نفهمیدم چه‌ شد دستیار کی‌روش نشدم

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 295
باردید دیروز : 58
بازدید هفته : 295
بازدید ماه : 5852
بازدید سال : 32567
بازدید کلی : 349387

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393
نظرات
گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: قرار بود فدراسیون سه دوره آموزشی مربیگری حرفه ای برای مربیان لیگ برتر را برگزار کند که من اولین دوره آن را در دو سال پیش گذراندم و متاسفانه هیچ وقت دوره های بعدی برگزار نشد. پیش از جام جهانی هم من به آقای کفاشیان رو انداختم که بتوانم با حضور خودم در کادر مربیان تیم ملی در کنار کی روش تجربه ام را بالا ببرم که خود کفاشیان هم این مساله را پذیرفت اما نمی دانم در نهایت چه اتفاقی افتاد! به عقیده من مربیان ما خودشان دوست دارند که بتوانند پیشرفت کنند. اما بسترش محیا نشده است.

انتخابم به عنوان مربی برتر، جذاب بود

خیلی خوشحالم که توانستم در اولین مراسم انتخاب مربی برتر ماه لیگ جایزه بگیرم. برای همین هم از کانون مربیان و مخصوصا آقای جلالی تشکر می کنم. اینکار آنها قطعا مربیان لیگ را برای با انگیزه تر می کند. وقتی که آنها بدانند جایی برای ارزیابی عملکرد آنها وجود دارد و زیر ذره بین هستند. برای من این اتفاق خیلی جذاب بود. چون ما مربیان خوب در لیگمان زیاد داریم و انتخاب شدن خودم در میان اینهمه مربی را مدیون زحمات بازیکنان و همکارانم هستم.

هنوز اول راه مربیگری هستیم

در مورد دوران مربیگری ام اگر بخواهم حرفی بزنم باید بگویم بگویم که من مسیر مربیگری را روی روالش طی کردم، برایم خوب بود. من از لیگ یک کارم را شروع کردم، بعد دستیار دایی بودم.پس از آن هم که دوران سر مربیگری ام شروع شد. یعنی رسیدنم به سرمربیگری پله پله طی شد. فکر می کنم که اینطوری برای خودم هم خیلی خوب شد و تجربه بیشتری به دست آوردم. از آن زمانی که بازی می کردم در ذهنم بود که یک روز می توانم یک مربی باشم هنوز اول راه هستم باید بیشتر تلاش کنم تا بتوانم راهم را با موفقیت ادامه دهم.

بستر مناسب برای ارتقا دانش مربیان لیگ وجود ندارد

آقای جلالی به عنوان مدیر کانون مربیان عنوان کرده که بهتر است مربیانی مثل من و منصوریان برای گذراندن دوره های جدیدتر به اروپا برویم. والا من خودم از این مساله استقبال می کنم چون دنبال پیشرفت هستم و دوست دارم چیزهای جدیدی یاد بگیرم. متاسفانه در کشور ما به بحث آموزش اصلا توجه نمی شود و این جای نگرانی دارد چون همیشه سطح فوتبال ما و مربیان در یک رده ای باقی می ماند. من دوست داشتم که بتوانیم این دوره ها را طی کنیم و بتوانیم با مربی های اروپایی ارتباط داشته باشیم. متاسفانه سیستم فدراسیون در حالی که باید به این مساله بها بدهد هیچ توجهی به آن ندارد. دو سال پیش قرار بود 3 دوره مربیگری حرفه ای در فدراسیون برگزار شود همان دو سال قبل ما در دوره اول آن شرکت کردیم و پس از آن این قضیه تعطیل شد.

نفهمیدم چه شد دستیار کی روش نشدم

خودم آنقدر دوست دارم که این ارتباط ها به وجود بیاید که به کفاشیان رو انداختم که بتوانم در جام جهانی برزیل کنار کی روش باشم. خود کفاشیان هم قبول کرد اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که نتوانستم در برزیل باشم، در کل فکر می کنم بسترها برای پیشرفت علمی مربیان لیگ وجود ندارد.

حریفان نفت برابر این تیم کار سختی دارند

4 تیم آسیایی ایران شرایط جداگانه ای دارند مثل نفت با وجود اینکه اولین دوره اش است در این رقابت ها حاضر می شود مطمئنا برای همه حریفان حضور در برابر این تیم آسان نخواهد بود. بچه های نفت تلاش مثال زدنی دارند. در کل برای تمام نماینده های ایران فولاد، تراکتور و همه آرزوی موفقیت می کنم. من همه را به یک اندازه دوست دارم و امیدوارم مردم از آنها حمایت کنند تا بتوانند به دور بعدی صعود کنند .

دربی اصفهان بازی قشنگی از آب درآمد

اگر بخواهم در مورد ذوب آهن صحبت کنم دربی اصفهان بازی قشنگی از آب درآمد، سپاهان تیم فنی و خوبی است اما ذوب آهن هم موقعیت های زیادی خلق کرد که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به عقیده من تیم 10 نفره سپاهان خطرناک تر از تیم 11 نفره آنهاست چون تمرکزشان را روی دفاع می گذارند و ضدحملاتشان خطرناک می شود. پارسال 9 نفره با این تیم بازی کردیم 2 ـ صفر جلو بودند اما آنها 2 ـ 2 بازی را مساوی کردیم. البته داور هم یک پنالتی را به نفع ما نگرفت که صددرصد خطا بود اما من نمی خواهم شلوغش کنم چون همانطور که گفتم بهتر است با سکوتمان از داوران حمایت کنیم.

امسال سال خوبی برای فوتبال ما نبود

متاسفانه تعطیلات لیگ خیلی به تیم ها ضربه می زند چون آنها را از شرایط مسابقه دور می کند. یک روز برای ریکاوری فرصت می دهی بعد چون تعطیلات است باید استراحت داشته باشند بعد هم دوباره سخت است که بدن بازیکنان را به شرایط ایده آل برگردانی من زبانم مو درآورد آنقدر درباره این برنامه ریزی ها و ضربه ای که به فوتبال می خورد، صحبت کردم. البته این مساله به آقای تاج و بهروان مربوط نمی شود این مشکل فوتبال ماست که امیدوارم سال بعد حل شود و سال آینده سال خوبی برای فوتبال ما باشد چون امسال برای فوتبال ما خوب نبود و ما لیگ پویایی نداشتیم.


تعداد بازدید از این مطلب: 543
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود