جانواريو: دوست دارم سرمربي استقلال شوم

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 243
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 5800
بازدید سال : 32515
بازدید کلی : 349335

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1393
نظرات

فلسفه من با خيلي از فوتباليست ها فرق داشت

من زماني که به ايران آمدم در ليگ پرتغال بازي مي‌ کردم. در آنجا خيلي فرصت بازي به من نمي‌ رسيد و من دوست داشتم يک چالش جديد را تجربه کنم. وقتي پيشنهاد فولاد ليگ يکي به دستم رسيد آن را قبول کردم و به ايران آمدم. شايد خيلي ها دوست داشته باشند در جاي بهتر بازي کنند و حالا اگر کمتر هم بازي بهشان برسد خيلي برايشان مهم نيست اما من دوست داشتم در جايي باشم که بتوانم بازي کنم. من از همان اول فوتبالم هم عاشق بازي کردن بودم و براي نيمکت نشيني به دنيا نيامده بودم.



به فولاد مديونم

من به باشگاه فولاد مديون هستم. چرا که در آنجا بود که امير قلعه‌نويي بازي من را ديد. يادم است که ما در جام‌حذفي ما با استقلال بازي داشتيم و همان جا بود که امير قلعه‌نويي من را پسنديد. به همين دليل من فکر مي‌ کنم که شايد اگر باشگاه فولاد نبود من نمي‌ توانستم راهي به استقلال پيدا کنم.



چرا استقلال را دوست دارم؟

استقلال را دوست دارم چون در آن پيشرفت کردم، قهرمان شدم و توانستم بازي هاي خوبي به نمايش بگذارم. يک دليل ديگر هم دارد، آن هم برخورد خوب تماشاگران با من بود. آنها بسيار به من لطف داشتند و اين چيزي بود که باعث مي‌ شد عاشق طرفداران استقلال باشم.



به خاطر امير قلعه‌نويي به سپاهان رفتم

من هيچ وقت واقعيت را کتمان نمي‌ کنم. يکي از دلايلي که تصميم گرفتم در مقطعي استقلال را رها کنم و به سپاهان بروم امير قلعه‌نويي بود. من حرف هاي قلعه‌نويي را مي‌ فهميدم و مي‌ دانستم از من در زمين چه مي‌ خواهد به همين دليل هم وقتي که ديدم با او راحت هستم تصميم گرفتم دو سال از فوتبالم را در سپاهان بازي کنم. دو سال رويايي که دو قهرماني در ليگ به دست آوردم.



هيچ وقت پيشنهاد بازي در تيم‌ملي را نداشتم

من هيچ وقت پيشنهاد بازي در تيم‌ملي ايران را نداشتم. روزي خبرنگاري از من پرسيد که اگر پيشنهادي داشته باشم، دوست دارم براي تيم‌ملي ايران بازي کنم که جواب من مثبت بود ولي در همان زمان هيچ زمان کسي با من براي حضور در تيم‌ملي حرفي نزد. پس من هم فقط از علاقه ام صحبت کردم.



دوست دارم سرمربي استقلال شوم

آرزو دارم روزي سرمربي استقلال شوم. من در اين تيم خاطرات خوبي داشتم و اگر روزي اين پيشنهاد به من شود با جان و دل قبول مي‌ کنم. اگر هواداران من را قبول کنند، حاضرم با هر شرايطي به استقلال برگردم و بتوانم در مربيگري هم به تيمي که علاقه زيادي به آن دارم مربيگري کنم.



شرايط استقلال از پرسپوليس بهتر است

نتايج دربي را هيچ وقت نمي‌ شود پيش‌بيني کرد. دليل آن هم اين است که اين بازي فشار زيادي دارد و بازيکنان براي اينکه نبازند استرس زيادي را تحمل مي‌ کنند ولي فکر مي‌ کنم شرايط استقلال از پرسپوليس بهتر است و شانس بيشتري براي بردن دربي دارند.


تعداد بازدید از این مطلب: 650
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود