نحوۀ به وجود آمدن لقب CR7 برای رونالدو! +عکس

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 74
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 5631
بازدید سال : 32346
بازدید کلی : 349166

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1393
نظرات

نحوۀ به وجود آمدن لقب CR7 برای رونالدو! +تصاویر و عکس نحوۀ به وجود آمدن لقب CR7 برای رونالدو! وآیا میدانستید کریستیانو رونالدو در بدو ورودش به منچستر یونایتد قصد داشت شماره ۲۸ را به تن کند ؟! اما سر الکس فرگوسن این خواسته را رد کرد و اصرار داشت که او همانند جرج بست , اریک ...بیا تو تفریحنحوۀ به وجود آمدن لقب CR7 برای رونالدو! +عکس]]>

نحوۀ به وجود آمدن لقب CR7 برای رونالدو! +عکس

نحوۀ به وجود آمدن لقب CR7 برای رونالدو! وآیا میدانستید کریستیانو رونالدو در بدو ورودش به منچستر یونایتد قصد داشت شماره ۲۸ را به تن کند ؟!


اما سر الکس فرگوسن این خواسته را رد کرد و اصرار داشت که او همانند جرج بست , اریک کانتونا و دیوید بکهام شماره ۷ را بپوشد. این موضوع شروع و آغازی بود برای ایجاد لقب” CR7 “.

 این پیراهنی است که باید توسط بازیکنانی که اندکی متفاوت هستند، پوشیده شود. بازیکنی که انفرادی تر و تکنیکی تر کار میکند. به هر حال این نگاهی است که وجود دارد.

نصب پلاک CR7 بر خانۀ رونالدو: کریستیانو ۲۹ ساله مبلغ زیادی خرج کرد تا پلاک “CR7” را بر خانه پنج میلیون پوندیش در مادرید نصب و این خانه را به اسباب و وسایل راحت و مدرن مجهز کند.

ماه پیش شیخ منصور مالک باشگاه منچسترسیتی پیشنهادی نجومی به رونالدو داد ولی او می‌گوید در حال حاضر قصد ندارد مادرید را ترک کند. هرچند که اگر یک روز بخواهد از اسپانیا برود قطعا لیگ برتر و شمال غرب انگلیس را ترجیح خواهد داد.

رونالدو که چند سال پیش در ازای ۸۰ میلیون پوند به رئال مادرید پیوست و گرانترین بازیکن جهان لقب گرفت، گفت: این بیشترین ولخرجی بود که من تا بحال کرده ام.

نحوۀ به وجود آمدن لقب CR7 برای رونالدو! +عکسگفتنی است که وقتی شایعۀ ترک منچستر و انتقال رونالد مطرح بود، روزی رونالدو در کمال تعجب همگان با پیراهن رئال در تمرین منچستر حضور یافت تا بدینوسیله پیوستنش به رئال را تایید کند.

نحوۀ به وجود آمدن لقب CR7 برای رونالدو! +عکس

اخبار ورزشی



تعداد بازدید از این مطلب: 750
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود