا به پوگبا فشار آورده است که به بالاترین پیشنهاد ممکن جواب مثبت دهد.
بارسلونا در عوض به اطلاع رایولا و مدیران یوونتوس رسانده است که برای جذب پوگبا، قصد پرداخت مبالغ نجومی را ندارد. هدف اول بارسا، امضای قرارداد غیررسمی با پوگبا و سپس قرض دادن او به یوونتوس به مدت یک فصل بود. یوونتوسی ها با این پیشنهاد مخالفت کرده اند. آنها مایل نیستند بازیکنی چون پوگبا که سال ها برایشان بازی می کرده را بصورت قرضی در اختیار داشته باشند.
به همین منظور بارسلونا راه دیگری را برگزیده است. امضای قراردادی اختصاصی با یوونتوس برای سال آینده. طبق این قرارداد، پوگبا همچنان بازیکن یوونتوس باقی خواهد ماند ولی فصل بعد، بارسلونا می تواند با پرداخت مبلغ موردنظر، این بازیکن را جذب کند. در واقع بارسلونا برای به خدمت گرفتن پوگبا، ارجح تر از هر باشگاهی برای یوونتوسی ها خواهد بود.
تنها مشکل موجود بر سر امضای این قرارداد، در پیش بودن انتخابات ریاست باشگاه بارسلوناست که قرار است 18 جولای برگزار شود.در حال حاضر، باشگاه بدون رئیس است. پوگبا در شرایط عادی،60 میلیون یورو قیمت دارد اما این مبلغ می تواند تا 80 میلیون یورو نیز افزایش یابد. با وجود همه علاقه لوئیس انریکه و مدیریت سابق باشگاه برای به خدمت گرفتن پوگبا، هنوز باید تا پایان یافتن انتخابات و روی کار آمدن رئیس جدید صبر کرد.

امتیازات ویژه بارسلونا

بارسلونا باشگاه بزرگی است و این مساله بر کسی پوشیده نیست. پوگبا نیز به خوبی با این مساله آشناست و می داند که نمی تواند برای باشگاهی چون بارسلونا شرایط خاصی را برای امضای قرارداد در نظر بگیرد. بارسلونا قصد ندارد برای پوگبا حقوق سالیانه در حد 12 میلیون یورو در نظر بگیرد. پوگبا در صورت پیوستن به بارسا، بدون تردید دستمزدی پایین تر از مسی و نیمار دریافت خواهد کرد.

مسی و دیگر ستارگان بارسا، دلیلی بزرگ برای متقاعد شدن پوگبا

پوگبا در فینال لیگ قهرمانان بیش از همیشه دریافت که بارسلونا چه قدرتی دارد. او همانطور که در یکی از مصاحبه های خود عنوان کرده است، شیفته بازی بارسلونا و بخصوص مسی است. او خیلی خوب می داند که در اوج جوانی، با پیوستن به تیمی باکیفیت و پرستاره چون بارسلونا، چه قدم بزرگی در بالابردن سطح بازی خود برخواهد داشت. همین علاقه در میان انریکه و تیم فنی او نیز در مورد پوگبا وجود دارد. این علاقه دو طرفه، می تواند سرانجام خوشی برای هر دو طرف داستان داشته باشد.
تعداد بازدید از این مطلب: 291
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات
تیموریان به "ورزش سه"، ‌گفت: تیم ملی هر زمان قسمت باشد بازی دوستانه برگزار می کند. من دنبال توجیه نتایج تیم ملی نیستم ولی جوانهایی که به ترکیب تیم ملی تزریق شده اند باید برای هماهنگی بیشتر با تیمهای بزرگ دنیا بازی کنند ولی متاسفانه فدراسیون بودجه ای برای این کار ندارد.

چهره های لیگ به تیم ملی دعوت شدند
خدا را شکر من در وهله اول به فوتبال ایران تبریک می گویم. جوانهای خیلی خوب و مستعدی آمدند در لیگ کارکردند، ‌چهره شدند و توانستند به تیم ملی ایران دعوت شوند. بعد از آن با نظر کادر فنی به اردوهای مقدماتی ایران برای حضور در مسابقات جهانی 2018 روسیه دعوت شدند. ما خودمان هم انتظار نداشتیم. اردوی خوب و بلند مدتی را پشت سر گذاشتیم. یک ماه در اردو بودیم. در زمانی که نفرات اصلی تیم ملی دعوت شدند ما به ازبکستان رفتیم و دربازی دوستانه مقابل این تیم توانستیم یک برصفر آنها را شکست دهیم و بچه ها بازی روان و خوبی را به نمایش گذاشتند.

خودمان هم انتظار تساوی مقابل تربکستان را نداشتیم
جلوی ترکمنستان خودمان هم انتظارنداشتیم که بازی به تساوی یک، یک بینجامد. خیلی دوست داشتیم که در اولین گام بتوانیم این تیم را با گلهای بیشتری شکست دهیم. خوشبختانه تیم ملی دارد پوست می اندازد. بازیکنان جوانی آمدند به تیم ملی تزریق شدند حدود سه چهارماهی هست که کنار هم بازی نکرده ایم. بحث توجیه کردن تیم ملی یا نتایج آن نیست این یک واقعیت است. بزررگترین تیم ملی کشورهای دنیا هم دچار چنین نوساناتی هستند. فکر میکنم در چند سال آینده تیم ملی خوب و منسجم تری را شاهد باشیم. امیدوارم بازیهای تدارکاتی بیشتری را هم داشته باشیم تا برای آینده هماهنگ ترشویم.

هیچ کس نمی تواند 30 سال در تیم ملی بازی کند
در مورد این که شما می پرسید آیا باید در تیم ملی انقلاب و جوانگرایی صورت می گرفت، باید بگویم که صدر در صد این روند مطلوب است. از بازیهای آسیایی 3،4 نفر آقای جهانبخش، آقای آزمون، آقای غفوری و آقای پورعلی گجی به تیم اضافه شدند. من فکر می کنم که هر تیم ملی نسل خودش را دارد. هیچ کس نمی تواند 30 سال برای تیم ملی مملکتش بازی بکند. هر ملی پوشی در 10،15 سال عمر مفید فوتبالی اش می تواند درخدمت تیمش باشد. بالاخره این اتفاق هم رخ داده است. نظر من هم مثبت هست. امیدوارم جوانهای ما هم با فوتبال روزدنیا بیشتر آشنا شوند. در زمین احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و بتوانند برای ایران افتخار بیافرینند.

لیست تیم ملی با اهداف کی روش بسته شده است
همه در مورد این صحبت می کند که چرا فلان بازیکن که مستعد بود و در اردوی تیم ملی حضور داشت با وجود شایستگی حذف شد. همانطور که درصحبت هایم گفتم بعد از جوانگرایی در لیگ بازیکنان جوان زیادی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند. خوبهای لیگ دعوت شدند، خیلی ها هم پشت خط ماندند. اینکه چه افرادی در لیست نهایی کی روش قرار گرفتند برمی گردد به سرمربی تیم ملی و اینکه چه طرز فکر و دیدگاهی دارد. قطعا آقای کی روش هم مثل هر مربی دیگری با طرز فکری که تیم را می بندد و راهی مسابقات می شود.

ایران اصلا بازی دوستانه نداشت
نباید بگوییم بازیهای دوستانه تیم ملی ایران کم است، باید بگوییم اصلا بازی نبوده است. یک دیدار با ازبکستان بود اردوی تیم ملی در ترکیه هم که لغو شد. متاسفانه تیم ملی فوتبال بودجه ای ندارد که بخواهد تیم ملی فوتبال بزرگسالانش را بخواهد بیرون از کشور ببرد و اردوی مناسب و بازیهای تدارکی را پیش بینی کند. حداقل این است که بازیکنان جدیدی که به تیم تزریق شدند و قصد دارند تا آینده فوتبال ایران شوند در شرایط اردویی باشند و بتوانند با حضور در ترکیب تیم در بازیهای تداکاتی، تجربه کسب کنند. باید این شرایط به وجود بیاید که بتوانند جلوی تیمهای قدرتمند دنیا بازی کنند و کسب تجربه کنند. متاسفانه در فوتبال ایران این مساله رخ نمی دهد. به عقیده من بزگترین مشکل فوتبال ایران هم در حال حاضر همین است و ما با شیلی و سوئد بازی کردیم رفت تا دوسال دیگه که ببینیم کدام تیم ملی قسمتش می شود که جلویش بازی کنیم. درایران همه چیز به قسمت ربط دارد و قسمت بندی شده است. زندگی ایرانی کلا قسمتی شده است (می خندد) حالا ببینیم کی قسمتی شود تا در آینده یک بازی خوب اروپایی هم که درشان تیم ملی باشد، برگزار شود.

شرایط ایران نسبت به جام ملتها پایین تر است
قبل از بازیهای آسیایی هم که ژاپن و کره 20 بازی دوستانه داشتند و ما فقط 5 بازی تدارکاتی انجام دادیم. توانستیم تا یک هشتم پایانی هم پیش برویم و با آن اتفاقات هم حذف شدیم. این بهانه در تیم ملی ایران نیست و فکر می کنم شرایط تیم ملی نسبت به جام ملتها پایین تر است. کسانی که ذهن بازتری دارند و می توانند فوتبال را از نزدیک ببینند، قطعا به این موضوع پی برده اند. باید بیشترکار کنیم و بازیهای دوستانه بیشتری راهم انجام بدهیم. تا به این دیدگاهی که همه دوست دارند تیم ملی در جام جهانی 2018 باشد راتحقق دهیم. اگر به غیر از این باشد شرایط برای ایران سخت می شود.

باید با تیم ملی صبورتر ومنطقی تر برخورد کنیم
متاسفانه ما ایرانی ها به جای اینکه به مسایل منطقی نگاه کنیم، احساسی برخورد می کنیم. همیشه از دیدگاه احساس خودمان را جلوی دوربین یا فوتبال می گذاریم. یکم باید این نگرش خودمان را تغییر بدهیم. کمی منطقی تر و صبورتر باشیم. تا بتوانیم به خواسته هایی که درآینده داریم، برسیم.

همه فوتبالیستهای دنیا خسته هستند
متاسفانه الان دیگرنه تیم ملی بازی دارد و نه اردوی تدارکاتی! همه چیز تعطیل می شود تا شهریور ماه ان شاء الله. بازی اول ما با ترکمنستان به تساوی رسید. ژاپن هم درکشور خودش بازی را مساوی کرد. الان اواخر لیگ هست. اکثر بازیکنانی که در لیگ های کشورهای خودشان بازی می کنند یا ترانسفرشده اند و در اروپا بازی می کنند. از لحاظ شرایط روحی و روانی و بدنی خسته هستند و شاید در شرایط و فرم آمادگی خوب خودشان نیستند. بخاطر تعداد بازیهای زیادی که درلیگ وتیم ملی کشورهای خودشان بازی کرده اند. منظورمن کل بازیکنان دنیا است، همه خسته هستند. الان کپا آمریکا شروع شده وخود شما نتایج را می بینید که چه اتفاقاتی می افتد شاید در بازیهای بعدی امیدوارترهم هستیم که بتوانیم ان شاء الله به مرحله بعد هم صعود کنیم.

درمور استقلال هیچ نظری ندارم
در مورد خودم و شرایط آینده ام فعلا در استراحت هستم ودرآن مورد هنوز تصمیمی نگرفته ام. همه در مورد تیم فصل بعد من سوال میکنند که در تراکتور می مانم یا به استقلال برمی گردم باید بگویم که هنوز شرایطش معلوم نیست. هر زمان که تصمیم بگیرم حتما در یک فرصت دیگردراین مورد با شماصحبت می کنم. درمورد شرایط استقلال واعضای هیات مدیره جدید هم هیچ نظری ندارم، اصلا نظری ندارم.

گفتگو از شقایق آسیایی
تعداد بازدید از این مطلب: 358
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه" جمعه شب ساعت 21 اولین دیدار تیم ملی والیبال ایران در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی مقابل آمریکا، صدرنشین گروه B برگزار خواهد شد. آمریکا 6 بازی گذشته خود توانسته است با پیروزی پشت سر بگذارد و نام خود را به عنوان تنها تیم بدون شکست دور رفت سطح یک لیگ جهانی ثبت کند. برج های آمریکایی تا قبل از سفر به ایران تمام بازی های خود را در ورزشگاه های خودی انجام داده اند و همیشه امتیاز میزبانی شامل حال شان بوده است و این دیدار اولین تجربه بازی خارجی آنها و اولین حضور خانگی ایران محسوب می شود. تمام بلیت های بازی جمعه شب در عرض چندین دقیقه به فروش رفت و قطعا جو سنگین آزادی آمریکایی ها را هم دچار خواهد کرد اما چنین استقبالی از حضور در ورزشگاه نشان می دهد علاقه مندان به والیبال به تیم ملی کشورشان امید زیادی دارند و از روند نتیجه گیری آنها راضی هستند و می خواهند با حمایتی همه جانبه در مسیر این موفقیت سهیم باشند.

ستاره های آمریکایی دوشنبه شب وارد تهران شدند و از صبح سه شنبه تمرینات خود را با وزنه و انجام حرکات ریکاوری شروع کردند تا در اولین قدم خستگی را از تن بیرون کنند. تمرینات صبح و بعد از ظهر آنها ادامه دار بود تا اینکه آنها تصمیم گرفتند با ایجاد چند برنامه حاشیه ای حضور در ایران را برای خودشان راحت و خاطره انگیز تر کنند. به همین دلیل این تیم در فاصله 2 روز مانده به شروع اولین بازی خارج از خانه شان به تهران گردی و بازدید از مکان های دیدنی شهر پرداختند تا سختی سفر و تغییرات آب و هوایی را کمی به خود آسان تر کنند تا با انجام یک تمرین شاداب در روز پنجشنبه نهایت آمادگی را برای رویارویی با ایران داشته باشند.

آمریکا تیمی فوق العاده و سطح بالا است و به همین دلیل همیشه ستاره های زیادی را در تمام پست ها داشته است اما بدون شک بیشتر علاقه مندان این تیم را با نام مت اندرسون می شناسند. ستاره منحصر به فردی که در تمامی تکنیک های والیبال سرآمد است و از زمان ظهورش در والیبال آمریکا همیشه به عنوان یکی از موثرین عوامل موفقیت های این کشور محسوب شده است اما امسال هم او در فرم همیشگی اش است و توانسته با بهترین آمار دریافت و موفقیت در حمله مثل همیشه بار تیم را به دوش بکشد. البته تیم هایی مثل آمریکا هیچ وقت متکی به فرد نبوده است و تمام بازیکنان در یک تورنمنت می توانند بهترین عملکرد را از خودشان نشان بدهند اما اندرسون را می توان در چند سال اخیر به عنوان ستاره ستاره ها نامید.

آمریکا در حال حاضر رکورد 9 پیروزی پشت سر هم در لیگ جهانی را دارد و در صورت پیروزی مقابل ایران یک رکورد جدید را در تاریخ والیبالش ثبت خواهد کرد چون آنها هیچ گاه 10 پیروزی پی در پی نداشته اند و شاید این مساله انگیزه آنها را مقابل ایران بیش از گذشته کند چرا که نقطه عطف حضور آمریکایی ها در لیگ جهانی به سال 2000 باز می گردد و اگر آنها بتوانند در بازی روز جمعه پیروز شوند کاری به مراتب مهم تر از اتفاق 15 سال پیش انجام داده اند. در حالی که آمریکایی ها بتوانند یک ست از ایران بگیردند تعداد ست های برده این تیم در لیگ جهانی به 500 خواهد رسید و این عدد بین تیم های حاضر در لیگ جهانی بی نظیر است. جان اسپراو در بین شاگردانش مت اندرسون را به عنوان بهترین دریافت کننده لیگ جهانی می بیند که با عدد 74 درصد موفقیت در دریافت آماری خیره کننده را از خود به جا گذاشته است. مکس هولت که همیشه به عنوان یکی از بهترین مدافعان روی تور آمریکا محسوب می شد و محمد موسوی هم از او به عنوان بهترین دفاع دنیا یاد می کند، در رتبه دومین مدافع برتر لیگ جهانی تا هفته پنجم شده است. آرون راسل که در ابتدا به عنوان بازیکن جایگزین در تیم ملی والیبال آمریکا به میدان آمد آنقدر مثبت عمل کرد تا به بازیکنی ثابت تبدیل شد و عنوان موفق ترین اسپکر آمریکا و جهان را تا به اینجا مال خود کرد.

دو تیم ملی والیبال ایران و آمریکا تا به حال سه بار در لیگ جهانی رو در روی هم قرار گرفته اند و این بازی چهارمین دیدار آنها محسوب می شود. ایران تا حال موفق به شکست آمریکا در لیگ جهانی نشده است و بازی روز جمعه در تهران می تواند رکورد شکست ناپذیری آمریکا در لیگ جهانی را بشکند. در مجموع والیبالیست های ایرانی 2 بار توانسته اند آمریکا را شکست دهند اما هیچ از آنها مربوط به لیگ جهانی نمی شود.

ایران تا به حال نتوانسته است در مسابقات لیگ جهانی 3 پیروزی پشت سر هم را به دست بیاورد و همیشه بعد از دو پیروزی یک شکست را متحمل شده است. بازی مقابل آمریکا تمام شرایط لازم برای پیروزی ایران در سومین بازی پی در پی لیگ جهانی اش داشته باشد تا شاگردان کواچ بتوانند ضمن نزدیکی به تیم دوم، رکوردی جدید از خود در لیگ جهانی به جا بگذارند.

ملی پوشان در چند روز اخیر شاداب تر از همیشه تمرین کرده اند و بازدید از خانواده هایشان روحیه ای خاص به آنها بخشیده است و یک روز تمرین در کنار فامیل، شرایط را برای بازی با آمریکا بسیار مساعد می سازد چرا که والیبالیست ها از نظر فنی هم نشان داده اند که به پیشرفت و بلوغ تاکتیکی رسیدند و توانایی پیروزی مقابل هر تیمی را دارند.

نتایج دیدارهای ایران و آمریکا:

ایران ۲ - آمریکا ۳ (قهرمانی جهان ۱۹۷۰)

ایران صفر - آمریکا ۳ (قهرمانی جهان ۲۰۰۶)

ایران صفر - امریکا ۳ (جام جهانی ۲۰۱۱)

ایران ۳ - آمریکا ۲ (قهرمانان قاره ها ۲۰۱۳)

ایران صفر - آمریکا ۳ (لیگ جهانی ۲۰۱۴)

ایران ۳ - آمریکا ۲ ( قهرمانی جهان ۲۰۱۴)

آمریکا ۳ - ایران یک (لیگ جهانی ۲۰۱۵)

آمریکا ۳ - ایران یک (لیگ جهانی ۲۰۱۵)

نتایج شش بازی دور رفت ایران:

آمریکا ۳ - ایران یک

آمریکا ۳ - ایران یک

لهستان ۳ - ایران یک

لهستان ۳ - ایران ۲

روسیه یک - ایران ۳

روسیه صفر - ایران ۳
تعداد بازدید از این مطلب: 356
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس قراردادی 500 میلیون تومانی با این باشگاه داشت که 300 میلیونش را نگرفته است. درخشان به ازای این طلبش یک چک گرفته که آن هم برگشت خورده است. درخشان در روزهای گذشته بارها در خصوص فرق گذاشتن بین او و برانکو صحبت کرده و از تفاوت پرداخت‌ها از پاداش دربی گرفته تا مسائل دیگر صحبت کرده است.

امامی فر 100 میلیون
علیرضا امامی‌فر یکی از دستیاران او که قراردادی 140 میلیونی داشته، 100 میلیون تومان از باشگاهش طلبکار است. امامی‌فر می‌گوید: «با وضعیتی که باشگاه دارد و دارند بازیکن جمع می‌کنند فقط مشکل روی مشکل می‌آید و در واقع این نوع مدیریت کردن تنها باعث می‌شود بدهی روی بدهی بیاید.»
وی ادامه می‌دهد: «تمام مربیان خانواده دارند و در قبال خانواده‌شان مسوولند. زمانی که ما سر کار بودیم احساس مسوولیت می‌کردیم و کارمان را انجام دادیم اما پرداخت‌ها به ما حساب شده و منطقی نبود و تا این لحظه هم خبری از دریافت مطالباتمان نشده است.»

باقری 106 میلیون
نادر باقری مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس می‌گوید: «ما از دی ماه پارسال پولی نگرفتیم. قرارداد من 140 میلیون تومان بوده که 106 میلیونش باقی مانده است. در واقع بعد از دستگیری آقای سیاسی، آقای طاهری هم یک قسط را پرداخت کردند اما بعد از آن دیگر رنگ پول را ندیدیم.»
باقری می‌گوید: «ما شکایت نکردیم و منتظریم تا با جلسات مشکلمان حل شود و بالاخره اتفاقی بیفتد. خوب می‌دانیم حتی اگر شکایت کنیم، حکم کمیته انضباطی اجرایی نمی‌شود و عملا دستمان به هیچ جا بند نیست.»

مومنی 106 میلیون
شرایط قرارداد و مطالبات مسعود مومنی بدنساز سابق پرسپولیس هم درست مثل نادر باقری است. مومنی هم قرارداد 140 میلیونی داشته که 106 میلیونش را طلبکار است و مثل دستیارانش از تغییرات ایجاد شده در کادر فنی بسیار گله‌مند و ناراحت به نظر می‌رسد.

عبدی 70 درصد
حسین عبدی دستیار اول درخشان هم رقم قابل توجهی از باشگاه پرسپولیس طلبکار است. عبدی می‌گوید: «من هم به لحاظ درصدی به اندازه بقیه همکارانم در کادر فنی پول گرفتم. از زمانی که سیاسی به زندان رفت همه چیز به هم ریخت و من هم مثل بقیه بین 27 تا 30 درصد پول گرفته‌ام.»
وی توضیح می‌دهد: «نمی‌توانم عدد بگویم چون همه چیز گنگ و مجهول است. من با باشگاه قرارداد سفید امضا کردم و قرار بود در جای دیگری کمک کنم و توافقاتی صورت گرفت تا باشگاه برای من جبران کند که تا این لحظه اتفاقی نیفتاده است. بعد از اینکه آقای سیاسی دستگیر شد همه چیز به هم ریخت و مسائل مربوط به قراردادم گم و گور شده است.»
جالب اینکه عبدی از دوره قبلی حضورش در کادر فنی پرسپولیس هم رقم قابل توجهی طلبکار است: «از آن دوره 125 میلیون تومان طلبکار بودم که کمیته انضباطی برای 75 میلیونش حکم داد و همه چیز برای اجرای حکم آماده است اما هنوز اقدامی نکرده‌ایم.»
تعداد بازدید از این مطلب: 310
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه" 2 بازی آخر ایران مقابل روسیه شرایط را به کلی تغییر داد و آن تیمی که هیچ امیدی به آن نبود و ناکام لیگ جهانی تلقی می شد حالا شانس اول صعود است چرا که در بازی های خارج از خانه بهترین عملکرد را نسبت به سایر تیم ها داشته است. در حال حاضر آمریکا با 17 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و این تیم توانست در 6 بازی خود بیشترین امتیاز ممکن را کسب کند و از 5 بازی 3 امتیاز کامل و از یک بازی 2 امتیاز گرفت. تمام این پیروزی ها در بازی های خانگی اتفاق افتاده است و آنها از امروز سفرهای خسته کننده خود را آغاز می کنند و اولین مقصد آنها تهران است و از این به بعد تیم صدر نشین باید سختی هایی که ایران در 3 هفته اخیر کشیده است را تجربه کند.

تیم دوم لهستان است که با 11 امتیاز در مکان دوم ایستاده. آنها هم از 10 امتیاز دارند که 9 امتیاز آن حاصل بازی های خانگی است و در بازی هایی که مهمان بودند فقط یک امتیاز کسب کردند. حالا آنها با سختی های بازی خارج از خانه رو به رو شده اند و از این به بعد شرایط برای لهستان همین خواهد بود.

در هفته آینده لیگ جهانی روسیه از لهستان میزبانی می کند و آمریکا باید به تهران بیاید. اینکه لهستان بتواند مثل ایران امتیازات کامل را در روسیه بگیرد بعید به نظر می رسد چرا که آنها در خانه خودشان تیمی متزلزل نشان دادند و سخت است برای آن تیم در بازی های خارج از خانه هم بتوانند امتیازی کسب کنند. در بازی دیگر گروه ایران می تواند سرنوشت خود را کاملا تغییر دهد چرا که هم اکنون 4 امتیاز اختلاف با تیم دوم وجود دارد و این در حالی است که لسهتان باید در روسیه به میدان بروند و ایران اولین بازی خانگی اش را تجربه می کند. از طرف دیگر 6 امتیاز در 2 بازی ایران مقابل آمریکا موجود است و ایران تنها 4 امتیاز با تیم دوم فاصله دارد. البته آمریکا هیچ وقت برای هیچ تیمی حریف دست و پا بسته ای نبوده است و اگر ایران نتواند حداکثر امتیازات را در بازی با آمریکا کسب کند هنوز 4 بازی خانگی دیگر یعنی 12 امتیاز دست نخورده در جیب دارد. حریف بعدی ایران لهستان است و این دیدار رو در رو تکلیف تیم دوم را کاملا مشخص می کند.

تا پایان هفته پنجمین لیگ جهانی والیبال ایران بهترین تیم خارج از خانه گروه B بوده است و هیچ تیمی نتوانسته چنین عملکردی در خانه رقبا داشته باشد و همین موضوع می تواند نکته افزایش شانس صعود ایران به مرحله بعد باشد. در حال حاضر تیم های آمریکا، لهستان، ایران و روسیه به ترتیب با 17،11،7 و یک امتیاز مکان های اول تا چهارم را در اختیار دارند و دو تیم اول این گروه به دور بعدی لیگ جهانی صعود خواهند کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 282
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
نظرات
"ورزش سه" با پشت سر گذاشتن بلاگفا، تنها موتور جستجوی گوگل و وب سایت یاهو را بالاتر از خود می‌‌بیند. در حال حاضر 10 وب سایت پربیننده در ایران به شرح زیر هستند:

1. گوگل

2. یاهو

3. ورزش سه

4. بلاگفا

5. آپارات

6. دی جی کالا

7. ویکی‌پدیا

8. فیس‌نما

9. میهن بلاگ

10. اسک


وب سایت "ورزش سه"، یک وب سایت خبری در حوزه ورزش و فوتبال است که سرویس های متنوعی در بخش های خبری، ویدئو، نتایج زنده، اینستاگرام ورزش، پخش زنده، فوتبال فانتزی و مسترکاپ دارد. این وب سایت به دلیل درج اخبار صحیح و ارائه جدیدترین آمار، برنامه ها و جداول تبدیل به مرجع اصلی علاقمندان به ورزش ایران شده است

یک بار دیگر این موفقیت را به مخاطبان همیشگی ورزش سه تبریک می‌ گوییم که بی تردید این موفقیت در طول سالیان با حمایت ایشان رقم خورده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 449
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394
نظرات

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 346
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، کم کم فراموشش می کردیم. فقط هر از چندگاه خبری در موردش می شنیدیم. یا انتقادی و یا سرکوفتی. او در این مدت سکوت کرد. حرفی نزد و به فوتبالش در قطر ادامه داد. چون قرارداد داشت و به دلیل تعهد باید آنجا می ماند و قراردادش را به اتمام می رساند. هنوز هم  از قرارداد او با الشحانیه باقی مانده. پس باید بماند و در آنجا فوتبالش را ادامه بدهد. دلش برای ایران تنگ شده، اگر قرارداد با الشحانیه مانع حضورش نمی شد، همین امروز به ایران می آمد و به ابهام ها پاسخ می داد. صحبت از مهرداد پولادی است. بازیکنی که در این مدت انتقادها از او شدت گرفته و به حد اعلا رسیده است. او پس از ماهها سکوت در گفتگو با " ورزش سه " به ابهام ها پاسخ داده است.

بعد از امضا گفتند کارت تو مشکل دارد
من بعد از حضور در جام جهانی با چند تیم خارجی مذاکره کردم و سرانجام با الشحانیه به توافق رسیدم. به قطر رفتم و قراردادم را مثل هر بازیکن دیگری امضا کردم. بعد از چند روز به من گفتند که کارت پایان خدمت تو مشکل دارد و باید به ایران برگردی. نمی دانستم باید چکار کنم. فقط چون با الشحانیه قرارداد حرفه ای بسته بودم باید می ماندم و در قطر بازی می کردم. مطمئن باشید اگر بر می گشتم و به الشحانیه پشت می کردم اتفاق های بدتری برایم رخ می داد. ضمن اینکه اگر قبل از امضای قراردادم با الشحانیه به من می گفتند که کارت تو مشکل دارد هرگز از ایران نمی رفتم. شک نکنید می ماندم ، به ابهام ها پاسخ می دادم و مشکلم را حل می کردم.

کارت من مشکل ندارد
من کارت پایان خدمت سربازی ام را قانونی گرفتم. معاف شدم و تمام مراحل را طی کردم. حالا که می گویند مشکل دارم، بعد از پایان قراردادم به ایران می آیم و به هر سوالی که داشتند پاسخ می دهم. من به نظر مسئولان سازمان نظام وظیفه احترام می گذارم. از آنها تشکر می کنم که جایی برای دفاع ما بازیکنان هم گذاشته اند. آنها فرصتی به ما می دهند تا حرف هایمان را بزنیم و از خودمان دفاع کنیم. امیدوارم بعد از بازگشت به ایران، بتوانم ابهام ها را برطرف کنم و آنها را در جریان صحیح بودن کارتی که گرفته ام قرار بدهم.

الان برگردم مادام العمر محروم می شوم
ابتدای فصل قبل با الشحانیه قراردادی امضا کردم. باید به مدت چند فصل فوتبالی با پیراهن این تیم بازی کنم. یک فصلش تمام شده اما باز هم از قراردادم مانده. خیلی دوست دارم به ایران برگردم. از خدایم است که بیایم و به ابهام ها پاسخ بدهم اما درکم کنید. من اگر به قراردادم با الشحانیه پشت کنم باید فوتبال را کنار بگذارم. چون به تعهدم عمل نکرده ام و مسئولان این باشگاه می توانند به فیفا شکایت و مادام العمر مرا محروم کنند. از طرفی اگر خودم هم بخواهم قراردادم را فسخ کنم اجازه این کار را نمی دهند. یا باید خسارتی چند میلیاردی بدهم یا اینکه از فوتبال محروم شوم. شما جای من بودید چکار می کردید؟

شایعه پناهندگی ام مسخره است
در این مدت انتقادهای بسیاری شنیده ام. نمی دانم چه حرفی به زبان بیاروم اما به من انواع و اقسام لقب ها را داده اند. از سرباز فراری تا خیلی چیزهای دیگر. به تازگی هم شایعه کرده اند که قرار است پناهنده شوم و برای همیشه در قطر بمانم. واقعا نمی دانم چه جوابی بدهم؟ من کشورم را با هیچ جای دنیا عوض نمی کنم. داستان پناهندگی ام مسخره است و ساخته ذهن افرادی که واقعیت را نمی دانند. از صمیم قلب دوست دارم به ایران برگردم. وقتی قراردادم تمام شد ، اگر برنگشتم هر انتقادی که به من وارد شد را قبول می کنم. دلم تنگ شده، برای ایران و برای تیم ملی کشورم.

مسئولان نظام وظیفه مثل فرزندشان با من برخورد کردند
مسئولان نظام وظیفه شرایط مرا درک می کنند. سردار فیروز آبادی، سردار باران چشمه، سردار کمالی و سردار سادات در این مدت به من لطف داشته اند. خیلی دوست داشتم که با قهرمانی تیم ملی در جام ملتهای آسیا جواب محبت های بی دریغ این دوستان را بدهم اما متاسفم که این اتفاق نیفتاد. آنها واقعا مرا تنها نگذاشته اند و شرمنده ام کرده اند. همیشه لطف شان را دیده ام و هرگز فراموش شان نخواهم کرد. آنها تا امروز مثل فرزندشان با من برخورد کرده اند، امیدوارم در ادامه هم همین لطف را به من بکنند تا

قراردادم تمام شود و برای همیشه به کشورم برگردم. آن وقت می روم نظام وظیفه و به تمام ابهام ها پاسخ می دهم.
تعداد بازدید از این مطلب: 282
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، جلال حسینی 95 و آندو 90 بازی ملی دارند. بعد از نصرتی، رحمتی و هادی عقیلی که به ترتیب 81، 76 و 68 بازی ملی دارند از جمع مردانی که به اردوی تیم‌ملی کی‌روش دعوت می‌ شوند، احسان حاج‌صفی با 68، مسعود شجاعی با 59 و خسرو حیدری با 55 بازی قرار دارند. خلعتبری و مبعلی هم که به تیم‌ملی دعوت نمی‌ شوند، صاحب 59 و 57 بازی ملی هستند.

جلال حسینی و آندو در حالی با 95 و 91 بازی مردم پنجم و ششم تاریخ فوتبال هستند که نکونام با 151، علی دایی با 149، علی کریمی با 127 و مهدی مهدوی‌کیا با 110 بازی ملی بالاتر از آنها قرار دارند. بعد از جلال حسینی و آندو هم از رده هفتم به بعد کریم باقری با 87، حسین کعبی با 84، حمید استیلی با 82، محمد نصرتی با 81 و جواد زرینچه با 80 بازی ملی 5 مردی هستند که بالاتر از 80 بازی ملی دارند.

با توجه به سن کم حاج‌صفی به نظر می‌ رسد بعد از جلال حسینی و آندو او سومین کسی است که در آینده نزدیک به خانواده صدتایی ها می‌ پیوندد.
تعداد بازدید از این مطلب: 339
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار خبر انتقال داوری که برای اولین بار در وب سایت ورزش سه به انتشار رسید، باشگاه آرمینیا بیله فلد با انتشار بیانیه ای در وب سایت رسمی اش این خبر را تایید کرد و اعلام نمود داوری تا سال 2017 در این باشگاه به فعالیت ادامه خواهد داد.


داوری که از حضور در بوندسلیگای 2 خاطرات خوبی دارد بعد از یک فصل ناموفق در فوتبال سوئیس و تیم گراس هاپرز با رویای بازگشت به شرایط قبلی در فصل جدید فوتبال آلمان  به میدان می‌ رود. او که در تیم آینتراخت برانشووایگ یکی از دلایل اصلی صعود این تیم به جمع بزرگان بود قصد دارد همان نمایش را در آرمینیا نیز داشته باشد.


بیله فلد از بازیکنان ایرانی خاطرات خوبی دارد و علی دایی بعد از درخشش در آرمینیا به بایرن مونیخ منتقل شده است. همچنین کریم باقری که دو فصل در آرمینیا بازی کرده بعد از سقوط در سال اول با این تیم به بوندسلیگا بازگشته است. در این تصاویر بازتاب حضور داوری و بازگشت او به فوتبال آلمان را مشاهده می‌ کنید. دروازه‌بانی که همه امیدوارند دوباره به شرایط خوبی که داشت نزدیک شود و به تیم‌ملی ایران هم برگردد.



تعداد بازدید از این مطلب: 359
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
نظرات

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ایرانی الاصل که مادری فیلیپینی دارد به دلیل گل تاریخی اش مقابل بحرین تبدیل به قهرمان تیم کشور فیلیپین شده که البته مردمش بیشتر علاقمند به بسکتبال هستند.بهادران که روز گذشته در بازی مقابل بحرین گل دوم تیمش را به ثمر رساند سه امتیاز تاریخی برای فیلیپینی ها در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2018 بدست آورد. بهادران که 28 سال دارد متولد فیلیپین است اما دو سال عضو تیم پاسارگاد بوده است.

او که با شماره 9 تیم فیلیپین 33 بازی ملی دارد در مورد گلی که دیروز به ثمر رساند،می گوید:"از اینکه اولین گل ملی ام را در بازی مقابل بحرین به ثمر رساندم بسیار خوشحالم."

میثاق که در این بازی دو فرصت عالی گل دیگر را هدر داد از اینکه مقابل حریف دیرینه ایران هت تریک نکرده ناراحت است اما به هر حال گل او باعث پیروزی فیلیپینی ها شده و همین موضوع برای او کافیست.

او به واسطه این گل مورد تمجید تیم فیلیپین قرار گرفته است. بهادران می گوید من بسیار خوشحالم سرمربی تیم بعد از مصدومیت یکی از بازیکنان به من اطمینان کرد و من را به میدان فرستاد.

تیم ملی فیلیپین به عنوان بهترین تیم فوتبال تاریخ سفید و آبی پوشان نام گذاری شده است.فیلیپین که در گروه H مرحله اول مقدماتی جام جهانی حضور دارد، صدرنشین گروه خود شد. بهادران در این بازی در دقیقه 24 به جای شروک، ستاره تیم فیلیپین به میدان آمد و در نیمه دوم و در دقیقه 50 برای تیمش گل زد.گل دوم فیلیپین را هم پاتینو در دقیقه 59 به ثمر رساند؛ در حالیکه بهادران هم روی این گل تاثیر مستقیم داشت. تک گل تیم بحرین هم در ثانیه های تلف شده بازی به ثمر رسید

تعداد بازدید از این مطلب: 306
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
نظرات
به گزارش "ورزش سه"، صادقیان که در هفته‌های آخر لیگ از سوی برانکو ایوانکوویچ کنار گذاشته شد همچنان امیدوار است بتواند به ترکیب پرسپولیس بازگردد. او که قراردادش با سرخپوشان به پایان رسیده در مورد پیشنهادات سکوت کرده و در حال انجام تمرینات اختصاصی است.

بهترین بازیکن لیگ برتر در دوره سیزدهم در گفتگو با "ورزش سه"، درباره شرایط خود اینطور توضیح داد: از اینکه خبری از من نیست همه خوشحالند. هم خودم و هم رسانه‌ها. اینطور بهتر است و در حاشیه نمی‌روم. تمریناتم را دنبال می‌کنم و انگیزه زیادی دارم تا در فصل آینده یک سال کابوس‌وار گذشته را از خاطره‌ها پاک کنم.

وی در مورد شرایط قراردادش و ادامه همکاری با پرسپولیس گفت: در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و قراردادی با پرسپولیس ندارم اما تا روز آخر منتظر پرسپولیس می‌مانم. هواداران این تیم را دوست دارم و مدیون آنها هستم و دوست دارم فصل گذشته را جبران کنم. مطمئنا آنها پیام صادقیان و بازی‌هایش را فراموش نکرده اند.

صادقیان که بارها اعلام کرده بود دور حاشیه‌ها را خط می‌کشد اما به خاطر همین مسائل از تیم کنار گذاشته شد: حاشیه؟ به خدا من دوست ندارم وارد حواشی شوم. هر چه گفتند پیام فلان است و ... من سکوت کردم و سعی کردم در تمرینات خودم را ثابت کنم اما مثل اینکه بازی‌های‌ مرا فراموش کرده‌‌اند. به خدا اخلاق درست می‌شود و اینقدر نگویید پیام حاشیه دارد. اصلا مگر می‌شود همینجور الکی من عصبانی شوم و واکنشی نشان دهم. تورو خدا بیخیال و نگذارید حرف بزنم. من چوب رک بودنم را می‌خورم و چیزی می‌گویم که باعث می‌شود شرایط بد شود.

وی در مورد درگیری‌‌اش با کریم باقری که منجر به اخراجش از پرسپولیس شد نیز گفت: درگیری کجا بود؟ چرا هر رفتاری از پیام صادقیان سر می‌زند اسمش را حاشیه و درگیری می‌گذارید؟ آقا کریم تو گوش من هم بزند سرم را بالا نمی‌آورم. دقیقه 90 به من گفتند بیا برو داخل زمین. بعدش که آماده می‌شدم گفتند همینجا جلوی نیمکت گرم کن. دقیقه 90 به من می‌گویند جلوی نیمکت گرم کن! من هم زیر لب گفتم خب می‌گذاشتید همانجا گرم کنم دیگر و این چه رفتاری‌ است که آقا کریم شنید و به من گفت ساکت شو و من هم گفتم چیزی نگفتم آقا کریم. همه ماجرا همین بود اما آن را اینقدر کش دادند که این اتفاق افتاد. من برای آقا کریم و هواداران پرسپولیس احترام قائلم و هیچ وقت به این تیم و پیراهن و هواداران آن بی‌احترامی نمی‌کنم.

صادقیان که دوست دارد فصل آینده نیز در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد آن را کمی دور از دسترس می‌بیند و انتظار دارد بزرگان این تیم مشکل او را حل کنند: من قراردادم با تیم تمام شده اما دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم. به خدا من همان پیام صادقیان گذشته هستم. اگر کسی می‌خواست کمک کند خیلی زود به دوران اوجم برمی‌گشتم اما هیچ‌کس دوست ندارد من برگردم. اگر می‌خواستند می‌توانستند کمکم کنند. چرا به من 90 دقیقه فرصت ندادند؟ من بازیکنی نیستم که روی نیمکت بنشینم و بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. کادرفنی جدید در تمرین عملکرد مرا می‌دیدند و می‌گفتند حق تو این است در اروپا بازی کنی و حیف است و فلان اما 90 دقیقه به من فرصت نمی‌دادند تا خودم را در بازی هم اثبات کنم. مگر من در فصل گذشته بهترین بازیکن لیگ نشدم پس می‌توانم دوباره برگردم و مطمئنا فوتبال از خاطرم نرفته است.

پیام صادقیان، منصوریان و استقلال؛ این خبر بارها در رسانه‌ها منتشر شده: من و استقلال هرگز! با تمام وجود پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و کاری نمی کنم که آنها ناراحت شوند. بارها در این باره با من صحبت شده اما من منتظر پرسپولیس می‌مانم. چند پیشنهاد خارجی هم دارم که پاسخی به آنها نداده‌ام و دوست دارم شرایط به گونه‌ای شود که بتوانم دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشم.
تعداد بازدید از این مطلب: 271
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود