بیوگرافی غفور وموسوی

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 31
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 5588
بازدید سال : 32303
بازدید کلی : 349123

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393
نظرات

بیوگرافی امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال :

 

امیر غفور (زادهٔ ۱۶ خرداد ۱۳۷۰ در کاشان) والیبالیست تیم باشگاهی باریج اسانس کاشان و بازیکن تیم ملی والیبال مردان ایران است. امیر غفور در کاشان والیبال خود را شروع کرد. غفور پس از طی کردن مراحل پیشرفت سر از تیم ملی جوانان در آورد و در ادامه لیگ به همراه باریج اسانس کاشان درخشش خاصی داشت و به تیم ملی ایران دعوت شد.

او در مسابقات انتخابی المپیک ۱۳۹۱ از ستارگان تیم ملی بود. غفور در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۱۳ به عنوان بهترین اسپک زن (اسپکر) انتخاب شد و اولین جایزه معتبر خود را در این مسابقات به دست آورد.

 

بیوگرافی سید محمد موسوی عراقی بازیکن تیم ملی والیبال :

سید محمد موسوی عراقی (زادهٔ ۳۱ مرداد ۱۳۶۶ در دزفول) بازیکن والیبال اهل ایران است.سید محمد موسوی عراقی در تیم‌های پیکان و پتروشیمی بندر امام و گیتی پسند سابقه بازی دارد. او در باشگاه والیبال کاله مازندران توپ می‌زند. موسوی در مسابقات آسیایی بهترین مدافع رو تور لقب گرفت.

سید محمد موسوی به دلیل پسوند خانوادگی که دارد مدتها همه فکر می کردن که اصالتا عراقی می‌باشد و حتی در این باب رسانه‌های عربی به این قضیه دامن زدند تا اینکه وی با بیان اینکه اصالت او اراکی بوده و به سبب مشکلات به دزفول مهاجرت کرده و به جای پسوند اراکی عراقی به او اطلاق شده است. پدر محمد موسوی معلم ورزش بوده است ولی البته الآن بازنشسته شده است و مادرش خانه دار است. محمد موسوی دو تا خواهر دارد که هر دوتا والیبالست هستند البته به والیبال نگاه حرفه ای ندارند ولی به هر حال پیشرفتشان چشمگیر بوده است . وی چهار سال پیش دزفول را به مقصد کرج ترک کرد و در حال حاضر در منطقه عظیمیه کرج زندگی میکند.

محمد موسوی والیبال را از سوم ابتدایی زیر نظر پدرش شروع کرد . پدرش اولین مربیش بود· سال ۱۳۷۷ بود که محمد با تیم دانش آموزان خوزستان در مینی والیبال کشور (شهر رامسر) شرکت کرد . آن موقع کلاس پنجم ابتدایی بود . البته در آن بازی ها مقام نیاوردند.

 

ایوان بوگانیکوف یک مربی روس بود که در شکل گیری والیبال محمد نقش به سزایی داشت و اولین مربی حرفه ایش محسوب میشود. اولین سال حضورش در لیگ برتر با تیم لوله سازی اهواز بود. سابقه عضویت در تیم پتروشیمی بندر امام را هم دارد. چند سال پیش که با پتروشیمی جلوی پیکان بازی کرد ، توجه سرمربی حریف رو جلب کرد و قرارداد ۳ ساله با این تیم تهرانی بست.

محمد موسوی جزء معدود بازیکن هایی هست که در اکثر مسابقات تیم ملی را همراهی کرده است. بهترین خاطره ورزشیش قرار گرفتن بین بهترین ها در مسابقات قهرمانی جوانان جهان است ( به عنوان بهترین اسپکر انتخاب شد) حذف تیم ایران در مسابقات آسیایی اندونزی هم تلخ ترین خاطره اش است



تعداد بازدید از این مطلب: 1151
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود