قاتل نامرئی و فرشته نجات ناملموس پرسپولیس!

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 65
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 5622
بازدید سال : 32337
بازدید کلی : 349157

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393
نظرات

به گزارش "ورزش سه" آنچه روشن است این است که اگر عوامل موفقیت شاگردان درخشان در بازی برابر لخویا واکاوی نشود، آنها بازهم گرفتار روزهای ناخوش قبل از این خواهند شد و آن وقت می توان این برد دلچسب و شیرین را تنها یک اتفاق دانست.
بازی با لخویا احتمالاً دومین مقطع حساس و سرنوشت ساز پس از دربی پایتخت، برای درخشان و تیمش بود. جدال حساس و حیثیتی که بار دیگر به نفع سرخپوشان پایان یافت تا ریتم ناموزون این تیم حفظ شود. ویژگی شاخص پرسپولیس کنونی که می تواند دلایل گوناگون فنی و غیر فنی داشته باشد. اما احتمالاً بارزترین و مهمترین آن عدم حس مسئولیت پذیری در بین تمام ارکان این تیم پر طرفدار است. از بازیکنان و سایر عوامل آَشکار تیم گرفته تا پیشکسوتان و هواداران که از عوامل پنهان به شمار می آیند. نکته ای که در بازی های بزرگ به هر دلیل روانی، شاید خواسته یا ناخواسته، مرتفع می گردد، اما در سایر رقابت ها به طور ملموس حس شده است.
مسئولیت پذیری عاملی است که فقدانش می شود شکست از ملوان، ذوب آهن، فولاد و ثمره وجودش پیروزی در دربی و لیگ قهرمانان آسیا. شاید خیلی ها پس از پیروزی 3-0 پرسپولیس بر لخویا، در علل رقم خوردن چنین نتیجه ای با هم اتفاق نظر نداشته باشند اما اگر از همه آنهایی که بازی را دیده اند بپرسید، قطعاً همگی در یک چیز اشتراک عقیده خواهند داشت و آن هم این است که هیچ وقت بازیکنان پرسپولیس را اینقدر با انگیزه و با تعصب ندیده بودند. البته این را می شود همان مسئولیت پذیری شغلی (و نه وجدان کاری) نیز تعریف کرد.
البته توقع از فوتبالیست حرفه ای این است که در همه بازی ها مسئولیت پذیری شغلی اش را حفظ و با انگیزه کافی برای برد پای به میدان بگذارد چرا که شغلش و وظیفه اش این را ایجاب می کند. اما انصافاً در میانه های فصل باید برای حفظ این احساس تاثیرگذار دست به اقداماتی زد. اینکه چگونه می توان حس مسئولیت پذیری را در بازیکنان بالا برد به مسئولیت پذیری اطرافیان تیم هم بستگی دارد. درست مثل بازی مقابل شاگردان لادروپ، که از تماشاچی و پیشکسوت، هرکسی به اندازه سهم خود احساس مسئولیت به خرج داد و نتیجه اش هم شد کسب یک پیروزی بزرگ و ماندگار.
از حق نگذریم بازی جلوی چشم پیوس، پنجعلی، عابدزاده، مهدوی کیا و کریمی خیلی متفاوت است با بازی برای سکوهای خالی که گاهی باعث می شود این سوال در ذهن بازیکن به وجود آید که برای چه چیزی باید جنگید؟
بهتر است حالا وزارت ورزش هم مسئولیت پذیری و نه دخالت بیشتری در قبال پرسپولیس (و استقلال) به خرج دهد و خیلی زود بلاتکلیفی مدیریتی را از بین ببرد تا بازهم شاهد چنین پیروزی های دلچسبی باشیم و یادمان نرود این تازه اول راه بود و برای رسیدن به موفقیت باید تا پایان، مسئولیت پذیر باقی ماند.



تعداد بازدید از این مطلب: 517
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود