سرخاب: لقب 30 ثانيه اولين بار مال من بود

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 88
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 5649
بازدید سال : 32364
بازدید کلی : 349184

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 1 آذر 1393
نظرات

 

اين بازيکن در دربي سال 69 و در آغاز نيمه دوم دروازه پرسپوليس را باز کرد و بعد از آن از سوي طرفداران استقلال به عباس 30 ثانيه معروف شد.

 

به گزارش " ورزش سه " حرف های عباس سرخاب در باره دربی را بخوانید:

* استقلال در حال حاضر از نظر بازیکن شرایط بهتری دارد و از نظر شرایط روحی و روانی هم از حریف جلوتر است. در صورتیکه بازیکنان استقلال در این دیدار تمرکز داشته باشند می توانیم پرسپولیس را شکست دهیم، هر چند نباید فراموش کرد که برای پرسپولیس هم این بازی از اهمیت زیادی برخوردار است و برای برد بازی می کنند.

* بهترین خاطره ام سالی است که به همراه نفراتی مثل مرفاوی، زرینچه، عابدزاده، قلعه نویی، بیانی ها و ... با پیراهن استقلال در سال 70 قهرمان آسیا شدیم و من بهترین بازیکن جام شدم و یکی دیگر از خاطرات خوبم، گلی بود که به پرسپولیس زده و باعث برد 1-2 استقلال شد و پس از آن طرفداران به من لقب عباس 30 ثانیه دادند در واقع تماشاگران برای اولین بار لقب 30 ثانیه را به من دادند.

* استقلال در این بازی مهره های خوب و تعیین کننده در خطوط مختلف دارد. خسرو حیدری، آندو، بیک زاده، صادقی. ولی به نظر من این بازی یکی از بازی های مهم آرش برهانی است. آرش اگر شرایط ایده آل داشته باشد می تواند یکی از بازیکنان موثر باشد.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 658
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود